-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz Napfénysüti #37632 üzenetére
Azért mert valószínűleg a BO hifi több mint az allroad teljes értéke
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz Napfénysüti #37740 üzenetére
Úgy köszöntem el tőle, hogy kéne nekem minden lecserélt alkatrész pontos típusa (kicsit olyan stílusban, mint ha történelem órán feleltetném, és mondanám, hogy következő órára pótolja be trianont), de valahogy kétlem, hogy magától visszahív, és elkezdi sorolni. Én meg már nem hívom magamtól...
A kérdés akkor, hogy vegyek-e egyáltalán bármit.
Ahogy most gyorsan szétnéztem, kb ezek az öreg A4-ek voltak, amik műszakilag és esztétikailag is tetszettek amellett, hogy akár megfizethetőnek is tűntek.Sokkal többért nem éri meg kocsit vennem, akkor használom inkább tovább apámét, ami többet fogyaszt (~10l-t) és főleg nyáron ő is elég sokat gurul vele (nem áll mindig rendelkezésemre), de egy >=1M autó nekem nem hozná vissza az árát pár éven belül még akkor sem, ha csak kb. fele gázolajat iszik. Olyat pedig szintén nem akarok, amibe kevésbé szívesen ülök, mint apáméba, mert akkor meg az lesz, hogy itt parkol egy olcsó személykocsi, de én is apám terepjárójával járok, mikor neki nem kell, fogyasztás meg leszarva. Úgy még a kifejezetten olcsó személykocsi sem térül meg, ha nem igazán használja senki.
(Példnak most egy papírszuzukit, amihet képest egy terepjáró egy guruló erőd...)[ Szerkesztve ]
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
tresh
addikt
válasz Napfénysüti #38236 üzenetére
Hát vti civicből olyat találni ami igényes vagy normális állapotba van mint a fehér holló
-
Bati0501
őstag
válasz Napfénysüti #38432 üzenetére
Itt is ennyi szerepel:[link]
-
giigz
veterán
válasz Napfénysüti #38432 üzenetére
Besz@rás, több helyen is megnéztem, és tényleg 880 kg Ez akkor elég jól megy az 1.6 101 LE-vel is...
-
hobizoli
nagyúr
válasz Napfénysüti #38437 üzenetére
puttonyom meg 1030kg es kisebb meretosztalyu vas
több drón kell ;P
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Napfénysüti #39017 üzenetére
Én is, néha 5-10 percre bekapcsolom párhetente, hogyne álljon be a rendszer de kb ennyi. Nyáron persze többet van használva, de télen max páramentesítésre...
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
qdak
addikt
válasz Napfénysüti #39017 üzenetére
detto, inkabb a tetot huzom el
1-2x hasznaltam paratalanitani, de sztem sokat arra nem er.nyaron meg jol meglehet fazni tole
[ Szerkesztve ]
(Don Hedo) ஃ°˙*˙°ஃ доступ запрещен ஃ°˙*˙°ஃ; Eladó HP ML350 G6: https://hardverapro.hu/apro/hp_ml350_g6/friss.html
-
Xero
nagyúr
válasz Napfénysüti #39027 üzenetére
Én is szemüveges-lencsés vagyok. Semmi bajom vele. Mondjuk en dolgozni lencseben nem tudnek. Alig pislogok a monitor elott, szóval szépen kiszárad.
-
GabN73
addikt
válasz Napfénysüti #39672 üzenetére
+1.
Valaki az élvezetért vezet
-
stangli
senior tag
válasz Napfénysüti #39682 üzenetére
és mi a vélemény? miért adja ennyiért?
-
stangli
senior tag
válasz Napfénysüti #39684 üzenetére
Talán egy gyűjtőnek megérné, de Mo.-on hol van piaca ennek? Úgy gondolom, ha már a mai világban, amilyen autók a piacon vannak, szert tudott tenni rá egy papi crx-ére, élvezze ki, tegye garázsba, hétvégén vegye elő, napos du-on menjen honda találkozóra és ne nyerészkedjen rajta, majd az unokája szép kis összeget le tudd majd akasztani, ha még jó állapotban lesz az autó...
-
Typhoon47
őstag
válasz Napfénysüti #39684 üzenetére
de mi a poén a gyári crx-ben? hogy nem volt még ropira törve mint a többi? ennél az autónál ez nem tök m1?
"Education is important but big biceps are importanter"
-
-v-
addikt
válasz Napfénysüti #39966 üzenetére
Tudtommal nincs türelmi idő. Majd októbertől jön, hogy ha lejárt, nem veszik el automatikusan a forgalmit... erre gondolsz?
-
őstag
válasz Napfénysüti #39966 üzenetére
Viheted lejárt műszakival. Két hónapig volt szerelőnél az autó, és már a negyedik héten lejárt a műszakim. Elhoztam, levezettem 60km-et szerencsésen, és itt nálunk azonnal mehettem is vizsgáztatni.
Telefonon gyorsabban elérsz: 06705213007
-
varga911
senior tag
válasz Napfénysüti #40058 üzenetére
USA-ban leeresztik, de a video kanadai.
-
Integra
titán
válasz Napfénysüti #41007 üzenetére
vr6-nak tűnik. külde neki valszeg.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Bigemperor
senior tag
válasz Napfénysüti #41115 üzenetére
De az ufónál a Sedan sokkal jobb, nekem is olyanom van
Még a beltere is sokkal vállalhatóbb, nem beszélve a formájáról. -
Bigemperor
senior tag
válasz Napfénysüti #41118 üzenetére
Elég sok mindenben. Műszerfal is más, de a két beltér közötti talán (legalábbis számomra) legfőbb különbség, hogy a sedanban a térérzet sokkal jobb. A hátsó ülések előtti lábtérnél még -tudomásom szerint- az accordot is veri /persze sajna a csomagtér rovására/.
[ Szerkesztve ]
-
EQMontoya
veterán
válasz Napfénysüti #41596 üzenetére
Oda vo't irva, hogy 1.8 vti swappes. Read -> write, a forditott sorrend nem oly' jo.
Same rules apply!
-
MunezXBK
nagyúr
válasz Napfénysüti #41624 üzenetére
3.0 V6-nál pedig jó.
-
TaaT
veterán
válasz Napfénysüti #41624 üzenetére
Az a baj hogy ha nincs a hátsó lökhárítóba hely kialakítva a végeknek akkor nem az igazi az összkép
Give them hell Ukraine!
-
válasz Napfénysüti #41628 üzenetére
Pedig Gazsin is dupla...bár már annyian leszaroztátok itt, hogy lassan illene tudomásul vennem h tényleg szar
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
#27813376
törölt tag
válasz Napfénysüti #41879 üzenetére
A Tipo fórumot olvasgattam mielőtt megvettem. A dízel Fiat motorok kifejezetten jók, megfelelő karmantartással. A tulaja évek óta egy számomra ismert autófényező, rendes, precíz ember.
-
válasz Napfénysüti #43749 üzenetére
Pedig valóban aszonygyák h a 2/3 tartományban jó a motornak.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
tomcsi23
veterán
válasz Napfénysüti #43753 üzenetére
Jó, hát akinek 5500-tól kezdődik az élet...
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
DeFranco
nagyúr
válasz Napfénysüti #44518 üzenetére
Mert nem egy repedt főtengelyes suzuki amit üveghangon kell járatni, hogy berakd kettesbe azért.
-
Xero
nagyúr
válasz Napfénysüti #44559 üzenetére
9-el én vagyok az arany középút.
(#44563) ABE: Touché!
[ Szerkesztve ]
-
zoo8800
veterán
-
giigz
veterán
válasz Napfénysüti #45505 üzenetére
Na ebben egyetértünk Bármennyi pénzem is lenne, nekem egy 911 Carrera 4 tökéletes lenne, de nagyon Nem is olyan drága (új Allroad árban van), és én legalább 10 évig tökéletesen ellennék vele... Ejj, de jó is lenne
-
Xero
nagyúr
válasz Napfénysüti #45505 üzenetére
Ez az egyetlen igazán komoly top autó ami még hétköznap is racionálisan használható.
Ha nagyon megszaladna a csacsi, akkor én is egy 991 Carrera S vagy 4S-ben tengetném a napjaimat Chrono csomaggal. Nem tudom, hogy mennyit venne el az élményből a 4 kerék, de nem tartom magamat annyira profinak, hogy egy 400LE-s parittyát akár hóban is gond nélkül terelgetnék a szerpentinen.
E90/91/92 projectem kis update: Megnézték nekem az autót. Minden jónak tűnik vele, de lefoglalni nem lehet. Még fent van, de jelenleg a racionális énem az erősebb és nem tartom valószínűnek, hogy ennyivel kitolnám a már így is kitolt keretet.
-
Bigemperor
senior tag
válasz Napfénysüti #45512 üzenetére
-
qdak
addikt
válasz Napfénysüti #45715 üzenetére
kipuf meg hatso ivek re irtak rozsdat,
irtak a kuplung nyekegeset, meg h a rukit nem mindig veszik elvileg tip hiba, az utolso hat...tresh jaja vannak fanatikusok
(Don Hedo) ஃ°˙*˙°ஃ доступ запрещен ஃ°˙*˙°ஃ; Eladó HP ML350 G6: https://hardverapro.hu/apro/hp_ml350_g6/friss.html
-
qdak
addikt
válasz Napfénysüti #45719 üzenetére
okes
kozbe kiderult holnap megyunk.
integra: ok, mar erdemes volt felhozni, ezt nem tudtam.
koszi az infokat.[ Szerkesztve ]
(Don Hedo) ஃ°˙*˙°ஃ доступ запрещен ஃ°˙*˙°ஃ; Eladó HP ML350 G6: https://hardverapro.hu/apro/hp_ml350_g6/friss.html
-
Integra
titán
válasz Napfénysüti #45736 üzenetére
mert ő is tovább nyújtózkodik mint a takarója ér, mert többet akar mutatni, mint amit tud. ilyenkor születik az, hogy kabrio+dízel.... normális motorra és üzembentartásra már nincsen pénze... a legtöbb ember ilyen.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
!Overdose!
őstag
válasz Napfénysüti #45955 üzenetére
Én meg 5W-40-et, ha nem eszi.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
giigz
veterán
válasz Napfénysüti #45955 üzenetére
A 10W-40-hez képest vettél észre bármi különbséget?
-
giigz
veterán
válasz Napfénysüti #45960 üzenetére
Igen, valami kis fogyasztása volt, most pontosan nem emlékszem már mennyi, meg még saját mérést nem is csináltam, csak egyszer a szerelő mondta, hogy rátöltött, mert a minnél volt... Tehát most lesz először az, hogy nálam új olaj kerül bele...
-
TaaT
veterán
válasz Napfénysüti #46100 üzenetére
Úgynézki igen [link]
Amúgy tőle a Z4 azért tetszik.
Give them hell Ukraine!
-
whitezo88
nagyúr
válasz Napfénysüti #46133 üzenetére
a vérfrissítés valóban kellett, nekem mindkettő tetszik, a régebbi klasszikusabb kulturáltabb volta miatt, az újabb pedig a modern kinézete miatt. bár a középkonzol annyira nem jön be, inkább nézzel felém, ne valami széles csápszerű nyúlvány legyen.
-
TaaT
veterán
válasz Napfénysüti #46133 üzenetére
És tényleg, hát akkor mellé
De az egyest ő tervezte és az is tetszik
Integra: nem foglalkoztam vele igazából de nem is kritizáltam a munkáját, szimplán némelyik nem tetszik...
Az ódi design meg a célközönségnek bejön, és addig nincs probléma amíg viszik mint a cukrot
Give them hell Ukraine!
-
TaaT
veterán
válasz Napfénysüti #46147 üzenetére
Ellenkezőleg, amelyik nagyobb cég kicsit is költ a fejlesztésre az faragja le a súlyos kilókat az új modellekről
A hetesgolf már bő 100kilóval könnyebb mint a négyesgolf.
[rvilike]: "fölöslegesen sok lóerő kezd lenni lassan minden hétköznapi új autóban."
Ehhez képest a totalkarosok csak úgy tapsikolnak amikor jönnek ki a downsizing jegyében a kicsi turbós/nyomatékos alap autók
A régebbi alap kisköbcentis szívóbenyásokat meg rendesen megköpködték...
Give them hell Ukraine!
-
-v-
addikt
válasz Napfénysüti #46147 üzenetére
Ez is igaz.. de azért nézd meg az 1.8 TSI 7.x mp 0-100... vagy az 1.6 turbo focus vagy astra.. hasonló gyorsulási adatok. Régen a 7.x mp-es 0-100 a hot hatch meg a sportos modellek privilégiuma volt, most meg lassan ciki, ha 10 fölötti érték szerepel a katalógusban..
[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz Napfénysüti #46172 üzenetére
Jaja Mazda csökkentette most, sőt a VW és a Skoda is.. vagyis a volkswagen konszern ja.
-
TaaT
veterán
válasz Napfénysüti #46172 üzenetére
Golfok között az ötös volt a legnehezebb, alsóhangon ~1300kg... 2008-ban jött a hatos golf, az már újra olyan nehéz volt mint a négyes golf...
Give them hell Ukraine!
-
válasz Napfénysüti #46302 üzenetére
Már aki...
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Typhoon47
őstag
válasz Napfénysüti #46302 üzenetére
volt egy ilyen korszak valóban, de az elmúlt. volt warnyúnk, sok ladánk, daciánk.. hát örülök, hogy többé soha nem kell azokban ülnöm. csak évekkel később fedeztem fel, az akkori autók másik oldalát.. pld. egy w123 emlékszem, micsoda fel-nem-fogható luxus autónak tűnt egy w353-hoz képest.
"Education is important but big biceps are importanter"
-
TaaT
veterán
válasz Napfénysüti #48521 üzenetére
Nekem bírt vagy 3-4 évet a hátsó valeo
A Bosch Aerotwin meg 2008 jan óta faja
[ Szerkesztve ]
Give them hell Ukraine!
-
válasz Napfénysüti #48521 üzenetére
Igen jó. (bár gondolom van belőle jobb meg rosszabb is)
Nekem az első pár 3 éve van fent és még mindig jó, az anyós ülés előtti mostanában kevés esőnél már néha húz egy kis vízcsíkot, de még vállalható.Mondjuk ez drága is volt, valami 8k körül volt a pár.
(#48527) Napfénysüti: ami nekem van az kocc ugyan az, mint a bosch aerotwin, árban is hasonlóak voltak, nekem bevált.
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
zolikaDB
veterán
válasz Napfénysüti #48536 üzenetére
Dettó így vagyok vele!!!
runner 125: gratula! Adatok jöhetnek!Valami Valeot leakasztok holnap, vagy ha esik az eső, akkor 400km alatt pályán kiderül, h mi legyen. 6-7k fölé nem mennék...