-
GAMEPOD.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
bacus
őstag
válasz Steven #122585 üzenetére
Hmm, nem rossz a 1050 ebben a színben, de azért nem vagy a láthatóság mintaképe..
fekete motor, fekete sisak, remélem legalább a ruházatod nem teljesen fekete.Csongi, Econ: nehéz ügy ez, mert negyven éve oktat az ember, szerintem az aktív motoros társadalom jó nagy része nála tanult, vizsgázott, bármilyen rossz a stílusa, azért többnyire igaza van/volt, mikor kiszekál valakit. Konkrétan majdnem ott halt meg előttünk az egyik 18 éves A2-es tanuló, végignéztük tehetetlenül. Ehhez képest még volt higgadtsága egy nyugodt utcáig elvinni a kölköt, ott várt 15 mp-t és egyáltalán nem üvöltve szállt ki. Kiengedni a forgalomba vkit, akiről tudod, hogy nem jól vezet, annak a megítélése, hogy legyen meg a jogsija, a pillanatnyi öröme, vagy inkább védd meg őt és a társadalmat, hát én sokszor szigorúbb lennék..
A B jogsinál még meg van a remény, hogy csak anyagi kár lesz, de motornál, az anyagi kár csak a jobbik eset.Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
bacus
őstag
válasz Steven #122590 üzenetére
Nem idegesítettél fel ! Ez a te életed.
4 éve felraktam a sisakomra egy kamerát, mert azt gondoltam, hogy én is csinálok majd olyan videókat amin elém vágnak, kihajtanak, leszorítanak, egyszóval, hogy meg akarnak ölni. Mentem azóta kb 40e km-t (ez csak a motoros km), és 5 felvételt nem tudtam volna rögzíteni. (persze akkor sem ment a kamera).
Nem mondom, hogy azért, mert nekem az átlagosnál 3x ügyesebb őrangyalom van, de vagy ez lehet, vagy az, hogy tele van ragasztgatva a doboz fényvisszaverő matricákkal, és MINDIG látnak, a sisakomon is van láthatósági csík, feltűnő színe van, amennyire lehet, télen külön hordok - pedig a kabátban is van láthatósági csík - de mondom külön egy csak láthatósági színű fényvisszaverős mellényt...
Az előző motoromon mindenhol volt, kézvédőn, sárhányón, hátsó villán. A mostani motor jól látható, ezért még nem matricáztam fel..., de lesz ezen is.Voltam rendezvényen motoros biztosítani, az én motorom igen szerényen volt matricázva némelyik rili klubos motorjához képest.
Bár most, hogy írom e sorokat, hát lehet mégis az őrangyal lesz...
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
bacus
őstag
válasz Steven #122596 üzenetére
hát én budapesti vagyok, itt születtem, mindig is itt éltem, konkrétan III. kerület.
Az évi kb 10000 km 70%-a csak Budapest. Az előtte lévő autós évek 1mill plusz km-ben egyetlen egy saját hibás balesetem SEM volt, és a harminc x év alatt összesen talán 5x törtek össze mind álló helyzetben 1x előlről, 4x hátulról...
Szerencse is, de nem mindegy, hogy valaki "lát a pályán", meg nem egy idegbeteg kapkodós típus, a többit partnernek tekinti, illetve elnézem mások hibáit, javítom , azaz inkább elengedem, utat adok, stb.
Xero: a tréningeket már emlegették, ami még fontos, hogy nem mindegy kivel motorozol. Egy jó társaság fontos, illetve egy-egy ember akivel sokat mész együtt, rengeteget lehet tanulni.
Milyen motort is veszel?
[ Szerkesztve ]
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
Xero
nagyúr
válasz Steven #122596 üzenetére
Ez mondjuk igy van. En autoval is ugy kozlekedem, hogy mindenki meg akar olni, es mindenki hulye. Valoszinuleg sokszor en is. Motorral ez ugyebar hatvanyozottan igaz.
Ezert is vagyok ugy vele, hogy legyen valami ereje az autonak/motornak, hogy tudj menekulni. Nagyon sokat jartam 75LE-s autoval Europat es ott megtanultam erosen. 150-200LE kell az autoba min ahhoz, hogy egy-egy necces szitut ki tudj vedeni erobol. Ugyan igy kell a karbantartott jo fek, futomu es gumi.
Errol jut eszembe. Nagyon morfondirozok pont ezert azon, hogy a Hondara egybol veszek egy Akrapovic rendszert. Tudom felig bullshit, hogy jobban hallanak, de autoskent aki kulon odafigyel a motorosokra en megis azt mondom, hogy igenis hasznos. Nyilvan valahogy ugy kellene, hogy ne dobjanak ki Ausztriaban/Nemetorszagban de legyen valami haszna.
A bajom ott kezdodik, hogy a gyari leomlok gyonyoruek, szoval fajna a szivem, slip-on meg mar nagyon nincsen. Arrol pedig max nagysagrendileg van fogalmam mennyi lehet egy street legal rendszer. Tudom hivjam fel a Karasnat de lusta vagyok, igy rakerdezek hatha valaki tudja sacc per kb mennyiert vesztegetik CB650F/CB650R/CBR650R-re. Ez meg nagyon elmeleti sikon van a fejemben, de videok alapjan "sajnos" nagyon harmatos a gyari hang, ami valoszinuleg az EU5-el meg jobban halkulni fog.
#122597bacus Honda CB650R lesz. Tarsasag so-so van. A kollegak jelentos resze motorozik, van aki eleg komoly mertekben talan oda be tudok neha csatlakozni, rokon is van aki 20+ eve motorozik, csak sajna o mar eladott mindent es csak egy 300-as robogoja maradt.
[ Szerkesztve ]
-
bacus
őstag
válasz Steven #122600 üzenetére
"ellenben furcsa , ha Bp-n laksz és nem látsz furcsa dolgokat napi szinten."
Na most ennek két oka van:
- az első, hogy tényleg mázlim is van, meg előre látok dolgokat, stb
- magas az inger küszöböm is , tehát a yt videók egy részénél én még csak nem is dudáltam volna, simán elveszem a gázt, kerülöm, stb., azaz nem is tekintem neccesnek.
Azért lesz az, mert a vezető nem toleráns, nekem van előnyöm, nyomom a dudát és álljon meg, vagy ő a hibás úgyis ha baleset lesz...Összefoglalva tehát, látok, csak már nem látom még se , de tény, hogy velem nem csinálják, nem érzem.
------------
kipufogó téma: nem hiszek a hangos kipufogóban, azon kívül, hogy eléritek, hogy kitiltsanak minket motorosokat egy csomó helyről, pl Mátra.., szart se ér. Ne legyen néma, de egy fillért nem adnék egy hangosabbért, vagy nem gyáriért. A mostani huszon évesek azzal kezdik, hogy öv becsatolás előtt bluetooth öszzelő a rádióval, zene be, hang fel. Szart se hallanak a kipufogóból, ráadásnak már a 20 éves autók hangszigetelése is remek.Erre jó példa a vérlovagok idióta szirénázása az autópályán ! Pedig Mackó jól motorozik, csak épp elfelejti, hogy a szirénát nem hallják, amikor igen, akkor hirtelen le akar húzódni, volt is egy vészfékezése (egyet láttunk a videón). Mentős sofőr mondja, a sziréna első sorban nem azért kell, hogy gyorsabban odaérjen, hanem hogy odaérjen !
A hangos kipufogó ma már csak az idősek ijesztgetésére jó, igaz arra nagyon. Nekem még szüleim is vezetnek 76 éves apám - aki remekük vezet - lebénul a nagy hangtól, ijedtségtől..
[ Szerkesztve ]
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
Somatom
veterán
válasz Steven #122600 üzenetére
Talán csak a stílus más. Régebben Budapesten dolgoztam, időre mentem, futárkodtam is autóval, motorral és számtalan eksönbe keveredtem. Most külföldön dolgozom, "csak" két hetet töltök havonta Budapesten, amikor szabin vagyok. Német stílusban vezetek és tök mindegy, hogy mikor érek oda, ahova megyek, hisz időm, mint a tenger. Teljesen más így a budapesti közlekedés.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
bacus
őstag
válasz Steven #122609 üzenetére
Ez a motor már nincs meg, de nagyjából az eladáskor is ennyi volt rajta. A piros gurtni az csak ideiglenes, és az ott nem a laptopom
A két szgép egyébként nem ugyanaz a képeken
[ Szerkesztve ]
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
bacus
őstag
válasz Steven #122611 üzenetére
Kinek a pap ugye.. Én meg csupa fekete cucctól vagyok rosszul, nem is értem minek gyártanak ilyen motoros felszerelést? Én pl így kezdem a vásárlást, hogy ezt és ezt szeretnék, de ha csak fekete van, azt meg se mutasd, mert olyat biztosan nem veszek.
Éjjel megálltam vhol, és jöttek mentek a járművek, mikor erre rávilágítottak fényárban tündökölt
Az új moci fehér, arra biztos mindenhova fehér fog kerülni, meg kicsit visszafogottabban, mert valóban nem szépség díjas, de a hasznossága számomra megkérdőjelezhetetlen !Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
canniball
nagyúr
válasz Steven #122600 üzenetére
"mentem a főúton mellettem papa mama... kurzolok 50 el erre látom húzza rám a kormányt nem hall nem lát"
Ne ebből indulj ki. Nekem is van olyan idős ismerősöm, aki sajna úgy le van épülve szellemileg, hogy egy kisállat ellátását nem bíznám rá, nemhogy emberek életét. A felesége is elmesélte, hogy fél mellette az autóban. És meghosszabbították a jogsiját...https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
csongi
veterán
válasz Steven #124089 üzenetére
Emelgetné a tököm naponta 50szer . Ha csak a stáb nem emelgeti egész nap.
A váz sem a közlekedési terheléstől tört el, hanem a túlpakolt, és ezerszer eldőlt elesett terhelésektől.
Ezek a motorok, és a legújabb kiadás meg főleg, elveszi a valóság érzetet. Elhiteteti az emberrel, hogy nincs akadály, ezzel a motorral mindent meg lehet oldani.
És mikor gebasz van a pilótának nem lesz tudása, mert a megszokott mozdulatok reakciók ehhez kevesek lesznek.
Értem én, hogy a GS-el 110-el meg sem érzi a motoros a lyukat, de pont ez az ami félrevezető. Mert az a rohadt lyuk ott van, és vészhelyzetben 110-el taknyolni nagyobb büntivel jár, mint egy fapadosabb vassal, amivel érzésre is lényegesebb kisebb sebességgel vagdalózik az ember.
Ami az egyik oldalon plusz, az a másik oldalon ugyan akkora mínusz lesz.Persuval egyet értek, a platóra való, ott nincs vele gond
Megértem akinek ez tetszik, és bírja erővel, anyagilag. Csinálja. A motor egy élvezeti eszköz
-
bacus
őstag
válasz Steven #124682 üzenetére
karter lesz az .
A kartel az a Ganxsta Zolee zenekara..A DL650-re ide tettem a lámpát én is kb (elsőre), persze az egy K4 volt, gyári bukócsővel, ami se nem volt szép, se nem védett semmit. A lámpa hamarabb leért mint a bukócső, az index is hamarabb leért, a kormányvég is, így tulajdonképpen a bukócső mindvégig szép sértetlen marad . Valamit elterveztek akkoriban, nem tudták, hogy nem azt kell védeni, hanem annak kéne védenie.
Ez a bukócső ránézésre sokkal jobb, már régen figyelnek arra, hogy ne az irányjelző búra legyen az első ami eltörik.., de ez a kieg lámpa nem védett helyre kerül így. Ha pár forint volna, rendben is volna, de a gyári lámpa egy vagyon.
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
bacus
őstag
válasz Steven #124686 üzenetére
Legyen neked igazad, illetve sose derüljön ki !
A képek alapján én még mindig úgy látom, hogy egy sima eldőlésnél is kap a lámpa..., ezt esetleg érdemes lehet kipróbálni, hogy mi ér le, szép óvatosan egy pokrócra elfektetve...
Persze az, hogy óvatosan elfektetve semmi nem ér le, nem jelenti azt, hogy akár egy eldőlésnél nem sérül a doboz, vagy a kormány végsúly, vagy a visszapillantó is, de itt elfektettem, sőt még át is billentettem, hogy a két kerék a levegőbe kerüljön.
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
bacus
őstag
válasz Steven #124690 üzenetére
Ezen nem volt gyári kieg lámpa.
Bocsi ha félre érthető voltam, de ha egy kanyarba döntés közben az irányjelző búra leér, miközben a lábtartó még nem, ott valamit nagyon elcsesztek
Kifejezetten a K sorozatú DL-ek jellemzője volt, hogy a motor elborult, azonnal "látszott" az irányjelzőn..
A gyári bukócsővel még az oldalidom is sérült.[ Szerkesztve ]
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
bacus
őstag
válasz Steven #124860 üzenetére
Én már láttam, meg is csodálom mindig. Itthon erre az életben nem kapsz engedélyt.
Ha meglehetne csinálni, akkor sem így csinálnám, értem az előnyét, hogy a négy dobozt le lehet venni, de így limitál a doboz méret ! Ha mindezt meg lehetne oldani egy nagy dobozzal, na az már más, akkor aztán mindent IS vihetnél magaddal kempingezni.Nekem pont ilyen oldaldobozaim vannak, nagyon jók, nagyon szeretem, évente 2x használom. , ebből 1 kempingezés, ahova asszony nem jön, a másik meg mikor asszonnyal pl haza megyünk a bátyjáékhoz. A kempingezést, mivel nincs utas meg tudnám oldani egy nagy táskával az ülésen.., szóval évi 1 alkalom. A kuli se lenne többször használva, sőt. , de 6 aludoboz, az komoly már árban is.
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
#14787072
törölt tag
válasz Steven #124883 üzenetére
Fú, de oda voltam ezért a motorért a 90-es években. Korának legszebb japán soft-choppere volt szerintem az akkori felhozatalból. Volt belőle rokoni körben egy 750-es amerikai piacos valami eszméletlen szép színben.
Meg az 1,4-es is szép volt nagyon. Jó kis átépítési alapnak használták sokan.
-
zgospel
őstag
válasz Steven #125072 üzenetére
Köszönöm az összefoglalót, még jó hogy nem néztem meg Pont 20 perc ürességre számítottam amikor megláttam, hogy onroad és ez az ember.
#125071 csongi egyetértek, pedig erre már fizetem a "tagdíjat" több járműre, több formában is: gépjárműadó, baleseti adó, az üzemanyagon lévő adók, pályamatricák, meg még mit hagytam ki?
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
csongi
veterán
válasz Steven #125072 üzenetére
Arról nem is beszélek, hogy mennyire lenne kényelmetlen a nyílt lapokkal való játék?
Ő egy vállalkozó, és nem jóléti intézmény. Terület, fejlesztés, pályázat, mutyi.
Ezek a közösségi fejlesztéses marketing mögé bújtatott pénzszerzések virágzó korszakát éljük.
Én elengedtem . Ettől még sok sikert kívánok a projekthez.
Enélkül is meg fogok állni az úton, bárkinek is legyen baja, és segítek amiben csak erőm és lehetőségem engedi.Szavazás szerint sokan fizetnének. Így lehet lehúzni a Magyart Istenem...
[ Szerkesztve ]
-
fattyu
veterán
válasz Steven #125609 üzenetére
antsz karantén. és kiderült vidéken nagyon ráérnek a sünök.
MINDEN kurva nap megállnak megnézni itthon vagyunk-e... eszerint még elő se vettem téli álomból.
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
nagyúr
-
etnies
senior tag
válasz Steven #125743 üzenetére
Le volt szedve a ponyva, gondolom akkor vették észre az Almax láncot.
Aztán ha hajnal kettőkor nekiállnak flexelni az ágyam mellett, azért csak felébredek. Kézzel nem vágható ez a lánc. (bár 6 éve még optimistán nekiálltak kézi vágóval, de csak karcolni tudtak)szerk: a motor az előkertemben áll, nem az utcán.
[ Szerkesztve ]
"önmagam hite vagyok magamban"
-
Madwe
nagyúr
válasz Steven #125752 üzenetére
Monimoto-t ajánlom erre, jó kis cucc, s motortól függően jól el lehet rejteni, rögtön notifikál, gps+Mobil hálózat alapjánis lokál, saját elemről ,egy uh nem szívja az akkud s kb 1 évig elvan az elemmel. Amúgy náluk bevett gyakorlat h az ellopott motort pár napig pihentetik egy semleges helyen h kiderüljön van e benne gps tracker, ezidő alatt vissza lehet szerezni. Persze a nagyon egyértelmű helyen tárolt gps trackert ettől függetlenül ki fogják szúrni
[ Szerkesztve ]
-
-
Micsurin
nagyúr
válasz Steven #125815 üzenetére
Nekem ne mond... Én is néztem a Dunakanyarban, hogy maszk senkin sehol és szaladnak a nagyvilágba és nyomják a lángost.
edit.: mi meg haverokkal se merünk együtt gurulni max úgy, hogy nincs leszállás és duma mert kitudja ki hol járt, hogy járt etc... Egyébként idén már most látom, hogy nagyon lightos leszek még az átlagostól is körültekintőbb, semmi kedvem akár önhibán kívül is de összehozni egy kocct és meglátogatni a csoda eü-t jelen állapotában.Persze a sündörségnek azért mindemellett volt ideje arra, hogy Zebegény előtt a tavalyi építkezésből hátra maradt 40-est szigorúan őrizze és óvja a gyorshajtóktól.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Steven #126170 üzenetére
Szerintem a használt ára rendben van. 5.8-6m-ért, már ful-fullosat kapsz pár évesen max 30k km-el.
Kezdjem el felsorolni mi minden van ebbe benne ami egy átlagos 2-3m motorba nincsen?"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
runner 125
nagyúr
válasz Steven #126170 üzenetére
V4 Multistrada? 1 órája jött ki a cikk: A szelepvezető miatt komplett blokkot cserélnek a Multistrada V4-nél
Amúgy nyilván, a "presztízsérték" is be van építve az árába, viszont szerintem nem megkerülhetetlen az a megannyi technikai specifikáció, amitől GS a GS.bajnokpityu
Igen, ez valóban így van.. az első VF elég ganéj volt.
Faxa az a Triumph.
Az új Rocket 3-ra mocskosul hegyezném. Remélem egyszer összejön egy olyan.Ferdzsoo
Igen, a GS világ kicsit olyan, mint a SUV-k.. megállja a helyét enyhébb terepen is.
Kösz.. egyébként szokható, uralható. Kipörgésgátló van, nagy fasságot nehéz vele csinálni.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
KoVee84
senior tag
válasz Steven #126170 üzenetére
Pont azért nézegetem én is újra a topikot, mert újra van már zabszem a s.ggemben és lehet vennék vmi túragépet. BMW/Ducati nekem túl drága lenne arra, hogy 5-10k-t (vagy még annyit se) egy évben, úgyhogy ami használt árban jó lenne és mellé még nagyon tetszik is, az az Aprilia Caponord 1200, de nem tudom, hogy belemerjek-e vágni, úgy, itthon egyáltalán nem ismert/közkedvelt típus, jelenleg is kemény 1 dbot hirdetnek hahun.
-
dellfanboy
őstag
válasz Steven #126470 üzenetére
attol mert vki iszik nem feltetlen all rogton a foldbe... van 1-2 orszag ahol nincs zero tolerancia...
sztem pont husz eve volt egy video dodortol hogy az eklub-ban piaztak es aztan ps-en nyomtak a moto gp-t? ott volt aszem az a verdikt hogy az elso 1-2 poharka utan meg javultak is a a koridok vs nem alkoholos allapothoz kepest aztan persze gyengultek...
(bar lehet en ittam ma mar tul sokat es rosszul emlexekeladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
runner 125
nagyúr
válasz Steven #126775 üzenetére
Mármint h érted? Arra célzol, h túl gyenge lehet, vagy valamiért neked nem volt szimpi? Vagy épp az ellenkezője?
Kiki18
Műszakilag biztosan remek gép, a srácnak is tetszik, az ára is jó és van ABS. Nem nagyon van más ilyen szerintem a fenti elvárások mentén.
Geresics
Amikor legelőször beszéltünk róla, rögtön feldobtam a labdát, h akkor már miért nem túra-enduro.. de stílusidegen neki.
Alapvetően 3 kis gyerek mellett az elmondása alapján neki arra kellene a motor, h jó időben alkalmanként akár egyedül, akár cimboráival (akik cruiser-eznek) leguruljon mondjuk Keszthelyig egy kávéra 90-nel.ath
Köszi az infokat!
Melyik évjárat volt nekik kb-ra? Mert az ABS-es modell előtt hátul dobfékes volt a VT 750: [link]
A 2015-os már e-h tárcsa."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
-
fattyu
veterán
-
runner 125
nagyúr
válasz Steven #126785 üzenetére
Egyébként igen, jogos észrevétel. 999? De mé'? Most komolyan az? Szerintem az előtte lévő sorozatok mérföldekkel nagyobb kultgépek. 916, 996,998..
Nálam ha abszolút nem számítana a vételár, szerviz és egyebek, a garázs top5-öt így néz ki:
1.2 VFR
R1250GS
CRF 450L rendszámmal (de amúgy szeretem a DR-Z-t is..)
Ducati 916SPS
Triumph Rocket 3
Honda VFR750R RC30..bakker, bele se férnék az 5-be.
Asszem így kerek lenne a világ.bacus
A dolgok soha nem fekete-fehérek. Értem amit mondasz, most már hasonlóan gondolkodom én is, sőt a hazai és az európai motorosok túlnyomó része, hisz évek óta a túra-endurok vezetik az eladásokat. Nem is kérdés, h motorok terén az a svájci bicska. Viszont az emberek jó része emocionális oldalról is nézi a kérdést. Ez olyan, mint a nőknél a magassarkú. Biztos qrva kényelmetlen, mégis létezik, hordják.
Tehát, ha valakinek megvan 1 adott kategóriához a vonzódása, kötődése, azt ültetheted bármire, nem szeretne mást. Főleg ez véleményem szerint akkor a legjellemzőbb, ha az embernek első nagy gépe lesz. Van egy (talán gyekkori?) kép a fejében, egy bakancslistás tárgy, egy emlék, ami alapján akár tudat alatt is kötődik a típushoz, kategóriához. Aztán persze ahogy telnek évek, gyűlnek a km-ek bőven van esély h az ember átül egy komfortosabb, még kényelmesebb, még több célra használható motorra.
De ugyanúgy felhozhatnám innen a topikból Somatomot és a Harley-t. Így az olvasottak (stílus, társaság, érdeklődési kör, stb.) alapján ő is tipikusan arra való fickó. Nem tudnám soha elképzelni frissen borotváltan, szoliból kijövet egy dobozokkal teli új túra BMW-n pl.Gixxer88
A GS az én fantáziámat is piszkálja. Már már annyi van belőle, h valamiért tuti qrva jó.
Lomha 8V
Köszi az infokat! Műanyag? Az kemény, meglepődtem.
csongi
A féket írta már más is fentebb, talán az ABS-es verzión csak javult... itthon én nem is látok olyat, csak az előzőket. Bár ha tényleg nagyon tré, betéttel is lehet "csalni" kicsit, de nem hinném, h neki erre nagy hangsúlyt kellene fektetnie a jövőben. Tényleg csak a gyök2-vel gurulásért szeretne motort.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest