-
GAMEPOD.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topiccsendőr
addikt
válasz gabor128 #132062 üzenetére
Hadd valaszoljak: ha mar kerdezed, nem hiszem, hogy megvan a gyakorlat ahhoz, hogy kivitelezd, de elmeletileg csak a szin keveresnel lehet problema, aztan ott, hogy hogyan fujod le, majd pedig a polirozasnal. Jo hir, hogy mashol nem csuszhat el a dolog, szoval meg lehet csinalni otthon valamilyenre.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz norbert1998 #132064 üzenetére
Valoszinu power elektronika meg van halva, de nem csak ettol tud dadogni alul.
Gyarilag 2 gyurus a dugattyu, de 1 gyurus vele a vertex-wossner versenydugattyu, termeszetesen ha a 2. horony ott van, de nincs benne gyuru, az nagyon paraszt.
A membran szelep (azaz reed) el fog allni mindig, majd a nyomaskulonbseg bezarja. Ha atlatsz rajta allto helyeben, az semmit nem jelent.
A ket csocs a karbi szellozes, ami a kornyezeti nyomasr bevezeti az uszohazba, hogy a venturinal nyomaskulonbseg tudjon fellepni.En nem szeretnek ven fasz lenni aki mindig azt mondja, hogy megmondta elore, de baszki, megmondtam elore, ezek nincsenek mar egyben.
98 ban mar forditott telos volt, elotte hagyomanyos, tehat innen azonnal leszurheto.
Power elektronikat ha nem tudod megcsinalni/tatni, vagy nem talalsz hozza, a zeeltronik gyart hozza gyujtast power kimenettel, programozhato gyujtassal.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz norbert1998 #132073 üzenetére
160 as big bore al nem megy annyira jol, mert ugyan nagyobb a kobcenti, de a gazcsere szar. Alig hoz valamit az a henger. Sok baj nem szokott vele lenni, csak ha vmi tinedzser rarakja es fogalma sincs, mi- mitol van, aztan megragad mindig.
144 es fofuvoka nem tunik irrealisnak, de mivel fofuvoka ezert ez teljesgazon dolgozik inkabb, also fordulatszamtartomanyban az alapjarati is beleszolhat a kehelycsovel es a tu formajaval egyutt, a fofuvokaval egyetemben, es a suber magassagaval aranyban, es a mitonak a gyujtas alaplapjat is tudod tologatni emlekeim szerint, szoval allithatsz ott mindent. Phbh nal pedig a fofuvoka valahogyan befolyassal van az alapjaratra is, ezt nem tudom hogyan, elmeletben nem szabadna, de RS nel ugyanilyen karbinal figyeltem meg, hogy ha elszegenyitem ugy istenigazabol a fofuvokaval, de az alapjaratihoz nem nyulok, akkor nagyon nehezen indul be.
Persze, rettenetesen elvezheto dolgok ezek, es ha jol beallitod, az a 30 loero kornyeke, az tenyleg nagyon jo.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
Nagyon szep restomod a bike exif en.
Nem csak hasznalhatatlan motorokat lehet epiteni dragan.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
Igen, a lelkedet megnyugtatja, de megis varsz akciora a karasnaba, hogy olcsobb legyen, ez mondjuk nalam ni cs egyensulyban.
Ha nem kuldod a motoronak - es ahogy olvasom a hszeket, itt ez egyaltalan nem jellemzo- penzkidobas es kornyezetszennyezes felezni a cseret. Ezt sem szoktam erteni, hogy ezt miert kell csinalni.
En telen csinalnam meg, mert akkor alig vannak a szervizekben, es szezonkezdetnel semmire nem kell varni, amugy meg teljesen mindegy.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz GTVili #132135 üzenetére
Az a poshad benne azert tulzas.
Ez lenne az olaj savasodasa, ami nagyon fugg az olaj fajtajatol, es maga a kar, amit okoz, nagyban fugg a jarmu fajtajatol-errol kesobb. Egy eszter alapu olaj- mivel savakbol es alkoholokbol allitjak elo, es ezekre is fog lebomlani- ez egy fokozottabb jelenseg, bar erre van minden olajban adalek is. Hogy ez nehany honap alatt tud-e kart tenni? Hengerbevonat erzekeny ezekre, bar nem motoroknal, de autoknal, valamelyik VW hengerbevonata lemalott a savas olajtol, mig a tobbi gyartmanynal semmi baj nem volt. Motorkerekparoknal pedig inkabb gyartasi hibabol fakadoan tortennek fogaskerek pittingesedesek, vagy nikaszil levalasok, nem az olaj miatt, foleg hogy mar igy is suritve van a csereje a nagyobb fordulatszam miatt.A savasodas inkabb a motul veresnyolajanal lehetne vmilyen gond, mivel nem adalekolhato a vegtelensegig egy eszterbazisu olaj. (A tobbi sem, de az eszterbazisu rosszul old nehany adalekot) mivel ott a surkodascsokkentes iranyba mentek el az adalekokkal, kevesebb marad a savasodasgatlasra, vagy egesz egyszeruen anyagi megfontolasbol nem raknak bele annyit, mert azt feltetelezik, hogy hamar le lesz cserelve. Mindegy, valamilyen kompromisszum miatt tulsulyban nem ez az adalekolas van, ezert azt illene lecserelni evente egyszer.
Ezzel szemben nem kovetendo pelda, de en ontok nehany szaz km es, hasznalt, de oreg 300v-t a napi igaslo ducati motoromba.
Nehany ev mulva beszamolok a semmirol, mert ebben az evben 8 ezret raktam bele, a hatodikat leforogja, es nem robbant fel a blokkja, megvasarlaskor kb 3 eves 300v volt benne, amit nem csereltem le, mert volt abban az olajban 6K km, es 10K a csereintervallum. Szoval en fegyelmezetten betartom a km intervallumot, a tobbire szarok.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz bajnokpityu #132137 üzenetére
A felezett olajcserenek csak kornyezeti terheles, es penztarca szempontbol van negativ hatasa. A motorra nincs.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz csongi #132148 üzenetére
Nem. Nem lesz trutymo a motorkerekpar motorjaban.
ez egy auto motorja... nemelyiknel 10 ezres intervallumnal is lesz sar a hengerfejben, ez nagyon konstrukcio fuggo.
Egy motorkerekpar motornak mas a karterszelozesi rendszere, es a csereintervalluma is, okoskerek sem nagyon van, csak a premiumoknal, pl dvt desmo. Semmilyen olajsar nincs a hengerfejben gyari eloirt olajcsere alapjan.
a 30 ezres intervallum autoknal sem gyakori eloiras, legtobbeknel akár 30K is lehet. (München-Budapest autopalyan egyseggel) egy-ket gyarto vallalta be, es ahol problema lett belole, visszakoztak kesobb. autokhoz nem ertek, de ne keverjuk a kettot.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz csongi #132150 üzenetére
De ez auto, ezt tenyleg ne keverjuk ide.
olajtol hogy ter vissza az ereje? A butyok le van kopva. Arra anyag nem megy vissza, hogy nagyobbat nyisson. Keregedzett, ha ott lekopik valami, onnantol egyre lagyabb lesz. Az okoskerekre ha kesik, azonnal hibakodot kene dobnia. De vegulis mindegy, csak nem ertek par dolgot.Vegig gyari eloirt olajcserevel, vegyes hasznalatban, az egyik 100k, a masik 80K semmi butyokkopas, vagy olajsar.
Motoroknal nem kell bennehagynod addig eloiras alapjan, amig olajsar lesz belole. Meg az eloirasban benne van az is, hogy vagy 1x K km, vagy evente. Semmi ertelme a felezesnek.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz runner 125 #132157 üzenetére
Elozo hszben a valaszom.
Ha te varosban maszkalsz vele, elobb fogod az eves szervizt elerni.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz csongi #132162 üzenetére
En ezt ertem, csak okoskerek problemanal a legkisebb elteresre hibakodot dob azonnal. A hezagot a szelepnel nem csak a butyok meretvaltozasa okozza, szoval most ezt nem ertem hogy jott ki, hogy a butyok kopott. Szoval csak a butyoknek tulajdonitod azt az 5 szazadot... De ez sztm nem ide tartozik, csak nekem ez nem konzisztens, es sztm nem jo kovetkezteteseket vontal le. Bocs ha kotekedesnek tunik, de ez teljesen mindegy, ez egy auto.
Az, hogy 3 evig nem csereltel olajat egy varosi hasznalatu motornal, az nem a gyari eloiras, mert ugye a gyari eloiras az az evente / km.
(Ezert nem kellene ilyeneket ide leirnom, hogy en 3 eves olajjal vettem motort, amibe bennehagytam)
Nezd, ott beszeltunk el egymas mellett, hogy en annyit olvastam a velemenyedbol, hogy felezni kell (a gyari intervallumot), de ha betartod a gyari eloirast akkor abbol nem felezes lesz, ha 3 ev alatt erted el a km mennyiseget, hanem harmadolas.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz csongi #132169 üzenetére
Igen.
De amikor mered a hezagot, a butyok nem nyom. Tehat nem tudhatod, hogy kopott a butyok a lapka meret alapjan, mert mit mersz mihez? Max azt mered, hogy a siklocsapagyazasban mennyit ment fel a tengely, vagy a szelepulek es a szeleptanyer koze valami rakodott, de a butyokkopast a hezagbol nem tudod megsaccolni.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Micsurin #132213 üzenetére
Bakker.
Ket azonos motoron van jopar kulonbseg, attol fuggetlenul, hogy azonos. Megnezted a sag-et, mindkettonel, meg mennyire van kipuhulva mi, es mindket motoron vadonatuj gumi volt? Mert most, miutan nincs akkora hegyes profilod, nem panaszkodsz, hogy most epp nem jo, pedig kockas gumin mesz.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz norbert1998 #132247 üzenetére
Eloszor is a cagiva nem hulye, csak ugye az elejen elmondtam, hogy azonnal szet kell az ilyet bontani, es felujitani. Eshat most akkor latszik, hogy miert is.
A karbirol most nem tudsz megallapitani semmit, a jelenlegi helyzetben. Nem tudom hogy mertetek kompotot, de 3.5-nel nem indul be, ugyhogy valoszinusitem hogy zart fojtoszeleppel sikerult, mert akkor kisebbet fogsz merni.Ilyet eleg sokat latni, nem egyedi jelenseg. Soha, senki ra se nezett erre a motorra normalisan. Mind ilyen. Csak hajtotta a sok hulyegyerek. Szoval vettel olcson sok munkat. Ez ilyen, ezen ne akadj fenn, vagy most rogton add tovabb, es realizald a veszteseget. Most meg kiszallhatsz belole viszonylag kis penzbol.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz norbert1998 #132261 üzenetére
Mindenkepp erdekel, jol teszed, hogy megosztod. (Csak nekem szimpla sirasnak tunt elso korben)
Miutan felujitod rendesen, egy ilyesmit kepzelj el, megbizhatosagban es eroben.
Szerintem megeri a belefektetett energiat es penzt, mert nagyon jo motorok ezek.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz norbert1998 #132264 üzenetére
Jobb lenne ha 60 at mutatna, mert akkor meg nagyobb lenne az ereje. De ahhoz nagyobb huto kell.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz DJGABI #132290 üzenetére
A cbr ami mar nincs kinalatban 15 loero volt es a 2021 es cb 125 is tudja ugyanezt a teljesitmenyt, valoszinusitem azert nem nagyobb ennel, mivel nem akarnak kiesni a 11Kw-os hatarbol.
hogy majdnem csucsa lenne a kategorianak? Kinalatban nem kaphato motorokhoz kepest nagyon messze van ettol a cimtol.
egy igazi fostartaly egy regi 2T 125 hoz kepest.
A hondanal maradva pedig a regi kethengeres 125 osei is igenyesebbek. Es nem neztunk korul a tobbi nem kinai gyartonal.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz norbert1998 #132301 üzenetére
Nem hamarosan, hanem mar most generalra erett. Meg kellene nezni, milyen meretu a henger, ezt altalaban beleutik valahova, RS en betujel. Ehhez a jelhez tartozik egy tol-ig atmero. Ezutan intoval meg kellene merni a hengeratmerot, ebbol ki tudod talalni, hogy a nikaszil reteg birni fog-e egy honolast vagy sem.
Ha egyaltalan nikaszilos, es nem lett meghuvelyezve paraszt modon.Csongi
En azt nem mondtam, hogy van rajta honolas, mivel nem lattam a motort. Annyit mondtam, hogy ha a power beleer a dugattyuba, akkor ne a honolasoknal keresd a hibat.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz norbert1998 #132304 üzenetére
Ha nincs otthon into, akkor normalis allapotfelmerest nem tudsz csinalni, csak a vakszerencsere bizhatod magad. Hasznaltan vettem en is, annyira nem horror aron, kb 20e forintert. 50 tol 150 mm ig mer. Annyira azert nem szuk a meresi tartomany. Indikatororat hasznalt mitutoyo -t kb 7e forintert.
Miutan osszeraktad a hengert valahogy, a kovetkezo gond a hajtorud lesz, ha elkezd menni rendesen a motor.Muszaj szazadra pontosan merned, kulonben nem tudod milyen vastag reteg all rendelkezesedre. Tolomerovel meg se merd, teljesen felesleges.
Csongi
Ertem, hogy a henger allapota erdekel, de azt nem ertem miert :D ha beleer valami a dugattyuba, es a gyurube, akkor a henger kit erdekel? :DNem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz norbert1998 #132307 üzenetére
Most elgondolkodtam, hogy vajon van-e ertelme erre a hszre valaszolni. Valoszinuleg nincs.
De ne menjunk el abba az iranyba, hogy ha te valamibe nem szeretnel epp annyi idot, penzt, energiat olni, akkor az en velemenyemet tulajdonkepp utkozteted az "ennyi ember nem lehet hulye" ervvel. :D
Esetleg nyelezz le egy ilyen fasza mindenki altal abszolvalhato igenyes simsont, (vagy cagivat, vagy apriliat) ami kb-ra van osszerakva.Hogy miert nincs nyoma? Mert mindenki csak hajtotta ezt a szart, mint ugy altalaban a simsont. Hogy miert fontos? Ebbol latod szemre, into nelkul, hogy kb 1-2 szazad lekopott a hengered falabol, azaz a nikaszilbol. Mert ennyi a honolas. Hogy miert fontos ez? Mert nem lehet vegtelenszer honolni a hengert, es a nikaszil le fog jonni, ha tul vekony.
A sima feluleten jobb a siklas? Mi a sima felulet egyaltalan? Nikkel matrixban vannak szilicium karbid kristalyok. A nikkelt lekoptatja a dugattyugyuru, es megmarad az acelnal is kemenyebb, kb gyemant kemenysegu sziliciumkarbid kristaly. Ezen es az olajfulmen fog futni a gyuru.
A honolas a nikaszilban kenestechnikai szempontbol is fontos. A 2T nel is. Amint ez eltunik, gyorsul a kopas. Gyarilag is honoljak, szoval abban biztos lehetsz, hogy volt honolva. Ez nem precizkedes, ez csupan a normalis szakszeru menete annak, hogy ne agyatlanul csinalj valamit.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz norbert1998 #132316 üzenetére
Te simsonnal kevered a dolgokat, ami nem nikaszilos, hanem vashuvelyes. Itt ebben az esetben a henger kopasat nezed meg, hogy mit lehet kezdeni a dologgal. Ujra lehet nikasziloztatni, nem kell uj hengert venni. Mindent lehet hozza kapni.
Ezert kezdtem azzal hogy, dobj ra a vetelarra egy szazast.
Semmilyen magas lo nincs itt, csupan objektiven leirtam, mi a normalis menete ennek, hogy ne szopasd meg magad, mert igy keszul a megbizhatatlan olasz 2T motor. Ha ezen te folyamat beserulsz, mert nem tudod becipokanalazni az elkepzelesidbe, akkor ne menjunk at abba, hogy en preciz vagyok, stb, es velem van a baj. :D mikozben a karbidoknal tevedtem :D vagyis rosszul fogalmaztam, de azt hiszem belefer azzal az ismeretekben tatongo lyukkal szemben, ami miatt a hsz irodott.Ha te kb ra osszerakod a motort, az a te dolgod, en csupan elmondtam, mik a problemak. De ilyen munkahoz valoban felesleges intot venni penzert.
Szerintem pedig megeri a lalocsolt penzt, mert mashogy nem lesz jo egy ilyen motor. Csupan az emberek nincsenek tisztaban a koltsegekkel, mert ez csak egy simson kategoria.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz norbert1998 #132318 üzenetére
Alapmeretre hozzak vissza. ha egyaltalan kell.
A mitonal is van A B C meretu henger. 8 szazad a kopashatar, a betujelnek megfelelo merettol szamolva. Ezert kellene tudni mindent a hegerrol.Egy normalis felujitas kb 300K lenne, de ebben benne van az egesz motor, es esztetikailag nem, csak muszakilag van vele foglalkozva.
Egy normalis allapotu mito evo 3-4000€ kozott mozog.
Ezt eddig is tudtuk, hogy nikaszilos, csak a nep egyszeru gyermeke meghuvelyezi, mert bar ugyanannyiba kerul ez a szolgaltatas, mint a nikaszilozas, de konnyebben elerheto, es ezaltal jo szar is lesz a hoelvezetese, es nagyobb esellyel ragad meg.
A karcolasokat nem honolasra erti termeszetesen.
6 helyen kellene merni intoval, alul felul kozepen, terhelt oldalon es terheletlen oldalon. nem is ertem hogy merul fel egyaltalan a tolomero.
Valamit rosszul mertel.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz norbert1998 #132321 üzenetére
Nezd, felfogtuk, hogy te ezt hobbibol megcsinalod. Tanulsz belole, szorakozol. Nincsenek nagy elvarasaid a a vegeredmennyel kapcsolatban, sokat nem akarsz ra kolteni. Vilagos.
De ezeket az erveket ne eroltesd, felejtsuk mar el ezt a tolomerot. :D
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Geresics #132343 üzenetére
Ha nem inged, ne vedd magadra :D
Ugyan te nem akarsz senkit atverni, de a jelenseg... pegaso szenzorbaj? Gazadasnal tetovazo motor? Nem lett megcsinalva, szimplan inkabb ugy mentel vele. pluszpont hogy kereskedohoz adtad be, igy majd a kereskedo fog vele vkit atbszni :D ilyenekrol heszelunk.Ugy is erzed a sajat borodon, hogy nemhogy maganszemelytol de meg kereskedesbol sem tudsz ugy venni motort, hogy teljesen megbizz benne. Ezt a helyzetet ne kelljen mar magyarazni. :D
Vagy direkt nem akarod erteni, aztan a magyar nemzeti ontudattal osszekevered.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Geresics #132351 üzenetére
Ejj, hat mi ez a palotalazadas :D
a tanacsok, amiket az elozo hszeidben adsz, alkalmazhatnad te is. Tehat pl a hangnem nem jon at egy hszben.
Oke a pegasoval tevedtem, elnezesedet kerem, rosszul emlekszem, szerencse, hogy a ktm et azota sikerult szervizbe elvinni. :D (Ugyelj a hangnemre-nalatod :D) na most fogod magad felkurni nagyon. :DAltalanos alanykent fogd fel a te-t a mondatban. Az ember nem bizik sehol semmiben. Se markaszerviz se filteres szerviz, se sufni. Se maganember, se kereskedo. Ez teljesen valos dolog.
Hat nezd. Bizonyos arsavtol bizonyos arsavig minden magyar kokanyol. Sajnos ez van. Es valoban ez egy sztereotipia, amit en sem szeretek, mert nem ilyen egyszeru a vilag, de a motoroknal az van, hogy akik altalaban a sarkos velemenyt mondjak valamelyikrol, azok annyira nem szoktak erteni a motorokhoz. Illetve itt csupan szet kell bontanod a motort es meglatod azonnal hogy miert van ez a sztereotipia. Aztan ugye jon az erto olvasas. Nyilvanvaloan nem az osszes magyar allampolgarra ertendo a sztereotipia, mert a csecsemok nem tudnak ganyolni. Igy termeszetesen igazsagtartalma elvesz a mondatnak, de akik altalaban azt mondjak, hogy az osszes olasz motor szar, es csak a japan motor a jo, azok ezt tenyleg igy gondoljak. Na ez a nagy kulonbseg.
De Attila, ne csinald mar. Elore vedekezni valami ellen, az olyan hogy elmondod a velemenyedet, aztan pedig becsukod az ajtot, hogy en vegeztem, hogy a masik fel ne reagalhasson a gondolataidra. Vagy ha reagal, azt csak kitalalta, es a tobbi ember terhere van :D es eleve elkonyvelni azt, hogy en kiforgatok dolgokat... hat az milyen erv? En igy latom, te ugy latod. Akkor enszerintem meg te forgatod ki a dolgokat, vagy mi? :D
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz #31733248 #132355 üzenetére
A dolgok ott cseszodnek el, hogy nincs penz uzemeltetni a jarmuveket, es teljes kepzavar van arrol, hogy mennyibe kerul valamit uzemeltetni. Sufni szerviz is meg tudja csinalni a szelephezagot, meg egy Tasner is. A baj a penzzel van.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz #31733248 #132378 üzenetére
Nagyon az egekbe magasztalod ezt a checklistet, mintha ez lenne a kulonbseg egy minosegi szolgaltatasnal. Az a checklist az olyan banalis dolgokrol szol, amit hidd el, egy normalis szakember vegignez, hogy ne csukjak le, ha eletveszelyes motorral elvagodik az ugyfel.
Ha a szakszervizben egy ork dolgozik, a checklista ugyanannyit er, mint egy sufniban, amennyiben ugyanolyan kvalitasu emberek dolgoznak mindket helyen.
A baj a szolgaltatasok minosegevel van, es ami szomoru, hogy a minoseget nem feltetlenul kapod meg tobb penzert.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz #31733248 #132396 üzenetére
Azzal hulyenek neznelek, hogy felhivom a figyelmet arra, hogy nem a checklist fogja eldonteni milyen szolgaltatast kapsz? :D
a gyari protokollal kapcsolatban is ugy latom eleg rozsaszin idealizalt elkepzeleseid vannak, en meg ilyesmiben dolgozom, gondoltam megosztom veled, hogy annyira azert ne ess hasra ez elott. Nem hulyenek nezlek.Markaszerviz nem garancia semmire. Ez nem szelsoseg sajnos. Barmilyen helyen talalkozhatsz trogerrel.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Geresics #132420 üzenetére
Ducatinal is ugyanannyira fontos, mint barmelyik mas markanal. Ds1000 multinal celszerszam nelkul tudsz szijat cserelni, gondolom erre gondolsz, mivel ez az egyetlen ducati, amivel talalkoztal hosszabb ideig. celszerszam nelkul lehet szelephezagot allitani. Ezeknel a regi ducatiknal annyira sok minden nem kell ezekhez a muveletekhez. Regi multit nem, de 1000 es monstert csinaltam, aminek ugyanaz a blokkja. desmoquattro-n kivul csinaltam mindent a 2000 es evekbol. Esetleg ha a ket stiftet a desmodue-hez celszerszamnak tekinthetjuk, ahhoz eleg konnyu hozzajutni.
A szerviz vs otthon szereleseknel nem ezek a gondok. Plane nem a regebbi motoroknal. Vannak markaspecifikus celszerszamok, amik tenyleg csak markaszervizeknek van, de nem sok ertelme van pl regi ducatikhoz a mathesis- kiolvasot megvenni 1 millioert, ha amugy barmit ki tudsz merni oszcilloszkoppal, vagy multimeterrel, es a hibakodot a 2000 es evekben amugy sem jelezte a muszerfalon.
Az uj, vagy ujabb premium motorokat viszont a garancia miatt soha nem vinnem markaszervizen kivul, de azt azert mert ha ott vmi beszarik- es van bennuk 20 ecu amibol konnyeden beszarik valamelyik- akkor az tobbszazezres tetel. De ha mar nincs ra amugy sem gari, es mindenkepp fizetned kell ha vmi beszarik, akkor joforman mindegy hova viszed, a lenyeg, hogy hozzaerto normalis emberhez keruljon.YT on fenn van minden, es valoban meg tudja csinalni nehany ugyes ember, amennyiben a YT video nem egy fogalmatlan embertol van, ahogy tobbsegeben szokott lenni. De mit csinalsz akkor, ha mondjuk egy elterjedt sornegynel, ha hezagot kell allitanod, es a veztenygelyt ki kell szedned, de ossze van sulve az egyik oldalon a csapagyazas, mikozben te lazitod fel azt az oldalt ahol epp nyom a tengely? Hogy veszed le a csapagyat? Alanyulsz csavarhuzoval? hogyan improvizalsz? Vagy egy v2 nel ha lehuzod a veztengelyt, es nem laza, hanem szorors? YT alapjan eszre se fogod venni az ilyet. Vagy nem fogallkozol vele, mert fogalmatlan vagy. Ez csak egy pelda es eleg sok olyan dolog van, amire nagyon kell figyelni. Szoval annyira azert nem egyszeru egy olyan fogalmatlan embernek ezt megcsinalni, akit ez sosem erdekelt, nem is foglalkozott ezzel addig semmit.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz csongi #132478 üzenetére
Nem, nem ezt nem irtam le. Egy ilyen motornal pedig kisse tulzonak talalom ezt a velemenyt. Mi lenne ebben a motorban annyira komplikalt?
Ezt azokra az altalaban premium motorokra ertem, ahol a fenyszoronak is kulon vezerloje van.Az, hogy vizes valami, az nem oszt nem szoroz.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz csongi #132491 üzenetére
Nem igazan tudom, hogy mi lenyegesen dragabb, ezert kerdeztem, hogy mire gondolsz.
Az hogy valami levegos vagy vizes, szerintem semmibe nem szol bele. Koltseg szinten nem tudom mit befolyasol a felkeszitesen. Attol, hogy valami egy kobalta, nem jelenti azt, hogy nem romlik el, vagy idealisabb. Bizonyos szint alatt pedig nagyon vigyaznod kell ra. Mondjuk egy etz vel nem mehetsz 80 nal tobbet, kulonben az ott fog hagyni valahol. Biztos az ut szelen szet tudod szedni, de szet is kell sajnos.Tamás9x
1 hengerrel lambda szonda hibanal? Ez honnan jon? Berak valami olyan befecs terkepet, ami kozepszar, de nem fog egyhengerezni. Vagy valami mast produkal, de bizonyos gazallasnal bizonyos fordulaton figyelembe se veszi a lambda szondat, szoval nem ez lesz a fo gondod.
Egy regi befecsnel inkabb a benzinpumpa lehet az, ami miatt nem tudsz tovabbmenni.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz norbert1998 #132499 üzenetére
De, tonkre megy, motoroknal meg plane. De emiatt egy ilyen regi rendszer nem fog otthagyni. Csak euro5 tol vedi a katalizatort, es leallitja a befecst, ha sok a misfire.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz LógaGéza #132500 üzenetére
Jo fek, elol sajnos puha, elegge kenyelemre hangolt villa. 3 mode, nyomatekos. Nekem tetszett.
Nem rotax eroforras, hanem az aprilia altal fejlesztett, emelekeim szerint rbw.
Ha az elofordulo hibakra vagy kivancsi, kulfoldi markaforumokat keress, a magyar nyelvuek semmit sem ernek.Nem menekülsz a csendőrség elől.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Linux kezdőknek
- Futás, futópályák
- Facebook és Messenger
- Vigneau interaktív lokálblogja
- DIGI kábel TV
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Rendkívül ütőképesnek tűnik az újragondolt Apple tv
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- Külpolitika
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen