-
GAMEPOD.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
runner 125
nagyúr
Köszi.
Feketéből hoz vagy 6-ot, csak kérdés, h melyik az enyém. Bár nem tűnik teljesnek a lista, a fehérem pl. nincs benne.ath
Neked is.
Az aszfalt feketét (NH436) már korábban is néztem, de google szerint ez egy matt fekete bevonat.
A neve ellenére Graphite Black már inkább tűnik fényes feketének a kis fotó alapján, de annak a HON006-os kódjával viszont nem találok semmit."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
V.Stryker
nagyúr
válasz Topiccsendőr #78156 üzenetére
Igazából én azt hallottam,hogy az irridiumos azért jobb, mert ritkábban kell cserélni, jobban bírja a strapát.
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
V.Stryker
nagyúr
válasz Topiccsendőr #78158 üzenetére
És honnan tudom,hogy honnan megy a szikra?
Mé kell állandóan összezavarnod?
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
ath
senior tag
válasz runner 125 #78153 üzenetére
-
HSM
félisten
válasz Topiccsendőr #78143 üzenetére
Nekem ez így nem tűnik logikusnak. Amennyire tudom, a gyertyák a blokkon keresztül elektromosan össze vannak kötve, tehát mindkettőn azonos irányba kellene folynia az áramnak és ennek megfelelően a szikrának, különben egy bazinagy zárlat lenne az egészből. Szerintem simán párhuzamosan vannak az SV-ben kötve a hengerenkénti dupla gyertyák a trafó után, és így egyszerre adnak szikrát, ugyanabban az irányban.
Javíts ki, ha valamelyik pontban tévednék.[ Szerkesztve ]
-
BoB
veterán
A hétvégén beszereztem egy új akksit. Gyárit. Az asszonynak azt mondtam a vételárat 10 évre titkosították. Aztán eszembe jutott a keréknyomásszenzor valószínű elemes a kerekekben. Utánnaolvasva az majd csak egyben lesz cserélhető (most 5 éves a motor, nemtom meddig bírja majd a gyári). Basszameg
#dedrágajabéjemvé
Somatom: nekem úgy rémlik, bár lehet totál nem így van, hogy a dirt track bike-okat anno kicsit terepesítették, és innen lett a scrambler.
[ Szerkesztve ]
You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
-
canniball
nagyúr
"...a keréknyomásszenzor valószínű elemes a kerekekben. Utánnaolvasva az majd csak egyben lesz cserélhető..."
Neb@ssz! Egy szenzor miatt cserélni az egész kereket... Tényleg durván drága a bömös életérzés...[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
#79335424
törölt tag
válasz runner 125 #78169 üzenetére
Igen, ilyesmire gondoltam. HD -nál az XR előtag valamilyen verseny változatot takar.
-
BoB
veterán
-
demars
addikt
Defektjavító készletet cipeltek magatokkal? Szemezgetek egy slime szettel.
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
runner 125
nagyúr
Hm, ez már tényleg az lehet. Kösz!
Google szerint is (már amekkora képeket találtam) sima fényes feketének tűnik, szemcsék nélkül. Egy dologban voltam / vagyok csak bizonytalan, a rajz alapú leírás szerint a farokidom és a kapaszkodó takaró elemek is ilyen színkóddal vannak fújva, noh most a korábban általad linkelt oldal szerint ilyen színkóddal nem jött ki 800-as, legalábbis Európában. Google-ztam és akkor találtam rá az USA modellekere. Ott viszont 2009-ben volt ilyen színkodú, teli fekete modell.
Még képek: 01 és a színkód: 02Így nyilván a linkelt manual ehhez hozza az idomokat, nem a fehér modellhez, mert annak a farokrésze ugyanúgy fehér, csak az üléspúp közepe fekete.
Most már csak az a kérdés, h vajon ezt a feketét fújták-e a fehér modell részeire is?
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
imibogyo
veterán
válasz Tarill #78168 üzenetére
Ilyenkor csak azon szoktam röhögni, hogy ~20k környékén már beszerezhető egy négy kerekes (autós) szett, aminek az adó-mérő része lényegében csak egy szelepsapkából áll (könnyebb is, mint a felnibe "öntött" verzió) és egy-egy 500 Ft-os elem kell csak neki úgy 2-4 évente (faterom most cserélte az övéit a Yarison 2,5 év után és 2800 Ft-ból megvolt a négy elem). Szóval én az ilyen gyári "cseréld a felnivel együtt" dolgot semmi másnak nem érzem, mint lehúzásnak.
Ahogy a fenti linkelt egérmozit is annak érzem. Egy 20.000 Ft okosteló, meg egy OBD olvasó és 100x több, különböző kijelző elrendezést tudok magamnak kreálni, sokkal több infóval, nem kötik a kezem a gyári korlátok. Mennyi is lesz ennek a felára a gyártól? 500k? Miközben nekik Kínából jó ha 50k az egész....
-
demars
addikt
-
demars
addikt
válasz runner 125 #78173 üzenetére
Mit szeretnél festetni?
Polimorf: a slime cuccban van kis kompresszor. Onroad teszt szerint nagyon jó. Képek, videók alapján elég -picike, nem foglal sok helyet.
[ Szerkesztve ]
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
BoB
veterán
válasz imibogyo #78174 üzenetére
"~20k környékén már beszerezhető egy négy kerekes (autós) szett"
Na na na! Csak ne olyan hevesen.
A gyári BMW-s guminyomásszenzor figyelembe veszi a külső hőmérsékletet is, és annak megfelelően kompenzál (nem vicc).
[ Szerkesztve ]
You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz demars #78172 üzenetére
Nálam van egy kukacos javító készlet, meg egy állati picurka kompresszor is állandóan. Még nem kellett használjam országúton, de egy motorost már kisegítettem vele. Nézett nagyot, amikor az ülés alól elő bányásztam.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Tarill
őstag
válasz imibogyo #78174 üzenetére
nem kell egyiket sem felnistől cserélni, elég csak magát a szenzort, új suzukikba 20e/db merciké 40-50e között/db. Nem tudom milyen ez az ebayes de kíváncsi lennék hogy lehet összetanítani autóval. Mercihez biztosan sehogy azokhoz only gyári a többit passz. Suzukikhoz valami 4 gyártmány jó, de kell hozzájuk betanító csippantós. Ha a toyota felismeri ezeket a jeladókat akkor az egy pénztárcabarát rendszer
-
runner 125
nagyúr
válasz demars #78179 üzenetére
Oldaldobozokat.
A gyári megoldás olyan, h fehér az egész:De szerintem sokkal szebb, ha már a törésvonal alatti rész ugyanúgy fekete lesz, mint a motor oldala:
Haverom talált nekem ebay-en hibátlan gyári dobozszettet, gyári konzollal együtt. Tegnap leadtam a fényezőnél és ígértem h a fekete kódját még eljuttatom hozzá a hét elején.
Noh meg be kell szereznem még gyorsba egy lakkozható ezüst matrica csíkot is, amit a törésvonal alá felragasztatok."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
-Mosquito-
őstag
válasz runner 125 #78188 üzenetére
Én teli fehérben hagynám. A tetejére majd fóliát tegyél. Tuti össze fogod rugdosni fel/le szállásnál.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
HSM
félisten
válasz Topiccsendőr #78180 üzenetére
Köszi a képet! Viszont ezen pontosan ugyanaz van, mint amit én is írtam, a tekercsből párhuzamosan áramlik kifelé (a két végén) a töltés a két gyertyán keresztül a föld felé. Csak ugye itt ninc "parazita" gyeretya, hanem mindkettő hasznos szikrát szolgáltat, mivel egy hengerhez tartoznak.
Találtam egy képet az SV elektromos rendszeréről, ott is éppn így szerepel az ábrán: [link]. -
Badboys
őstag
Sziasztok!
Lenne egy kérdésem van egy Malaguti Madison 125R típusjelű szerkezetem 2003 as. Az user manuál azt írja,hogy Q8 10/40 es olaj kell bele 3000 km csere periódussal.Szerintetek akkor a Motul ból melyiket érdemes bele tenni és valóban a 3000 km csere betartás javasolt? Köszi -
-
imibogyo
veterán
válasz demars #78176 üzenetére
Hát ha nem fért bele, hát nem fért bele...
(#78182) BoB: az 0,1-0,3 bar biztosan megér annyit.
(#78185) Tarill: nekünk nem kellett tanítani semmit sem, mert a kocsiban nincs gyárilag guminyomásmérő. Így amikor csak kíváncsi a nyomási adatokra bedugja a kijelzőt a szivargyújtó helyére és kb. 2-10 másodperc múlva már látja is őket. Szerintem ezek nem olyan információk, amikre minden nap állandóan szükség van, szóval jó ez így.
Mondjuk motorra egy ilyen kis méretűn gondolkodom, ez szerintem nem zavaró... Annak ellenére, hogy van egy kis kézi digitális mérőm is.
-
HSM
félisten
válasz Topiccsendőr #78193 üzenetére
Marha egyszerű. Az a tudás hiányzik nálad, hogy a tekercs mágneses térként tárolja az energiát. Tehát a mágneses mezőből mindkét gyertyán át töltéseket fog útnak indítani a föld felé. Gondold végig, maga a tekercs csak egy darab vasmagra feltekert drót, azon arra fog menni az indukált töltés, amerre kisebb potenciált talál, és ez bizony a két gyertyán keresztül az akkumulátor ellentétes pólusa lesz.
Olyan szépen megy így két "irányba", hogy öröm nézni. De igazából egy irányba megy, csak két úton, a tekercs gerjesztett mezőjéből az akku felé.(#78194) Bogyó bá': Sajnos most téli ámot alszik, így nem tudom ellenőrizni, de emlékeim szerint vagy gyújtással, vagy a parkoló állásban működik csak.
-
Topiccsendőr
addikt
A tekercs ket oldalan, ket iranyban megy elmeleted szerint az aram.
Jozan paraszti esszel. Az aram elktronok elmozdulasa.
Jelenleg a te elemeleted szerint valahonnan elektronokat nyerunk ki a tekercsbol, amik raadasul ellentetes iranyban fognak mozogni, es nem alkotnak egy aramkort.Kerlek nezz utana a faraday-lenz torvenynek, illetve az alapismereteknek.
Egyebkent pluszpont jar a magabiztossagodert, es a kitartasodert, de a fizikat nem fogod tudni megkurni. Az nem adja fel, mint en
Szerk:
Regebben legalabb utananeztel dolgoknak, mielott elkezdtel vitazni, hol van ez a tuz?[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
bigdady
nagyúr
Hali
FZ6-hoz a manual a lentit írja csak. Most akkor milyen motorolajat kell rendelnem? Yamalube literje 5500, azt hanyagolnám. Ezek a MOL Street-ek milyenek? Túl olcsó? Meg nem is SAE? No meg nem is 10W40 mint ami most van benne?
Mi a jobb minőség amit ne?[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok