Új hozzászólás Aktív témák

  • zsolti_20

    senior tag

    válasz csongi #117011 üzenetére

    Igen gyertya nélkül volt olyan pont ahol nehezebben fordult mint ahogy fordult előtte. Karburátor cserélve lett kb egy hónapja. A gyári értékeknek megfelelően fúvókázták nekem, mivel szerettem volna a gyári állapotba vissza állítani. Holnap délelőtt lehet megpróbálom lekapni a hengert, bele nézek.

    persuader:
    Eddig nem volt ilyesmi, hogy a kereszteződésben állva, extra gázt kellett húznom neki, hogy menyen a világítás. Most ha ott állok alapjárattal teljesen elhalványul a lámpám. De annyira mintha nem is lenne. Úgy gondolom mégis lehet valami köze hozzá, ebből kifolyólag.
    Persze hogy ellenállásba ütközök ha a gyertya be van tekerve, DE megtudom különböztetni normálist a nem normálistól. Ezért is írtam mintha homok lenne a hengerben, olyan érzés.
    Azt akartam kihozni belőle, hogy kitekert gyertyával könnyebben kellene elfordulnia, mint ahogy most történik.

    És a szerelős dolog. Itt Angliában azt sem tudják mi az a két ütemű motor. Sehol sem foglalkoznak vele. Ahol még is ott csak a legújabb szériás KTM-ek jöhetnek szóba, és ott sem javítanak, hanem kompletten cserélnek.
    Eddig akár milyen problémával vittem bárhová a motort, sehol sem tudtak segíteni, vagy ott kezdődött az árlista hogy 200ezer... Ennyit meg nem fogok fizetni olyan dolgokért ami kihozható 10szer kevesebből. Hiába fejlett ország, de szerelni nem tudnak.

    A hátsó rugós tagomat, is haza kellett postázni, mert azt mondták nem javítható... Otthon 3 nap alatt kész lett.

    A blokkot meg haza postázni elég merész dolog lenne.

    Köszi a segítséget mindenkinek. Bele nézek a hengerbe, aztán meglátjuk mi lesz. :R

Új hozzászólás Aktív témák