Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
BigBlackDog
veterán
Mondjuk szerintem ezek az előítéletek nagyrészt amiatt vannak, mert nem mindenki rendelkezik naprakész ismeretekkel ezen a téren. Azért 8-12 évvel ezelőtt még bőven nem volt telepakolva a benzinesek jelentős része költséges finomságokkal (pl. kettőstömegű, direkt befecskendezés, turbó).
-
nagyúr
Na meg hogy milyen hosszútávra tervez valaki.
Lassan nem lehet majd közlekedni normálisan a dízelekkel, mert kitiltják őket a városközpontokból, vagy drágább a parkolás stb. 10 évig biztos jók még, de eladni kb. lehetetlen lesz egy dízelt 10 év múlva.
Vagy ki tudja, de az biztosAki él és nem boldog, az téved!
-
Lokids
addikt
Egyszerű. Engem nem érdekel mennyit fogyaszt. (Főleg, mivel engem csak a sport változatok érdekelnek, és azokból nem is gyárt egy márka sem dízelest.) Gondlom nem véletlen, hogy a dögnéhez M5 BMW is benzinnel működik. Pedig ott is mozgatni kell a tömeget.
Ráadásul technika ide vagy oda, a dízel még mindig jobban szennyezi a környezetet, mint a benzin. Nem sokkal, de akkoris... Párizsból is tuti csak a benzines lobbi miatt akarják kitiltani az összeset.
Az meg hogy 5L vagy 7L-t fogyaszt az autó nem mindegy?If you chase two rabbits you will lose them both.
-
sheep
addikt
Egy csaj ismerősömnek is az van és imádja.
500 km-es utakat szokott autózni mert Ausztriában dolgozik. Neki nem kényelmetlen.
Az biztos hogy az Ignis nem az autóépítés csúcsa, és valószínűleg a hölgy sem ült még jó kocsiban, nincs viszonyítási alapja. Ha lenne lehet ő is leszólná.
De ha neki megfelel akkor szerintem városban szaladgálni másnak is jó lehet.
A váltó hiba nála is előjött amúgy, más baja nincs, kb 5 éve használja.Szerintem egyébként az hogy kényelmetlen, pattog, ezek szubjektív dolgok. Nekem pl. a régi swift után minden autó Mercinek tűnik, még az Ignis is.
9700K, INNO3D GEFORCE RTX 4090 X3 OC , HP Reverb G2
-
Acheron
őstag
Ennyire alacsony fordulaton érkező nyomatékhoz azért talán kellene még pár köbcenti - vagy a turbo. A Mazda 120 lovas, szintén 2 literes Skyactiv motorja cirka 4000 környékén adja a maximális nyomatékot, és az egy jól sikerült motor. A fejekben pedig a nagyobb motorméret általában nagyobb fogyasztást is jelent, még ha ez nem is minden esetben igaz, ki tudja hogy fogadná a piac, főleg ebben a downsizing mizériával átitatott környezetben.
A Volvonál mondhatni hagyomány a turbós motorok használata, tőlük egy szívó bedobása nagyobb meglepetés lenne (számomra). Az pedig, hogy egy konstrukció különböző teljesítményűre hangolt példányaival fedik le a palettát, szerintem logikus lépés, gazdaságilag mindenképp.
Más kérdés, hogy magamnak nem ezt a gyengített verziót választanám. És már csak hagyományőrzésből is maradhattak volna az öt henger mellett(#146118) Kornel: Szép . Ehhez sokszor a kombi sem elég, ha az első üléseket nem tudod síkba fektetni.
Itt már csak a tetőcsomagtartó segít (pont egy ilyen létrát hurcolásztam egy időben Apósom és közöttünk, fent a tetőcsomagtartón. 120 -nál pont olyan hangot kezdett kiadni, mint a Star Wars -ban az Y szárnyú kötelék )[ Szerkesztve ]
-
Acheron
őstag
Valószínűleg meg lehetne oldani - ha ez lett volna a cél. Ezek javarészt 5 - 6 hengeres motorok, az egy Camry kivételével, ők pedig deklaráltan egy relatív olcsón gyártható (már a mi a gyártási költségeket illeti) motorcsaládot terveztek kifejleszteni, ami lefedi a teljes palettát. Erre jó megoldás lehet egy ilyen köztes átmérőjű blokk, amivel a feltöltéstől, beállításoktól és nyilván az egyéb alkatrészek terhelhetőségétől függően 122 - 306 lóerőt tudnak kezelni. (nem tudom, a 367 lovas Polestar -ban ugyanez a blokk van -e, de köbcentire az is megegyezik vele)
Visszatérve a kiinduló motorhoz, szívesen kipróbálnék egy 1.6 Ford ecoboost -al szerelt V40 -et is vele szemben (vagy szívesen olvasnék összehasonlító tesztet) , kíváncsi lennék a különbségre -
-v-
addikt
Gondolom.. van pár nordschleifés meg egyéb videóm régről mentve, vicces mikkel tartja a lépést. Amúgy a 2 literes turbóra azért azt írják, menni is megy elég súlyosan
Qru: boxster
focvis: a turbó nagyon ritka, nagyon drága, és nagyon megy [link] szerintem biztos, hogy a 2.2-eset próbáltad. Egy olyan is jöhetne
Neked amúgy inkább gt kéne szerintem, nem boxster meg ilyesmi. Én valami slk mercit vagy ilyesmit tudnék elképzelni neked[ Szerkesztve ]
-
kalmanchris
tag
Mint ahogy ezt bármely alkatrésszel eljátszhatja az a mester. Csak google-ba beüti, hogy hátsó híd felújítás, kapásból 5-6 céget dob ki, mely ezekkel foglalkozik, az általad írt ár feléért, gyári alkatrészekkel, kivéve Berhida. Plusz az autó életében egyszeri művelet lesz, ha nem földúton jár naponta. Nem hinném, hogy költségesebb lenne ez a futómű bármely másik független lengőkarostól.
-
kalmanchris
tag
Mint olvastad, jóval kevesebb ma egy 206-os futó rendbetétele is. Kakasdi cég, ahol napi szinten ezt csinálják, eddig egy berlingo volt amit visszavittek felújítás után. Túlterhelték és átugrott egy fogat a torzió.
Amúgy 206, 306 és xsara hídjai nem szeretik a nagy terhelést. Nekem a xsara kupé felújításkor megkapta a kombi rugóit. Sokkal élhetőbb, masszívabb lett.
Berlingo, picasso jobban bírják, persze erősebb a rugó.
Puntonak gondolom egyszerűbb, nem független futója volt.[ Szerkesztve ]
-
Integrale
veterán
Tényleg nem.
A kiabálós komment se kutya. A napokban láttam egy új 6-ost, 100%ban skyactiv motorral, olyan kék kipufogógáza volt, mint az ég. Mágus említett is valami kenési problémát ezeknél, érdekes.[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
runner 125
nagyúr
Engem iszonyú szinten taszít, ha egy autó ennyire rohad.. legyen bármennyire megbízható és japán. Komolyan, nem értem így ki vesz Mazda-t manapság, pláne használtan.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Integrale
veterán
Nem ugy van, hogy csak az uj modelleket kotelezhetik ilyen tesztekre? Pont mint par eve az uj S osztaly, aminek a klima toltete nem volt elfogadott, viszont volt egy kiskapu, miszerint a modell csak egy facelift, mert az elozo S fodarabjait hasznalja, ezert forgalmazhattak az idokozben betiltott toltettel.
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
Lapozd fel az osszes korabeli szaklapot, turd az internetet es tajekozodj.
A 19 padlolemezet, futomuvet hasznalja, eleinte meg a motorok is azonosak voltak. Egy eros facelift mint a B6 B7 Passat.
Az autogyartok ritkan hasznalnak csak 4-5 evig egy padlolemezt.[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
Igazad van, a facelift szón elcsúsztam az első hozzászólásnál.
Egyébként az akkori tesztek amiket olvastam róla (hazai, külföldi), újradizájnolt Renault 19-ként hivatkoztak rá. Aztán, hogy ez kinek facelift, kinek teljesen új modell, nézőpont kérdése. Nekem nem fér bele a teljesen új modell kategóriába, mert tudod te is nagyon jól, hogy nem az."Bad reklám is reklám too"
-
lenko
aktív tag
Szar helyről származik, oda nem figyelő tulajjal, garázst nem látott, kb. ezzel
Amiket te felsoroltál most produkálja kb. a régi G3-om ami 21,5 éves most....Az enyém 2001 utáni, az égvilágon semmi nem rohad rajta, topic treffenen látták már párszor, ezt mivel magyarázod? Alján is csak a hővédő lemez felfogatók rozsdásak. Az előző passatomon még az sem volt az ami 7 évvel idősebb volt...(full garázsos, kevés km, 1 tulaj stb...)
[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
#94529552
törölt tag
Ne butáskodj már! Előbb is válasz helyett csak hagyjukozol itt.
Amit itt mondanak az emberek azok vélemények, amiért nem lehet megszólni senkit. Érted?
Bár, ha nem értesz egyet vele, akkor elmondhattad volna, hogy te hogy látod a török és indiai összeszerelést, a japán, szlovák, magyar vagy akár angliai meg német melóval szemben, mert biztos vannak konkrét tapasztalataid vele, különben miért faggatóztál volna.[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
A fenyezes szerintem abszolut nem reszletkerdes. Le lehet fujatni egy elemet 10k-ert, aztan 2 év mulva dobja le a lakkot vagy a gittet, meg lehet 25k-ert normalis muhelyben is fenyeztetni ami kozel gyari minoseg lesz.
Nekem amikor rohadt a bal hatso ajtom alja, meg volt itt ott az auto aljan is kis rozsda, akkor Dunaharasztin egy muhelyben 15(!)k-t mondtak javitasra. Kepzelheted mit csinaltak volna annyiert Vegul a Gustavvson Carosserie profi modon intezte a dolgot, ajto aljabol levagtak, hozzahegesztettek, fenyezes, auto alvaz + uregvedelem, 3 reteg alapozas elotte, rücsi, karosszeria tomito paszta, fenykepes dokumentacio, polir, 170k lett a vege. Na gondolhatod hogy hány ember dontott volna Gusztiek javara, ha hallja az elozo muhely árát elotte.
En nem mondom hogy nem lehet korabban torott autot venni, az enyem is torott volt, megis megvettem. Annyit mondok csupan, hogy ilyen esetben erdemes még elovigyazatosabbnak lenni.
[ Szerkesztve ]
-
blt.62
őstag
Ezek a kocsik amiket írtál Toyoták? Kapok ezekből automata váltóst 1 milláért?
Mert kell az öt személyes kocsi hisz néha vinnem kell a lámyaim. Amúgy legtöbbször egyedül megyek. Vagy mit nézzek? Az a baj hogy az enyémnél újabb picassókat is szidják. Azért sajnálom az enyém mert 3 éves kora óta nálam van 74 ezer km-rel vettem. 12 év alatt hajtottam bele 125 ezret mert most van benne 199 ezer. Állítólag ezek a 2.0HDI motorok elmennek símán 700 ezret is.[ Szerkesztve ]
MegtorloXp
-
theuprising
tag
Erről eszembe jutott egy nagyon fontos kérdés, szuszinho mennyit mész egy évben?
Bár városi közlekedésre használnád a kérdésed alapján, szóval csak tippem szerint nem eleget, hogy megérje a dízel. Meg a másik, városba nem vennék dízelt.Igen az 1.9 Octavia beletartozik a "faékegyszerűségű" TDI-k közé, ismerem, egyik kollégámnak az van, vezettem is, de így is van benne kettőstömegű, turbó, magasnyomású (részecskeszűrőben nem vagyok biztos, az van?).
"elülső lambdaszonda nekem 30k, muter Polojában 40k (most képzeld el mennyi lehet egy Passatban)." 28k
Ez egy több éves story volt nekem, most kíváncsiságból megnéztem unixauton az 1.8-as T25 benzines Avensisbe van már 18k-ért is gyári minőség, bárdinál meg 19k-ért Denso, ami ráadásul hivatalos Toyota beszállító.[ Szerkesztve ]
-
bajnokpityu
félisten
vw féle dieseleknél érzékenyebb a kettőstömeg és a kuplung. maga a konstrukció érzékeny. mikor autót kerestem, weltautonál elég sok 80-90nél cserélt jószág volt. azt mondják azt nem szereti ez a blokk, ha kis fordulaton használod. (de báz, dieselt hol használj? )
psa féle hdi 2.0 ból ismerek a túlsó végletes blokkot, 500e van benne, és full gyári a blokk. kuplung volt 1x cserés.
eladó topping dac
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Elemlámpa, zseblámpa
- Alternatív kriptopénzek, altcoinok bányászata
- Xiaomi 11T Pro - Mi-nek nézel engem?
- iPhone topik
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Hivatalosan is bejelentették a Horizon Zero Dawn Remasteredet
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Ukrajnai háború
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen