-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
-
-v-
addikt
válasz hobizoli #64553 üzenetére
Vályi mondta valamelyik égéstérben, vagy lehet kommentelte valahol, hogy nagyon a üzemanyagcellában látják a jövőt sok gyártónál .. én szerintem az is lehet, át akarják ugrani a turbós korszakot, így megspórolják a fejlesztés költségeit, nem kell átállni arra.. addig reszelgetik a meglévő motorjaikat, eladják valami jó marketing dumával, és a háttérben meg gyúrnak a következő lépésre.
-
nagyúr
válasz hobizoli #64553 üzenetére
a cikkben le volt írva, hogy a legtöbb országban nem ccm-re adóztatnak, hanem kW-ra vagy káros anyag kibocsátásra
ezért hiába 2,0 motor ha lóerő és nyúlmókus alig akad benne amit adóztathatnának
8-9 sebességes váltóval és váltózó vezérléssel szinte állandó ideális fordulaton lehet tartani
például a pirosnál álva csak annyit fogyasztana, amennyit egy 0,8-as vagy 1-es szívó dízel fogyasztana
a max fordulat, meg nem érheti el az 5000-et sem
így könnyen lehet hogy városon kívül 4 liter 4,5 liter, városban meg 3,8 literes fogyasztás benzinből, ami igen kicsi kibocsátást feltételez egy 2,0-ás benzinesnél"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
ReSeTer
senior tag
válasz hobizoli #64553 üzenetére
Tudod mi a parasztvakítás? A downsizing. Na az aztán az. Jó pár újság már bebizonyította, hogy nem fogyasztanak kevesebbet, és ha odalépsz nekik, akkor meg bekérnek annyit mint egy szívó v6. Élettartamot meg inkább hagyjuk.
Nem azt mondom, hogy ez a Toyota megoldás valami überbrutál lesz, de még szinte SEMMIT se tudunk róla, hogy hogyan akarják megoldani. Várjuk meg míg jönnek az első modellek ezzel a megoldással (tudom, priusban már van ilyesmi, de az nem kifejezetten erre van kitalálva).
-
-
!Overdose!
őstag
válasz hobizoli #64756 üzenetére
Igen, de ebből a user annyit tapasztal, hogy nem kell két olajcsere között utántölteni. Jártam már olyan autóval, ami keményen ette az olajat. Egyszerűen nem kényelmes. Olajat kell venni, amit a csomagtartóban kell tartani, folyamatosan olajszintet nézni. Köszönöm én nem kérek belőle többet.
Mod: A tiprás megint más kérdés, azt el tudom fogadni, de egy átlagosan használt autóba nem kelljen literszám önteni az olajat két csere között.
neduddki:
[ Szerkesztve ]
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
Kornel
veterán
válasz hobizoli #64833 üzenetére
ez igaz.
de ha jól tudom ő nem pesti.
amit én írtam téli városi rövid távú fogyasztások, az még miskolcon volt, napközben, forgalomban, nem hajnalban, és késő este.pesten nyilván a reggeli és délutáni csúcsban lesz a legmagasabb a fogyasztás, de mostanában egész jól lehetett közlekedni, amíg nem túrták fel vagy zártak le utakat, villamosvonal felújítás, stb.
-
neduddki
nagyúr
-
Kornel
veterán
válasz hobizoli #64835 üzenetére
mondjuk annyira nincs még hideg, hogy téli fogyasztás jöjjön ki.
persze nem nyár van, de ősszel 10 liter akkor is sok egy 1.4 astrától. szerintem.amúgy nekem a fojtószelep rajta van a vízkörön, úgyhogy bemelegedés után télen se mínusz fokot szív a motor.
(#64839) giigz: egyetértünk, szerintem ezek a reális adatok, ha ésszel vezetsz.
1.4 16V astra sose megy el 6-ból, inkább a 7 vegyes a reális. de 10+ liter akkor is sok.
[ Szerkesztve ]
-
-
zsambek
aktív tag
válasz hobizoli #64979 üzenetére
Igen, nekem kell fizetnem az átvizsgálásnak a költségét, mivel nekem kell. Az egész félreértésemnek az alapja annyi volt, hogy úgymond az eladónak megéri az, hogyha van egy teljes átvizsgálásról papírja, de abba nem gondoltam bele, hogy annak a papírnak csak akkor van értelme, ha az adott vevő előtt történik az átvizsgálás...
-
Kickass
őstag
válasz hobizoli #65032 üzenetére
nyilván sok a hülye ezzel számolni kell, ellene meg sokmindent nem lehet tenni, jobb ha az ember mások helyett is figyel
de pl még a PGT volt ahol tudtak szivattak a kedves cartársak inkább dudált a majma ahelyett, hogy beengedjen, direkt rágyorsít stb...aztán persze ezek egy részét ha forgalmi helyzet úgy adta cigire vettem olyankor meg csak pislogtak mint pocok a búzában, hogy ez hogy meg honnan jött és hogy került elém
de mióta pl. a 156 van többször engednek be sávváltásnál vagy engednek ki/lassítanak le kereszteződésben vagy szimplán csak a kapubejáronkon ami közvetlen az utcára nyílik
ez pedig egyértelműen az a fajta pszichológia, h nem a pöttöm Punto púposkodik az út szélén/tükörben/akárhol hanem egy nagyobb/komolyabb megjelenésű autó
persze ettől még hülye meg agresszív barom sok van az utakon.... -
-v-
addikt
válasz hobizoli #65037 üzenetére
M0 déli hídról ha jössz Budáról és mész Csepel fele... lejössz a lehajtón, jobbra mennél föl az útra.. lámpás kreszteződés, de jobbra kisívben nincs lámpa.. Itt... még ha soha nem jártál arra is látszik messziről, hogy ez lámpás kereszteződés, a többiek látványosan ácsorognak stb. de jobbra mehetsz ..Nincs is stop tábla jobbra... Hogy szokták itt sokan? Megközelítjük a kereszteződést 8,3 km/h-val (mögötte én már anyázok hogy mennyélmár balról piros van nekik, lehet menni ... ). Miután odaért a kikanyarodáshoz, megáll nullára. Utána akkor ott álldogálunk másodpercekig, hogy most mi is legyen, biztos nem jön-e senki ... mire sikerül processzálnia a forgalmi helyzetet, addigra elindulnak balról , és végig kell várni a kocsisort, mire ki tudunk kanyarodni ... Minden második alkalommal ez van kb., érthetetlen ezt hogy nem bírja valaki felmérni 1 mp alatt, hogy vezethet az ilyen, meg hogy boldogul akkor gyorsabb/váratlanabb és bonyolultabb helyzetekkel? Ugyanez volt visszafele régen.. most már átépítették a hidat... Régen nem volt túl hosszú a felhajtósáv ... itt láttam olyat, hogy a csaj megáltt!!! a gyorsítósáv végén, annyira nem sikerült abszolválni a besorolást De rendszeresen nem sikerül úgy az emberek felének, pedig nem mennek itt sokkal ... kb. már amikor a lámpától elindulunk lehet érezni az előttem haladó "dinamikájából", hogy gondok lesznek
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz hobizoli #65085 üzenetére
persze
egy suzukira többet kell költeni egy év alatt.
ez mind kamu.
csak gondolj bele, ha évente kétszer beállíttatod a futóművet, meg átrakatod a gumit(vagy csak kincentíroztazod), már az több tízezer, gumi is kell, olaj is kell, szűrő is kell, megint csak több tízezer, és ezeken a szar utakon garantáltan minden futómű leamortizálódik, pár évente az elvisz soktízezret, és a kocsinak még nem volt semmi baja! ami valljuk be esélytelen -
diegho
nagyúr
válasz hobizoli #65085 üzenetére
Minden sebességkorlátozást betartva? Úgy használva, mint egy normál autót? Abszolút nem lehetetlen.
kornelka 10 ezer az évi gumicsere? Mondanám a privát szerelőm árait:
olajcsere munkadíja: 1500
centírozás 400/db
futómű átnézés állítás 1000igen, ennyiért dolgozik a szerelőm, természetesen számla nélkül, mivel már 20 éve ismerem. Igazad van a gumit nem számoltam bele, hiszen azt talán nem koptatja kevésbé a toyota, de legutóbb télit vettem 4db barum polaris2 10e km-t tettek bele 18k volt összesen.
Jártam toyota koto nagykanizsában is. A jobb első fék fogott kicsit. Szétszedték, kipucolták, rátették fékpadra, beállították a futóművet, mindez 6000 forint volt. Olajból elf 5w40, nem akciósan 6400, akciósan 5400-ért veszem. Szűrők összesen 2.5k. Mindegyikben cseréltem első fékbetéteket 10k-ért. A corollán állítottak előgyújtást + átnézettem az egészet egy független szervizben, ez volt 10k. Gyertyákat 900-ért kaptam (ngk). Az avensis-el szívtam meg, mert rossz gyertyákat raktak bele, így azt ki kellett vennem, azon 24k-t buktam, ezt nem számoltam bele. Lehet számolgatni, én nem számoltam össze.
[ Szerkesztve ]
-
diegho
nagyúr
válasz hobizoli #65117 üzenetére
Vettem én már sok dolgot a bolti ár töredékéért. Az említett szerelőm a környék legolcsóbb gumisa. Mikor megvettem a dunlop téligumikat 2007-ben 12300/db áron, akkor volt nála nagyker akció miatt 18+áfa. Tény, hogy az utolsó 4 darabot vettem meg akciósan neten keresztül egy webáruházban, mákom volt. 2007 17. heti gyártás volt, tehát nem túltárolt. Nem tudom miért volt ennyi, de mások akkoriban ennyiért a tesco-s fost vették, nem dunlop-ot. Amikor a carina elment, nyárival adtam el, 40-ért mentek el használtan 2010-ben, szóval elég jó biznisz volt.
-
Land
veterán
-
-
válasz hobizoli #66102 üzenetére
Mert a Mol a Brenthez köti az árat, de az oroszoktól veszi a szart. Ez van.
A határon túli tankolás meg már egy ideje szúrja a kormány szemét. Engem a határon már akkor lekapcsolta a kocsival amikor 2 hétig a kollégákat kellett naponta 2x hoznom vinnem. Meg is mondták h ebből előbb utább komolyabb probléma lesz, fogjam vissza magam
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz hobizoli #66284 üzenetére
Na de ha alig jár vele, akkor miért vett dízelt? Tényleg elég nagy a difi árban, Mo-n meg az üzemanyag kb ugyanannyiba kerül, max a fogyasztás ellensúlyozná az eredeti árat. No meg persze az, hogy ha valaki mindenáron dízelt akar, az úgyis dízelt vesz, mindenféle észérv ellenére, de itt azért gondolom előbb-utóbb, vagy legalábbis az esetek nagy részében győz a józan paraszti ész. Persze ott van még az a lehetőség, hogy valahonnét sikerül nagyon olcsón gázolajt szerezni, de ez meg egyrészt többnyire illegális, másrészt én speciel akármennyire is olcsó, nem vennék ellenőrizhetetlen eredetű üzemanyagot egy sokmilliós autóba.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
giigz
veterán
válasz hobizoli #67264 üzenetére
Egyébként én is néztem olyan Uniroyal gumikat, a 66-ot nem találtam olyan jónak, a 77-nek meg nem tetszett a mintája
Ezzel a Vredivel teljesen el vagyok most szállva, rohadt jó vételnek érzem, és a mintája is nagyon tetszik, várom már a havat
A Debica egyébként nem olyan rossz gumi, Sava/Barum szint, talán egy fokkal rosszabb, de a Kormorannál sokkal jobb
-
Kornel
veterán
válasz hobizoli #67268 üzenetére
polaris 2 tényleg kuka... azzal vettem a splash-t, az uton nem nagyon akart maradni.
ehhez képest a nokian ég és föld.mod: ma voltam futómű, lengéscsillapító és fékellenőrzésen, minden ok
mondjuk a lengéscsillapítók már nem tudják a gyári értékeket, de még simán jók, nem is értették, hogy minek vittem a kocsit...[ Szerkesztve ]
-
-
neduddki
nagyúr
válasz hobizoli #68026 üzenetére
HI!
platos duplafukes jumper 2.2 100lo malyi-oktogon tegnap este szkado essoben mogyorodig tele M3 1:27 haladtunk:- )))
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
Új hozzászólás Aktív témák
- UPPSPEL Gamer állítható magasságú számítógépasztal, fekete, 180x80 cm
- Skoda Scala - Szövetszőnyeg garnitúra
- Arlo Smarthub VMB4540 Féláron!
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen