Új hozzászólás Aktív témák

  • imibogyo

    veterán

    válasz Topiccsendőr #91456 üzenetére

    Csak pont ez a lényeg, hogy egy ilyen motorral és azokon a terepeken ahol ezeket használják nem állsz végig... Meglesném milyen lábizmai vannak aki 300 Km-t végig áll egy motoron... Tényleg ennyire érthetetlen ez? A terep részre OK az állás, de pont a videót is azért hoztam példának, hogy a legtöbb ilyen vasat (akinek van esze), az nem csak és kizárólag terepen használja (pláne nem kemény terepen), tehát nem csak állós rész van és ott ahol nem állsz a motoron, ott össze sem hasonlítható a két motor típus kényelemben...

    Ha ulsz terepen, azt utcai motorral is vegigulod.
    Persze, hiszen egy GSX-R pontosan úgy rugózik és mozog például murván, vagy nagyon szar úton, mint egy 1090... Értem... Még véletlenül sincs szerepe a terepen motorozásban a majd 3x akkor rugóútnak, meg a teljesen más csillapítási karakternek, a 21-es első keréknek és az összes többi apróságnak...

    NEM az a kérdés, hogy végig tudsz-e menni egy adott terepen egy akármilyen motorral (akár Simsonnal is végig lehet szenvedni egy földutas csapatást, de azért na....), hanem az, hogy amikor majd 3-5 óra hossza múlva leszállsz a motorról, akkor az árokba akarod-e dobni a vasat amin ültél, vagy egy szendvics-üdítő páros benyomása után jöhet egy újabb hosszú etap... Ez pontosan ugyanaz a különbség, mit amit ti mondtok a kemény terepre egy light-enduró és mondjuk egy 1090 között, csak itt terep-krúzolásnál fordított a helyzet. Fura, hogy az egyiknél érzitek, hogy melyik az ideális választás, a másiknál meg nem... :F

    Gaboman:
    Az EXC ülését is lehet párnázni, és ahogy Persu is írja egy enduró motoron legtöbbször állsz.
    Megint szezont a fazonnal... Egy enduró motoron lehet, hogy legtöbbször állsz, de egy TÚRA-enduró motoron nem... Az EXC ülését pedig párnázhatod, ahogy akarod, akkor sem lesz belőle hosszútávon kényelmes ülés... Egy ilyen ülésből, akármilyen párnázással sem lesz ilyen... Pont...

    Nekem a legnagyobb út 110 kilométer volt terepen, na ott kifingottam rendesen, de bele sem merek gondolni egy nagy monstrummal mi lett volna.
    De megint kihegyezed a dolgot terepre... Ott ez evidens, de én meg 690 Km-t mentem le a 1050 Adv.-vel, úgy hogy relatíve komolyabb terep szakasz is volt benne úgy ~40 Km Szlovéniában és nem volt semmi bajom sem utána (az evidens fáradtságon kívül). Ezt nem értitek meg, hogy én (mi), nem a terep céleszközök létjogosultságát kérdőjelezzük meg (sőt...), csak arra próbálunk rávilágítani, hogy igen is van egy (még ha szűknek is tekinthető) célközönsége és van létjogosultsága is a nagy túra-enduróknak is... Én legalábbis biztosan vennék egy 1290 Super Adventure R-t magamnak, ha nem most vettünk volna házat (én az új motorra szavaztam, de nem én nyertem :DDD )...

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák