- World of Tanks - MMO
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Elite: Dangerous
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- Diablo IV
- Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- iRacing.com - a legélethűbb -online- autós szimulátor bajnokság
- Fallout 4
- Cyberpunk 2077
- Escape from Tarkov
-
GAMEPOD.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
bacus
őstag
https://vsch-turak.blogspot.com/2022/05/220522-szlovakia-bacovsky-rezen-bacus.html
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
Geresics
addikt
válasz bacus #135702 üzenetére
Szlovakia - Bačovský rezeň - Bacus túrabeszámoló
Ha nem túl nagy kérés, legközelebb valahogy így linkelj!
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Dißnäëß
veterán
válasz csongi #135701 üzenetére
Köszi ! Különbséget kutattam már egy fél órája, hát mondom feladom (Yamaha JFR1300 A/E/ES/AS-ek között). Erre a világ legtriviálisabb oldalán, ahol mindig kezdek, ott virít leírva. Ahh. Kezdő hiba volt.
Lá lá lá lá lááá lááá.. Lá lá lá lá lááá lááá .. Lá lá lá lá lááá lá lááá lá lá lá lááááá láááá
-
senior tag
Járt valaki mostanság a Wallis-ban új motor vásárlás céljából?
Megtetszett a 750GS, viszont ha ott is azt mondják, hogy jövőre, akkor be se mennék érdeklődni.... -
Geresics
addikt
válasz Zsírkrétamen #135705 üzenetére
Ha nem akarsz bemenni, hívd fel őket, vagy írj e-mailt. Náluk jobban szerintem egy fórumozó sem fogja tudni mi ott a helyzet!
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Mentolka
senior tag
Hello,
Tudtok ajánlani motoros lábbelit?
Szempont: szellős, vízálló, cipő vagy rövidszárú csizma, ne fűzőkötözgetős
Ilyet hordok, ennek keresem az utódját:
Köszönöm!
-
bajnokpityu
félisten
válasz Mentolka #135711 üzenetére
ez csak marketingszöveg, a valóság sokkal rosszabb.
kisebb esőt (hülye az aki órákat tölt motoron esőben) túlélek bőrben, majd a szél megszárit, nyáron meg sokkal komfortosabb nekem a bőr, mint a műanyag. arról nem is beszélve, hogy a protektorok esetleges esésnél melyiknél marad a helyén..eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
Geresics
addikt
válasz bajnokpityu #135712 üzenetére
"hülye az aki órákat tölt motoron esőben"
Amikor az ember egy több napos külföldi túrán van, akkor lehet, hogy hülye, de ha menni kell, akkor menni kell. Nem egyszer volt, hogy egész nap áztunk (pl. Bulgáriában, Montenegróban, Svájcban - hogy csak 3 túrát említsek). Nekem a Forma Adventure csizma mindig frankón száraz maradt, de nem olyan jó a szellőzése, mint egy amilyennek egy GoreTex csizmát képzelek, ezért használok motoros zoknit.
Ismerek olyat, akinek beázott a csizmája, és olyan veszettül büdös lett, hogy a túra után ki kellett dobnia, nem segített se az ózon, se semmilyen varázsspricni...Persze aki csak a cukiba ugrik el motorral, oda tényleg felesleges
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
-Mosquito-
őstag
válasz bajnokpityu #135712 üzenetére
Amikor Erdélyből ~600Km-ről szakadó esőben haza kellett jönni,akkor nem volt mit tenni, menni kellett. Vagy Durmitor nemzeti park- Szarajevó szakadt az eső menni kellett. Két Gore- Tex csizmám van, ( Daytona,TCX) sosem ázott be,pedig vádli magasságban sétáltam a patakban.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
Dißnäëß
veterán
Sziasztok, hoznék kezdőként pár kérdést. Elnézést, ha sík hülyének tűnnek, ezért is jelzek előre. Megköszönöm tapasztaltabbak infóit (és türelmét) velem szemben.
1. Motoros berkekben is megy a hibridezés és elektrózás ?
Abszolút nem ástam magam bele a témába, a használt piacon pedig belsőégésű a nagyja, pláne évekre visszanézve. Pár cikket most nézegetek, mintha késne a dolog (az autókhoz képest). Jól észlelem ? Ti mire "készültök" , ha lehet így fogalmazni ? Mertek még nullkilométeres benzingőzöst venni, és/vagy totál alaptalan a félelmem a jövőtállóságot illetően ?
2. 198cm, 98kg, futok, sportolok módjával, olyan szikár "erősebb" alkat. Mire számíthatok ezzel a termettel ? Gondolok itt a szélvédelemre, plexire és a kényelmes, nem tankra borulós pozícióban a fejmagasságomra.
3. Az összefoglaló nagyon profi, megyek végig rajta és a linkeken. Nem tudom kik írták, de pirospont, sokat segít. Főleg a pszichológiájáról, hozzáállásról, "nelégyhülye"-ről, de a gyakorlatias részek is.
4. 43 vagyok, rengeteg (kicsit túl sok) önkontrollal, régen nagy siheder voltam (+ robogó, "mókolt" is), most meg egy bölcs "öregember" ül a lelkem helyén, túl egy életközepi válságon és kisebb (?) nihilen, épp visszatérő ágon az élők sorába, válás, munkahely, minden... asztalsöprés volt. (Bocs, hogy megosztom, de így tudtok hova tenni). Megyek neki az A-nak egyből és az egyik legnagyobbon kezdenék (tehát nem Goldwing) , vagy max. 1 lépcsőt iktatnék be közepesebb súly/lóerőből, bár őszinte leszek, nem szeretnék cserélgetni, se érzelmi, se anyagi, se egyéb okokból, inkább támaszkodnék olyan motorostársak és közösség(ek) támogatására, önzetlenségére, akik szintén nagyon vannak és eljutottak oda lelkiekben és mindenhogy, hogy tanácsaikkal támogassanak, amiket én szorgosan megfogadok. Ebben a műfajban úgy gondolom, kivagyiságnak nincs helye, emberélet múlhat rajta és magamat illetően is megvan a kellő önfegyelem, az élet más területén is. Túra irány a cél, sztereóval, töltő és doboz hegyekkel, szóval a "száguldó karácsonyfa" (ha nem veszi sértésnek senki).
Lá lá lá lá lááá lááá.. Lá lá lá lá lááá lááá .. Lá lá lá lá lááá lá lááá lá lá lá lááááá láááá
-
martonx
veterán
válasz Dißnäëß #135718 üzenetére
A benzin még sokáig velünk lesz, ezen szerintem nem kell aggódni.
Termeted, pláne túra motorokkal teljesen oké.
Én egy köztes lépcsőt lehet beiktatnék a helyedben, de amúgy ha fejben rendben vagy, és nem egy 1000-es sportmotort készülsz kezdőként megvenni, akkor nem lesz baj.Én kérek elnézést!
-
nagyúr
válasz Dißnäëß #135718 üzenetére
Csak benzines új motort vennék. Hibrid hajtás maradjon csak az autósoknak Őszintén, szerintem nincs is. Elektromos motorok már vannak, de elég gyerekcipőben jár a dolog.
Számodra valamilyen túra enduró motor lehet kényelmes.
Szerintem kezdésnek nem érdemes mondjuk egy Suzuki DL650-nél nagyobbra ülni, az alapokat könnyebb kissebb motoron elsajátítani. Honda CBX500 is jó kezdő tanuló motor, de lehet méretben kicsi neked.
[ Szerkesztve ]
-
dellfanboy
senior tag
-
Dißnäëß
veterán
válasz martonx #135719 üzenetére
1 köztes belefér, én is ezen filóztam, kolléga ajánlott máris.. + vez.tech jó sok, ezt célom is így csinálni tudatosan.
Többieknek is köszi, hála.
Akkor DL650 és onnan majd, ha megborogattam már magam kicsit veztech-en.
[ Szerkesztve ]
Lá lá lá lá lááá lááá.. Lá lá lá lá lááá lááá .. Lá lá lá lá lááá lá lááá lá lá lá lááááá láááá
-
Dißnäëß
veterán
válasz norbert1998 #135724 üzenetére
Gyakran érzelem köt a gépeimhez, mindegy, hogy autó, hifi, mosógép. Lelkük van nálam, tej-vajba fürdik mind. Ha egy "szürke egéren" tanulok, nem szerelmesedek bele. (Amúgy de, miért ne. Ha széleskörű modellismeret hiányában ő szeretteti meg velem ezt a világot, hozzá is fog).
Lá lá lá lá lááá lááá.. Lá lá lá lá lááá lááá .. Lá lá lá lá lááá lá lááá lá lá lá lááááá láááá
-
csongi
veterán
válasz Dißnäëß #135718 üzenetére
Benzin.
Sztem a motoros vilagot elhagyja hybrid technologia.
Nincs hova tenni.Motor valasztas.
Elso es legfontosabb, hogy mennyit szansz projektre.
Netto csak a motor. A ruahazat meg egyeb, mindenhez kell.Tura agazatban, a 48Le motortol kezdve a 100+ ig barmi kepes elvezetet adni. De az a gatya ami egyik embernek kenyelmes, a masiknak nem lesz az.
Konfekcios meretek vannak itt is, de pont annyival masabbak, amitol jo vagy nem jo egy motor neked.Ha most csinalod az jogsit.
Azt javaslom menj el kereskedesbe, es ulj ra ahanyra csak tudsz. Meg kellene probalni mi jon be.
Egyhengerestol a 4-6 hengeres megoldasig.
Elsore nem tunik fontosnak.
De kozben meg igen. Itt mindent mashogy elsz meg. A kuplung-fek reakcioja, a rad nehezedo erok...stb.
Dadog, rangat, forog, meleg itt-ott.
:D.
Olyan statikus helyzetbe leszel, amit autoban sosem el meg az ember.
Mar 5-10 perc ules utan lehet erezni, hol terhel. De ehhez oda kell figyelni.
De lehet eszre sem veszed ezt, mert nem lesz megterhelo.Ha az ules poziciod jo, akkor nagyobb tomeggel is jobban tudsz banni.
Attol nem tartok, hogy nem tudsz letalpalni. :D.
De te a masik vegletbe tartozol.
Konkretan elulod magad, es a masodik napon pokolba kivanod az egeszet, egy rossz valasztassal.
Ez benne van. Fogadd el az elengedest. Nem bun.Tura motorral lehet rovid tavu elvezeti motorozni.
A bemutatkozasod alapjan, egyszemelyre elegendo a 48-70 Le tartomany.
De ha veszel egy 100 Le korulit az sem gond.A DL650 egy jo kiindulasi pont.
Ahhoz, hogy erezze is az ember, hogy szurke semleges, kelleni fog jopar 1000Km es mas motorral tapasztalat. Elsore eros lesz, es rengeteg felfedezest ad.A te meretedben A BMW elegge jol tervezett.
Honda Varadero. Kozkedvelt vilagjaro.
Kawasaki Versys.
Triumph Tiger.
Yamaha Tenere
Aprilia CopanordA kozep osztay japan aszfaltos tura motorok valahol 2010 utan jutottak el oda, hogy a hosszabb tankokat rovidebbre tegyek, es ne kelljen elore dontottebb helyzetben menni.
Pl: NT650-700, vagy yamaha xj.Szoval kalandra fel.
Kerdezni, informalodni.
De ezek tapasztalas nelkul sokat nem fognak erni. -
bacus
őstag
válasz -Mosquito- #135716 üzenetére
Az van neki, ő még a 15e forintos árat mondta.., de azt se veszi meg. No hallod, fogtechnikus a lelke , abból se a magyar, hanem a skót rokonokkal felnövő
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
Geresics
addikt
válasz Dißnäëß #135718 üzenetére
Neked is azt tudom mondani, mint mindenkinek: jogsi után irány egy jó tréning-sorozat! Korábban ebben a kommentben összeírtam, hogy ha most kellene kezdenem, akkor én hogy kezdeném! Így utólag már könnyen vagyok okos, de talán másnak még segíthetek!
Jó volna tudni, hogy Neked mi a célod a motorozással?
Munkába járás? Csapatás? Túrázás? Versenypálya? Terep? Városi csapatás? Hegyi szerpentin? Világjárás? Adrenalin hajhászat?*
Az alkatod és az önkontrollod miatt én a túraendurókat javasolnám, az majdnem mindenre jó (cserébe semmiben sem a legjobb) de én elfogult vagyok
*most vettem csak észre az utolsó sort, így különösen a túraenduró irányba terelénélek!Az is fontos, hogy mennyi pénzt szánsz a motorra? Mennyit a sisakra és a ruhákra? Vannak-e egyáltalán kiindulási elképzeléseid?
Motort csak benzinest! Mondom ezt úgy, hogy elektromos-hajtás fan vagyok! Gyereknek tanuló motornak, vagy akár krosszpályára jó az elektromos, illetve vannak frankó munkába járós elektromosak, de ez külön kategória, ami csak részben képez közös halmazt a motorozással...
A két lépcsős haladás tökéletes elgondolás! Egy Suzuki V-Strom DL650 kiindulásnak tökéletes, az árban az olcsótól a drágáig mindent lefed. Egy szürke egér, ami mindenre is jó. Ha nem szereted a szürkeséget, és több életre vágysz, akkor simán jöhet egy hasonló méretű olasz motor is akár, de ez már megint ízlés kérdése, és tetszőlegesen helyettesíthető
japánnal, angollal, osztrákkal, némettel, stb-stb...
Pár év alatt úgyis kialakul benned, hogy mi is az, amit Te szeretnél, aztán lehet feljebb menni kategóriában (DL1000-től a KTM-eken át egészen a BMW 1200/1250GS-ig)!*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
bajnokpityu
félisten
válasz -Mosquito- #135717 üzenetére
Nem a vizhatlansagot kétlem. A szellőzést inkább..
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
GTVili
tag
válasz bajnokpityu #135730 üzenetére
Nálam kimondottan kritérium volt a jó szellőzés. Egy kicsit tartottam is tőle, mert alapvetően én is a sima Air változatot kerestem, de végül a WP (vízálló) lett belőle.
Szombaton volt rajtam először.... szinte egész nap. Lenyomtam benne egy komplett motoros találkozót.... és nem rohadt bele a lábam semennyire. -
senior tag
válasz Geresics #135706 üzenetére
E-mail írtam, csak gondoltam hátha van itt valaki, aki volt bent mostanság, vagy van ott ismeretsége....
Minden esetre azóta voltam bentTovábbra sem tudok dönteni, mi legyen a következő motorom.
3 lehetséges befutóra szűkítettem a kört:
Honda NC750 (dct)
Triumph Tiger 850 Sport
BMW F750GSA Hondát jövőre ígérték, a Triumph talán karácsony, viszont a BMW-sek azt mondták, augusztus környékén már lehet motorom. Annyira nem sürgős, mert a jogsi is augusztus környékén lesz meg, de fogalmam sincs melyik legyen.
Egyiken sem tudtam ülni mert egyik szalonba sincs semmi, egyedül a gs-t tudom csütörtökön megnézni a Full-Gas-nál. Kicsit félek hogy impulzusvásárló leszek, ha a gs bejön csütörtökön, és még kapható is, de nem tudom mennyire lenne jó döntés.
Egyikről se hallottam semmi rosszat, mindegyik megfelelne arra amire venném (túra, pici terep), és extrákkal együtt mindegyik megállna 4.5m környékén.
Ti melyiket vennétek? Várnátok jövő évig vele, ha már úgy is csak nyár végén lesz meg a jogsi?
(Ha mondjuk várnék, jöhetnek még újdonságok, adv 790, 800-as africa twin stb., amik között még lehet lenne befutó....) -
-Mosquito-
őstag
válasz bajnokpityu #135730 üzenetére
Melyik Gore-Tex kesztyű,kabát,csizma,nadrággal van saját tapasztalatod? Szerintem,ha nem perforált a bőr,abban hamarabb megsülsz a 30-40 fokban.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
Sys85
veterán
válasz Zsírkrétamen #135732 üzenetére
Szerintem nem járnál rosszul a GS-sel,de a Tigerrel sem.
Én próbáltam az NC-t,de olyan “mehhh” volt nekem.
Ereje se sok van,futóművétől se estem hanyatt,az egész összhatása számomra olyan semmilyen.
Azt maximum ilyen második munkábajárós motornak tudnám elképzelni,de főmotornak nem.
Bár lehet csak az 1200-as boxer bömbi után éreztem ilyennek.#Honda Hornet 600 CB600FA PC41#Ford Focus Mk3#
-
z123456789
addikt
Sziasztok!
Konkrét esetet biztosan nem fogok itt találni, de hátha van itt másik szaki, aki megdob valami jó ötlettel.
Alany: Husqvarna TE 610, 2005
Probléma: üzemanyagszint visszajelzés.
Másik, működő benzincsap beszerzése ~ lehetetlen. (De legalábbis amiket én találtam, mind kétes, hogy működik-e a visszajelzés funkció, van-e ilyen funkciója. Bontós srác azt mondta, mindegyikből ki van szakadva a kábel. Ebay-ről nem akarok olyat megvenni, ami hasonlóan néz ki stb...)Szóval találtam egy linket a neten.
Megmutattam a szomszéd srácnak, aki villamosmérnök, és mivel nagyon jóban vagyunk, annak ellenére, hogy nem igazán rajong a motorkért, már sokszor segített egyéb elektronikai dologban ennél a motornál. Szereti na.
Megakadtunk, mert a linken nem írja a srác, hogy mekkor a termisztor. Írtam a remek angol tudásommal a poszt alá, de nincs válasz. Szóval valakinek van valamilyen tippje, hogy honnan tudnánk meg a termisztor típusát?
Végső esetben szedjem ki a csapot, és ha mákom van, akkor elvileg lesz egy meghibásodott termisztor, aminek látni fogom a méretezését?Előre is köszi.
-
Dißnäëß
veterán
válasz csongi #135727 üzenetére
Nagyon köszi a hsz-t és a biztatást, Dodor videóit kötöttem be intravénásan magamnak, ez ki fogja tölteni a hetem. Eszméletlen tudáshalmaz, tapasztalat. Respect ennek az embernek és marha jó, hogy a frankót mondja, semmi politikailag korrekt maszatolás. Nagyon szimpi.
Azt máris megtudtam, pont az egyik "milyen motort vegyek?" -jéből, hogy ~2010 utánira érdemes lőni, ABS, kipörgésgátló. Persze semmi sem szentírás, mert ha ezek hiányában tanul meg az ember "nagyobb" vassal motorozni, még fegyelmezettebb, vagy már fejben jobban ott lesz, hogy tudja, hol a határ, de azért nem hülyeség, ahogy kivettem szavaiból. Amúgysem szeretnék nagyon öreget, átverhetnek, szétkopott motor.. , 2006-os az S-Max-om is, a modern autókból egyetlen dolog hiányzik, a LED, úgyhogy kitűztem végcélnak motorból is valami modernebb gépet, amin hagyományos izzó már nincs.
A célfüggvény vége egy 2016 utáni igazi utazó, marha kényelmesen (2 fő + összes doboz). Chill-esben leugrani Dél-Tirolba 2 hétre az olaszokhoz, vagy bárhova kiruccangatni EU-n belül, pálya, 100 felett az esőcseppek is félve ugorjanak el előlünk, zöld füves Alpok, lila bocik, szerelem. Megvan bennem az alázat és a türelem kitanulni, hogyan fordulok meg 300+ kilóval az utcán, de nem akarok egyből ágyúval verébre, úgyhogy jó lehet ahogy írtátok, eltölteni pár évet egy DL650-en vagy ekvivalensen.
Agglomerációs IT-sként heti 2x bejárás várható, délről, vagy addigra M7-ről, Kopasziig kb.
Negyedévente 1x M3 le szülőkhöz (220km csak oda), Borsókúti pihenőn egy Magnumot elnyalok, de előtte-utána nem bánom, ha kényelmes marad.
És persze sok élménymotorozás, városban is (csúcsidőn kívül, főleg a 70-es szakaszokon, vagy ahol kellemes menni.. Budafoki - Rákóczi - Hungária - Róbert Károly - Váci kifele Duna Plaza utánig Újpestre, rokonhoz), budai alsó rakpart -> Margit hídnál fel, majd Árpád híd -> Váci..
Sokat szeretnék kezdő csapattal is menni, csak úgy. Tanulni, tapasztalni. Olyanokkal, ahol van egy vezérürü oktató vagy tapasztalt tag és őt követjük páran + sisakrádió. Aztán lehet bilibe lóg a kezem Persze fun keretében, már oktatáson kívül. Vagy elnézni erre-arra többen, olyanokkal csapatban, akik nem is tötymörögnek, de nem is állat módjára húzzák neki.. meg oda is figyelnek esetleg a többiekre kicsit.
A tervem most jelenleg (ez változhat), hogy:
1. "A" kat. vénasszonyok nyarán, vagy még a napos-kellemes októberben
2. egy kis gyakorlás, vez.tech. tréning bérelt motorral, legalább próbálok nem egyet.. míg be nem jön a novemberi esős-taknyos idő. Bár a csúszót is meg kéne tanulni, csak nem közúton..
3. télen felszerelés összemazsolázás, ami még kellhet esetleg + fórumok, tesztek..
4. tavasszal elkezdeni nézelődni, majd vétel
5. újabb veztech. tréningek + használni, menni menni menni.@Geresics köszi, 2.5-3M, nincs betonfal jellegű korlát, de ennyi muszáj lesz kb. Aztán modelltől és állapottól függően ez vagy csak motor lesz, vagy védőruházat, sisak, tokkal vonóval.. , meglátjuk, ott és akkor mire elég majd. Efölé már nem szívesen mennék (ma, most), évek múlva a nagy döggel már más lesz (vélhetően - remélem).
Lá lá lá lá lááá lááá.. Lá lá lá lá lááá lááá .. Lá lá lá lá lááá lá lááá lá lá lá lááááá láááá
-
Geresics
addikt
válasz Zsírkrétamen #135732 üzenetére
A listába tedd még be a KTM 790/890 Adventure-t (nem az R-est), az még tökéletesen passzol ide!
Viszont az NC750 DCT-t volt alkalmam pár ezer km-en keresztül kipróbálni, és amilyen zseniális motor, olyan unalmas is! Olyannak való, aki a társaság miatt megy, és nem a motorozás miatt! Gyönyörű tájakra gond nélkül elvisz, de maga az út nem fog megmaradni...
NC helyett inkább nézz egy új Suzuki DL650-t (XT-t), hátha Neked is annyira megtetszik, mint sokunknak!
Én majdnem a KTM 790 Adv-t vettem anno (csak jött egy jó 1190 hirtelen), szóval nyilván elfogultan arra voksolnék, de az F750GS is egy méltatlanul sokszor figyelmen kívül hagyott motor az F850GS árnyéka miatt, pedig...
A DL650(XT) pedig nem véletlenül az egyik közönségkedvenc, és mint olyan, ha később váltanál, még fel sem teszed a hirdetést, és már jelentkezni fognak rá!
A Tiger viszont nekem teljesen kimaradt valahogy az életemből, így azon kívül, hogy túráztam már terepen egy 800XCx mellett, nem tudok róla sokat, de a fórumban van pár fehérnemű-tulajdonos, majd úgyis megmondják miért az a tuti!*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
bacus
őstag
válasz z123456789 #135735 üzenetére
Elolvastad a linken a szöveget? Nem írja, mert lehet a te motorodnál nem akkora kell. A termisztorok nem túl drágák, vegyél több félét és összerakás előtt próbálni kell, ahogy le is írja.
"Next, you can take the thermistor with your fingers, thereby ensuring the removal of heat - the lamp should go out. If the thermistor is heated too much or the lamp does not light up for a long time, try the options with less resistance or, if it lights up almost immediately and does not go out when it's supposed to - take more."
Szét kell szedni, a termisztor helyére betesztek egy potit, azon megkeresitek, hogy hol kapcsol a visszajelző, ott leméritek a poti ellenállását. Ez eléggé leszűkíti a választási lehetőségeket szerintem.
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
csongi
veterán
válasz Dißnäëß #135736 üzenetére
Nagyon figyelembe kell venni a terhelhetosegi ertekeit.
Egy kisebb motor suly hatara utassal csomaggal pillanatok alatt eleri a limited.
iIlyen testi adottsagokkal nem gondolkoznek a 650 kategoriaba.Csoportos motorozas.
Ki kell probalni, ha bejon akkor jo.
Nekem a 3-4 motoros csoport boven elegendo. Egy ossze szokott csapattal lehet motorozni a legjobban, sztem. -
nyogo83
senior tag
válasz z123456789 #135735 üzenetére
Meg kellene mernetek szetszedett allapotban a termisztor ellenallasat szobahomersekleten. Annak megfeleloen keresni egy NTC termisztort, az lenne a legpontosabb. Ha a kabel szakadt meg, attol meg a vegen a termisztoron merheto ellenallas.
Viszont itt Husky forumban valaki meregetett ertekeket, ez jo kiindulas lehet(1 kOhm) [link] -
tonermagus
aktív tag
Hétfőn megérkezett az Icon AirFlite bukósisakom ChainBrick színben. Esztétikailag gyönyörű. A nagy méretű plexi nagyon vagány, és még felnyitva és nagyon jól néz ki. Igazából ezért vettem ezt a sisakot mert tetszett. De ami meglepő volt hogy nemcsak hogy szép, de nagyon jó is!
Volt már pár sisakom, de ez tűnik a legkönnyebbnek. Kicsit szűkös a hely amikor felhúzom/leveszem, de utána nagyon stabilan ül meg a fejemen. Érdekes módon mintha csak a járomcsontomon támaszkodna, szinte sehol máshol nem nyom, de direkt kipróbáltam, 160-180-as tempónál szélárnyékból kibújva nem akar lefordulni a fejemről. Tehát nagyon kényelmes!
A szellőzés több mint elég. Kicsit féltem elinduláskor (hétfőn elég meleg volt, izzadékony vagyok, mindig minden sisak bepárásodik rajtam ha sokáig állok) de párásodásnak nyom sem volt, pedig elég nagy a plexi felület Menet közben piszkos módon huzatolt, már sok is volt, így majd állítanom kell rajta egy picit, de így legalább nem főttem bele.
Először féltem attól, hogy az orrnyereg körüli rész túl magas, de felvéve meglepőt tapasztaltam: HATALMAS a látótér! Elképesztő volt. Megszoktam, hogy a zárt sisakok eléggé lekorlátozzák a kilátást, de ennél a sisaknál úgy éreztem, mintha nyitott sisakot hordanék. Talán ez volt az, ami a legjobban tetszett.
Ami negatívum volt: menet közben nem tudom állítani a szájnál lévő szellőztetőt. Pedig kicsit zártam volna rajta.
Ja és persze mindenki megbámult az utcán fekete plexivel. Tartalékban van egy arany is, alig várom hogy azzal is guruljak egyet
Tudom hogy nem ez a legjobb minőségű sisak ebben az árkategóriában, de nekem nagyon bejött...[ Szerkesztve ]
-
dellfanboy
senior tag
válasz tonermagus #135743 üzenetére
Igazából ezért vettem ezt a sisakot mert tetszett
milyen meglepo
icon weblapjan nincs is ilyen chainbrick kiadas, ez vmi kisipari/hazi cucc? [link]
[ Szerkesztve ]
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
senior tag
válasz Geresics #135737 üzenetére
A KTM 790/890 Adv lenne az álommotorom. Viszont az idei modellek 5m, ennyi pénzt meg nem szeretnék motorra borítani, ezért esett ki a kalapból, pedig ez volt a terv még tavaly meg év elején. Használtan meg nem igen látok jót (vagy olyat, ami nem R-es). Ezért is filózom, mert elvileg ismét lesz 790-es Adv jövőre (vagy valamikor), és ha árban is jobb lesz, akkor talán beleférne a keretbe. Sajnos ez csak spekuláció, eleve úgy szóltak a hírek, hogy 2022-re lesznek újabb modellek.
A 650XT nem gyere be, eleve nekem magas, megszoktam már a mini tablet műszerfalakat, meg itt lakom a suzuki gyár mellett, már csak azért se vennék
Az NC a megbízhatósága miatt jött képbe, hogy kimegy a világból, illetve az ára miatt, egy elég népszerű mindenes motor, csak ugye nem az erejéről híres. Nem is felel meg minden kritériumomnak, viszont eléggé mindenes, és az erejével az első pár évben nem is lenne baj, viszont utána....
A BMW-nél néztem a F850GS-t is, viszont ez is megint a keret határán mozog, súlyban és magasságban is, így inkább az extázott 750-et választanám.
Illetve mivel a magasságom és súlyom (162m, 50kg) úgy sem engedne nagyobb túra gépet venni, így nem 1-2 évre tervezek vele, hanem amíg szét nem hullik, azért is vergődök rajta ennyit, hogy mi legyen, mert nem tervezek feljebb lépni már.Gixxer88: Köszi neked is Az NC-t lehet kiejtem a kalapból.
-
#14787072
törölt tag
válasz Zsírkrétamen #135745 üzenetére
Azért ha valahol van rá lehetőséged, nézd meg a Tigereket, sztem nagyon jók lettek az új 850/900-asok. Én egy 900 Rally-n ültem, marhára bejött. Nem is jön szembe túl sok belőlük itthon.
Az F750/850 GS-ek is nagyon jók, meg a KTM Adv-ök is. De extrákban valószínűleg a BMW fog nyerni ugyanolyan áron.
Viszont az NC-t én is utoljára hagynám. Számomra annyira semilyen az a motor, hogy el nem tudom mondani. Motorikusan megbízható, örök élet+1 nap, de semmilyen érzelmet nem vált ki belőlem. Ez közlekedőedény. Látszik, hogy a válság hívta életre anno.
A Motorrevü 2021/3. számában volt egy részletes összehasonlítás ezekről a motorokról (GS, Tiger, KTM Adv.).
-
JoinR
senior tag
válasz Zsírkrétamen #135745 üzenetére
162 cm-hez 790 Adventure Azért ülj rá, mielőtt megrendelnéd
Főleg, hogy írod, hogy pici terep...el nem tudom képzelni, hogy érne le a lábad kisebb szintkülönbségeknél (úgy, hogy a motor nem az oldalán van )[ Szerkesztve ]
-
d@vee
őstag
válasz tonermagus #135743 üzenetére
Igaz más márka, de az én sisakomhoz is van plusz fekete illetve arany tükrös plexi. Kegyetlen vagány az arany színű
Ja
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Samsug S24 Snapdragon (USA vagy Kanadai verzió) Magyarországon
- Android szakmai topik
- World of Tanks - MMO
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Milyen videókártyát?
- Hálózati / IP kamera
- Politika
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
- Poco X6 Pro - ötös alá
- További aktív témák...