-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
dabadab
titán
válasz Napfénysüti #8033 üzenetére
"nem mindenki engedheti meg magának az 5*-os autókat"
Nem is errol volt szo, hanem arrol, hogy amikor valaszt az ember a szoba joheto autok kozott, akkor erdemes ezt a szempontot is figyelembe venni.
Egyebkent meg pl. elso generacios C5-ot, otcsillagos toreszteszttel, hat lufival, ABS-szel, ESP-vel, mindenfele extrakkal telepakolva lehet kapni millio alatt is, szoval annyira nem elerhetetlenek ezek.
[ Szerkesztve ]
DRM is theft
-
#10726912
törölt tag
válasz Napfénysüti #8033 üzenetére
Rengeteget változott a baleset technika. Kivédeni semmiképp sem lehet sérülést, de valóban életet menthet. Akkor lehet ez nézőpont, ha van pénzed a biztonságos autó fenntartására is, épp ezért írtam, hogy se a kocsira, se a fenntartásra nincs. (Bár az is igaz, hogy a garázsban álló hibás verda az egyik legbiztonságosabb és nem is fogyaszt túl sokat ). Lehetett itt olvasgatni horribilis összegeket bizonyos típusokkal kapcsolatban alkatrész miatt..
Nem csekély irónia vegyült a szövegembe: de lerövidítve kb ez a lényege: biztonságos és jó autót vegyél, ha van rá pénzed. Ha nincs, akkor legalább megbízható legyen és olcsó alkatrészekkel...nekem az utóbbi van.
De a sok csillag fontos! A totálkáros kocsikból kihúzott húscafatoknál nem kell rosszabb látvány...legalább egy halvány esély a túlélésre.
De kb ugyanezt mondja mindenki, (pl Te is) csak az egyik fél megengedheti, a másik meg nem.
Szerk: Nem tudnék C5-öst fenntartani, ha lenne pénzem megvenni, ott forgolódnék álmatlanul: Jaj, csak le ne rohadjon valamiért[ Szerkesztve ]
-
Viszlát
addikt
válasz Napfénysüti #8040 üzenetére
Az tényleg komoly probléma...
Én egyébként már régóta mondom, hogy a biztonsági "extrákért" ne szabadjon plusz pénzt kérni. Persze, nem azt mondom, hogy mindent pakoljanak ugyanúgy bele egy 1.2-es Punto-ba mint egy 750i-be, de légzsákok, négy tárcsafék és ehhez hasonlók legyenek már alapból benne minden autóban.
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
#10726912
törölt tag
válasz Napfénysüti #8040 üzenetére
A japók egy orosz baltából belemezelik a verdát?
(#8042) Viszlát: +1 -
k.
őstag
válasz Napfénysüti #8036 üzenetére
Az a baj alapvetően szerintem, hogy sokan nincsenek tisztában a kocsijuk képességével.
Tehát vesz egy 95ös swiftet, vagy Saxot, vagy Seicentot, aztán nyomja neki. Csak míg egy modernebb, komolyabb autó az ütközés esetén megvéd, az nem.
Szóval ahelyett, hogy odafigyelnének, túlbecsülik az autójuk képességeit aztán könnyen jön a baj.
Semmi baj, ha szegényebbek és gyengébbet vesznek, de nem 1 swiftet látok ezerrel ugrándozni a forgalomban-könnyű kasztni, relative erős motor- ahelyett, hogy odafigyelne az autó képességeire. -
Zewa
senior tag
válasz Napfénysüti #8033 üzenetére
"Van olyan szitu ahol ez igaz és van ahol nem"
Hagyjuk már ezt a Kamion dumát könyörgöm. Persze így is, úgy is megdöglesz ez már csak ilyen viszont ez hála az istennek ritka. Mondjuk egy pillanatra bealszol és beleborítod az árokba a vasat. Szerintem nem mind1 hogy napokat vagy heteket/hónapokat lábadozol..Te is választhattál mi fontos neked te egy megbízható dinamikus de ropi vas kellett.
Hasonló pénzből vehettél volna egy sokkal biztonságosabb de klasszisokkal lomhább gépet is. (pl Gastra). Kinek, mi a fontos..Szerintem meg kell találni az arany középutat. Legyen egy fenntartható, igényeket kielégítő kellően biztonságos vas. Általában a kor oldalán kell(ene) pár évet áldozni. Amire sok magyar képtelen pedig ez szerintem óriási faxxág.
ps.: Persze megint már kérdés hogy valaki egyedül városban keveset utazgat vagy családdal évente sok ezer km-t....
[ Szerkesztve ]
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
8th
addikt
válasz Napfénysüti #8033 üzenetére
Oké de nem is A8-ról beszélünk. A kolléga linkelt egy 1988-as Corollát és egy 1993-as, egy 1994-es és egy 1996-os Civicet. Közel annyiért lehet találni fiatalabb biztonságosabb autót is. Pl: 1, 2, 3. Egyik sem patika állapotú de ennyi pénzért szerintem jobb vétel mind. Nekem az a véleményem, hogy adott összegből mindig törekedni kell a lehetőség szerinti legbiztonságosabb bódéra. Én hiába vezetek biztonságosan ha más nem.
(#8046) AMD Power: nem csak te gondolod így. Az évszámban nem vagyok biztos mert nem tegnap olvastam de talán 2015 vagy 2016 január 1-től nem lehet majd ESP nélküli új autókat forgalomba helyezni az EU-ban.
[ Szerkesztve ]
-
giigz
veterán
válasz Napfénysüti #8054 üzenetére
Hogy miért a 20 éves rozsdás sz@rt akarja megvenni valaki...
-
giigz
veterán
válasz Napfénysüti #8056 üzenetére
Ha kigyűjt 3-400.000 Ft-ot, akkor még gyűjtsön egy kicsit, és 500-ért ilyet tud...
-
Manitou
addikt
válasz Napfénysüti #8040 üzenetére
Nekem van 4 lufi, de kérdés egy 98-as kocsiban az kinyílna-e egy esetleges ütközésnél Ja és no ABS érdekes egy jószág
Kasztni nekem sem túl acélos, de egy swiftől jobb. -
Rick4
félisten
válasz Napfénysüti #8033 üzenetére
Nem a csak csillagokat kell nézni, de biztosan van egy pont (olaszul Punto ) a sokfelé ágazó szempontok közepén ahol találsz olcsó, több csillagos extrás, nem rohadós, jól fogyasztó kocsit amiben még el is férsz. Nem akkor vállalsz kockázatot, ha szembe jön a pickup, mert ott nincs mit tenni, még ha koporsóba is tesznek, nem Te voltál a hibás, de az esetek többségében nem ilyen jön szembe. Viszont a kormányt el tudod magad is rántani, akárhova bukfencezel, onnan már csak a saját tömeg lesz a szempont, ott meg megvan a 4 csillag, merthogy az mindig a saját tömegből adódó ütközés és az abból fakadó gyűrődés eredménye. Szóval nem kizárólagosan arról szól ez, hogy mindenáron meglegyen a 20 lóerő/kg arány, én is csak visszakérdeztem, hogy mik a szempontok, nem lehet a mai világban egyetlen, kizárólagos szempont, hanem legyen egy tárgyad ami a lehetőségekhez képest modern, biztonságos és megbízható működésű, lehetőleg minél több extra van benne, hiszen ezekért igazán sok pénzt az autó tizenéves korában már nem kell pluszban fizetni (én legalábbis nem tenném, és nem vagyok vagyok autofetisiszta) és amire nem kell a gatyádat kifizetni, mégis teszi a dolgát.
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
8th
addikt
válasz Napfénysüti #8102 üzenetére
lol
-
Rick4
félisten
válasz Napfénysüti #8102 üzenetére
Álljunk meg egy pillanatra. Ha nem egy 200+ lovas kocsiban ül, hanem egy 60 lovas Punto-ban, elképzelhető, hogy nem nyomja ennyire? Nyilvánvaló, ez egyszerűen egy saját hibás baleset, csak épp két másikat is magával vitt a túloldalra, holott mehetett volna 90-nel is. Azt mondom, ez a kocsi 90km/h-val haladva 3x olyan biztonságos mint a Punto, azonban ha ő 120 körül nyomja, én meg még mindig 90-nel, már majdnem egyszinten vagyunk, ha le kell mennünk az útról, vagy csak ugrik egy szarvas, lehet ő tarol, lehet én jávorszarvas- tesztet csinálok és megyek tovább. Cserébe én 600-ért vettem a kocsit, 3.5 liter benzin árát eszi meg, az össz veszteségem némi presztizs (ami nem különösebben érdekel) meg 100 km-en 10 perc.
A probléma ott van, hogy nagyon fasza töréstesztje van ennek a kocsinak, csak épp azt 64km/h-val mérték, ezekkel meg nem ennyivel szokás mászkálni. Ha lemész vele a pályáról 140-nel, és csak simán megforogsz az árokban, akkor se biztos, hogy túléled. Az emberek azzal nincsenek tisztában, hogy akármilyen autóban is ülnek, 100 fölött annyira megnő az esély arra, hogy egyrészt nem tud korrigálni ha valami történik, másrészt össze vissza veri a kocsiban is a saját testér, mire a verda megáll. Azt hiszi mindenki, mert 2 tonna, mert 200+ ló, akkor mehet 150 fölött is, majd a vas megvédi. hát marhára nincs így.[ Szerkesztve ]
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
Tökmindegy
senior tag
válasz Napfénysüti #8249 üzenetére
Az biztos. Nagyon bömöst akart venni első autónak ,mi időmbe telt mire lebeszéltem.
Vett egy calibrát ,na azt felújítottuk,,de teljesen.Nem mondom mennyibe fájt a vége. A feléért sem tudnánk eladni ,de nem is akarjuk. Mondjuk így is töredéke egy jó BMW nek.Gyönyörű egy jármű lett komolyan mondom csodájára járnak. Ha száguldozni akarunk bepattanunk abba,de ritkán van használva ,mert nem egy költséghatékony Főleg ,hogy 180 paci lett a motorban. Szereti a benzint.Fúúúú, végre van egy kártya mégdrágábban mint amennyiért eddig sem tudtam megvenni! Király!!"by capulet75"
-
!Overdose!
őstag
válasz Napfénysüti #8314 üzenetére
Nekem nem kell mondanod. Viszont azt tapasztaltam, hogy a VTI annak való, aki olyat szeretne és kész. Aki csak úgy keresgél a sportos autók között, az azt fogja tapasztalni, hogy azonos összegért fiatalabb, erősebb, biztonságosabb, jobban felszereltebb autókat is kapni.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
m3tr0
senior tag
válasz Napfénysüti #8337 üzenetére
Nekünk meg volt 1200-es Ladánk, annak se vót' baja, csak apám egyszer bement az autósboltos haverjához és mondta neki,hogy adjanak neki egy hosszabb nívópálcát mert ami most van az sose ér bele az olajba. Szóval nem sokat evett olajból...csak majdnem annyit mint benzinből.
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/mazda/mx-5/mazda_mx-5_coupe_1.8i_16v_revolution-20518846#sid=b13b1a91-1e0f-480c-b898-8b9bfb218ee3
-
Viszlát
addikt
válasz Napfénysüti #8441 üzenetére
Úgy látszik, csak azok szeretik ezeket az iszonyatos fautánzatokat a kocsiban, akiknek van pénzük új autót venni. Amikor az Accordot vettem, az összes piacon lévőt megnéztem, 3 hónap után került fel az első, ami nem fabetétes volt...
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
hobizoli
nagyúr
válasz Napfénysüti #8491 üzenetére
jah
de C20LET-nel az a 800k, "gyari alkatreszekkel" felujitva... hat huje ez bazzeg
fogsz egy gameover C20LET blokkot egy zacsko szotyiert, megveszed bele a kovidugokat meg H-bem hajtokarokat meg az istenfasza kupplungot, akkor sem vagy 8kilo felenel se meg, es messze tobbet bir ez ki, mint amire fel tudod cibalni valaha is recingre kihegyezve, buszturboval meg NOS-l egyutt se
a gyari meg ugyanerre ugy megkokad, ahogy kelles vadonatuj benne szinten minden
több drón kell ;P
-
ati012
senior tag
válasz Napfénysüti #8558 üzenetére
Abszolút nincs benne.
Légszűrőház üres mint az eladó agya.Kb 30 km-t ment légszűrő nélkül.
De már raktam oda harisnyát.
Veszek bele valamit.Kérdés: ti megszoktátok nézni a légszűrőt vásárlás előtt?
Én úgy vagyok vele, hogy úgyis cserés. -
ati012
senior tag
válasz Napfénysüti #8562 üzenetére
Van benne bizony. Nem is akármilyen.
Rögzítő féken viszont állítani kell.
-
Manitou
addikt
válasz Napfénysüti #8827 üzenetére
Még nem, csak nézegetem mi lesz majd az utódja. Bár folyamatosan változnak bennem az elképzelések.
!Overdose!
Ja, hogy be kell regelni, akkor azért nem találtam[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
-
#10726912
törölt tag
válasz Napfénysüti #9068 üzenetére
Nem csak racsingosok vannak, egyszerűen bunkók is )audisták, bömösök+ a vegyes vágott)...mikor 140-el haladok a pályán kamionsor a külső sávban, beáll mögém, villog...mikor elengedem (kamionsor után természetesen) bambul át a kocsimba ...oszt lesi hogy fél kézzel integetek neki és jár a szám
-
Balupapa
senior tag
-
ati012
senior tag
válasz Napfénysüti #9338 üzenetére
Nekem le volt szakadva a hátsó dob
A hangjáról ismerik a kocsit, ma kijavítottuk.
Szokatlan...[ Szerkesztve ]
-
Manitou
addikt
válasz Napfénysüti #9352 üzenetére
Na kicsit más téma.
Szerintetek ha dobfékben cserélek pofákat, akkor mindenképpen érdemes cserélni kézifék bowdent is? Vagy nem feltétlen muszáj?
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Napfénysüti #9357 üzenetére
A nagyobb baj, hogy a télim is 2006-os... Előző helyen ahol, a télit rakták fel, már nem is akarta felrakni, most máhova vittem, a gumis faszi azt mondta bőven jó ez még.
#nincsbennetarcsi
-
8th
addikt
válasz Napfénysüti #9350 üzenetére
Az egyetlen kapcsolat út és jármű között a gumiabroncs. Aki ezen spórol az szerintem nem százas. Egy elöregedett elkeményedett 7-8éves gumi elég ha csak 10%-al teljesít rosszabbul mint egy 1-2éves. Vészfékezésnél (pláne nagyobb sebességről) baromira tud hiányozni az a -10% fékút.
-
#10726912
törölt tag
válasz Napfénysüti #9377 üzenetére
Mikor a fráncoák kivonultak a gyártásból, onnantól voltak gondok a korrózió védelemmel... Persze van ismerősnek is ebből a korszakból, elvan vele mai napig. De voltak izgalmas darabok..
-
neduddki
nagyúr
válasz Napfénysüti #9377 üzenetére
HI!
vki azt nagyin oeeszrakta az sutyombasn:- )
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
neduddki
nagyúr
válasz Napfénysüti #9385 üzenetére
HI!
Ugyes vagy, de attol fuggetlenul faggasd az ierget hogy mit csinyat vele:- )
udv
neduddki
mod: na latod akor meg is van a mekfejtes mik raotak ossze:- )
[ Szerkesztve ]
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
Szplöttyy
senior tag
-
lsc
nagyúr
válasz Napfénysüti #9562 üzenetére
Kb 2e Ft-ért veszem a légszűrőbetétet, akkor 10 év alatt behozná az árát.
Az élet kegyetlen .
-
dabadab
titán
válasz Napfénysüti #9562 üzenetére
Meg elvileg kisebb az ellenallasuk, bar erosen ketlem, hogy ez barmilyen erdemi kulonbseget jelentene.
DRM is theft
-
hobizoli
nagyúr
válasz Napfénysüti #9610 üzenetére
Azert annyival meg akkorat esve egy mai WRC-bol is -2m-re kapalnanak el az emberket
Nemreg -tavaj?- is meghalt egy navigator rally-n, mert azek az autok is csak szembol utkozve vedettek igazabol, ahol van masfel meter gyurudo zonajuk, de oldalrol nem, hiba van bennuk istenfasza bukokeret is... aztan utban volt egy termetes fa, es C alaku lett rajta az auto az oldalaval, a navigator felol
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz Napfénysüti #9626 üzenetére
Az volt a "baja", hogy mivel hatul volt a motor, elol volt a uzemanyag, es orral mentek neki egy fanak, es mivel nem volt a kozelben segitseg bent egtek az autoban. Nem voltak olyan biztonsagi kovetelmenyek ami az ekkora teljesitmenyhez meg tempohoz kellett volna, lasd F1-ben is akkoriban meg eleg sokan meghaltak.
Csak akkor kezdtek oket keresni, amikor az utanuk indulo auto mar beert a szakasz celba, es azok mondtak, hogy par ~7km innen vmi qrvara eg a fak kozott... addig csak azt hittek a celban rajuk, hogy vmi muszaki hiba miatt megalltak.
Amire odaertek a mentocsapatok, mar a kornyezo fak is egtek, pont olyan a szakaszon tortent, ahol nezo sem volt...
Egy video van youtube-n, amin tavolrol annyi latszik, hogy feltunik egy par pixel-s vmi a kanyarban es leesik a fak koze, aztan fekete fust szall fel onnan. Azt veltek amugy utolag, hogy Toivonenn hibazott, tul szuken vette a kanyart es bal oldalt nekiment a domb falanak, amirol lepattant az auto akkora temponal es utrol leesve bezuhantak a fak koze.
Valszeg amugy akkoris meghaltak volna magatol az utkozestol is, ha nem gyulladnak ki.A B csoportos autok kozul sok csovazas volt, a kaszni rajtuk egy 1db-ban leveheto muanyag
A verseny S4 nem volt 900kg se, es ehhez volt 480LE-s, 2.3sec alatt elerte a 100km/h-t
"The car's 1,759.3 cc four-cylinder engine combined supercharging and turbocharging to reduce turbo lag at low engine speeds. Officially the car produced 480 horsepower (350 kW), but the one that participated to the 1986 World Rally Championship developed over 500 horsepower(367 kW). In 1985, Lancia engineers tested a S4 engine under extreme condition. The engine reached 5 bars boost, developing around 1000 horsepower. Independent figures show the S4 could accelerate from 0 to 100 km/h (62 mph) on gravel in under 2.3 seconds. An engine capacity multiple of 1.4 was applied to forced induction engines by the FIA and the choice of 1,759 cc put the S4 in the under 2,500 cc class, which allowed for a minimum weight of 890 kg (1,962 lb). The combined super/turbocharger system was a development of the 037 engine that produced 350 hp (261 kW) with a supercharger only.
...
Like Peugeot's earlier 205 T16, the mid-engine Lancia Delta S4 was a Delta in name and body styling only (for marketing purposes), and shared virtually nothing in terms of construction with the production front-engine Delta. The chassis was tubular space frame construction much like the 037. It featured long travel double wishbone suspension front and rear, with a single large coil over at the front and separate spring and twin shock absorber at the rear. The bodywork was made of a carbon fibre composite with front and rear bodywork fully detachable for fast replacement due to accident damage, allowing ease of access during on-event servicing. The bodywork featured several aerodynamic aids including bonnet opening behind the front-mounted water radiator with Gurney flap, front splitter and winglets molded into the front bumper panel, flexible front skirt, and rear deck lid wing that featured both a full aerofoil wind section twinned with a deflection Spoiler. The door construction style was brought from the 037 with a hollow shell all-Kevlar construction that had no inner door skin, no door handle or window winder. The door was opened with a small loop and the windows were fixed perspex with small sliding panels to allow some ventilation and passing of time cards and suchlike. For homologation purposes, Lancia built 200 road-going S4 Stradales. Like the rally car, these were mid-engined with 1.8-litre engines, producing 250 PS (180 kW; 250 hp) in road tune."Egyebkent az az elado utcai S4 nem a 37db egyike, mert B csoporthoz 200db volt a minimum.
A 037 itt a S4 elott hasznalt RWD Beta (Montecarlo) belso kodjele.
[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
dabadab
titán
válasz Napfénysüti #9628 üzenetére
Mondjuk a korabeli rallis felveteleken eleg megnezni, hogy a nezok hol vannak meg miket csinalnak.
DRM is theft
-
hobizoli
nagyúr
válasz Napfénysüti #9628 üzenetére
A mai biztonsagi szint mindig az ijen balesetek miatt lett egyre es egyre szigorubb
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz Napfénysüti #9628 üzenetére
1.8-s motorbol amugy akkor lehet ijen 500lovakat elocsiholni, ha qrvara porog a motor, de ehhez kell egy fajta csiga is, ami viszont csak magas fordulaton fog elindulni, nagy lesz miatt a tuboluk (vagyis inkabb turboszakadek lesz az...) ennek kikuszobolesere van benne a kompresszor is, hogy amikor eppen fordul hajtukanyarban az auto, ne kelljen 5000-n tartani a motort azert, hogy legyen ereje onnan kigyorsitani, es szelesebb a a hasznahato rpm tartomany.
Ez az 1.8-s motor elter a tobbi utcai 1.8-s Fiat-Lancia TwinCam motortol, ami pl a Tipo 1.8 16v-ben is van/volt.
A hagyomanyos verzioknak 84mm a furata es 71.5mm (1.6, 1585ccm), 79.2mm (1.8, 1756ccm), 90.0mm (2.0, 1995ccm) a lokethossza.
Az S4 motorban viszont 88mm a furat es 71.5mm loket, hogy a rovidebb lokete miatt jol poroghessen.
A lojjero meg ugye pill. nyomatek * pill. fordulatszamtöbb drón kell ;P
-
AMD Power
titán
válasz Napfénysüti #9974 üzenetére
Egyik kollégámnak is volt egy Tipoja.... annyira felbaszt* az agyát az autó a sok év alatt,hogy vett egy új autót utána.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
#10726912
törölt tag
válasz Napfénysüti #9974 üzenetére
Tudom, hogy nem ugyanaz, csak szójátékként írtam!!!
Egyébként nekem volt egy 91-es hosszított TIPO-m (csak temprának hítták, ) úgy megutáltam azt a régi x@rt az ezernyi hibájával, hogy vettem helyette egy '87-es 80-ast... -
AMD Power
titán
válasz Napfénysüti #10102 üzenetére
Pontosan. Nekem a Clioban az az 1.9D moci... iszonyat jó volt. 270e volt benne óra szerint és szinte tökéletes volt a kompressziója.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
#10726912
törölt tag
válasz Napfénysüti #10116 üzenetére
Ültem benne, megy meg jó meg minden...de mikor meglátom a külsejét....nekem túl sok
-
neduddki
nagyúr
válasz Napfénysüti #10118 üzenetére
HI!
az 5ajtosnalmegvnais ertlme a megszolitasna, de a 3 ajtosanla???:- )
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
#10726912
törölt tag
válasz Napfénysüti #10118 üzenetére
Nekem a Type-R külseje sok..túl futur az ízlésemnek az a lámpa hadsereg
-
#10726912
törölt tag
válasz Napfénysüti #10125 üzenetére
Kevertem...ez nem a type-r...én EZT nem kedvelem.
A type-r tényleg nem rossz, nem lelkesít, de nem is utálnám, ha itt állna az udvaron... ... -
Rick4
félisten
válasz Napfénysüti #10528 üzenetére
De, 3 deci gázzal többet eszik 100-on. Viszont ha fékeznem kell, a plusz tapadás miatt lényegesen rövidebb lesz a fékút. Nekem ez megér ennyit.
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
Rick4
félisten
válasz Napfénysüti #10530 üzenetére
Hát, a keskeny gumi csalóka, jó dolog hogy jobban gyorsul a kocsi, de a tapadás odalesz, nyilvánvaló, hogy a gyári méret is a minimálisan megkövetelt méret, a kisebb gumi olcsóbb, a fogyasztási normát könnyebb teljesíteni, aztán ha a delikvens a vislikkel nem tud megállni akkor meg úgy járt.
Én személy szerint inkább megetetek vele 3 decivel többet, de ha rálépek a fékre, lassuljon.Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
dabadab
titán
válasz Napfénysüti #11083 üzenetére
Persze, mi is szerettuk a C5-ot, viszont azt is lattuk, hogy ahogy oregszik meg gyulik benne a kilometer, ugy lesz egyre macerasabb es koltsegesebb a tisztesseges karbantartasa (vagyis nem az, amikor az ember olcson megkokanyoltatja es hagyja lassan szetesni, hanem az, amikor rendesen meg van csinalva) es eljutottunk arra a pontra, hogy lecsereltuk. Sot, szerettem az Eclipse-emet is, de az mondjuk tenyleg katasztrofa volt.
DRM is theft
-
dabadab
titán
válasz Napfénysüti #11085 üzenetére
A bukolampas europai kivitele volt (ket literes szivomotor 150 loval meg elsokerekhajtassal). Mondjuk minden bizonnyal "erdekes" eloelete lehetett es eleve nem volt tul bolcs dontes megvenni, na de fiatalsag bolondsag
DRM is theft
Új hozzászólás Aktív témák
- Autós kamerák
- Békéscsaba és környéke adok-veszek-beszélgetek
- DIGI Mobil
- PlayerUnknown’s Battlegrounds
- Windows 10
- Autós topik
- Eredeti játékok OFF topik
- Samsung Univerzum: Az S23-at is megbabonázta a Galaxy AI
- Bugok, problémák a PROHARDVER lapcsaládon
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- További aktív témák...