-
GAMEPOD.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topiccsendőr
addikt
-
Topiccsendőr
addikt
Ha mar keretlen tartalom :D kb 2 honapja bukkantam ra a csatornara, es az, amit a srac letrehoz, nem mindennapi. Sztm erdemes belenezni a munkassagaba. Aki nem igy gondolja, vagy mas a velemenye az rohaggyon meg. :D
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz etnies #122335 üzenetére
Elnezeees???
Helyre raklak, kelet europai motoros topic. :D
Az elobb targyaltuk ki a fogdakat, en meg akartam kerdezni a nagy ciganyozasban, hogy hogyan lehet alfahimnek maradni, ha veletlen erdoben motoroznek, es az erdesszel osszetuzesbe keverednek, majd a rendszer tokeletlenseget rajta leverve - liberalis nemet allando meltanytalankodokent- egy kis egyedi azonosito meghamisitasa miatt valami fogdaba, vagy mittomen mar hova kerulve, mert asse mindegy, de meglattam ezt, hogy valaki elnezest ker... kikoptem a monstert is, amit ittam.
Hol marad a polarizalt tarsadalom miatti azonnali onuralom vesztes, a kelet europara meg mindig jellemzo kielezett osztalyharc, es a pikirt megjegyzes a vitapatner statuszat illetoen, vagy barmi?
Elnezes?
Megyek valami moderatorhoz.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Micsurin #122401 üzenetére
Beirod az Motorcyclespareparts.eu cikkszam keresojebe, azt a cikkszamot, ami a nyomozni kivant alkatresze, es kidobja, melyik motoron, melyik evjaraton volt ugyanez az alkatresz.
En igy nyomozok es veszek RC30 alkatreszeket
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
Kb ket eve allitottam szelepet az R1 en, akkor ilyen kep fogadott a szeleptanyerokon. Itt beszeltuk tavaly.
Most ~ 15e km-el kesobb megint szelepet ellenoriztem, es valoszinuleg a 300V nem hajlamos annyira rakodni ra, illetve a 100 as benzin tisztito hatasa is jobb a sima benzinnel.
az eredmeny:
Vannak meg kis gocok, de a java reszet leszedte.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz JDMKid #122428 üzenetére
Hozzateszem, csak annyit tudok, hogy markaszervizben szervizelt volt, amig hozzamkerult, tehat yamalube-ot kapott. Hogy milyen benzint hasznalt, azt sajnos nem.
Akitol vettem, annal nagyon rovid ideig volt, tole nem erdemes megkerdeznem. Az elozo-elozo tulajt nem zaklatnam faszsagokkal :D
Szoval biztos vagyok benne, hogy a 300V a kartergazvisszavezetesnel nem rakodik a szelepekre annyira, tehat jobb ezt hasznalni, de a benzin adalekolasanak is kulcsszerepe van ebben.
Ket olajcsere volt eddig emlekeim szerint. Azaz evente.
(A regi olajat, ha keves benne a km, azert berakom masik motoromba :D )Egy A-B motor szelepen nem erdekel, ha van olajkoksz, azzal nem foglalkozom, de egy sportmotoron ilyen ne legyen.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz zgospel #122477 üzenetére
Azert annyira nem lett volna tul sok szoveg, ha konkret normalis kerdest raksz fel, most tobb hszben potyogtel.
Ha normalisan beszelgettunk volna, akkor az is kiderult volna, hogy a 15e km bol elenyeszo mennyiseget hasznaltam az akrat, mivel nem reg szereltem ra.
A legtobbet futott motor, amihez kozom volt 97 000km, ezzel az olajjal. Tuv on mernek kipugazt, euro4 es motor. Atment. Magyarorszagon muszakinal nem ellenorzik, nem kell.
Kommersz 95 ben is van tisztito adalek, most lattam kiemelik az omv-nel nemetorszagban, de egy api sj olaj biztosan jobban rakodik. Ez fix. Az is hogy annal jobb a 300v.
Direkt hozzaraktam a hszben, hogy a benzin adalekolas nagyon kerdeses, es kulcsszerepe van. De bele nem ontenek sj olajat.
Illetve benzint nem biztos hogy valtoztattam, ezt is hozzaraktam, hogy ezt nem tudom, hogy mit hasznalt az elozo ket tulaj, es ennek nem tudok utanamenni.Triumph tigerbe nem raknek ilyet, tulajdonkepp semmilyen olyan motorba nem raknek ilyet, amit hetkoznapi hasznalatra szannek, vagy alacsony fordulaton turamotoroznek, ahhoz tul draga.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz zgospel #122482 üzenetére
Most normalisan leirtam, hogy ha nem siettel volna annyira a mobilon potyogessel, hogy konkretan megkerdezd: art-e a katalizatornak? Es nem kellett volna olyan sokat potyogni valami teljesen nem temabavago dolggal, meg megegyszer ugyanez, stb akkor beljebb lettel volna, hamarabb, kevesebb potyogessel, hiszen mobilon nem tudsz potyogni. Erre irtam azt, hogy konkret kerdes, es haladunk tovabb. :D
Igen, ezt en is olvastam. Meg meg jopar ilyet.
Ez egy ujabb multistrada volt vegig 300v vel uzemeltetve, eves olajcsere, vagy km, a gyari szervizperiodusokat betartva.
A ceg ahol dolgozok, megkerdezte a motorgyartot, rakhat ilyet bele, lesz-e problemaja abbol, ha ezzel uzemelteti az osszes motort, amit elad, szervizel. A motorgyarto azt irta barmit rakhat bele.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Somatom #122484 üzenetére
Miert ne lenne?
Van hozza celszerszam, az vegzi a dolgokat, nem te.
Nem neked kell feltalalnod ujra a kenyszervezerlest.
A leghuteses 2 szelepeseken meg otthon te is cserelhetsz szijat, annyira igenytelen. Termeszetesen a fb-on mar reg kommentozon lenne egy ilyen kijelentes utan, es mar hoznak a szenteltvizet, dehat ha igy van, mit lehet mit tenni?Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz zgospel #122499 üzenetére
Abban, hogy kivezetnek az eu piacrol elavult besorolasu olajokat, igy nem tudsz barmit belerakni.
felreertheto volt a megfogalmazasom. A markara ertettek, hogy barmit belerakhat, nem kell azt az olajat, amivel le van szerzodve a gyarto. A 300v vel nem volt bajuk.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz norbert1998 #122536 üzenetére
Nem tudsz etanolmentes benzint venni, olyan nincs. Mindegyikben van valamennyi.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Shin Chen #122629 üzenetére
A "koma" azt mondja, hogy amikor valamelyikojuk elindul, akkor az mindig nyelgazon teszi, es hogy esetleg van valamilyen mentalis hianyossaguk, hogy igy tesznek.
Azt latom, hogy te is nagyon a masik vegen vagy a velemenynek, mert nem hebeg-habog, hanem felkurja magat, ha valaki elkezdi sertegetni, ami ugye varatlan emberi reakcio, egy ilyen helyzetben.Ne varjunk objektiv megkozelitest egy arte- musortol ami motorokrol szol. Ezek gyongyszakkorosok. Nekik egy lantmuvesz eloadasa okoz olyan oromet, mint egy masfajta embernek egy adrenalinfroccs egy sietos elindulasnal. Ezt annak a rendje,modja szerint demonizaljak is teljesen eltevedve. Kb 20 evvel lemaradva sportmotorokat emlegetnek, igazi ven faszok. Szoval igen, direkt igy indulnak el, mivel ez okoz oromot. Ezert veszunk motort. Az emberek tobbsege. Ha ez nem igy lenne, akkor az emberek tobbsege 250 essel jarkalna, kozlekedesre az is eleg.
A kipufogok ott pedig mar nem illegalisak, mivel szarra szopatjak a kedvelt motorosutvonalakon az osszes motorost, igy 99 szazalekukon legalis minden rajta, hogy ne tudjanak belekotni. Ez kozut. Ha van egy legalis jarmuved, amit nem hasznalhatsz a het bizonyos napjain, az objektiven nezve neked mit jelent?
Illetve nem zajszintet hataroztak meg, hanem jarmucsoportot. Tehat a tusszogos sti imprezaval azert meg mehetsz, mert 4 kereke van. Az osztrak rendor multistradak gyarilag nem fertek be egyebkent az altaluk meghozott szabalykeretbe.
Megint a loerokkel hozakodnak, 150 loeros motor utcara, ami termeszetesen sportmotor. Ha tudnak, hogy 208 loeros is van es az csak egy naked bike, joval 100db felett. Nem sport. Felejtsuk mar el ezt a sportmotort. Alig adnak el beloluk. A turaendurok es naked bike-ok mennek a legjobban nemetorszagban.Szoval legyen kitilva a motor onnan, mert zavarja a lakokat. Viszont akkor kerlek jeloljetek ki valamit, hogy akkor hol lehet menni motorral, ha mar megvetted kozutra. Megertem az ottlakokat. De az egesz helyzetet nezd. Nem egyszeru.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz bacus #122647 üzenetére
A zajmeres azert nem megoldhato, mert a homologozacios ertek nem egyelo azzal, ahol hasznalod. Hiaba 98 dB az erteked 5000 fordulaton, ha 14 000 ig forog a motorod peldaul. Vagy 16 000 ig.
Aztan az autoknal az elhaladasi zajt a 4 kerek nagyban noveli, valoszinuleg ezert lehetnek ennyire hangosak a motorok, mert kisebb a gordulesi zajuk. Ez sem egyszeru.Aggalyos tovabba az is, hogy tegyuk fel - felmillas buntit kapna egy motoros, de az egesz jarmupark 50%at azonnal meg lehetne huzni, ami az autoknal van, vagy az is pl hogy teljesen illegalis zajszennyezest evtizedeken keresztul a repter legifolyoso alatt levo keruletek megannyi tiltakozasa es pere ellenere lehet csinalni. mondjuk en mar megszoktam a 16 ban, hogy nem lehet beszelgetni kint az udvaron. Hat jah. Nincsenek videok a pilotakrol, ahogy bekokozva buliznak, illetve egy van, de az is csak videoklipp a foo fighterstol. Aztan nincs idegesito osszevagas csinalva az arte-n az aldozat mernok fickorol, aki telen koltozott az ut melle (megjegyzem itt ket mustang es egy challanger vonatozott fel-ala 30x a 6 fokban, a v8 sem madarcsicserges) sem ahogy a titkarnojet kurogatja, vagy mobbingolja a gyakornokat.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz bacus #122661 üzenetére
Autopalyan biztosan menne az atlagsebesseg meres, mashol pl vmi szerpentinen eleg erdekes lenne, de jo otlet stadionepites helyett, hogy erezzek a torodest az emberek. Legfeljebb a kovetkezo kapuig egy cigi is belefer.
Termeszetesen nem akaras van. Akar igy a halal kozlekedni. Hogy 130 autopalyan, de inkabb az se?
Erre nem kell nagymotor.
A gond az, hogy te megint sajat magadbol indulsz ki, leegyszerusitve mindent, mintha az lenne a jo mindenkinek, ahogy te motorozol, es amit te akarsz, ehhez pedig egy nem annyira nagy latokorrel szabalyt is hoznal- szoval meg azt is fel kell hozni egy vitaban, hogy nem mindegyik motor egyforma...
En nem azert vettem motort, hogy ugy kozlekedjek vele, mint te. Arra ott a nyalcsorgatos rakos venember hibridautom.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz bacus #122666 üzenetére
Az osszes ebben a temaban alkotott hszed szelsoseges velemenyt tukroz. Igazabol legyen megkurva mindenki, aki szabalyt szeg azonnal es legyen jobban figyelve mindenki. Ez sztm nagyon gaz irany. Neked ez tetszene, nekem nem.
Ez a - inkabb 130-al se menjunk autopalyan - az elozoekben megtevesztett, elnezest. Felreertettem. Meg az 50%-os gaz is.
A maszkkal kapcsolatos, homalyosan kisse covidszkeptikus iranyvonal pedig csak olaj a tuzre, de ezt lehet belelatom, de fura megjegyzes lett a vegere amit en sem ertek.Ejha, eleg hamar eljutottunk az amugy annyira nem hatekony, edukalo jellegu megdoglest szoba hozo mondatig, es a temetes is tenyleg frappans a vegen, pedig te sem ismersz engem, es mentsegemre legyen szolva, esetek nagyonnagy tobsegeben teljesen legalisan "szaguldozok"
Szemely szerint leszakadtam a temarol. Nincs baj. :D[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz GTVili #122687 üzenetére
Szuper. :D
Egy 50 4T nel nem annyira nagy problema, egyetertunk.
Lelked megnyugtatasa vegett siman elhalkitottad egy kisebb hezaggal. En neki se fogtam volna hezagmero hianyaban, mert kidobott ido, ha meg nagyon sok idom van, csak azt neztem volna, hogy van-e hezag. Ha van, joazugy, ha nincs, az baj. Ez a folytonos retteges a zajoktol, nem ertem...Csak osszefoglalva mindenkinek, akit probalnak megvezetni a szelephezagot hallo szerelok:
A motorok 99% an a hezag fogy. Azaz nem hallani a szelephezagot. Ha hallanad, az lenne a jo, de egy nagyobb motornal ugyse hallja senki, csak azt hiszi.A maradek 1% nal ahol no a hezag, valami megnagyobb hiba miatt novekszik. Pl a veztengely elkezd maszni, tehat a csapagyazas szar, vagy hatalmas olajfogyasztas miatt irdatlan korom jon le a dugattyutetorol, amit osszecsip a szeleptanyer a szelepuleknel.
Mod:
Papir nelkuli 2T 125? Olcson? Mi a baj vele? :D
Ezeket keresem, nem hogy ellapozni :D[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Somatom #122705 üzenetére
Nem technikai csoda, megint elmondom, csak nincs hozza szerszama mindenkinek, mig a sima vezerleshez semmilyen szerszam nem kell. Bar egy leghuteses ketszelepest otthon is megcsinalsz. (A ficko hobbista szerelo, eredetileg asszem villamosmernok) Illetve a gyertyafuraton keresztul illene felfujni a hengert, (ez az, ami nincs) hogy a szelepet odanyomja az ulekhez meres kozben, mivel itt nincs rugo.
Az ellenallas a rugosnal sem akkora nagy, mert miutan elhaladt a butyok a szelep felett, az visszanyomja azt, igy visszamegy energia a rendszerbe, amit belefektettel, minusz surlodas.
A szeleplebeges a rugok sajatfrekvenciaja miatt van, nem a lassusaga miatt.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz vlevi #122708 üzenetére
Nem a szelepvezerlesrol beszelnek igy, hanem a 60 ezres szelepallitasi intevallumrol. Premium marka ellenere a motor uzemeltetesi koltsegere menrek ra. 15e km es olajcsere periodus vagy 2 evenkenti olajcsere.
Levegoszurot tanklevetel nelkul cserelheted.
Ulesmagassag szerszam nelkul valtoztathato.
Plexi magassag joval kisebb erovel, mint az elozo modellen. Plexinel figyeltek a turbulenciara es elso motor, amelyiket ugy terveztek, hogy a kofferkeszlet ne okozzon kormanyszitalast.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Geresics #122780 üzenetére
Nem kell levenni a lengokart. hatso tengelyt a kerekkel kiveszed, es elerheto furoval.
Egy 6os csavarba azert olyan eros csavart nem tudsz belefurni, tehat ha meg van rohadva, azt 6 osnal kissebbel sztm nehez lesz kivitelezni, az is szakadni fog joval elobb.Kontraanyat fellazitottad elkezdted csavarni, es eltort a csavar, meg se mozdult?
Eloszor is az osszes csavarlazitot szord ra. Azzon benne orakig. Melegites jo otlet, 100 foknal jobban alut nem melegitenek, de nem a persely miatt, ha van olyan benne.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
-
Topiccsendőr
addikt
válasz hugi0 #122784 üzenetére
Gepkonyve szerint rakhatod bele.
Sztm nem lesz vele problemad, uvegelni ugysem szoktad. A melegoldali alacsonyabb viszkozitas miatt a hidegoldali is lejjebb megy, azonos jeloles eseten is.
Kisse alacsonynak tunik az 50 fok. Ha hideg idoben ez a max, akkor vagy a hofokmerot, vagy a termosztatot meg kellene nezni.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz bacus #122789 üzenetére
Nem szeretnek mellyebben belemenni, de egyaltalan nem ertek egyet sem a valasztott olajjal, sem a szempontokkal :D
Az olaj szine nem mutatja az olaj minoseget. csupan markat irni api osztaly es jaso szabvany nelkul sajnos hasznalhatatlan informacio. De igazabol a bol be be kozlekedesnel tokmindegy mit rak bele az ember. Szoval jo valasztas :D
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz bacus #122794 üzenetére
Nem a linkelt olajra ertettem, hanem amihez hasonlitottad.
Siman motul-t irtal. Van par motul olaj a markan belul.
De amugy barhol, ahol az ember olvas velemenyt olajakrol, csak markakat irnak, holott egy markanak nem csak egy olaja van. Semmi ertelme csak markat irni.Es mindig a kapcsolasi erzetre panaszkodnak, nem arra, hogy az olaj nem kente az alkatreszeket. Ez pedig altalaban adalekolas a kuplunghoz.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz A Zéé #122814 üzenetére
Nem sok motor tudja, kb 10 evvel ilyen szempontol le van maradva a jarmugyartas, valoszinuleg a nagy hangra es karakterre nagyobb igeny volt, es az akkori celkozonseg nem volt fogekony ilyesmire, de most eleg nagy iranyvaltas van, halksag es karaktermentesseg iranyaba.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz tboy93 #122861 üzenetére
Ez nagyon attol fugg, a te szamodra a problema mit jelent.
Ha szervizkoltseg oldalrol kozelitek meg egy jarmuvasarlast, sportmotort szamitasba sem vennek. Nameg melyik 600 RR, mert az sem mindegy. Alusil hengerest nem szivesen vennek, bar mint emlitettem, megint kinek mi a problema? Ha a fo szempont, hogy nem rohad le, csak gyengebb lesz, egy 10-15 loval, amit meg se erzel, es otthagyni csak akkor hagy ott, ha leeg a generator.
Melyik 800? Koznyelvben Fi, vagy Vtec?A v4 nem problema, vannak tipikus hibai, generator fesszab, vagy vezlancfesz, amelyiken epp az van. de egy eleg kiforrott modell. Egy sportmotor szerelese legalabb olyan rossz, mint egy v4. Szelephezag ellenorzeshez ugyanugy darabokra kell szedni. Ha a nagy szervizek koltsegeit nezed, egy naked-nel sokkal kevesebb munkaorabol megvannak.
Nekem 750 es vifferem van, varosban nincs bajom vele, de nekem meg nincs ket oldalso hutom, ami nyomna a meleget a labamra. Nem erzem hogy teletankolva 240 kilo. A 600 rr nel az ules alatti kipuff biztos fogja egetni a zsirt nyaron azt garantalom.Ha sportmotorral normalisan kozlekedsz, es nem vagy haklis finom szenzor bajokra, pl hogy a gazvetele nem olyan 1/4ed gazon, mint ujkoraban, vagy motorfeknel kicsit kesobb reagal, stb, akkor nagyon sok km-t raksz bele nagyobb kiadasok nelkul, ha nem pentek delutani gyartasu a motor. Ertsd, minden nagyonjol sikerult. Ennek hatranya az, hogy ha egyszer valami nagyobb gond lesz, pl egyik hengerben tomitetlen szelepek, ezaltal kis kompresszio, es megbontjak, akkor a sok km miatt minden el lesz kopva valamennyire, es vagy ralocsolsz annyi penzt, ami irrealis, vagy kidobod a kukaba a motort.
Vagy jovanazugy, es rulettezel tovabb, hogy mikor fog mi elszallni.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz tboy93 #122870 üzenetére
Attol fugg hany szezonrol van szo, es vedd hozza, egy motor nem csak magabol a blokkbol all, nem csak ott kell cserelgetni dolgokat. Ilyen "fillerbszo" szempontoknal pedig furcsallom, hogy sportmotorrol egyaltalan beszelunk. Erre ott vannak a postas 125-250 esek.
Ha 0km-esen vennel egy 08 as 600rr-t , es tenyleg kresz alapjan mennel vele, jo nehany evig csak olajcsere lenne (tegyuk fel a fesszab vezlancfesz, generator nem rondit bele) , de azutan bele kene nyulni a zsebbe a ~25 000 km es gyertya, szelepallitasnal, akkor fekbetet csere elol es lancszett lassan. aztan 50e km kornyeken jonnenek ezekhez pluszban hozza az ugyanilyen koltseges nyakcsapagy csere, kerekcsapaggyal, esetleg elso telo olaj, es addigra mar semmi sem olyan, mint azelott. A lambda, a TPS, a map szenzor. Ha nem szol bele semmibe, az a jobbik eset.Ez az olajcsere es semmi mas... amit irtam feljebb. Meg lehet csinalni csak olajcserevel jo sok szezont, ha nem erdekel mellyebben a dolog, nincs igenyed arra, hogy a motor ugy viselkedjen, mint ujszeru allapotaban, olyan menetteljesitmenyei legyenek, olyan legyen a vezethetosege, barmi. Tehat nem akarod fenntartani az allapotat, vagy fel sem ismered, hogy az allapota mar nem olyan.
Aztan itt van az a faktor is, hogy a hasznaltmotorok legnagyobb resze nem olyan futasteljesitmennyel rendelkezik, mint amit a km oraja mutat.
Szoval a legmegbizhatobb tipusoknal sem csak olajcsere a program.Barmi alkalmas napi szintu ingazasra, ha neked epp az tetszik, es kepes vagy kompromisszumokat hozni annak erdekeben, hogy olyan motorral tehesd meg, ami tetszik.
Sportmotorral napi ingazasnal nekem nagyon fajna, hogy hamar belemegy a km, es eleg sok penzt elfustolok az ertekebol a kipufogon keresztul, mig egy sporttura vfr-nel az ertekcsokkenes nem akkora, es tobb km-t is elmegy.
Mindkettonek kb ugyanolyanok a szervizintervallumai, es ugyanugy le kell bontani mindent. Talan a viffernel nem kell az egesz fojtoszelephazat levenni a szelephezaghoz, de az mar nem sokat szamit az egesz szervizhez kepest.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz tboy93 #122895 üzenetére
Sztm nem ertettem felre, a motorok sajnos nem allto helyukben mennek tonkre, hanem amikor hasznalod.
Hogy bonyolitsam a kepet, 10e km-es szezont megcsinalsz egy olaszorszagbol behozott, szetganyolt, levegos, karbis, laza szijas monsterrel is, meg ha egyhengerezik alapjaraton, attol meg elmegy 10 e kmt "problema" nelkul. A motoroknal nem a motorikus lerohadas a legjellemzobb, hanem valamilyen elektromos alkatresz az esetek tulnyomo tobsegeben. Akku, oninditorele, generator, euro4 es felette mar az elektromos gaz, map szenzor, tps miatt tilt le, es nem fogod hasznalni, holott a motor "jo".
Osszefoglalom. 600RR el is tudnal esszeru penz keretek kozott kozlekedni ha 0 km-esen venned. (Mas kerdes hogy rengeteget veszit az ertekebol, de most a hasznalatra koncentralunk. Az en sportmotorom pl 10e km-kent 1000€ val er kevesebbet) nem hajtod, elmeletileg max 130 al mesz vele, boven elegendo a 12000 km es olajcsere, es a szelepallitasi intervallum is, csak aprosagok szolhatnak kozbe, ami nem vegzetes. Beszallito minoseghullamzasok johetnek elo valamilyen periferianal.
Csakhogy te egy hasznalt motort veszel, es a sportmotorokkal nem 130 al mennek, mert a vasarloreteg nem olyan. Tulnyomo tobbsegeben valahonnan behozott motorok, igy nem stimmel a km allas sem, a legfobb jellemzo, a hasznalat modja pedig kinyomozhatatlan, tehat nem tudod megtervezni elore rendesen a koltsegvetesedet sem, akarmilyen motorrol beszeljunk.Nem menekülsz a csendőrség elől.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen