-
GAMEPOD.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Moleman #85705 üzenetére
Itt van a 2 éjszakai szállásom Alsótelekesen, ha minden jól megy, a holnapi program egy lightos Magas-Tátra. Nehezítés: a GPS-em töltője ma megint tönkrement, a navi rég tökig lemerült. Papírtérkép meg nincs nálam... Szóval emlékezetből fogok menni (20 éve voltam Szlovákiában utoljára). Most irkálom a fontosabb pontokat egy cetlire.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
baboss
őstag
Pályára a keréknyomást a gyári értékre kell állítani ?
-
V.Stryker
nagyúr
válasz baboss #85708 üzenetére
Nem biztos. Azt érzed. Nekem a gyári 2,25 elől hátul egy személlyel. Pályán a mostani gumival 2 vált be. 2.1-nél még csúszkáltam.
Persu: Azért nem úgy járok,hogy minden motorozás alkalmával infarktusom kéne legyen.
[ Szerkesztve ]
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
baboss
őstag
válasz V.Stryker #85709 üzenetére
2/2.25 a gyári. Reggel tankolok és a kúton belövöm (nem tudom mennyire lehet pontos) 1.9/2.1
Kakucson van lehetőség gumit pumpálni ?
Van 1 tartalék kormányom elvigyem végszükség esetére ?
1 x taknyoltam és el is görbült a kormányom elég rendesen. Úgy kellett visszahajtanom, hogy hazáig (1km) eltudjak menni.
RAiN91
A taliponttól pár km van egy MOL kút, majd ott tankolunk és megnézzük a gumikat.[ Szerkesztve ]
-
laccczka
tag
Mint pár tucat hsz-el előrébb jeleztem, egy reggel nem indult a motorom.
Köszönhetően segítő fórumtársaknak (ezúton is örök hála nektek ) sikerült lábon eljutni a motorszerelőhöz.Ahogy kell, elkezdtek méricskélni és kiderült, hogy az önindító gombja/kapcsolója a bibis.
No para, hamar szétkapták és jött a döbbenet:A KAPCSOLÓ BELSEJÉT BESZŐTTE EGY PICI PÓK.
De annyira, hogy elmondásuk alapján olyan sűrű volt a fonat mint a filc.
Fénykép sajna nem készült.Most a poén az, hogy ha egyszer megtörtént akkor megtörténhet többször is.
Hogyan lehet ez ellen védekezni?/A pókocska egy éjszaka alatt beszőtte a garázsban tartott motort./
"...mert a víz melegebb mint a hőmérséklet..." egy ismeretlen zseni értekezése a víz felett lévő ködről.
-
-
Topiccsendőr
addikt
válasz mrhero #85683 üzenetére
"A vicc, hogy a 750SS-nek egy köhintése nem volt a két nap alatt. Egy csepp olajat nem fogyasztott el. Egy izzó nem égett ki rajta. (...)
csak kétszer sikerült belehajszolnom a gyújtáselvételbe, mert azt hittem, elmúlt a hiba "Akkor leszogezhetjuk, hogy ezt hivjak kognitiv disszonancianak...
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
-
Moleman
addikt
válasz polimorf #85718 üzenetére
Ugyanaz, tizedannyiért. Még nem jött meg, de nagyon várom.
-
demars
addikt
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
emre
veterán
válasz vendingo #85723 üzenetére
Van egy XLV is külföldi papiros. Nekem régi nagy kedvencem.
A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
Geresics
addikt
Imádnivaló, hogy a magyar piacon mindegy, hogy hány éves egy motor, de nincs benne több, mint 50ekm!
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Lajkó
őstag
-
vendingo
veterán
Néztem én is, de akkor már inkább AT, az kiforrottabb, jobb az ellátottsága is minden téren. Gyakorlatilag bármilyen gyári új cucc beszerezhető hozzá, külföldről meg olcsón tudnék donort, illetve a szerelőmnél is szokott kallódni 1-2 db.
A szerelőm több tucat AT felújításán van túl, teherautóval hordják hozzá külföldről. Az utolsó csavarig felújítja őket, hatalmas tapasztalata van benne.
Ez az egy motor, aminél tényleg nem kell fosni, hogy mennyit mutat az óra, mert ha 200 ezerről van visszatekerve, engem az se érdekel.300-400 ezret lazán elmennek ezek a blokkok, külföldi oldalakon olvasni 500k fölöttiekről is.
76 ország 10 év.Tavaly nyáron 109. országnál és 360ezer km-nél tartottak.
Lajkó Az egyik túratársam úgy csinált tempomatot, hogy tett pár alátétet a gázkar és a kormányvég közé. A kormányvég tekerésével tudta "ON/OFF állásba tenni a tempomatot". Kicsit veszélyes megoldás, de működött.
[ Szerkesztve ]
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
Laca1212
őstag
Tuti én nem vagyok képben... de sokkoló, hogy ezek a 25-30 éves motorok 1 misi vagy drágábban mennek.
-
vendingo
veterán
válasz Laca1212 #85730 üzenetére
Lesz ez még több is....
Ezek a 25-30 éves gépek megbízhatóbbak, többet bírnak, mint a mostani kihegyezett, teleelektronikázott csodagépek.Utolsó túrámon egy zsír új 1000-es versys fosta össze magát elektronikai hibával Albániába a legrosszabb helyen a semmi közepén.
[ Szerkesztve ]
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
-Mosquito-
őstag
válasz baboss #85729 üzenetére
Ez semmi, nem kell majrézni. Meg amúgy is két ujjnyi van még..
Persu:
Haver tegnap egy két éves Suzukit mentet, tankolt a hölgy majd se kép se hang. Másik egy bmw volt,folyt a kardanból az olaj.
[ Szerkesztve ]
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
baboss
őstag
válasz -Mosquito- #85734 üzenetére
Az az első kerék volt, ez a hátsó,
1cm majrécsík van még, balosnál leért mindig az oldalsztenderem, dobott is mindig egy kicsit a motoron. Fél órát mentünk az egyik irányba, majd felet a másikba. Sajnáltuk a gumit, ezért abba is hagytuk a pályázást RAiN91 kollégával. 1 óra alatt annyit kopott a gumim, hogy 4-5 nagyobb túra belefért volna.
A második pályázásnál pár kör után szóltak, hogy vegyem le a dobozokat, mert balesetveszélyes.
Mivel elhagytam a kamerámat ezért este fabrikáltam egy tartót a telefonnak, amivel fel is vettem az eseményt. Így belenézve olyan mint ha csigatempóval mennék, de élőben teljesen más élmény volt. Végül arra jutottam, hogy nekem jobban bejön a túrázás mint a pályázás. Majd visszanézve a videót megnézem mennyi volt a kezdő és a leggyorsabb köröm, de egyébként is nem az volt a cél milyen gyors vagyok, hanem mennyire lehet ledönteni biztonságosan a motort. Azért jó élmény volt.
V.Stryker
Te felraktad a régi gumidat a pályára ?[ Szerkesztve ]
-
Topiccsendőr
addikt
válasz -Mosquito- #85734 üzenetére
Es ezzel mit akarsz mondani?
Hogy jon ez ide?Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
vendingo
veterán
válasz Topiccsendőr #85732 üzenetére
Biztos, hogy kevesebb dolog, mint egy modern mociban 100k után, ha egyáltalán addig elmennek belenyúlás nélkül.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
FIREBLADE78
addikt
válasz vendingo #85636 üzenetére
Elhiszem,de ha akármire veszünk egy tuning rendszert, az összesnek jó hangja lesz tőle Az a baj,hogy 2 millióért az ember nem kap újonnan vagy közel újonnan olyan gépet ami tényleg minőségi alkatrészekből van összepakolva. Az üzemórás gépeket ne vegyük ide,olyat kapsz
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
Topiccsendőr
addikt
válasz vendingo #85738 üzenetére
Egy 90 es evekbeli honda szerinted elmegy 100 e km t generator es fesszabcsere nelkul? Esetleg cdi es benzinpumpa csere nelkul?
Egy mai modern motor is elmegy boven 100 e km-t, abban az esetben, ha 90 km/h val mesz budapest-munchen tavokat egyben. Ahogy az at-t is hasznaljak.
Tegyuk fel elmegy az at 3-400 e km "lazan", ahogy te mondod.Ez auto futasteljesitmeny. Az autokat batran megveszed 250 e km el az orajaban, mert az tenyleg lazan elmegy ennyit. Az at-k gyors mobile kereses utan 100 e kornyeken igencsak megcsappannak. Egyetlen egy van 170 e km-el. A masodik legolcsobb. 88 ota nem volt idejuk belerakni 200 ezret a nagyjaba, ha ez felmilliot elmegy?
Hat vedd meg. Szazezer felett.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
veze
őstag
válasz Geresics #85725 üzenetére
Nemrég vettem egy tíz éves Honda cbf500, 58e km..
Az összes használt kínálat a tipusban, kb ebben a korban, főleg külföldről behozott, kereskedőnél, 25-38ezret futott csak. Ez itthon üzembe helyezett, második gazdától ( az elsőtől visszavette a bank amikor 2e km volt benne, szval gyakorlatilag olyan mintha első tulajtól való lenne, az összes előélete nála zajlott) remélem sokáig jó lesz, nem egy túlbonyolított blokkszerkezet ,igaz nem is annyira korszerű[ Szerkesztve ]
-
-Mosquito-
őstag
válasz baboss #85735 üzenetére
Tudom, hogy az első kerék volt. Most legalább ott is használtad/kopott a gumid ahol túrán sosem fogod,szóval nem kár érte.
Pesrsu:
A mai gépek nem az örökkévalóságnak készülnek. A maiak tervezett avultatás,spórolnak amin lehet. Elromlik nem lehet javítani vegyél új alkatrészt bele. Ez az én véleményem.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
Topiccsendőr
addikt
válasz -Mosquito- #85743 üzenetére
Velemenyed alapjan te mar jo oreg lehetsz
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
HSM
félisten
válasz -Mosquito- #85743 üzenetére
Régen meg tervezett élettartam volt. Aztán egy idő után rájöttek, hogy már az akkor modern technikával annyira tartósat tudnának csinálni, amiben már nincs üzlet. Akkor jött a "tervezett avultatás".
A spórolás sem újkeletű dolog sajnos.Nekem pl. többet érne az ismert előélet és a fiatal kor, mint az, hogy bevált és legendás, de öreg és ismeretlen az előéletű.
[ Szerkesztve ]
-
baboss
őstag
válasz yodamastah #85745 üzenetére
Idáig se volt kockára kopva, az elsőn és a hátsón kb ugyan annyi volt a kopási csík mint a pályán, csak nem látszott ilyen durván. Persze a túrák alatt a gum oldala kevesebbet kopott, mint a pályán. Turák alatt soha nem ért le az oldalsztender, a pályán igen.
HGabor89
Eszembe se jutott, hogy megmérjem. Gyári 2/2.25 MOL koton 1,9/2,1 re állítottam be. Kanyarban nem csúszót meg az eleje és a hátulja sem.
Gumik:
BRIDGESTONE BT45F 110/80 R17 57 H
BRIDGESTONE BT45R 140/70 R18 67 H[ Szerkesztve ]
-
vendingo
veterán
A gond az, hogy a túraendúrók javarészt az 1 millás ár környékén mind kintről behozott tekert órás ismeretlen előéletű. Elég csak megnézni a transalp, versys kínálatot (minden hirdetésnél szerepel, hogy +regadó). Míg a tömegmotorokból: sport, sportúra, naked meg rogyásig vannak a hirdetési portálok és nem nehéz normálisat találni viszonylag olcsón.
A túraendúró réteg cucc, nem nagyon van választék 1.3 milla alatt, aminek esetleg magyarországi származása van, lehetne ismerni az előéletét, stb...
Nagyra nőttem, a tömegmotorok számomra felejtősek, még ha lehetne is velük túrázgatni. Muszáj valami kompromisszumot kötnöm, 1 millánál többet nem nagyon költenék egy olyan dologra, amit évente csak ~10 alkalommal használnék.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
canniball
nagyúr
válasz yodamastah #85745 üzenetére
Az egyértelmű hogy kopik, de az is OK hogy így?
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
yodamastah
őstag
válasz canniball #85749 üzenetére
Mármint hogy? Az hogy a túragumi eltaknyosodik, lemorzsolódik, és gyűlik fel mintha rá lenne kenegetve? Igen teljesen ok. Valójában azért néz ki ilyen hülyén ahogy üsszegyűlik a gumi darabokban a szélén mert nincs kanyarban rendesen terhelve. Ha lenne kicsit jobb kanyartempó, kanyarból kigyosítás akkor nem gyűjtené össze a gumit hanem lemorzsolná és leesne, ott maradna a pályán ilyen kis galacsinokban. Ezeken a fotókon én semmi kopást nem látok, csak hogy összegyűlt a lemorzsolódott gumi a minták széle mellett.
Kopást meg lehet mérni tolómérővel. Egy sporttúra gumival le lehet tolni 20 pályanapot mire elkopik a gumi oldala.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok