Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz runner 125 #101950 üzenetére
...kivéve élettartamban.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Pocee
senior tag
válasz runner 125 #101950 üzenetére
2001ben 1.590.000ért vettük a zsír új 600as hornetet.akkor voltak az ezresek 2.8-3.2 között ha jól emlékszem,namost ezek az árak megduplázódtak szinte,de ez mindig így volt.ezen kár rágódni...ha kell meg fogod venni,ha nem kell akkor meg nem...
Mr.Brightside
-
vlevi
nagyúr
válasz Pocee #101952 üzenetére
2004-ben, 1.8millió volt a V-Strom 650-es, és most pedig 2.3 körül. A V-Stromnál ezt nem mondanám drasztikus drágulásnak, főleg, ha azt nézzük, hogy pl. a Japán jen árfolyama a duplájára nőtt.
De az 1000-es V-Strom az sokkal jobban drágult, és más, európai modellek is. Mint pl. a BMW 1200GS -
-
Formaster
addikt
Úgy néz ki ma együtt vesztettük el a szüzességünk, szerintem még ő sem volt megkefélve
Kérdés, ti hogy szoktátok beállítani a láncot. Rendeltem egy lézeres beállítót, de még nem jött meg. Jobb híján belenéztem a láncba, hogy egyenesnek látom-e, illetve úgy lőttem be, hogy a szemek közepén fusson a hátsó fogaskerék. Persze mindkét oldalon van rovátka a tengeky felfogatásnál, de annyi játéka van, hogy arra nem hagyatkoztam, ha aszerint állítottam még szemmel is látható volt, hogy nem egyenes a lánc.
-
V.Stryker
nagyúr
válasz Formaster #101955 üzenetére
Baze, az enyémhez nem adtak ilyen zacsit, csak alul egy kis cső, oszt nyomja ki össze vissza.
Amúgy ezt én már úgy csinálom, hogy így rákötöm, fogom a palackot, 1-es, kiskuplung.
Egyenesfutás állítás szop@s... nálam is... a rovátkás bejelölés elég pontatlan.... belenézek, oszt kész...
[ Szerkesztve ]
-
-
ath
senior tag
válasz runner 125 #101911 üzenetére
Igen, latszik ha meg is ijedt, az osztonei jol mukodtek es szepen jott ki. Nem szeretnek ilyen kozeli kapcsolatba keruni autoval, akkor inkabb leteszem a rendszamot es csak palya.
-
ath
senior tag
válasz Formaster #101955 üzenetére
Volt valamikor linkelve egy video itt, azota en is azt alkalmazom. Alul a lanc es a hatso lanckerek koze egy 10es imbuszt beszoritok a kerek elforgatasaval, ugy jol feszesen tartja a kereket a tengellyel a helyen, a tavolsagot meg tolomerovel nezem a villa es az allito akarmi kozott. Eddig igy jo volt.
-
Micsurin
nagyúr
válasz runner 125 #101950 üzenetére
Sehol épp ez a vicc. Lehet nevetséges árat írok szerinted de a DRZ valahol a GS500 árának a szintjén lenne rendben. Bár arról se beszéljünk jelenleg mennyiért mennek az "újabb" GS500-zak.....
@bogyo: Nem azonos a felhasználási területük hiába SM- SM. És lássuk be, aki KTM-et vesz tudja mit vesz nem hiszem, hogy arra apellál a jövendőbeli KTM* tulaj, hogy ezzel megkerüli a földet háromszor majd pörget és eladja 30 ezerrel az órában mint a 400-as DRZ-t amit ütnek vágnak. Legjobb barátom OE-s évfolyamtársának most robbant fel a kihajtótengely csapágya... pedig van "28k" az órában, nem a gyárilag erősebb E-s és "garázsban" tartott motor volt. A DRZ sem egy tank, de masszívabb. De ne feledjük el, hogy a gyárilag erősebb E kiadás gyárilag erősebb, közel üzemórás, ha azt vetjük össze a KTM-ekel sokkal reálisabb a kép máris! Ha én vagyok eltévedve jelezzétek!
@mm89: Azt nem is akartam már írni.
Ezt láttátok már? Nagyon pofás, messze szebb mint egy kis Cibbere.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Formaster
addikt
Próbáltam én is tolómérővel, ezzel az a bajom, hogy mimt mondtam a leszorító anyának van némi játéka, az egyik oldalon 3-4mm-t is mozog, a másikon 1-2. Viszont szerintem elég jól sikerült a dolog, a láncba belenézve egyenesen fut, nyilván ez nem 100% pontosságú, de a fogaskerekek nem feszülnek neki a lánc falának ez már mérvadóbb talán.
-
Pocee
senior tag
Értem,hogy precízség meg minden,de mi múlik 2-3 tizedes eltérésen utcai körülmények között?😊
Mr.Brightside
-
runner 125
nagyúr
válasz Bogyó bá' #101951 üzenetére
Mihez hasonlítva? A 690 Enduro pont a nem üzemórás KTM, ugy mint a Drz 400S, ellenben az E-vel, ami mar 10 lóval tobb es üzemórás is.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
#81556480
törölt tag
Nem tudjátok véletlenül hol tudnék minarelli RV4-blokkhoz alkatrészeket szerezni? Kuplung lamella és berúgótengely kellene.
-
Micsurin
nagyúr
-
Teasüti
nagyúr
Mennyire buzerálnak Európában DB killer nélkül? Hát nem elhagytam két nappal utazás előtt?!?
Tudom, Svájcot nagy ívben elkerülöm. -
Teasüti
nagyúr
válasz Formaster #101955 üzenetére
Csak nem egy Laser Monkey? Ha igen, akkor kidobott pénz. Ilyen ipari hulladékhoz is régen volt szerencsém. Pedig a láncfeszítőjük az jó cucc.
Amúgy ha nem volt törve a vas, akkor a láncfeszesség állítóval szinte tökéletesnek kell lennie. Nálam is rovátkához van igazítva, ráraktam a lézert és csontra láncközépre mutatott. Haver motorján ugyanez és csak a rovátkákat nézzük feszítéskor.[ Szerkesztve ]
-
Formaster
addikt
válasz Teasüti #101969 üzenetére
Meg németet és ausztriát is, mindháromban hejszínen ítélő bíróság van. Svájcban, ha nem helyi vagy nem veszik el a jogsid és a motorodat sem, csak egy borsos csekket kapsz. Németben biztosan tudom, hogy a nagy városokban civil autókból razziáznak a hangos motorokra, autókra és helyben mérnek decibelt, majd elszállítják a motort. Ha helyszínen kofozeted a 6-700€-t akkor másnap mehetsz a motorért trélerrel, onnan szerelőhöz majd megint trélerrel TÜV-re és azután megkapod a rendszámodat is. A labancokat ne tudom, de gyanítom, hogy hasonló. Ha neki indulsz a nagy városokat kerüld, vagy alapjáraton cirkálj át rajtuk.
-
Formaster
addikt
-
etnies
senior tag
válasz Formaster #101955 üzenetére
Gyárilag jól van beállítva a motor. Meglazítod a hátsó kereket, utána mind a két oldalon ugyanannyit tekersz rajta (jellemően negyed-negyed fordulatot) és megmarad az egyenesfutás.
Ha mégis elvesztetted a fonalat, akkor meglazítod a kereket, beforgatsz egy tizes kulcsot keresztben a lánc és a lánckerék közé, hogy teljesen hátul legyen, ekkor megfogod a kereket két kézzel és hátrahúzod. Ezek után visszaforgatod a kereket, kiveszed a kulcsot a lánc és a lánckerék közül és lesz egy egyenesen futó, beállított láncod. Az utcai motoroknál ez általában kiadja a megfelelő láncfeszességet is.
A saját tapasztalatom az, hogy nem kell századra beállítani a láncot. Ha a rovátkák szerint ugyanott van a kerék, akkor rendben van. Lehet tolómérővel szarakodni és századra beállítani, csak gyakorlati haszna nincs.
[ Szerkesztve ]
"önmagam hite vagyok magamban"
-
-
Formaster
addikt
válasz etnies #101981 üzenetére
Ha jól értem az történik, hogy a lánc befeszíti magát egyenesbe. Sajnos nem gyári érték volt, a hülye akitől vettem vagy csak az egyik oldalt, vagy azt jobban meghúzta. Sokat nem mehetett így vele, mert minden jól néz ki, talán ez is bizonyítja, hogy hatalmas jelentősége nincs, mégis kissé oldalra húzott a gép, ha elengedtem a kormányt. A segge akart elmenni, most teljesen szépen szalad.
-
etnies
senior tag
válasz Formaster #101983 üzenetére
Ha most jól fut és szemre ugyanott van mind a két oldalon (a rovátkák sokat segítenek), akkor megoldottad a feladatot. De ha nagyon nem bízol magadban, akkor tolómérővel is leellenőrízheted a lengővilla végét használva referencia pontnak.
Tetszik ez a zsákos-lánctakarítós dolog, eszembe juttatja azt azt időt, amikor még én is lángolva szerettem a motorjaimat, ma már arra törekszem, hogy a legkevesebb pénz és idő befektetésével a legtöbb hasznot/élményt vegyem ki magamnak.
"önmagam hite vagyok magamban"
-
Teasüti
nagyúr
válasz etnies #101981 üzenetére
Vigyázz, a láncot csak akkor kell így előfeszíteni, ha lazítani akarsz a beállításon és vissza kell húzni a tengelyt!
Egyébként meg ugye csak egyik végén húzza a tengelyt, másik oldal lógni fog ahhoz képest. Ha feszítesz az állítócsavarokon, ahhoz nem kell előfeszíteni a láncot.
Ha nem jó az egyenesfutás és a rovátkák egyeztetése vmiért nem ad eredményt, akkor nincs más: ki kell mérni a kereket. Vagy ránézni lézerrel. -
Teasüti
nagyúr
válasz Formaster #101986 üzenetére
Nem "egyenesbe", hisz nincs semmilyen bázisfelület az "egyeneshez". Inkább úgy képzeld el, hogy felütközteti a láncoldali állítócsavarhoz a tengelyt. A másik oldalt nem annyira tudja húzni érthető okokból, de némi lógással követi az az oldal is. De ezek az állítócsavarok ha össze-vissza állnak, akkor hogy tudná behúzni merőlegesre a tengelyt? Sehogy.
Ezért van rovátkolva a láncfeszítő. Ennek alapból precíznek kell lennie, max akkor nem az, ha kapott egy pofont a motor. Ekkor viszont csak a mérés marad. -
Formaster
addikt
válasz Teasüti #101987 üzenetére
Nem kapott pofont, de meglazított kerék anyánál mindkét oldalnak volt kis kimozgása, ezért nem mertem ehhez igazodni. Végülis szemre beállítottam, talán 1mm eltérés van rovátka szerint a két oldalban, de majd a lézer megmutatja, hogy a szemem csalt-e, vagy a yamaha oldotta meg ilyen szerencsétlenül. Igazából ennek egy passzentos rögzítésnek kellene lennie, ha ehhez kell mérni ugyebár. Lelazított kerék anyánál is pontosan kéne álljon, nem ide oda kotyogni.
[ Szerkesztve ]
-
Micsurin
nagyúr
válasz tboldi #101978 üzenetére
A Boiracerünk nagyon formában volt tegnap, csak nem sikerült végre megkupolni legalább egy Priust a Jazzel, hogy így erőre kaptál!?
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
tboldi
nagyúr
válasz Micsurin #101989 üzenetére
Ja, irídium gyertyákat raktam bele csütörtökön, most lehet osztogatni a kúpokat.
Amúgy egész hétvégén WagonR-eztem, a Jazz ki sem mozdult a garázsból.
[ Szerkesztve ]
-
Shad0w
senior tag
Van egy kezdo csoportos regisztraciom a holnapi Hungaroring nyilt napra, ha szeretne valaki akkor dobjon egy email cimet privatba es forwardolom.
-
Micsurin
nagyúr
Követitek az angol GP shit stormját ? Kihitte volna, hogy egy angol szakértői csapat fogja felülvizsgálni a pálya állapotát.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Shad0w
senior tag
válasz Shad0w #101997 üzenetére
Nagyon jó volt a mai nap szervezése, a 3 csoport nagyon jól működött! Voltak esések, de piros zászlót egyet sem láttam. Legjobb köröm már 2:14.6.
A legrosszabb meg itt megtekinthető: [link]. Holnap jön a tréler meg a matekozás (meg új sisak, új kesztyű, stb.).Ja, MotoGP-t nekem nehogy elspoilerezzétek itt nekem. Nincs tévém, torrenten meg még nincs fent, hogy megnézhessem!
[ Szerkesztve ]
-
Shad0w
senior tag
válasz z123456789 #101999 üzenetére
Ja, jogos, lemaradt. Kutya bajom.Egyébként is lent volt már a motor, meg jól ki is hajoltam, szal eshettem akár 15 centit is. Kicsit parás volt amikor a kerékvető megdobott és elkezdtem pörögni, egyszer odabasztam az alkaromat a földhöz (pont ott ahol a protektor van, nem is sérültem) utána behúztam mindenem és attól még sokkal jobban pörögtem. Aztán ennyi, felvettem a motort és pályabíróval kitoltuk. Videón én nem találtam magam, gondolom a füst mögött pörögtem.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest