Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Topiccsendőr

    addikt

    válasz csongi #132517 üzenetére

    Most felsoroltal majhogynem minden alkatreszt. :D ezek nem problemak. Vezermulanc az egy olyan alkatresz, ami effele kezbesito uzemmodban szazezer km-eket elmegy, henger megintcsak nem a szuk keresztmetszet, illetve ezeknek van elojeluk, ha valami gond van, hogy a kovetkezo 10 e km en belul hozzanyulhass. Idod lesz ra, zorgo vezlanccal pedig tobb ezer km-eket elmesz, foleg, hogy itt tenyleg gyokkettovel mennek. ha a feszitovel lenne valami, egy csavarral meg tudod oldani.
    Injektor. Benzinpumpan kivul ott nem tudok elkepzelni hibat, ami eletszeru. cdi pedig a karburatoros motorban is van, ami el tud koszonni. Ha napkitoresbiztos elektronikai rendszert akarsz az egyedul a megszakitos motoroknal van, azaz nincs cdi, de azokat allandoan allitani, es apolni kell, es megszakitot vinned magaddal egy zsakkal. Azzal en nem szivesen mennek.

    Viznel az egyeduli normalis erv az eses. Ez tenyleg gondot okozhat, de levegost meg ugyanilyenforman megsutheted a melegben.

    100 ezret futott gepet en sem szivesen vennek, ez vilagos, mondjuk egy visszatekert kevesebb km es, durvabban hasznalt tarsanal meg ez is jobb lehet, plane ha egy igazi hondas ment vele max 80-al, es a kuplungja ilyen futasteljesitmenynel meg gyari, akkor olyan hudenagy dolgok nem tortentek azzal a motorral, de hogy dupla koltseg, mert kicserelsz olyan dolgokat amiket nem kell?
    Vagy felreertettem, vagy eltertunk a targytol, nem konkret motorokrol beszeltunk, hanem kobalta-vizhutes injektor kozotti felkeszitesi koltsegeket. De te is vizes motorral mentel a balkanra vagy nem?

    Explosión de dos tiempos

Új hozzászólás Aktív témák