-
GAMEPOD.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mentolka
senior tag
válasz Topiccsendőr #133845 üzenetére
Aztakutyaúristenitneki.
Korábban nem te mondtál ilyet, hogy Én mit ne tegyek? Sajnos, törölve lett, de az éppenhogy személyeskedés volt. Most is te mondod meg nekem, hogy én mit csináljak...
Ehhez a témához sem volt semmi építő hozzászólásod.
Nagyon szépen kérlek hagyd abba. -
Somatom
veterán
válasz Topiccsendőr #133845 üzenetére
"Szemelyeskedni nem szoktam, pusztan szakmai alapokon szoktam vitazni."
Szakmai alapon. Ahha.
#128203
#128189
#129449
Stb., stb.
Ha ez szakmai, akkor neked tulképp mi a szakmád? Felső végzettségű megmondóember (alias alfahím)? Sanszos, hogy bármelyik járműkategóriában többet vezettem közúton balesetmentesen, mint te.[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
fattyu
veterán
válasz Somatom #133854 üzenetére
te amikor próbáltad megmagyarázni amikor próbálod balesetbe hergelni azt aki neked nem tetszően vezet és ezt kábe úgy adtad elő hogy szentpéter majd letérdel eléd az tényleg nem volt semmi
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
Somatom
veterán
válasz fattyu #133855 üzenetére
Döntsük már el, hogy a KRESZ -hez, vagy az élethez igazodunk! Mindaddig tojok rá, hogy ki, hogyan szabálytalankodik, amíg engem nem veszélyeztet. De, ha úgy hágja át a KRESZ szabályait, hogy azzal engem is veszélybe sodor, akkor engedtessék meg, hogy a saját védelmem érdekében én is az élet szabályaihoz igazodjak!
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
V.Stryker
nagyúr
Most hogy nincs meg a motor, újjat szeretnék venni. Kb. áprilisban. Ebben kérném a segítségeteket.
A sporttúrát(GSX750F) azért adtam el, mert a csutkakormány és a térdszög miatt már kényelmetlen volt. Ezért vettem a Deauville-t. Ez meg csúnya volt és gyenge. Hiányzott az erő. Így felállítottam néhány kívánalmat.
- Injektor
- Lehetőleg vízhűtés
- 98+ LE
- 2 személynek kényelmes.
-185cm magasságomnak kényelmes.
- max 1,5 millió ft.Három jelöltem van, a képeknél leírom, hogy mi bajom velük. Annak is örülök, ha más típusokat ajánlotok vagy ha ezek közül lebeszéltek valamelyikekről.
Suzuki GSF1250S
- ABS -es, kevés km, ez a legreálisabb választás, kényelmes, van szervíz, alkatrész
- jellegtelen, nem is tetszik különösebben.BMW R1150RT
-Jól felszerelt, kényelmes, jó futómű, pazar túragép
- drága szervíz, sok km-es darabokHonda CBR1100XX
- Gyönyörű számomra. Ha ránézek, akkor libabőrős leszek és megdobban a szívem. Az a motor, amire visszanézel ha leállítod. Hozza az elvárt erőt.
- csutka kormány, hegyes térdszög, nem kevés km.[ Szerkesztve ]
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Mentolka #133853 üzenetére
Nem kepzelitek, hogy ezt igy tudom hagyni? :DDD
Fonok. Te ideztel meg. :D
Somatom
Koszonom, annyira egyet tudok magammal erteni meg mindig. :DDD.
Az, hogy ki mennyi km-t vezetett le, az nem donto semmilyen vitaban. Hacsak nem az a vita targya, hogy ki mennyit vezetett eleteben. Es szerintem ezeket ne hozd fel, mert nagyon nagy ongol :DDDDe latom kezdetek kikeszulni, ugyhogy most en leszek az okos. Eleresztem, jo? :D
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
V.Stryker
nagyúr
válasz norbert1998 #133859 üzenetére
Az a lámpa tök jellegtelen. Nem napi használatra kell már a motor, hanem motorozni, úgymond.... Szerelemből.
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
csongi
veterán
Aztamindenit mi van itt ?
#133857V.Stryker
A kényelem és szépség az szubjektív, bárki véleménye ezzel kapcsolatban pici eséllyel lesz egybevágó a tieddel.
Pl én egyik után sem néznék vissza parkolóba.
Motor.
A Suzuki egy igás ló, talán a legkedvezőbb üzemeltetési költséggel.
Inkább Túra-sport.BMW kilóg a sorból sztem.
A nyűgös dolgai mára elfogadható áron javíthatóak. Már BMW árazásához képest.
A legdrágább az ABS kocka. Azt Németbe javítják 1000Euro+Áfa áron.
Ezeknek a taknyolása nem hoz érdemben eredményt.
Boxer, teljesen más karakter mint a másik kettő. Kényelem, kezelhetőség, fékek.
A legmelegebb ezen van, durva, túl jó szélvédelemmel. Ez aszfalt túra motor.
Sztem túrázáshoz ez a legideálisabb.Honda.
Ez van a Bocihoz a legközelebb, ez leginkább a sport-túra.
A vele járó előnyökkel és hátrányokkal. A km meg annyi amennyi.
Ha szerelem akkor ez lesz a befutó. -
Somatom
veterán
válasz Topiccsendőr #133860 üzenetére
Már megint ott tartunk, hogy meg akarod mondani, hogy más mit ne hozzon fel. Sokkal korábban kellett volna okosnak lenned és nem megmondóemberkedned. Még az a szerencse, hogy legalább magaddal egyetértesz.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Антей
tag
válasz Mentolka #133809 üzenetére
Az asszonynak C3 Proja van, szte a szélzaj 160-180-ig elviselhető, az előző bukóhóz képest mindenképpen (Nolan N100), és a gyári bluetooth-t is addig rendesen érti, ill én is Őt, ha hív. De azért ez soktényezős dolog, egyéni érzékenység, test-tartás, a moci 'áramvonalazása', stb, stb, + azért a fejforma is játszik, az én lópofámhoz - bélés ide v oda - elég nehéz jól simuló bukót választani...
-
csongi
veterán
válasz Mentolka #133809 üzenetére
Nem tudom a választ.
Szerintem ember nem lesz aki tudja. Még gyártó semBárki bármit is mondjon, te honnan fogod tudni kinek van érdemben használható infója?
Vagy honnan fogod tudni a típus megvétele után milyen lett volna a többi?
Én vettem olyan sisakot amit egy videóban bemutattak és kipróbáltak. Meg dicsérték, milyen halk. Hát nekem nem az a jelenlegi felállással . Marad a füldugó. -
Somatom
veterán
válasz bajnokpityu #133869 üzenetére
Azt hogy csinálod? Keveset mentem hasalóssal, de amíg nem tolt a szél (kb. 140Km/h), addig nagyon kényelmetlen volt. Kizárt, hogy olyanon kibírjak egy hosszabb túrát.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
V.Stryker
nagyúr
válasz d@vee #133868 üzenetére
Ugyanezt gondolom én is. De tetszik na.
VStrom... Nem is tudom. Nézegetem őket, de akkor már inkább a Bandit.CBF1000 nagyon nem érzem ezt a motort. Fájóan jellegtelen. Ennél a 650es deuville is jobb volt, mert az legalább csúnya volt.
[ Szerkesztve ]
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
vendingo
veterán
válasz bajnokpityu #133869 üzenetére
Sv650S-ről váltottam africa twinre. Megváltás volt,
8 óra vezetés után is frissen, üdén szálltam le róla.Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
Mentolka
senior tag
Jól van én elengedtem a témát (de akár az egész topikot - pedig, amúgy szeretem olvasni).
Bakker, mit össze tudnak itt egyesek problémázni, miközben lehet normális válaszokat is olvasni (nekik még egyszer, köszönöm). Most komolyan, nemegyszer kérdezik meg itt a topikban emberek milyen ezt vagy ezt érdemes venni (motor, motoros ruha, kiegészítő, stb), és nincs ilyen mellébeszélés.[ Szerkesztve ]
-
Somatom
veterán
válasz bajnokpityu #133873 üzenetére
Azt kérdeztem, hogy hogyan csinálod. Ebben hogy lenne benne a válasz? Olyasmire tippelnék, hogy pl. cirkuszi gumiemberként keresed a kenyered, vagy vmi hasonló. De, erre a kérdésre csak Te tudod a választ.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
zgospel
őstag
válasz bajnokpityu #133869 üzenetére
Ezt inkább önámításnak tudom elképzelni, mintsem valóságnak.
Én is a sportos üléshelyzetben érzem jól magam, úgy szeretek motorozni, de kényelmesnek azért nem mondanám. Nekem jó, nem zavar, de nem is megyek 5-600 km-t egy nap, és nem is szívesen indulnék hosszú túrára vele, mert tuti leszakadna a seggem már a nap felénél. Mondjuk én nem is túrázok, szóval ez nem fenyeget De ha túráznék, akkor tuti nem ilyenekkel tenném.https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
fattyu
veterán
válasz Somatom #133875 üzenetére
úgy hogy sportmotort azzal a tempóval használsz amire ki van találva és máris jó.
Avagy 150 alatt természetesen nem ez a kényelem netovábbja. 200 fölött pedig szerintem is a sportmotor a legkényelmesebb dolog.
És akkor most rátérhetünk a szokásos hol mészte 200 fölött tartósanra.
és mentem már 800km egy nap speed gépen. semmi de semmi bajom nem volt utána se közben se. ergó a nem lehet vele túrázni is minimum elfogult.
mi a titok? hogy 45 percenként megállsz tankolni
[ Szerkesztve ]
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
Somatom
veterán
válasz fattyu #133878 üzenetére
Ezért is írtam pár hsz. -szel korábban, hogy döntsük már el, hogy a KRESZ -hez, vagy az élethez (értsd: a valósághoz) igazodunk. 50/90/130 -hoz nincs értelme sportmotort venni. A Mátrába, vagy a Bajna - Héreg szakaszra sem romantikus, csajozós krúzolásra járnak sportmotorral. Ahhoz, hogy egy sportmotor előnyeit közúton élvezhesd, meg kell szegned a KRESZ -t. Akkor most ki a közveszélyes?
Ami a túrázást illeti, az én tapasztalatom az, hogy hosszú távon a sűrűbb megállásokat nem tudod a nagyobb tempóval kompenzálni. Arról nem is szólva, hogy sokkal intenzívebb koncentrációt igényel. Vagyis, nem tudod a tájat is figyelni, ergo lehetnél bármilyen zárt pályán is. Egy nagy tankos motoron, szélvédelemben, kényelmesen ülve, 130 -cal, hosszú távon gyorsabb vagy, mint több megállással, rövidebb távokat sprintelve.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Topiccsendőr
addikt
válasz fattyu #133878 üzenetére
Illetve ez a menetszel tartja a felso tested teoria. Ilyen nincs. A sportmotornak jobb a szelvedelme, mint pl egy sportturanak, ahol egyenesebben ulsz, igy az osszes szelet a fejed kapja.
Sportmotor egyaltalan nem kenyelmes, de meg lehet tanulni ulni rajta. 8 orat toltottem tobbszor rajta, mashogy voltam elfaradva, mint autoban, de ugyanolyan szar volt. De nem gorcsolt semmim, stb. Viszont csutkakormanyos sportturaval mar tobb, mint 12 orat is letoltam egy seggel, sportmotorral joval farasztobb lett volna ugyanez a mutatvany, es valoszinuleg hanytam volna a motorozastol a vegere.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Somatom #133879 üzenetére
Igen, de te ebbol elsz, es veszelyeztetsz masokat, ami egyebkent mostmar fenn is van a neten orokre-nagyon okos dolog volt ezt ide leirni :D
Emelle neha felnyomnal embereket a kresz be nem tartasa miatt, neha pedig megmagyarazod, hogy te miert nem tartod be.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
bajnokpityu
félisten
válasz fattyu #133878 üzenetére
igy igy. 195cm el 800-1000km is volt 1-1 nap. nem mondom, hogy túl gyakran be volt tartva a sebességhatár, de gondolom 10 év után azért elévült már. az egyik legfárasztóbb az ez a napom volt az F4el anno, másnap nem kívántam. autópályán, autóúton sztem tempósan haladva nagyon-nagyon jó a magzatpóz.
rövit távon sokkal jobbbnak tűnik az egyenes derék, de amikor már felfekszel a szélre,akkor sokkal kevesebb erővel megy a
sportmotoron a túra. az fsportot ma már túrasportnak mondják.persuader: akkor mivel magyarázod, hogy 130környékétől hirtelen összeállt az fsport? alatta bukdácsolt, mindenem állandóan elgémberedett, nyilván statikus erőkifejtés miatt.
[ Szerkesztve ]
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
fattyu
veterán
válasz Topiccsendőr #133880 üzenetére
én nem mondtam ilyet.
illetve amugy 130 egyenes derékkal van ez szerintem. csak olyat se csinálok.de magzatpózban idom mögött vagy bármilyen tempónál csak hetvennel a hungárián elég hülyén néz ki.
én a 800km nap után másnap mentem még 400at.
Mondjuk már rég bevallottam hogy nem kényes a seggem.
supermoton is mentem 500at egy nap és azután is örömmel ültem fel másnap pedig azért annál kényelmesebb sörpadon is ültem már.
[ Szerkesztve ]
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
Topiccsendőr
addikt
válasz bajnokpityu #133883 üzenetére
De sportmotort plane egy f4 et osszehasonlitani egy turaenduroval? Az f4 egyaltalan nem extrem, magasitva van a kormanya, de olyan 5e kornyeken vibral a csutkakormanyon, amitol ugy erzed 20 perc utan, mintha legkalapacsoltal volna egy muszakot.
Es turaenduron baromi kenyelmesen ulsz. Osszehasonlithatatlan a ket motorNem menekülsz a csendőrség elől.
-
bajnokpityu
félisten
válasz Topiccsendőr #133886 üzenetére
tényleg nem értelek
a rezgés az igaz, de felette úgy emlékszem, már nem nagyon csinálta.eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
Somatom
veterán
válasz Topiccsendőr #133881 üzenetére
Mivaaaan??? Mások veszélyeztetnek engem. Vegyük a Bajna - Héreg példát, amiről vki itt feltöltött egy videót. Erre tök jóindulatúan, saját tapasztalatból reagáltam, hogy ott óvatosan a tempóval, mert forgatási helyszín van arra, ami miatt hétvégén is előfordulhat kamionforgalom. Ez a másodállásom itthon, ilyen forgatásokhoz huzigálok mindenféle szerelvényeket. Mondjuk, egy szép, napos vasárnap arra kirándulsz az autóddal. Melletted az asszony, mögötte a gyerek. Egyszer csak azt látod, hogy szemből vki motorral elsokalja a kanyart és eléd kerül. Két dolgot tehetsz. Helyet adva neki, félrerántod a kormányt, be az árokba, az asszony és a gyerek oldalára borítva az autót (szerencsés esetben nincs fa). A motoros megússza. Szted vissza fog jönni?
Vagy, nem húzod félre a kormányt, hanem a Te féloldaladról megtámasztod a motort. Nos, melyiket választanád?[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Topiccsendőr
addikt
válasz bajnokpityu #133887 üzenetére
Pont 130 kornyeken rezgett, de en most tenyleg jol ertem, hogy szerinted nincs kulonbseg turaenduro es egy f4 kozott? Mert akkor nagyon megszepultek az emlekeid :D
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
V.Stryker
nagyúr
válasz -Mosquito- #133884 üzenetére
A feliratok, matricák hiányából gondolod? Nekem is gyanús. Amúgy nem pont azt, hanem hasonlót, csak akartam egy képre szépet linkelni.
Még tetszik a régebbi GSF1200S is, amelyiknek ilyen vetítőlencsés a fényszórója. De hát lég olaj hűtés, karbi... fene tudja. Pedig fele ennyiből kijönnek azok.
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
yodamastah
őstag
válasz zgospel #133876 üzenetére
" mert tuti leszakadna a seggem már a nap felénél."
Túráztam már minden féle motorral. Sportmotor, sporttúra, túraendúró, robogó(tmax). Napi 700+ km-es menetekkel. Az egyetlen motor amin nem ültem szét a seggem, az a sportmotor volt. És ehhez száguldozni sem kelllett. Autópályán kényelmesen lehet hasalni a tankon/könyökkel combon támaszkodva. Kanyargós részeken, meg úgysem ülsz egy helyben, mindig mozogsz a motoron.
GSXR-el többször konkrétan a pályamotoros ülésen (1 cm szivacs) mentem napi 7-800kmes túrán, és semmi bajom nem volt. Legutóbb a tmax-al úgy szétültem a seggem, hogy megfogadtam soha többet nem megyek vele autópályán 200km táv felett.
-
bacus
őstag
válasz yodamastah #133891 üzenetére
Nem vagyunk egyformák ! Amíg fiatal vagy, nincs semmi bajod, legalább nyugalmi helyzetben nem fáj mindened , addig így van. Aztán eljön az az idő, amikor csak az egyenes hát a jó
Nem tudom sport motoron hogy lehet pihenni (mondjuk értem, hogy 130 km/h felett kell menj), de egy túra endurón én felállok és kimegy a zsibbadás, ér a szél ha meleg van. Így, -igaz nem túl izgalmas tempóval (100-110 utazó) - nem gond egymás után több napot átmotorozni napi 4-500 km távokkal. Azért ez 10 nap alatt 4-5000 km, ami sok sport motorba inkább éves futás teljesítmény. És persze a km mellett számít az idő is, mert nyilván 150-es tempóval autópályán 2h (+fél óra tankolás ) megvan a 300 km táv, ami egy túrázónak -nem autópályán- 3,5h.
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
fattyu
veterán
válasz bacus #133893 üzenetére
40 vagyok. tudom az még nem öreg de fiatalnak se mondanám magam... továbbra is sportmotort tartom a legjobb ergonómiának.
Napi 60 km oda és 60 vissza elvagyok a supermoton is amugy de pont az egyenes derék élhetetlen nekem. Képtelen vagyok motorn 130al szötymörögni és így pedig kell az idom.
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
JoinR
senior tag
Azért sportmotoron a magasság is jó kérdés, kicsit nehezen tudom elképzelni, hogy 190 körüli magassággal egész nap olyanon gubbasszak és még jól is essen.
-
yodamastah
őstag
válasz bacus #133893 üzenetére
50 vagyok Most is a sportmotorra szavazok
Tartani kell magad combbal, háttal. Kormányon nem szabad támaszkodni. Sokkal fárasztóbb mint ülni a seggeden, de fájni nekem sosem fájt semmim spormotoron. Hozzá kell edződni és kész.
Pihenni hasalva lehet. Könyékkel combon támaszkodva, fej a tanktáskán. Mondjuk 90el hülyén néz ki az tény
[ Szerkesztve ]
-
zgospel
őstag
válasz bajnokpityu #133883 üzenetére
Ez egy nagyon izgalmas út lehetett, remélem a gumi széleire azért vigyáztál
#133891 yodamastah A leszakad a seggem nálam egy szófordulat, nem szó szerint értendő, arra használom, hogy teljesen elgémberednek testrészeim.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Windows 11
- Ez a mondat angolul?
- Sorozatok
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Fujifilm X
- További aktív témák...
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Noble Chair EPIC
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest