Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Micsurin

    nagyúr

    válasz Topiccsendőr #135617 üzenetére

    Köszi :R Akkor marad a 7100 mindkettőbe, alapeseteben pont a váltó miatt szeretjük jobban, mikor városi araszolás van egyetemre meg melóba menet sokkal határozottabb marad a váltó vele.

    A kompressziót nem is a takarítás hozta meg, elfelejtettem azóta updatelni a sztorit azt hittem beírtam de nem. :R Lent járt a hengerfej, síkolták a fészkeket is becsiszolták + a szelepeket, egy kipufogó szelepet meg el is dobtak. Újak a rugók a szimeringek is a fejben.

    A veztengelyek maradtak mert nem volt időm annyit guberálni ezért msot így lett összerakva és lesz még most valamikor egy kör vele havernál a veztengelyekkel és rocker arm(himba? mie az magyarul? :DDD) cserékkel.

    A fej felújítás erősen sokat hozott vissza, ha megtartom akkor szerintem a dugó-henger-hajtókar is megnézős ergó cserés főleg, hogy sikerült lőjek egy alig futott motorról. Ismi erősen zaklat ha már le lesz húzva akkor borítsuk is mert egy csapágyszett cserét is elbírna ha kell ha nem és akkor tényleg jó pár évre el lehetnék vele akár én akár apum.

    Megéri egy 650k-s motorra ennyit ráborítani? Nem... mi is tudjuk. :D :B

    bacus Sajnálom, mondtam nincs velük tapasztalatom de a csapból is folynak egy ideje gondoltam egy misét megérhet :R

    csongi Képben vagyunk ilyen téren ezért is az agyalás.:R Sokkal jobb az Ernő alkatrész ellátása mint a CB-é. Szóval ha marad valamelyik moci* akkor tuti ez fog maradni és gatyába rázzuk. Szatit is körbe telefonáltuk kíváncsiságból, a fejet nem kell elméletileg csak ezért megint műhelybe küldeni mármint ha szerzünk jó állapotú bontott tengelyeket, csak akkor ha nem kapjuk hozzájuk a hozzájuk tartozó himbákat is akkor érdemes/kell. 2002 vagy 2003-as szóval bőven a javítottba kellene essen de az angol csoportokat felkeresve ez nagyon random probléma van ahol 25-30k alatt megjelent első tulajos motornál volt akinél sosem jött elő pedig nyelezte és ütötte a motort. :F

    A hengerek meg dugókat haverom kimérte :R minimális a kopás tényleg mintha újak lennének a papír forma adatok szerint. Gyűrűkre mondta akkor már érdemes lenne újakkal összerakni ha úgyis asztalon van. (Értelmes ötlet vagy felesleges?)

    A fejen meg elvileg nem koptak meg a vezérműtengelyek "perselyei" nem is értem pont emiatt, hogy a fejen nem volt kopás, a tengelyeken sem volt kopás csak a bütykökön a kipattogzás. Tényleg persu felületkezelése hangzik a legvalószínűbbnek.

    *Ha nem marad sem a Kawa sem a CB akkor sanszos, hogy jön egy Beverly500 apumnak én meg nézek egy Er6N-t vagy ha bejön az új gyakszi akkor egy 1-2 éves Z650-et. Vagy ha zasszony jelölt nagyon pusholja akkor egy Verys650-et, hogy had nézelődjön a kakasülőről.:DDD

    A múltkori sisak tippeket köszönjük fattyu :R X803 elég pici lett neki XS-ben és Euromotorsban sikerült fehérben értelmezhető áron megcsípni. ~155-ös magasnövéssel vicces volt a ruházatot összevadászni neki...

    -------

    Újrabevonatozás: Ezt is túrtuk most neten de nem biztos, hogy egyszerűbb megoldás lenne még ha olcsóbb is mint szerezni egy bontott de jó párt + himbákat. Jó téma lesz ez de még így is túl szép az Ernő, hogy ne tartsuk meg. Főleg, hogy kapott új YSS gátlókat + egy új karc mentes tankot + faridomokat. Olyan mintha új lenne + ugye a topend is rendbe lesz lassan szedve meg ott a bontott szett henger is már. :(

    Nekem is most kell meghülyülnöm, hogy az Ernőt tartanám meg vagy Er6-ot vennék mikor a CB500 végre olyan lett mint a doxaóra. :DDD :W

    [ Szerkesztve ]

    The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.

Új hozzászólás Aktív témák