Új hozzászólás Aktív témák

  • csongi

    veterán

    válasz Topiccsendőr #132498 üzenetére

    Sztem a plusz hiba forrasok.
    Alapbol plusz egyhengernyi alkatresz. Vezermu lanctol a hengerig barmi gibasodhat.
    Injektor. Egy sufni orszagban csak tologatni fogjak. De semmi nem lesz hozza, foleg szaktudas nem.
    Vizes rendszer. A termosztattol a vizcsoig barmi pusztulhat.
    A huto serulekeny barhol kap serulest es cibveszteseggel jar nagy szivas.
    Egy ilyen uton a viz egyik legnagyobb kincs. Inkabb megiszom mint a motorba ontsem.
    Startbol egy 100 ezret futott geprol van szo.
    Szoval egy ilyen felkeszitese dupla koltseggel indul.
    Kb a felsoroltakat vagy cserelnem indulas elott.Az injektor teljes rendszert meg egy valoban hozza ertovel teszteltetenem .

    Es itt a hangsuly az egyedul.
    Nem tudom hanyan motorztak a balkanon, es a kozelkeleten teljesen egyedul. De aki igen az atgondolja mire szamithat mikor a civilzacios reszt maga mogott hagyja.
    Ha Tamast erdekli vannak aktiv isemrosok akik jelenleg is ilyen terulteken dolgoznak, es mik a tapasztalatik.

    De mint mondtam, ha civilzalt regiok bemotorozasa a cel, es azt betudni fold korlui utnak, akkor kivallo valasztas egy transalp.

    A Mcgregor sorozatban mikor vazat hegesztettek.
    Csak az ABS koszont el.
    Ilyen szaktudas, es szerszam mellett nagy szerencse, hogy csak az lett. Ott allsz egyedul es elkoszon a CDI, vagy ki tudja mi.
    Nah az a szivas.

    Ez az en meglatasom, es ezert nem indulnek ilyen motorral Egyedul neki egy ilyen utnak

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák