Új hozzászólás Aktív témák

  • TommyGun

    őstag

    válasz -Mosquito- #61341 üzenetére

    Igazából mindenféleképpen olyan mocit szeretnék amin egyenes háttal ülhetek. Ezért a sportmotor kilőve. A sporttúra gépek is inkább ilyen előredőlősek.
    Legyen jó a szélvédelme, legyen rajta rendes plexi ami állítható is, szóval naked gép kilőve. Sok tesztben olvastam hogy az NT ebben elég korrekt. Mindeképp akarok rá dobozokat, és bevallom tetszik, hogy gyárilag úgy van kitalálva a gép hogy rajta van, és a formához igazodik mint a PanEuropan. Mondjuk annyira nem gáz hogy az oldaldobozok nem bukó readyk max hátra veszek egy nagyot.
    Napi használatra kéne, melóba járni, bárhova elugrani, bevásárlás, ezt már megszoktam a Burgiba hogy minden belefér. Külföldre annyira nem tervezek menni max környező országok, 500-600KM, főleg az országban túrázgatnék vele havonta kéthavonta, esetleg leugrani balcsira fagyizni, megmártózni krúzolni a 7esen ilyesmi. Sose érdekelt a száguldás meg a gyorsulás, autópályára nem járok, országúton is 90-100-al tespedek és nézelődök. (most jól leírtam a csoppert mint fogalmat de az nem az én világom) Pár napos túrákat tolnék kedves nejemmel, aki 47 kiló szóval mintha ott se lenne :D
    Nagy 1000-es gépet nem akarok, nincs szükség annyi erőre, meg azok gondolom nem 4-5 között kajálnak. 190 centit közelítem és 120 kiló vagyok. Szimpatikus hogy kardános a gép, bevallom hízeleg a lustaságomnak hogy nem kell takarítani meg hozzányúlni max 30 ezrenként kicseréltetem benne az olajat...
    Ha lenne elég zsém PanEuropant vennék, ha meg lenne 2005 után PC800 akkor meg azt :D

    [ Szerkesztve ]

    "Vannak, akik azt hiszik, a futball olyannyira fontos, hogy úgyszólván élet-halál kérdése. Mindig elszomorít, ha ilyen véleményt hallok. Biztosíthatok mindenkit: a futball sokkal, de sokkal fontosabb."

Új hozzászólás Aktív témák