-
GAMEPOD.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
fattyu
veterán
válasz vendingo #26750 üzenetére
én az alpinestar gp pro vagy nemtom melyik toppos darabjuk volt amiben nem csalódtam :S azt megvarrták rendesen és 3 perec után sérül annyira a tenyérrész hogy negyediket már nem adtam volna neki. Utóbb csak rosszabb tapasztalatom van 30+ 40+ os kesztyűkkel. Cserélik meg megcsinálják garban természetesen. nadeakkoris. Mostani pl bal hüvelykujj begy. Nyilván index miatt kap ( vagy olaszok szerint is opcionális az indexelés? ) de nem hiszem el kéne mennie a varrásnak 4-5k km alatt.
[ Szerkesztve ]
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
Integra
titán
Tomi, ezt nézd meg
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
-
vendingo
veterán
Ez az újabb változata, ilyenem lesz. (most nézem, hogy olcsóbb lett )
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
alvaro
senior tag
Klan fűtött kesztyűmben... izé... sok kilométer van. Nem tudom, mennyi, megvan több, mint 4 éve. Varrások egyben. A tépőzárak már cserélve voltak, legfelső réteg több helyütt kikopott az ujjakon (lásd kuplung), és most tényleg bemondta az unalmast a fűtés is (forrasztottam már, mikor elérhető helyen tört a fűtőszál, de most valószínűleg tényleg vége).
-
őstag
válasz canniball #26744 üzenetére
Én ezen darabot vettem még a jogsi megszerzése előtt, kemény 12000 Forint volt a listaár. Nekem -10 törzsvásárló és kb -7% körüli "hát egy csomó minden vettem itt hagyok nálatok 90.000 Forintot" -nyekergésért
Nem panaszkodhatok rá. Kényelmes mind kb 7000 km motorozást vele tettem meg. Egyszer elestem akkor a lábamnak nem lett baja, egy részen felszakította az aszfalt hátul. Nem tudom, hogy történt valami kanyarított rajta egy kis ablakot.
Egy cipész 450 Forintért visszacsinálta, azóta sem vettem másikat. Mondjuk azt hitten a váltó résznél fog elkezdeni tönkre menni, de nem így lett. Ahogy lépek benne két oldalt van egy picike repedés ami majd ugyan még sokára, de egyszer a végét fogja jelenteni a cuccnak. Csizma kivitelbe nem fér bele az alsó csülköm ezért ezt vettem.“Yesterday is history, tomorrow is a mystery, today is a gift of God, which is why we call it the present.” --- Grand Master Oogway
-
mocsanisi
senior tag
Egyik haverom mondta hogy elvileg a hétvégén kakucson valami nagy balesett volt, valaki nagyon súlyosan megsérült? Tudtok erről valamit?
"Vékony srácoknál a kockahas olyan, mint dagadt csajoknál a nagy mell. Nem számít..."
-
canniball
nagyúr
No igen, képről nem sok eltérés van köztük, ezért is kérdeztem milyen a PB. Az AN biztos tutibb, de az ahogy írod is nem ez a kategória.
Ha azt mondod a PB sem gagyi akkor azt hiszem nem adok ennyivel többet a MR-ért, köszi a segítséget!TommyGun!
Nem tudom másik gépen volt-e lehetőséged kipróbálni a kesztyűt (úgy látom a te robidon szélvédett a markolat), arról tudsz valamit mondani, hogy mennyire szélálló az anyaga?HUfantom!
Hogy őszinte legyek így ránézésre nem mondtam volna róla hogy ez bármilyen eséstől megvéd. Ezek után könnyebb a döntés, köszi a választ!https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
Bogyó bá'
nagyúr
Na, sederintettem majdnem 120km-t az este a kis csótánnyal, immár újra működő fordulatszámmérővel. (Ma megjött a meghajtóspirál, eredeti gyári alkatrész formájában, 3760,- forintért.)
Vele együtt érkezett a múltkor fillérekért vaterázott Schubert sisak is. Az viszont csalódás számomra: meglepett, hogy milyen könnyű, de - mivel próbáltam szétszedni és kitakarítani - rá kellett jöjjek, hogy ez a fajta ("Speed" ) igen hitvány muzsika. Fröccsöntött héj (semmi üvegszál), a bele nem kiszedhető és mosható, természetesen napszemüveg sincs benne. Sajnos még nagy is lett rám, mondjuk az várható volt. A rajta lévő plexi tök karcos, igaz, kaptam hozzá egy újat, majd bele fogom applikálni, ha rájövök, hogyan is kell. Az egész sokkal-sokkal vacakabbnak tűnik, mint a mostani alsó kategóriás Kappa-m....
Itt csak a nevet kell megfizetn, vagy ennek a gyártónak is vannak olcsó, bóvli sisakjai?Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Kolondrum #26765 üzenetére
Ezért a pénzért legyártották Japánban, majd - a Mo.-i Honda egyéb cuccaival együtt elküldték légipostán. Ez már a Hondás srác hasznával, és az ÁFÁ-val együtt lett ennyi. Nem semmi! (Mondjuk másfél hónapot kellett rá várnom, de megérte)
(#26767) fattyu: nekem is ez jutott eszembe.... Euromotorsnál vették 4 évvel ezelőtt, de nem mondta meg, hogy mennyiért...
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Archer
őstag
válasz Bogyó bá' #26764 üzenetére
Eredeti egyáltalán? Tudtommal a Schuberthnek nincsenek is ilyen olcsó kategóriás sisakjai, lehet csak valaki rászerkesztette a feliratot valami olcsó kínai cuccra, hogy majd így eladhatóbb lesz.
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Archer #26768 üzenetére
Nem tudom, fogalmam sincs... ...próbáltam a kép alapján guglizni rá, eddig eredménytelenül: [link]
A gazdájából (Honda szerelő, alkatrészkereskedő) nem nézem ki, hogy a 2501 forintos vételárért ilyesmit csinálna. Meg amúgy sem. [link]Amúgy meg tökmindegy, úgy is nagy lett rám, a belseje meg nagyon viseltes. Szobadísznek elmegy...
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Topiccsendőr
addikt
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Topiccsendőr #26772 üzenetére
Nem biztos: én vidéki vagyok, fel kell juttatni a mintát (van rajta sok esztergálni való is, a hengerfejbe csatlakozó vége nem egyszerű), aztán meg érte menni, vag többszöri postázgatás. Biztos hamarabb meg lett volna, de tuti többe kerülne. Remélem, hogyha az eredeti példány kibírt 20 évet, akkor ez is ki fog!
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
TommyGun
őstag
válasz canniball #26762 üzenetére
Gyári plexim van a markolatot pont nem védi, a visszapillantó picit tereli onnan ugyan a levegőt de közelében sincs a túra plexihez képest. Eddig csak jó tapasztalatom van vele kapcsolatban. Múlthéten amikor hajnalban ilyen fagyközeli állapotok voltak nem fázott benne a kezem, a szél nem jön be rajta, kényelmes.
Ahhoz képest hogy egy olcsó darab korrekt a minősége. Kecskebőr az egész és pár helyen ilyen hasítottbőrféleséggel meg van erősítve. Belül nem közvetlen a bőrrel érintkezik a bőröd van benne egy vékony puha bélés. Egyelőre nem bántam meg hogy megvettem, kérdés majd hogy bírja de kimondottan jónak tűnik egyelőre. Elvileg vízzálló is. Nyárra van nyári kesztyűm ezt tényleg csak arra vettem hogy tavasz elején ősz végén használjam.[ Szerkesztve ]
"Vannak, akik azt hiszik, a futball olyannyira fontos, hogy úgyszólván élet-halál kérdése. Mindig elszomorít, ha ilyen véleményt hallok. Biztosíthatok mindenkit: a futball sokkal, de sokkal fontosabb."
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz ujskodas #26775 üzenetére
Van 3 db sisakom jelenleg, az 1 db motorhoz:
- Van egy Motowell OF-3 nyitott, amit a motoros tanfolyamra vettem, mert ez volt a legolcsóbb.
- Van egy szintén zsírúj Kappa KV4 JADE-m, akciósan, nagyon kevés pénzért.
- Vateráztam ezt a használt Subit, mert "olcsó volt"....
Az első 2 M-es, nagyon passzos rám, az utóbbi L-es, és ez már nagyon bő... Szóval sisakot nem keresek!Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
TommyGun
őstag
válasz Bogyó bá' #26776 üzenetére
Nyáron jó az a Motowell, csak ne ess el benne
Más: tegnap este jövök az üllűin olyan 1/2 9 fele haza...erre mellettem (úgy hogy a sáv közepén közlekedek mindig esélyt sem adva az autósoknak hogy melettem okoskodjanak) nem volt több mint 15 centire elviharzik egy szutyok swift de vagy 120-al, végigcikázva az ecseriig folysamatosan 120-al...több se kelett mentem utána. Észrevett mert a hungárián át az ecseriig le se lassított...megálltam mellette és illedelmesen megkértem hogy tartsa be a szabályokat mert nem óhajtok meghalni mert ő egy gyökér. Komolyan ilyenkor olyan szívesen kiráncigálnám az ilyen gizda csicskákat a volán mögül és agyonrugdosnám őket, csak nem ér ennyit...
[ Szerkesztve ]
"Vannak, akik azt hiszik, a futball olyannyira fontos, hogy úgyszólván élet-halál kérdése. Mindig elszomorít, ha ilyen véleményt hallok. Biztosíthatok mindenkit: a futball sokkal, de sokkal fontosabb."
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz TommyGun #26778 üzenetére
Nyáron sem jó: nagyon hangos! A menetszél szétrepeszti a dobhártyámat már 90-es tempónál is...
Leginkább csak a városban használom (nagyon ritkán), mert szemüvegesként ezt tudom legkönnyebben felvenni / letenni. Ja, meg motoros találkozókra!Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
ALI_G
veterán
10-től lidl-ben sielős cuccok lesznek. Én ott vettem tök jó sialáöltözetet ami tökugyanaz mint a funkcionális ruha, csak lidl-ben 6000 alsó+felső Motoros ruha alá mindig felveszem. Nyáron elvezeti az izzadságot, ősszel-tavasszal pedig jól melegit. Télen még utcára is felveszem néha farmer alá ha hideg van.
[ Szerkesztve ]
-
canniball
nagyúr
-
Ferdzsoo
addikt
Én is elgurultam Laliékhoz, de épp a csabai fagyisnál voltak ...
Ma letekertem 600km-ert, tegnap 300-at, alakul...
Voltam motorline-ban is vortice-t próbálni, atomdurva cucc, sokkal rosszabbra számítottam, kényelem/sétálás szempontjából, teljesen pozitívan csalódtam. Tavasszal benevezek egyre."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz TayRol #26785 üzenetére
Tegnap az 1400 GTR-es barátom is kipróbálta, erre leszál róla, fél percig csak nézi, nézi, majd azt mondja:
"Ez nagyon brutális egy masina. Eszméletlen nyomaték van benne." - Átszálva az 1.4-es GTR-ről."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Topiccsendőr #26791 üzenetére
"Nagyobbat üt" !
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Topiccsendőr #26791 üzenetére
A Kawán egyáltalán nem érzel terhelésváltásokat, alacsony fordulatnál lassú tempónál is sokkal finomabb a meghajtás, egyszerűen olyan mintha egy láncos motoron most cseréltél volna láncot. Atomsima.
Ezzel szemben a hondáé lassú sebességnél, előfordul hogy őröl, érzem a markolaton, ez álltalában akkor van amikor pont a motorfék és a gáz állapota között vagy félúton, amikor kb semleges a meghajtás, illetve motorféknél hallani is ahogy visít, (ez mondjuk nekem direkt tetszik. ) egyszerűen nyersebb a honda, igaz jóval nagyobb nyomatékkal dolgozik a v4 alul ( 4k alatt) mint a sor4, lehet hogy ez is közrejátszik. De összességében városi közlekedésnél érzed a hondán hogy nem olyan vajpuha mint a kawa.)
Kint ebből persze semmit sem lehet érezni. Csak 40 km/h-ig.[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
félisten
11esen mérnek! Újtelepnél megállítanak. Tavasz utcánál meg fénykép.
-
pityaa23
senior tag
Sziasztok, ma megcsináltam a b125-ös vizsgát, pénteken mehetek a papírokért, az lenne a kérdés, hogy jelenleg, hogyan működik a dolog? Elég ha elhozom a sikeres vizsgát igazoló papírt és már fizetek is be az A korlátlan tanfolyamra, vagy a drágább, időigényesebb verzió él: okmányiroda, lóvé fizetés az új jogsira, megvárni míg kiküldik és csak utána folytathatom. Így ha az A kotlátlannal is végzek, kb 1 hónapon belül fizethetek 2 jogsiért. :S Értelme nincs, de ahogy manapság mennek a dolgok, nem tartom kizártnak!
-
pityaa23
senior tag
válasz Bogyó bá' #26797 üzenetére
Azt mondták ( vagyis inkább rábeszéltek), hogy olcsóbb, meg gyorsabb. 10 év után ma ültem motoron először. 8-9-ig rutint gyakoroltam, 9-10-ig városit, 10:40-kor már vizsgáztam. Hát tényleg gyors volt, de ennyi idő alatt nem lehet megszokni sem a motort sem a közlekedést motoron. A nagy 4 óra rutin 6 óra városi vezetés lesz. Ez így 33+~50 ezer Ft. Utólag biztos, hogy pénzt nem sajnálva rögtön a nagyra mennék, a több gyakorlás miatt. Kicsi is vagyok, öreg is a nagymotor meg 750-es dög. Na de sebaj, majd odafigyelek rendesen mint ma és mennie kell. Tavaszra meg veszek valami 500-600-as kezdőt és ésszel megtanulok motorozni.
-
őstag
válasz Bogyó bá' #26797 üzenetére
semmi..
Bakker az azért jó kevés gyakorlás............. nagyjogsi előtt...
Mondjuk szard le, úgyis majd a közúton fogsz gyakorolni.
A jogositvány csak arra jogosít, hogy igénybe veheted a utat. Illetve baleset esetén nem automatán te vagy a hibás mint jogsi nélkül.[ Szerkesztve ]
“Yesterday is history, tomorrow is a mystery, today is a gift of God, which is why we call it the present.” --- Grand Master Oogway
-
pityaa23
senior tag
válasz HUfantom #26799 üzenetére
Én is keveslem az óraszámot. Szerencsére ahol vezetek a várost kívülről ismerem, nincs is akkora forgalom, nincsenek szívatós helyek. Itt minden a motor kezelésen múlik majd. Ha nem érzem biztosan a 4 óra rutin után sem, akkor veszek még pár órát, nem fogok a bizonytalanra menni.
Ha jól láttam a garázsban egy ilyen dög állt: GPZ 750 217 kiló?? Én meg beöltözve 70. Csak rám ne essen. Múzeális darab, valószínű egy mai motorral könnyebb lenne megtanulni, de ez kb olyan mint a kocsinál, hogy ha egy ladát, skodát, trabit elvezetsz akkor bármit.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok