Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • martonx

    veterán

    válasz Topiccsendőr #132529 üzenetére

    "plane ha egy igazi hondas ment vele max 80-al" - azért ez szíven ütött :D

    Én kérek elnézést!

  • csongi

    veterán

    válasz Topiccsendőr #132529 üzenetére

    Nem azt akarom ezzel mondani, hogy probléma. Inkább a duplikálás ami növeli a kockázatot. Dupla feszítő, dupla lánc, dupla karbi.

    A dupla költség, a vizes oldal teljes felújítása okozza, illetve a vez lánc és spanoló.
    Egy 20éves gumicsővel és termosztáttal és szivattyúval..stb nem indulnék el földkörüli útra.
    Startból cserélném a láncokat. Nem igazán érdekelne, hogy majd jelez és még elmegy úgy x ezer km-t.
    Saccolva kb 30ezer km-t kellene lemenni csak kötelező szervizeléssel.

    Folymatosan megy a szerelési minőségről a panaszkodás. Az is kükány aki kalapáccsal veri el a lánszemet. Hát könnyen lehet ahol láncot kell cserélnie, ezt fogják tenni és menni fog úgy is, de egy vez lánc cserét nem szívesen végeztetnék el a sivatagba. Főleg , ahol mindkét oldalát le kell fejteni. Egy olyan területen ahol szívélyesen segítenek, meg minden. Csak szer lesz amit csinál és távolabb meg ott szív az ember.
    A belső gumis rizikót sem vállalnám ilyen úton :) Illetve 200Kg alatti súlyba gondolkoznék.
    Nekem nehezek lennének.

    A balkánra Egyhenger vizessel mentem. És minden ilyen alkatrészt cseréltem a vizes oldalon.
    Egy olajlevegős egyhengeres motorhoz képest, sztem a dulpája, vagy még több a felkészítés motorikusan, úgy hogy a fő alkatrészek rendben vannak.
    Egyenes szelep volt a motorba. És nem fértem a pumpájukkal a küllők közé. :)
    Az5. helyen sikerült olyan pumpát találnom, ami jó volt. Megoldódott, de nem gondoltam, hogy ez is bonyolultabb lesz.
    Nem én megyek nem az én döntésem.
    Ha el is megy, a lehető legnagyobb és sikeres kalandot kívánok neki. :)
    Addig kell megcsinálni amíg benne az embere a tűz.

Új hozzászólás Aktív témák