-
GAMEPOD.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
imibogyo
veterán
válasz Geresics #85899 üzenetére
Persze értettem én és nem is igazán ellentmondani akartam...
Mert az evidens, hogy ezek nehéz/nehezebb motorok terepre és nem "fél-triálos", "röpködve megyek fel a mederfalon" jellegű terepmotorozásra vannak kitalálva. Csak arra értettem, hogy aki ilyet néz, az szerintem (lehet túl optimista feltételezés) tudja, hogy mik ezek és mire valók, így valószínűleg azt is várja tőlük, amit tudnak. Én például a 1290-el mentem "terepen" (nem! nem kemény terepen) és nagyon élveztem. Bár én anno a BRP-vel is mentem terepezni, amit mindenki utál a súlya miatt komoly terepen, de én azt is élveztem, pedig laza talajos valamikori agyagásó völgyben is motoroztunk ahova a könnyű motorok a legjobbak. De én a DCT-s AT-t is élveztem sokakkal ellentétben, szóval valószínűleg fordítva vagyok bekötve...
Nekem az ilyen nagytestű endúrók egyébként nem olyan félreértelmezhetőek kategóriaként, mint mondjuk egy SV650 - SV650S páros. Mert ott simán benne van, hogy nakedet veszek, de burkoltat kellett volna, vagy fordítva. Vagy hogy csutkakormányosat vettem, de emelt kormányos kellett volna stb...
De azt nehez(ebb)en tudom elképzelni, hogy 1290 Adventure-t vettem, miközben 690 Enduro-t, vagy 500 EXC-t kellett volna, terepen relatíve egyszerűen értelmezhetőek a különbségek a könnyű és a nehéz motorok között és aki terepmotort keres, az remélhetőleg legalább az alapoknak / tapasztalatoknak utánanéz vásárlás előtt és mondjuk nem egy 1290-el vág neki az Erzberg-nek...
Fordítva sokkal reálisabbnak tartom. A fentebb is emlegetett ismerőseim is mind kisebb endurokról váltottak felfelé, mert ahogy idősödtek úgy váltott át a komolyabb terepezés "lightosabb" terepezésre / terepen (is) túrázásra és egyre nagyobb távokra, ahol is mondjuk 500 - 1500 Km-es távra már nem igazán kompatibilis a legtöbb ember hátsója egy vérbeli enduroval.
[ Szerkesztve ]
-
Gaboman
nagyúr
válasz imibogyo #85901 üzenetére
Teljesen egyetértek azzal amit megfogalmaztál.
Aki komolyabb terepre szeretne kimenni, értem ezalatt, falmászás, saras árkok, patakmedrek oda egy könnyű enduró kell, ilyen felhasználásra jobb alternatíva.
Viszont egész napos motorozásra nem igazán alkalmasak a rövid hatótáv és komfortbéli hiányosságai miatt.
A nagy túraendurókra pont az ellenkezője igaz annak amit az előbb felsoroltam.
Ha valaki hosszú light terep túrákrat szeretne kényelmes eltölteni nem talál náluk jobbat.
Mindkét típusnak megvannak az előnyei és hátrányai terepen, tökéletes gépet nem lehet venni, vagyis igen ebből is meg a másikból is kell egy egy darab.
Úgy lenne teljes a boldogság!Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Geresics
addikt
válasz imibogyo #85901 üzenetére
"én a DCT-s AT-t is élveztem sokakkal ellentétben, szóval valószínűleg fordítva vagyok bekötve..."
Engem más fórumokon lehülyéztek, mert szerintem én is nagyon élvezném! Miért? Mert nem vagyok pro (balf@sz vagyok), és bizony terepezésnél komolyan figyelnem kell a váltásra. Ezt a figyelmet fordíthatnám nézelődésre, akadály-kikerülésre, stb...(#85902) Gaboman
ha a Super Tenere az egyik véglet, és mondjuk egy WR450 a másik (csak "nemüzemórás" gép jöhet szóba), akkor egy AT, egy 1090Adv. az arany középút nekem! Persze imádnék egy Husquarna 701-et, vagy a KTM-es tesóját, de azokkal már nem biztos, hogy szívesen mennék le Albániáig (ami a favoritom), pedig a terepezős móka ezekkel tökéletesen élvezetes volna számomra, nekem ennél több nem is kellene!u.i.: jobban belegondolva, lehet 5 év múlva mégis 701 lesz?
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
-
vendingo
veterán
válasz Geresics #85903 üzenetére
Albánia tényleg szép hely, de ha nem sok terepezés a cél, akkor én nem erőltetném a kisebb mocikat. Az egy dolog, hogy ott öröm lenne velük túrázgatni, csak valahogy oda is kell jutni.
Nekem az xt660z hatalmas kedvenc, de amikor belegondolok, hogy 1 hengeres, el is megy tőle a kedvem. Sokat pályázok a végcélhoz, vagy éppen haza, akkor megőrülnék attól, hogy egy kompresszoron ülök.
Egyik túrámon volt egy ilyen tenere, amikor megtudta, hogy hazáig ~1000km pályázás van betervezve, lelépett egy nappal előbb, hogy ne kelljen szenvednie. Amúgy az ottlétet nagyon élvezte, de ezt nem is csodálom, mert kitudta használni a képességeit, mi meg a gsxr-el, meg a busás fazonnal összeszorított fogakkal kerülgettük a kátyúkat. Gondolom te is találkoztál már albán fekvőrendőrrel, na az kemény tud lenni, főleg, ha nem vesszük észre, mert gyakorlatilag egy vastag sodronykötél, ami beleolvad a koszos színével az aszfaltba. Párszor majdnem zakóztam miatta.Pár napja valaki linkelte a cb500x-et. Na az most nekem nagyon bejön az új AT-vel együtt, de Új AT az elkövetkező 10 évben biztos nem kerül kilátásba.
Kis köbcentisek közül viszont a crf250 rally nagyon üt, az bárhová bárhol kategória.Amúgy tegnap összeismerkedtem a magyar AT klub "fejesével", aki segít megtalálni számomra a tökéletes példányt.
Nagyon rendes és segítőkész fazon.Egy picit nyugodtabb vagyok ettől, hogy nem full lutrira megyek a gyér motoros ismereteimmel.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
Gaboman
nagyúr
válasz vendingo #85906 üzenetére
Autópályán 120-130 tempóval bármelyikkel bevállalható.
Természetesen pihenőkkel beiktatva, 1000 kilométert még egy fullextrás kocsiban sem tudnék egy huzamba levezetni.geresics: Bek@phatod!
Ezeknél a gépeknél nem az évjáratot nézném hanem az állapotot, ugyanis strapabíró motor mindegyik, könnyűek, nem üzemórásak mégis van tempó és elég erő mindenhez, főleg az XR650, KLX650, SXC 650 esetében.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
vendingo
veterán
válasz Gaboman #85907 üzenetére
Nekem a V2 vibrálása is zsibbasztó volt 10-15 óra vezetés után, bele se merek gondolni, milyen lehet ekkora távon az egyhengeres.
Én az összes túrámon nyomtam 800-1200-as távot, így mindig 1 nappal tovább tartott a nyaralás, nem kellet elpazarolni egy esetleges 2 napos hazaútra a szabadságot.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
Gaboman
nagyúr
válasz vendingo #85908 üzenetére
Na most nagyon meglepődnél hogy semmivel nem rezonál jobban, kivétel az LC4 sorozat.
A VTR1000F sokkal jobban rezonált mint az Husqi SM610, az SV1000 meg az SV650 sem jár semmivel sem simábban.
Az hogy van rezonancia az velejárója az egyhengeres de a V2 gépeknek is, ha annyira sima járású motort szeretnél akkor sor4 a te típusod.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
CyberPunk666
senior tag
Pályázásnál lehet hátrány abból, ha két részes ruház veszek?
Az egy részes ruhák egy pár centivel rövidebbek és a 190 centimmel, nem férek beléjükVan ahol előírás az EGYRÉSZES ruha?
-
dellfanboy
senior tag
válasz CyberPunk666 #85911 üzenetére
a2 részes nekem kényelmetlen pályán.
némelyik amatőr versenyen előírás az 1 részes... szóval ha hosszú távra tervezel az 1 részes lesz a nyerő.
az meg nem értem hogy Az egy részes ruhák egy pár centivel rövidebbek és a 190 centimmel, nem férek beléjük megveszed és l c*l*pnél magadra szabatod, vagy rögtön méretre csinálsz egyet. aszem a d*inese-nek is van ilyen opciója vagy a cseheknél -ps*-[ Szerkesztve ]
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
yodamastah
őstag
válasz CyberPunk666 #85911 üzenetére
Jobban véd az 1részes, mivel nem tud szétmenni a zippzárnál. Sajnos nem úszod meg hogy rád szabják ha nem találsz konfekció ruhában olyat ami megfelel. Lehet érdemes eleve varratni egyet. Van itthon cég aki rád varr ruhát, és egész jó minőség. Az ára meg kb egy közepes ruha ára.
[ Szerkesztve ]
-
Anubis_9
őstag
Sziasztok! Lopott motorok alváz- és motorszámait hova szoktátok beírni? Mármint van erre itt topic, vagy valahol máshol esetleg? Köszi!
"Bocs, hogy késtem, nem volt kedvem jönni!"
-
CyberPunk666
senior tag
válasz dellfanboy #85912 üzenetére
Miért csillagozod ki?
Hol lehet magamra szabatni? A varrás ugyanolyan jó minőségű lesz?
Vagy alapból varratni hol lehet? Azok mennyire lesznek jó minőségűek, CE2 stb?Meg az a gond, hogy a dainese túl rövid, ami azt jelenti, hogy nem is tudják csak a saját anyagázban javítani
-
yodamastah
őstag
válasz CyberPunk666 #85915 üzenetére
Itt pl: [link]
-
Grillo
senior tag
Baboss, te voltál-e azon motoros, akit háromnegyed három felé láttam Leányváron gyászfalu felé haladni? Feltűntek a kofferek.
-
CyberPunk666
senior tag
válasz yodamastah #85913 üzenetére
Megnézem, köszi.
Mondjuk nem tudom mennyire reális, hogy szétjön a cipzár, mert elég durva volt az összekötése.Sajnos a dainese egyedi méret felára átlag 40-60% az alap ruhához képest, ez egyedi szint és méretet jelent, semmi többet.
Ellenben két új dolgot is megtudtam. A két részes ruha direkt van másként méretezve, mint az egyben lévő.
A másik pedig, hogy az általam testességben keresett ruha 50-es, amihez a tervezett magasság az 177cm.
Van spéci magas verzió, ott az 50-es mérethez 181-186 centit gondolnak, 52-es esetén van 190.
De szerintem az a 4 centi már nem lehetne nagy gond, a probléma csak az, hogy nem tudom hol felpróbálni :/Ha kiutazom, akkor már méretre is gyártathatnám annyiból
-
ath
senior tag
válasz CyberPunk666 #85918 üzenetére
Hany kilo, milyen testalkat vagy? En 193 korul, 90-95 kg kozott nyulank, sportosabb, de a berik ketreszes konfekcio 54es siman jo.
Neked hol nem passzol? -
CyberPunk666
senior tag
Na, csináltam egy pontos mérést.
A 190 centi az onnan jött, hogy amikor voltam a sorozási alkalmassági vizsgálaton, akkor annyit mértek.
Én most 185-186 lettem. Vagy összementem az elmúlt 15 évben, vagy idióták mértek ott.Amúgy, akkor 185 centi vagyok és olyan 85-87 kg, sportos alkat bár egy pici felesleg van még hason, de nem sok és nem sokáig.
Lemérés után a dainese mérettáblázat alapján a hosszú fazonból a 98-as méret (181-186-os magassághoz igazított és 50-es méretű a többi vonatkozásban) minden paramétere határon belül van.
Ebben a méretben viszont csak egy laguna seca 1 részes fekete kapható, az legalább perforált is szerencsére.
Bár amit nyerek a perforáción, azt elbukom azon, hogy fekete.[ Szerkesztve ]
-
ath
senior tag
válasz CyberPunk666 #85920 üzenetére
rosszul emlékeztem, 56os. ami a 110-es sorban van, az viszont igaz is rám. mekkora ami most van?
-
CyberPunk666
senior tag
Amim most van az két külön darab, ami összecipzározható.
52-es méret, amikor vettem még picit nagyobb voltam és az 50-es kiszorította a szuszt is belőlem, de csak fél évvel később kezdtem hordani és így nem tágult ki nagyon + alapból szélálló aláöltöző lenne alatta, meg elég vastag a gerincprotektorom is, gyúrós karom van, meg a mellkasprotektorommal ezek együtt kifeszítik.. Szóval nem forog el rajtam, de már az 50-es lenne a jó (tágulás után), ha újat vennék...Ez nem a magas embereknek való, hanem tényleg 52-es, ami 181 centis emberekre van, de kényelmesre van tervezve, szóval egy 181 centis embernek kényelmes, így nekem olyan, mint amilyennek az egyberuhának kellene lennie. Pont a jó pozícióban kényelmes.
Találtam 240-ért laguna seca perforáltból 98-as méretű, világos színűt, 30 napos visszavásárlási garanciával németországból.
Alszom rá egyet, de már csak az ára ára miatt is elég vonzó az ajánlat.A szállítás ide 12 euro és vissza is ennyi lenne (náluk lehet venni ennyiért szállítási jogot).
[ Szerkesztve ]
-
Something_
őstag
válasz CyberPunk666 #85923 üzenetére
Irtad, hogy AS is jatszik, menj el sztem az aunerbe, korrektek az arak, euros nemetorszagi ujsagbol van a rendeles, egy heten 2x jon aru, rendelnek barmit, cserelnek barmennyiszer ha nem jon ossze a meret. Arukeszletuk nem nagyon van.
Volt dainese kabatom is, nagyon bejott, de joval szukebb, mint az as, kabatbol is csak roviditettet talaltam amikor en vettem, ezert lett alpinestars atem.
Habar en minosegben a daineset favorizalom, de nem tudtam ram passzolot venni.. -
CyberPunk666
senior tag
válasz Something_ #85924 üzenetére
Ha a webshop up to date (annak tűnik), akkor nincs semmi értelmes egyrészes raktáron náluk.
Igazából daineset szeretnék, az AS csak a második lehetőség.Ez a 24 euro kockázatot szerintem bevállalom és kipróbálom a laguna seca long verziót.
Már csak azt kéne eldönteni, hogy bevállaljam-e a full fehéret, amit aztán éjjel nappal takarítani kell, cserébe nem olyan irdatlan meleg, mint a fekete. Mert a feketében gondolom pont 4.31-szer gyorsabban lehet meghalni a melegben. Meg a fehér biztonságosabb, mert jobban észrevesznek, mint a feketében, ha az utcán közlekedem benne. -
Something_
őstag
válasz CyberPunk666 #85925 üzenetére
Irtam is, hogy 0 raktarkeszletuk van. Feher jo meg minden, de en legkozelebb nem veszek. Sidi mag1em is feher, kabatomban is rengeteg a feher. Minden nap rajtam van, koszolodik, kopik, csunyul.
-
CyberPunk666
senior tag
Lehet ejtem a témát, mert nem megyek olyan helyre, ahol már most feltétlenül kellene az egyrészes és nőni fogok az elkövetkező időben. Viszont annyira melegem volt a tegnapi melegben, hogy a járdán kielőztem a buszt, hogy ne kelljen megvárnom és legyen egy kis szellő. Én nem vagyok ilyen és elítélem, de tényleg ott tartottam, hogy ha nem jutok túl a buszon, akkor elájulok a motoron (araszolás folyamatos szembe forgalommal, ahol a busz a sávban áll meg a megállókban, a busz előtt senki nincs egy km hosszan).
Varrassak extra zárható szellőzőket a mostani kabátra? Lehet még jobb is, mint a perforáció.
Bár egy kicsit aggódom, hogy szétszabassak egy eredeti dainese kabátot, de akkor már komolyabban belenyúlok a kinézetébe.Amikor meg olyan pályára megyek, ahová majd kell, akkor megveszem az egyberuhát. (tuti megbánom, hogy nem csapok le a 240-es ajánlatra, mikor az eredeti ára meg 310).
A motor még úgy sincs kész nagy pályára, ahhoz minimum veszek kínai idomokat, meg kell magasabb lábtartó, meg a többi pályára felkészítés.
[ Szerkesztve ]
-
ath
senior tag
válasz CyberPunk666 #85927 üzenetére
a helyedben nem nyúlnék komolyabban ehhez a motorhoz. vettél egy drága, új motort, amiből vigyázva rá, jó állapotban jól fogsz tudni kiszállni. a te esetedben tényleg van értelme egy második motornak, csak pályára, vagy olyan ami eleve ki van vonva a forgalomból véglegesen, vagy rendszámos/vizsgáztatható, attól függően futózni/kisbuszozni akarsz, vagy lábon menni. fb csoportban 400tól vannak pályamotorok, komolyabb állapotban 1M. ha öregebb lenne a motorod, pl mint az enyém hogy 13 éves, több értelmét látnám rálocsolni a pénzt, mert egy esetleges bukásnál az amortizáció értéke kisebb. szerintem.
sima, városi közlekedésre én nem öltözök be teljes bőrbe, pont amiatt, mert egyszerűen túl meleg. -
Geresics
addikt
Graz-ban elhagytam a Garmin Zümo 400 GPS-em Power-gombját, amit szerintem majd megjavítok, de mivel nincs benne bluetooth most ismét felmerült bennem egy új GPS beszerzésének esedékessége.
Ki mit használ? Mik a személyes tapasztalataitok?
Ami fontos számomra, az a víz- és porálló kivitel, a kesztyűben nyomkodhatóság, és a bluetooth.
(Látható, hogy az első kettő opció miatt a telefonos megoldások máris kiestek...)Egyáltalán milyen motoros GPS-ek vannak most a piacon?
- Van a Wayteq xRider - aminek úgy tudom egyetlen előnye az ára
- Van a Garmin Zümo 395 - ami ugye mindent tud, ami csak kell, csak épp 200eFt+Mik vannak még?
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
yodamastah
őstag
válasz CyberPunk666 #85927 üzenetére
Városban melegben a perforált bőrbe is bele fogsz rohadni.
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Geresics #85929 üzenetére
Az xRider-t ne nézd le, teljesen korrekt cucc, ráadásul működik a közkedvelt iGO-val is.
Bár én most éppen szenvedek az enyémmel (közel 2 éves) a saját, motorra szerelt töltője szétrázódott, nem tölt valamiért. USB-csatin keresztül a navi hibátlanul működik viszont.Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Moleman
addikt
válasz Bogyó bá' #85933 üzenetére
Én is csak jót tudok mondani a Wayteq-ről (X980BT-t vettem jópár éve fateromnak, mindig kölcsön kérem, ha külföldre megyek), néha újra kell indítani, ha nem talál műhódot, de megbízható cucc. Én mondjuk inkább ilyen 5"-os autóst vennék, és azt be egy ilyesmi ebayes vízálló tokba, már csak a felbontása miatt is (a 480×272 még leírva is bántja a szemem ), az áráról nem is beszélve.
[ Szerkesztve ]
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Moleman #85934 üzenetére
Én autóssal kezdtem 4 éve, soha többet nem használnék olyat motoron: a fényerő kicsi, ha vízálló tokba teszed, akkor még a csillogás is rontja a helyzetet. Az aktív bölcső meg királyság amit az xRiderhez adnak alapból, és nagy ötlet a szivargyújtót nem igénylő beépíthető töltő is (sajnos most nekem az döglött meg éppen... )
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
demars
addikt
válasz Bogyó bá' #85935 üzenetére
Következő hónapban nézek én is xridert, itt jókat írtatok róla. Jövő héten szereljük fel az oxford usb aljzatot.
Pár hétig most úgy se megyek messzebbre, öcsém nősül, azt szervezzük, leköt minden szabad időmet.Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Geresics #85929 üzenetére
Én is iszonyat erőltettem ezt a GPS kérdést tavaly vettem is egy tartót így a saját telómat tudom rárakni.
Aztán a mai napig nincs !NINCS! egy olyan GPS program amiben számítógépen (mindegy milyen felületen!) megtervezhetem az útvonalat, majd előre elmentve azt utána be tudnám tölteni és azon végignavigálna... Vicc amúgy ez az egész, de ez van.Az autómata tervező pedig teljesen használhatatlan, sosem vinne arra amerre én akarok menni, meg amúgy is mindig kitérőket rakok emiatt teljesen használhatatlan számomra az autóamta tervező.
Így: Vettünk egy fasza térképet, és bármilyen meglepő néztem a táblákat! Tudod hányszor tévedtünk el a 2000km alatt? Egyszer sem.
Félre ne érts nem azt akarom mondani ezzel hogy nem jó valakinek a navigáció, de nekem pl. amikor használtam is, inkább a figyelmemet vonta el, mert sokszor azt néztem mikor kell már erre, meg arra kanyarodni és sokkal kevésbé tudtam koncentrálni magára a motorozásra.
Nekem nem jó megoldás. A térkép jobb.
Nah jelenleg így állok a motoros GPS kérdéskörrel...Horvi: Ez nekem kimaradt, tényleg kimaradt.
[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz demars #85936 üzenetére
Az xriderhez pont hogy nem kell USB-aljzat, az aktív bölcső (a hozzá adott, motorra fixen beépíthető tápegységgel) az egyik legfőbb vonzereje. Ne költs aljzatra, ha egyébként másra nem használnád.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Moleman
addikt
válasz Ferdzsoo #85937 üzenetére
A térkép nekem túl apró, menet közben nem tudok csak úgy lepillantani. Én azért szeretem a GPS-t, mert látom előre a kanyarokat, ismeretlen úton fel tudok készülni rájuk (autóval legalábbis).
Ezzel a tervezősdivel tökéletesen egyetértek, nagyon hiányzik. Úgy szoktam áthidalni, hogy nagyjából emlékszem, merre kell menni, aztán majd újratervez, mikor nem fogadok szót neki.
-
Geresics
addikt
válasz -Mosquito- #85931 üzenetére
Köszi a linket, a szerelés nem okoz gondot. Már írtam a Garminnak is, hogy Ők tudnak-e adni alkatrészt, de egyelőre továbbirányítottak a GPS Zone-hoz.
(#85932) persuader
Ismerem ezt a mobilt, és kifejezetten hasznos a hőkamerája, csak épp van egy iPhone 5S-em, és hozzá egy ugyan ilyen tudású Flir hőkamera (pont mint ami ebbe bele van építve), szóval csak navi miatt nem cserélném!(#85933) Bogyó bá'
Nem nézem le - teljesen -, de több helyen olvastam, hogy szétrázkódik, széthullik egy idő után, márpedig nekem egy hengerem van, és úttalan utakon akarom használni, ami nyilván nem segíti az életben maradását, ezért keresek még alternatívákat!(#85934) Moleman
Köszi, de semmiképp sem játszik az autós GPS+tok (pl. Bogyó bá' által felsorolt okok miatt sem).(#85937) Ferdzsoo
A Garmin pont, hogy tudja ezt, hogy gépről rátöltöm - bár sosem használtam. Jelenleg túrista-térkép van rárakva, szóval minden zergejárta út rajta van, és bizony jött már nagyon jól, hogy a Mecsek északi részén egyszer azt mondtam neki, hogy menjünk innen-ide, és a helyi földesutakon frankón elnavigált!Szerk.: szóval olyan helyeken használnám, ahol nem nagyon vannak táblák (Mecsek, Albánia, stb.)
[ Szerkesztve ]
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Moleman #85940 üzenetére
Ne értsd félre menet közben énsem a térképet nézem, csak ha megállunk. Menet közben megjegyzem meddig megyünk milyen úton aztán mi felé kell lekanyarodni. Szóval menetközben a táblákat és az útszámokat nézem nem a térképet...
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Geresics #85941 üzenetére
Nem a GPS rázódik szét (gumírozott tokja miatt még a leejtést is elviseli - ellentétben az autós GPS-ekkel illetve a mobiltelefonokkal), hanem a beépíthető tápegysége, ha nem körültekintően (rugalmas módon) rögzítik a motorhoz. Én is egyszerűen az ülés alatt a váznyúlványhoz kábelkötegelőztem a kis dobozkát, és a rossz utak, a rázkódás megtette a magáét).
(#85945) geresics: Belement a por?! Ki van csukva: vízhatlan a készülék.
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
-Mosquito-
őstag
válasz Ferdzsoo #85937 üzenetére
Garmin, Tomtom PC megtervezed majd feltőltöd a Navira. Még egy sima IGO útvonalat is meg lehet tervezni PC amit szintén felőltöltesz a Navira. Hányan szoktatok gurulni? Mondjuk kövi szitu 5-10motor. Menjünk ne arra hanem erre, jaj kifogyott a benzin, kút merre lehet. Éhes lettem, van kajálda itt, látnivaló van itt a környéken, szállást kéne keresni stb stb. 1-3motornál célirányosan A-B-be nem nagy kunszt elmenni. De mondjuk 3-4-5-7-800km-t pont ott ahol én szeretnék motorozni könnyebb navival.
Geresics :
Na megkérdeztem 5eft van komplett új ház.
[ Szerkesztve ]
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
Geresics
addikt
válasz -Mosquito- #85946 üzenetére
Wow, Neked ilyen kapcsolataid vannak? Hol lehet ennyiért venni?
Amúgy nem lehet ebbe BT-t rakni valahogy? Mert akkor aztán végképp kánaán volna!*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
baboss
őstag
Tegnap elég sok fele kellett mennem. Szlovákia, BP, stb. A nap záróképe ként amikor elindultam az IKEÁ-ból a kuplung kar bent maradt, a blokknál a csavaros rögzítőszemnél szakadt el. Szerencsére a rögzítőszemet megtaláltam, bementem az AUCHAN-ba vettem 7- 9 es kulcsot. Sikerült még annyira rövidre állítanom a bowdent, hogy éppen megtudtam csavarozni, elég feszes lett. Ma felmentem a helyi motoros boltba és vettem egy ETZ 125 ötösre való kuplung bowdent 560ft.
Otthon flexel levágtam az egyik végét és kihúztam a bowden szálat, majd befűztem a régi helyére, majd felraktam a rögzítőszemet a végére, a mérete pont megfelelt. Egész olcsón sikerült megúsznom az egészet. A biztonság kedvéért csináltam még egy szettet amit elraktam az ülés alá.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Óra topik
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- DIGI Mobil
- CASIO órák kedvelők topicja!
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Milyen NAS-t vegyek?
- További aktív témák...
- Új Bestway medence vizforgatóval akciós áron
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- Jura F50 V2 automata kávéfőző
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000