-
GAMEPOD.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ferdzsoo
addikt
válasz -Mike- #101825 üzenetére
Nehéz lett volna hidegen mérnünk mert lábon mentünk ugye.
Végül 2.0 elöl, hátul 1.9-re engedtük így az utcai teljesen rendben volt.
Valami beteg rohadt egy meleg volt de nem csúszkált. A 20 perc végen a sisakban az orromról csöpögött az izzadtság.
Néztem kb ilyen szűk 3 perces köröket mentem, de nem nagyon nyeleztem kanyarok között, inkább arra mentem hogy a kanyartempók jók legyenek. A durva az hogy még ezzel a fos idővel is volt akiket körbemotoroztam. .
Nagyon jó lenne a féktávokat megtanulni hol mennyire, meddig lehetne húzni, ez az ami nagyon sokat hozna időben. Néha felülmérem túlfékezem, máskor túllassítom azt majd beesek a rázóra.
Nem egyszerű ez na.A 2x 20 percbe úgy lefáradok vicc.[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
laccczka
tag
Lenne egy ingyen elvihető Lazer Bayamo motoros bukósisak. Használni már nem ajánlott (60 km/h-s sebességgel pukkantam vele) de pl.szemléltetésre még kíváló. A plexi letört de a pinlock használható egy másik sisakon.
"...mert a víz melegebb mint a hőmérséklet..." egy ismeretlen zseni értekezése a víz felett lévő ködről.
-
Geresics
addikt
Kukucs!
Épp egy túra sűrűjében vagyunk még, de már most látom, hogy szeretett Pegasom lassan meg kell váljon tőlem. Az ok egyszerű: nem való neki a hosszú autópályázás felpakolva. Minden másban elégedett vagyok vele, mert kicsi (leér a lábam két oldalt tele talppal, és még fel tudok állni pár centit - ez terepen isteni tulajdonság), mégis magas a gasmagassága (még haspáncéllal is), könnyű (180kg), elég erős (autópályán kívül 1 személynek mindenre elég a 48 LE), lehet vele menni világgá (most Svájcban vagyok, de voltam vele Ázsiában is), jókat terepezni is lehet vele (nem krosszozni!), DE most már úgy fest kinövöm...
Ezeket azérr írtam le, mert hasonló motort fogok elkezdeni az ősszel keresni, és kíváncsi vagyok Ti mit néznétek!
Amit szeretnék: a fenti tulajdonságok, csak épp olyan 100 LE környékén! Egyszerűen szeretnék szenvedés nélkül huzamosabban 140-150 felett menni pl. autópályán!
Eddig felmerült bennem:
- új Africa Twin,
- KTM 790 Adventure (most fog megjelenni, és ha nem lesz sokkal drágább, mint a 790 Duke, akkor még beleférhet a keretbe)
- BMW 1200 GS Adventure (németből használtan behozva)
- BMW F800 GS Adventure
Tegnap próbáltam egy KTM 1290 Super Adventuret, és nagy csalódás volt. A kisebbeket még nem próbáltam, de 1050-1090 Adventure még akár jó is lehet...
Triumpf Tiger XC nem vonz...Ti hova lépnétek tovább?
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Geresics
addikt
válasz imibogyo #101855 üzenetére
Iszonyatosan nehéz, és ezt érezni is! Fizikai erőszakot kellett eszközölnöm egy kis szerpentinezéshez! Terepen (még könnyűn is) számomra használhatatlan.
Triumph egyszerűen nem tetszik. Sem a kinézete, sem a hangja. Vezetni még nem vezettem, de "szerelem" nélkül nem is fogom!
[ Szerkesztve ]
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Micsurin
nagyúr
válasz Geresics #101854 üzenetére
3...2...1... #szarolasz.
Caponord, főleg az 1200 ABS, "TravelPack"-kel.
szrk.: terepen mondjuk az is vakbálna.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
szilchi
őstag
válasz Geresics #101854 üzenetére
Én a BMW 1200 GS-re voksolnék.Aszfaltól a homokdűnéig mindenhova jó.És tulajok/tesztek alapján elég megbízható.Én a V hengeres motorokért vagyok oda,csak olyan motorom volt ill. van most is.De egy boxer BMW-t egyszer én is ki fogok próbálni .
[ Szerkesztve ]
Honda ---- The power of dreams // A bizonyíték hiánya nem a hiány bizonyítéka!!//...To be a rock and not to roll...Skoda Octavia 2010 1.9 TDI Ambiente...
-
-
vendingo
veterán
válasz Geresics #101854 üzenetére
Versys 1000, nagy tenere? Amúgy én nem vennék új at-t. Valaki nagyon szereti, valaki meg nagyon nem. Anno posztolt valahova egy motorkölcsönzős, hogy az öregebb1200 gs-re nem kell annyit költeni, mint az új at-re. Sokat szív vele. Nekem a ducati multi nagyon bejön, de félnék, hogy előjön valami olasz nyűg a legrosszabb helyen. Bmw-t alapból nem vennék, full tucatmotor, akkor már inkább ktm adv, terepen is jobb.
Ha rám hallgatsz, akkor régi at, a maradék lóvéból meg túrázol. Pályán viszi a 140-150-et megpakolva. Vehettem volna ktm-et, bmw-t is, mégis ez lett a befutó. Ha már bmw, akkor lehet jobban járnál kissebb gs-el, közelebb állna a mostani szeretett pegasodhoz, de erősebb.Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
NorDezs
senior tag
válasz Geresics #101864 üzenetére
Ha használt motort akarsz, akkor vedd számításba angliát is. Én most cseréltem le a Yamaha XJ6-ot egy 1200GSA-ra. Angliából vettük, párommal kirepültünk érte, és lábon hoztuk haza 3 nap alatt. Csomagokkal, 2 személyel, pályán simán hozta a 170-et, fogyasztás 5,5-6 liter között, egyszerűen imádom a gépet. Ja, és azért anglia, mert pofátlanul olcsó áron hozzá lehet jutni.
[ Szerkesztve ]
-
Shad0w
senior tag
válasz zgospel #101870 üzenetére
Igen, most nekem is sikerult. Meg mindig vannak szabad helyek egyebkent. 9:50-tol bepipaltam 6-ot, plusz egy masik e-mail cimrol a kezdot is 4:30-tol.
Sztm elvezni fogod, iszonyat feelinges 220-nal fektavot venni a celegyenes vegen
Motorom mindjart kesz, fel lett ujitva az elso fek, fog meg kapni uj brembo beteteket meg verseny fekfolyadekot es ha ma elkeszulnek akkor holnap ki is probalom Euroringen (csak holnap pont akcios nap lesz tehat tomegnyomor is...). Meg veszek uj gumit is elore aztan ha nagyon elkopik holnap akkor hetfon meg vadaszok egy gumist, hogy cserelje ki.
-
zgospel
őstag
válasz Shad0w #101872 üzenetére
Ez egy FZ6N szóval abban sem vagyok biztos hogy a 220-at elérem majd, vagy ha mégis akkor lehet hogy megállni nem tudok majd Az első 1-2 menetem úgyis arról fog szólni hogy keresem az íveket meg a féktávokat.
Az Euroringet szeretem nagyon, de az akciós napokat kerülöm, egyszer voltam és tényleg tömegnyomorMilyen motorral jössz?
Én 13:10-től foglaltam be a délutáni 4 menetet
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
Shad0w
senior tag
válasz zgospel #101873 üzenetére
Fekete Honda CBR600F4i, valoszinuleg leghatul fogok pihegni a regisztralos boxban.
~100 loero, sztm 200-at el tudod erni vele. Enyemmel is igazabol ~240-el lehetne menni, de ahhoz nagyon jol kell megcsinalni a celegyenes raforditot. Eleg valoszinu, hogy nekem az soha nem fog osszejonni.
[ Szerkesztve ]
-
NorDezs
senior tag
válasz Teasüti #101871 üzenetére
Igen ez jogos, erre tényleg vigyázni kell, bár a megnézett motorok közül 1 vázán volt felületi rozsda.
HSM: Vannak költségek, ezért előtte alaposan körbe kell fotóztatni a motort, nagyfelbontású képeket kérni, stb... Mi is úgy fogtuk fel a dolgot, hogy, ha nem jön be élőben, akkor kirándulunk 3 napot Angliában. Viszont így is bőven megéri, ~500e HUF-al jöt ki mindennel együtt kevesebbre, mint egy itthoni gép, és ez márkaszervízben karbantartott, számlákkal igazolt, vezetett szervízkönyves gép volt viszonylag alacsony futással. Itthon ilyent ritkán találni. Nem mellesleg németországból, sem igyen teleportálodik haza a gép, és abszolút nem olcsóbbak odakint a GS-ek, mint itthon.
[ Szerkesztve ]
-
Formaster
addikt
válasz NorDezs #101876 üzenetére
A GS-ek esetében nagyjából 20% árkülönbözet van a magyar és a német piac között azonos, közepes futásteljesítmény esetén, regadóval, behozatallal, mindennel. Azt azért nem szabad elfelejteni, hogy kint a pistike szerelők nem léteznek, egy motorműhely nagyon komoly ellenőrzés alá van vonva, ráadásul a szervizelés szinte minden esetben 100%-os és a km óra lekövethető. Az utak minőségéről nem is beszélve. Kicsit belevetettem magam a piaci felállásba, mert tavasszal indulok egy vállalkozással, németből és svájcból fogok motorokat exportálni megrendelésre is. A legtöbb eladó frissen szervizelt motort árul, mert ez itt nem játék, ha elperecel a vevő egy elhanyagolt motor miatt, téged is szépen elővesznek. Szóval igenis megéri nyugatról vásárolni, főleg ilyen otthoni árak mellett. Kár, hogy most a forint kissé elfingotta magát, reméljük tavaszig lendületet vesz.
-
HSM
félisten
válasz Formaster #101877 üzenetére
Arra próbáltam célozni, hogyha a sok apró költséget és kockázatot hozzádod már korántsem biztos, hogy annyival jobban jársz.
Bőven akadnak típusok, amiknél az árkülönbözetből a regadó sem jön ki, nemhogy bármi más.
Persze, nyilván vannak/lehetnek esetek, amikor bőven megéri.[ Szerkesztve ]
-
Formaster
addikt
Otthonról már nem biztos, hogy anyagilag megéri. Vegyél ki szabadságot, vigyél magaddal valakit, ha lábon hozod haza, szállás, utiköltség, bosszúságok, ha talász valamit még váltsd ki a próbarendszámot stb. Pénzbe kb ugyanott vagy, max egy jobb motort vettél. Itt jöhet a képbe az, hogy én 40km-re vagyok némettől, illetve a svájci piac is jó, nem tart sokból egy motort megnéznem és a szállításra is van ismerettségem, illetve nyelvi akadályok sincsenek.
-
tboldi
nagyúr
Tök jó, hogy 290 fölött már nem jelzi ki a sebességet.
[ Szerkesztve ]
-
madmike
őstag
Sziasztok!
A Pennyben 3490ért van motor takaró ponyva. Nézte valaki? Milyen minőségű?"Az igaz, hogy a kemény munka még senkit sem ölt meg, de minek kockáztasson az ember?" - Ronald Reagan
-
ath
senior tag
-
Micsurin
nagyúr
A részletekre kíváncsi lennék... Miért van olyan érzésem, hogy egy előző swiftet talált meg az a busa? Ganyus, hogy a helyszínelők is a suzi bal elejéhez mérik a bukót.
Holnap kifaggatom fatert hátha 27 év után a vidi mond neki valami nagyon egyértelműt.A végén nagyon cuki a bevágás a figy. tábláról a felujított részen... de ott két autó és két motor elférne a sávokon... ez meg a felújított szakasz előtt van most....
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
runner 125
nagyúr
Bakker, hogy néz már ki az a Shoei bukó... csórókám tuti megfejelte benne a szalagkorlát oszlopát. Hisz természetesen itt sem telik motorosbarát szalagkorlátra, h az útminőségről ne is beszéljünk...
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
zgospel
őstag
válasz runner 125 #101891 üzenetére
Pont ezt akartam írni, az a Shoei kapott rendesen...
Ez még a nem felújított szakasz, az új részen a galyatetői elágazástól már a motorosokra is gondoltak.https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
ath
senior tag
válasz Micsurin #101890 üzenetére
En arra gondoltam az elmondas alapjan, hogy erintoleges es frontalis utkozes miatt vagy a jobbos kulso iven elozes kozben megloktek es emiatt verte telibe a swiftet, vagy mar eleve elkottazta a kanyart es a citroent koccolta, majd verte telibe a swiftet. Akarhogy is, azon a bukon en is csak pislogtam, de a lokharito kornyeke talan nem olyan eros hogy igy szettorje, van egy olyan erzesem a kocsi elejet majd a korlattartot is megfejelte.
Nem is banom azt a defektet, igy jovore is biztos fogok meg menni -
#31733248
törölt tag
válasz runner 125 #101891 üzenetére
"csórókám tuti megfejelte benne a szalagkorlát oszlopát. Hisz természetesen itt sem telik motorosbarát szalagkorlátra"
Ezt egyébként nem is értem... Alig kerül volna pénzbe, ha csak annyit tettek volna a hosszú évek alatt, hogy ne tudjanak a motorosok alácsúszni, mert akkor erősen esélyes, hogy - lapos szögben érkezve a korláthoz - elkapják a szalagkorlát oszlopát. Hány emberélet veszett már el emiatt?
-
imibogyo
veterán
Tudom, hogy én leszek az ügyeletes puhapöcs, de a rengeteg barmot látva az utakon én már nem is nagyon sajnálom (na jó, de ), hogy a CBR-t nem lehet visszaállítani a forgalomba.
Tegnap is majdnem frontáloztam. Egy ügyeletes Schumacher 5 (!!!) autót előzött ki egy elnyújtott, nagyon jól belátható kanyarban én meg ugye jöttem vele szemben. Mivel már nem voltam olyan távol amikor őbaromsága úgy döntött, hogy na már pedig most neki előznie kell, és mivel ezt az előzést is olyan nagyképűen oldotta meg (értsd jó nagy ívben került) ezért még a kormányt is el kellett kapnom és két kerékkel lementem a padkára (szerencsére volt). Azt sem tudom, hogy a fenébe nem lehetett észrevenni egy épp, hogy alig füves/bokros területen közeledő 17 m3-es furgont???
Bőven elég lesz nekem (ezzel vigasztalom magam), hogy szabadidőmben kimegyek a 2 Km-re lévő Euroringre, vagy a ~20 Km-re lévő Kakucsra (már ha egyszer elkészülök a tank felújításával, mivel már csak az van hátra) és kész. Mostanában amúgy is tényleges szabadidőm jó ha havi 3-5 órám van, a többiben dolgozom, vagy a házat csinálom (most hétfőre jön például 120 méternyi kerítésanyag és mehet a "móka"). Pár évet legalábbis biztosan elleszek így, a közúti közlekedésből pedig bőven elég az az évi ~20-30.000 Km, amit amúgy is megteszek...
(#101857) geresics: Értem. Csak azért kérdeztem, mert nekem a 1190 Adv. egy nagyon pozitív élmény volt. Ez kezdett el a túra-endurók felé terelni... Bár én amúgy is egy különleges állatfaj lehetek, mert nekem az új AT is nagyon bejött (DCT-vel is, mert mind a kettőt próbáltam). Szóval lehet, hogy a hiba az én készülékemben van...
[ Szerkesztve ]
-
dellfanboy
senior tag
válasz imibogyo #101897 üzenetére
neha elgondolkozok hogy reflektaljak akarmire amit irsz, de az egyszeruen fenomenalis hogy majdnem az osszes hsz-edbe beleszovod a hazfelujitasod allapotat, komolyan mondom mar csak egy webkamera hianyzik... vagy 40HD kep.
mindenesetre azt vagod hogy Schumaher 4 kereken nyomta? most akkor egy szembejovo autos vagy motoros kenyszeritett a padkara? mer arrol semmi erdemleges info..
nem mintha annyira erdekelne hogy egy motoros topicban egy feher furgonos-al mi lesz, mert azert oket se kell sajnalni.amugy meg ha en autoval megyek, es latom szembe hogy egy motoros eloz, leveszem a labam a gazpedalrol es probalok neki helyet hagyni.
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
imibogyo
veterán
válasz dellfanboy #101898 üzenetére
neha elgondolkozok hogy reflektaljak akarmire amit irsz
Te dolgod... Senki sem tart fegyvert a fejedhez, hogy válaszolj, vagy akár csak elolvasd amit írok...de az egyszeruen fenomenalis hogy majdnem az osszes hsz-edbe beleszovod a hazfelujitasod allapotat, komolyan mondom mar csak egy webkamera hianyzik... vagy 40HD kep.
Mivel baromi ritkán írok ide, ez gondolom valami nagyon kibírhatatlan dolog. Engem is zavar pár ember marha hasznos hozzászólása (pl. az ilyenek, ismerős?), mégsem szólok érte, átlapozom és kész. Amúgy meg van pár ember, akit az esetleges kis "motoros találkozó" ügyében érdekelhet, hogy hol tartok, mivel többek között ezért nem jött még ez össze. Persze téged ez nem érint, mert úgy sem jössz...Amúgy meg most visszakeresve, ennyiben említettem meg a házat: 2018.08.24.; 2018.07.05.; 2018.05.21.; 2018.04.11-12.. Ez áprilisig, vagyis 4 hónapra visszamenőleg 5 (!!!) hozzászólás és ezekből 3 a "találkozó" miatti válasz volt, tehát kérdésre reagáltam és nem magamtól írtam be. Huhh de durva.....
mindenesetre azt vagod hogy Schumaher 4 kereken nyomta? most akkor egy szembejovo autos vagy motoros kenyszeritett a padkara? mer arrol semmi erdemleges info..
Mivel egy a jelek szerint általad is ismerten négy keréken versenyző embert hoztam fel példának, szerintem magadtól is meg tudod oldani ezt a hihetetlenül nehéz fejtörőt...nem mintha annyira erdekelne hogy egy motoros topicban egy feher furgonos-al mi lesz, mert azert oket se kell sajnalni.
Ez meg engem nem érdekel, hogy téged mi érdekel. Ez egy szabad fórum. És én, mint motoros is ültem abban a furgonban... Egyébként meg nem vagyok "furgonos", csak most épp abban ültem. És egyértelmű relevancia van a között amit írtam és a között, hogy miért is szeretek egyre kevésbé közúton motorozni, mert azért szoktam haverom XTX-ével...amugy meg ha en autoval megyek, es latom szembe hogy egy motoros eloz, leveszem a labam a gazpedalrol es probalok neki helyet hagyni.
Egyrészt itt nem volt szó motorosról, másrészt meg nem fogom segíteni azt aki barom (maximum a saját testi épségemet és vagyontárgyamat óvandó). Jöhet tőlem autóval, motorral, repülővel, úgy ahogy nekem is meg kell tisztelnem a többi közlekedőt, úgy tiszteljen meg ő is és egyszerűen kezdjen bele 2 másodperccel később az előzésbe. Gondolom ebbe nem kellene belehalni, ellenben a türelmetlenségbe már elég sokan beledöglöttek. Másrészről viszont segítek annak, akivel szemben én döntöm el, hogy segítem. Nagy különbség van a kettő szituáció között, vagyis, hogy kikényszeríti valaki, hogy lehúzódjak, vagy lassítsak, vagy én döntök úgy, hogy segítem...[ Szerkesztve ]
-
Ribi
nagyúr
válasz dellfanboy #101898 üzenetére
Szerintem keress rá, hogy Scuhmacher bike race. Meg fogsz lepődni ...
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- Új állapotú Ubiquiti Unifi G4 Doorbell Pro + Chime dobozában eladó - UVC-G4 Doorbell Pro UP-Chime
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest