Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topiccsendőr
addikt
-
Topiccsendőr
addikt
Tegnap pisti haverom megmutatta hogy mukodik az abs.
Belementunk nehany kanyarba satu elsofekkel. Volt feheraszfalt darab is, en mar azt neztem hova fogunk csuszni, de a motor szimplan alulkormanyzott lett, (tolta az elejet kifele) es nem fikaltunk el. Baszki aki szidni meri ezutan az abstExplosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz yodamastah #13800 üzenetére
Jah, meg ugye ha szarrahegyezett lesz, ugyanugy szethullos, csak mas lesz rairva. De legalabb raverheti a logora, akinek ez kell
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz yodamastah #13815 üzenetére
Aztakrva
A csaladi haz garazzsal es a kutyaval a kertben. Es az aszfalton fogyasztja bazzExplosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz yodamastah #13812 üzenetére
Persze, a honda ennyiert nem fog szart csinalni.
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz yodamastah #13819 üzenetére
Ha a tied akkor ja, az enyem foglalt most.
Sztm meg tudjuk oldaniExplosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
Hozzatennem, h gs 500 egy karburatoros motor, pc kilove.
Mivel nem sportmotor, ezert sportdob sincs annyi hozza
Sajnos az ujabbak euro fenetudja hanyasak, mas karbival jottek ki, ami rohadtul el van szegenyitve, nem tudom mennyire tenne neki jot ha csak ra lenne bszva egy dob. Ezt mindenkepp meg kell nezni a dobcsere utan. Alap, h gyertyakepet ellenorizze valaki, mert levegos motor.
Sztm a tut biztos allitani kel, fuvoka nem biztos h kell masik. Alapjarati fuvoka viszont valszeg kell uj.
Meg sztm semmi ertelme a dobnak, de ez az en maganvelemenyem[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Topiccsendőr #13836 üzenetére
[link]
hat a f..om irjon le ennyit ujra[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
ez az olaj viszkoitásával magyarázható. minél sűrűbb, annál jobban lefogja a motort. nem hiába használnak 30 ast a versenyeken. sztm semmi nem indokolja ezeket a sűrű olajokat utcán vízhűtéses motorba. de még pályán sem. egy levegős öreg V 2 be talán, de most nem kezdek bele megint ebbe, mert semmi értelme.
egyébként egy híg és egy sűrű olaj esetében extrém esetben több mint 10% lehet a teljesítményvesztés tehát nem elenyésző a dolog.Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Daywalker #13870 üzenetére
motorolaj ügyben ma a szabványok miatt egész egyszerűen nem lehet melléfogni. nem kapsz szar olajat. és még a régi besorolású olajakat is vonják ki a forgalomból egy bizonyos idő után, tehát az alap teljesítményszint egyre jobb lesz a környezetvédelem miatt is. eu országaiban mondhatjuk hogy nincs szar olaj. nehéz elhinni, de ha utánanéztek akkor lejön. a viszkozitást el lehet baltázni rendesen (olaj választásnál a júzer), illetve más az adalékolásuk az olajoknak, meg a viszkozitásstabilitásuk, de szar olajat nem lehet kapni.
[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
Hmm. Elolvastam a dolgot, es oke, h megragtak helyettem, majd kijelentettek, h a mol a legjobb.
De nezzuk a viszkozitas ertekeket 100 fokon. A mol (ami 50 es olaj) 17 centistokes, a motul, ami 40 es, meg 10 centistokes felett van. Viszont a motort ha utod, akkor lathato, h felmegy 115 fokra, ahol mar nem ez lesz a helyzet. Alig lesz kulonbseg viszkozitas teren. Az 50 es es a 40 es teren. Foleg a dugattyuknal, ahol meg kapja a hot az olaj rendesen. Erdekes modon a mol olajban alu kopadek volt a kevesebb, mig a siklocsapagyazas kopadeka kozepes volt, ami azt jelenti, h a csapagyaknal nem volt akkora vedelem mint a higabb olajaknal. Hmm. Az alukopadek meg nem csak a dugattyuktol lehet, a veztengely csapagyazasa is alu.
Ami zavar, h a mol nagyobb viszkozitasaval magyarazza a jobb vedelmet. Nade nem mindenben volt jobb a mol... Szoval nem eppen egyertelmu a dolog.
Meg kellett volna nezni egy 30 as es egy 60 as olajjal, mert akkor biztos kiderult volna mi kulonbseg van a viszkozitasok kozott a vedelem teruleten, vagy csak az adalekok szamitanak, illetve a motorkonstrukcio.Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz yodamastah #13897 üzenetére
Értem. De bennem olyan kérdések fogalmazódnak meg, hogy valóban az ken, ami sűrű? annak jobbak a kenési tulajdonságai?
pl a siklócsapágyak annál jobban vannak kenve, minél több olajat áramoltatsz át rajtuk, tehát ilyen szempontból a csapágyazásnál ez nem működik. Minél hígabb az olaj, annál több olajat tudsz áramoltatni és több hőt is elvonsz. a másik dolog, hogy már 115-120 fokon elenyésző a különbség a 30-40-50es olajok viszkozitása között, tehát ha ütöd a gépet, nem a folyósság lesz az , ami miatt nem fog kenni az olaj. dugattyú környékén 150 foknál akár 60ast is rakhatsz bele, ugyanúgy felhígul. 9-7,5 centistokes lesz ha 30as ha 60as van benne.
30as olajnál a molos fickó mondta a bimotánál, h nem a kenéssel van baj ott sem, hanem a laza gyűrűk miatt egy csomó benzin megy le az olajban, és azért cserélik.
ennyire mélyen sajnos nem látunk bele, de kéne egy versenyszerelő aki kipróbálta ezeket a dolgokat és lemérte.
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
ez elég furcsa, mert nem az áruházlánc gyártja ezeket az olajokat, hanem veszi egy nagy gyártótól, aminek ha meghallja valaki a nevét akkor azonnal hanyattdobja magát. ha a teljesítményszint megvan, bármi legyen ráírva az olaj jó.
pl tudok néhány elég jó olajról - munkámból adódóan - amit egy nagynév gyártott, döbbenet jóváhagyásokkal, és egy ezres volt literje sajátmárkás olajként feltűntetve. a kutya nem vette.
mivel a mai legalacsonyabb teljesítményszintű olaj is meg kell feleljen egy viszonylag magas teljesítményszintnek, elég ritka az ilyen.Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz yodamastah #13906 üzenetére
ezt sztm ránk érti, akik nem indulnak versenyen. ez nekünk jó. vagyis ugyanaz van mint eddig.
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Integra #13898 üzenetére
én csak kérdéseket teszek fel, mert valamiért kifejlesztették ezt a 60as olajat.
de ha elolvasod a cikket, akkor meg az jön le, h nincs sok értelme.
pl a motul über racing versenyolaja az 0w 30.
csak találgatunk. Kéne egy mérés, egy 30as és egy 60as olaj között.Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
versenymotorokba is ezt rakják hejj. nem figyeltél eddig ?
egyébként a sornégy japán 600 nál a mi éghajlatunkra a 30 és a 40 között kéne választanunk manual alapján.ha valamelyik motorba meg ilyen sűrű kell alapból akkor ott valami olajpumpa is bekerül a képbe valszeg. hogy meglegyen a 0,7bar nyomás 1000 fordulatonként. vagy nemtom.
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Integra #13937 üzenetére
két 0W között nem hinném, h -10 fokon az egyik 100centistokes, a másik meg 200 centistokes.
ráadásul addig van hideg, amíg nem melegedett be a motor, és le van hűlve minden ilyen extrém hidegre. itt már meg kéne nézni a viszkozitási görbét, mivel a hidegoldal 20 fokra van megadva, persze h lesz különbség -20 fokon a kettő között. De enneka hűtőbe berakom dolognak sztm semmi életszerűsége nincs.Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz yodamastah #13988 üzenetére
Affene tudja, ugy tudom nagyon nincs ebedido, en nem vettem eszre.
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
Btw megjegyezném, h legközelebb ha melegebb van, mint 18 fok akkor csak és kizárólag délelőttre kell mennünk, mert ez megagáz volt. kétszer majdnem televágtam egy kb.szott vfr est, aki nem tudta h udvariaskodjon, vagy előzzön 2 motorost.
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz mocsanisi #14130 üzenetére
160 olcsó érte.
nem tudjuk az állapotát, de ezek már öreg motorok nagyon, rá lehet locsolni az ezreseket.
abbó a szempontból jó, hogy ha nyekken, akkor csak 160 van oda.ha top állapotra akarod hozni az zsilliárdokba kerül. belpiacos. egy izzót nem lehet normlis áron kapni hozzá.
de sztm told be Pistihez. Bár most az én motorom van nála szanaszétExplosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz yodamastah #14139 üzenetére
mindenki szerel a következő hétvégére, azért nagy a csend
Explosión de dos tiempos
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen