-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
m3tr0
senior tag
válasz hobizoli #8343 üzenetére
igen, abszolút igaz
Mondom, nekem teljesen bejönne ez a PGT dolog, csak azt nem tudom kitalálni,hogy hogyan is csináljam. De akarom, így akarok előzni majd én is.
Egy rossz turbós PGT-ért mi az ami pofátlanul alacsony ár?
Mondjuk 320 helyett 200 ezer? (persze tudom,hogy más is számít..,nemcsak a turbó)[ Szerkesztve ]
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/mazda/mx-5/mazda_mx-5_coupe_1.8i_16v_revolution-20518846#sid=b13b1a91-1e0f-480c-b898-8b9bfb218ee3
-
m3tr0
senior tag
válasz hobizoli #8346 üzenetére
Ahogy nézem olyan nagy választék nincs:
super állapotú svájci kalaptartó nélkül, váltógomb se egyszerű, műalumínium gumiszőnyeg
Ez 500 ezegig, aztén meg van motorháztető perverzitás kettő
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/mazda/mx-5/mazda_mx-5_coupe_1.8i_16v_revolution-20518846#sid=b13b1a91-1e0f-480c-b898-8b9bfb218ee3
-
Zewa
senior tag
válasz hobizoli #8341 üzenetére
"vettem cigire egy E46 M3-t"
Ez szép és jó. Egy E46 M3 azért más minőséggel, biztonsággal, kényelemmel és árral rendelkezik. Ettől függetlenül szívesen átélném mit nyújt egy ilyen kis zsebrakéta...
No aztán meg ha szétszalad a ménes akkor az meglehetősen kellemetlen tud lenni.."Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
m3tr0
senior tag
válasz hobizoli #8354 üzenetére
Nézegetem ezt a gépet és nem értem,hogy hogyan jött ki neki a reg.adóra 140 ezer, amikor max. 87.100 Ft jön ki legrosszabb esetben is, lehet az átírást is belevette egyből.
Ha alapból magyar papíros lenne, akkor zsír lenne...de persze akkor nem ez lenne az induló ára.
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/mazda/mx-5/mazda_mx-5_coupe_1.8i_16v_revolution-20518846#sid=b13b1a91-1e0f-480c-b898-8b9bfb218ee3
-
nagyúr
-
válasz hobizoli #8602 üzenetére
Valóban..biztosan a BWM M5 tervezői is hülyék, ha a motor tetejére is tettek egy olajtartályt, hogy kanyarban-fékezéskor az elkúszó olaj pótlása ne legyen gond. Biztosan...
Akármilyen kicsi a lyuk, de ha sűrűbb a cucc biza nem folyik úgy. (Vizet v jégdarát könnyebb szipákolni szívószállal?) Persze itt másodpercekről beszélhetünk max, de annyi bőven elég akárminek.
Meg lehet hogy keverem a két műszaki megoldást, de a főtengelyi kompresszor az ami már alacsony fordulaton nagyon terhelve van nem? A turbónak is kell leállításkor egy kis idő a vissza hűlésre, pont azért hogy ne égjen bele az olaj. Rgo van benn olaj ha nem is sok már indításkor, igaz csak annyi hogy legyen kenése.
Én csak kérdem ezeket mert nem vagyok szerelő.[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
-
válasz hobizoli #8616 üzenetére
Nah pont ez a helyzet nálam. Most akarom a szelepszár szimmeringeket meg a hengerfej szimmeringeket cseréltetni, mert megjelent egy kevés olaj. És a motorolaj meg nem fogy, csak valami 20k km alatt egy leheletnyit.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
m3tr0
senior tag
válasz hobizoli #8916 üzenetére
Halihó,
hobizoli nem tudsz véletlenül normál PGT-t eladót?
Nézem hahu-t,racing-bazart, expresszt meg a forumra is felnézek..de nincs semmi értelmes.. Ötlet?mod: az volt ilyen 600 körül,ugye?
[ Szerkesztve ]
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/mazda/mx-5/mazda_mx-5_coupe_1.8i_16v_revolution-20518846#sid=b13b1a91-1e0f-480c-b898-8b9bfb218ee3
-
dabadab
titán
válasz hobizoli #9054 üzenetére
"Jah, hat kb annyira volt eladhatatlan az EV1, hogy akik lizingeltek kb mind megakartak venni"
Kerdes, hogy mennyiert. A gyartasi koltsege ugy haromszorosa volt annak az arnak, ami alapjan a lizingdijat szamoltak.
"eloszor "csak" 150km-t, a 97-s modell mar jobb akukkal 200km-t elment egy toltessel 15 evvel ezelott, erre egy hibrid SE kepes meg ma se"
A 200 km azert erosen a legteteteje mindenfele becslesnek es kb a fele a Tesla Roadster hivatalos hatotavolsaganak - ami egyebkent stimmel is, mert a Tesla akkupakkjaba (ami egyebkent par szazalekkal konnyebb, mint az EV1-e) kb. ketszer annyi aram fel
Egyebkent erdemes osszehasonlitani az EV1-et a Tesla Roadsterrel: a Teslat olcsobb gyartani, gyorsabb, konnyebb, ugy altalaban sokkal jobban osszerakott auto, nagyobb a hatotavolsaggal - az egyetlen, amit az EV1 mellett fel lehet hozni, az az, hogy valamivel nagyobb a csomagtartoja.
Nem azt akarom mondani, hogy a Chevron ne manoverezett volna nagyon gyanusan a NiMH szabadalmakkal, de ezen tul is komoly problemak vannak a villanyautokkal.
DRM is theft
-
Rick4
félisten
válasz hobizoli #9373 üzenetére
Most hoztam el egy Ford Explorert a szerelőhavertól, beszélgetünk, mondja, most hívta egy 2.0 DTI Zafirás, kuplung gondja van. Utánajárt, a komplett szett, kéttömegű vasdarab, kuplungtárcsa, szerkezet, minden 500 ezresből meglenne. Kacagtam egy jót. A Zafira meg hirtelen eladó lett.
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
MPowerPH
félisten
válasz hobizoli #9479 üzenetére
"Szoval -szerintem- a teligumi csak hoban jobb valojaban a nyarinal."
Butaság... Ezt kár is forszírozni. A nyári azért nem nyikkan meg száraz 0 fokos aszfalton, mert annyira felkeményedett a hidegtől, hogy a tapadása egyenlő a nullával. Ergo nem tud sírni. A téli és a nyári gumi között nem csak az agresszív mintában kell keresni a különbséget. Szvsz, a téli hatványokkal puhább keverék. Nyáron nagyobb igénybevételnél lazán el is durranna, annyira puha.
Egy puhább keverékű nyári(mint a Yokohama Advan Sport, Conti SP3, Pirelli P-Zero stb.., mind nagy teljesítményű abroncsok) egyébként is sír erőltetett kanyarvételkor, vagy erős fékezéskor. Ez egyáltalán nem rossz, attól hogy sír, még ugyan úgy tapad.() Sőt, az esetükben sokkal jobban.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
-
nagyúr
-
nagyúr
-
Rick4
félisten
-
VR6-Fan
veterán
válasz hobizoli #9982 üzenetére
pld miért kopna jobban egy gyűrű ha fel van húzva a gépjármű, ugyan azt a hatás feltételezve.
az hogy nagyobb teljesítmény mellett erős használattal nagyobb igénybe vételnek vannak kitéve az alkatrészek tény, de ebből számomra nem adodik egyenes hogy a kopás is nagyobb.
(nyilván ha zsugorodik a hajtókar meg nő a síkló csapágyak, meg a csapok terhelése... akkor már lehet nagyobb/gyorsabb kopásról beszélni)
dabadab:sajnos a szarom nem létezik csipsz tuning, talán a rev lime-t szokták egyes UK tunerek fel emelni 7900/8100-ra (7300-ról)
de nem kiforgatva, igen van hardveres mód, de én arra aspektáltam hogy szívónál sem életszerűtlen a 20%-os teljesítmény töblet.
maga a vas gyári, minimális portolás van a fejen, meg a soron.
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
-
AMD Power
titán
válasz hobizoli #10015 üzenetére
Figy ez lett az eredménye a kb 2000e km fogyasztás tesztemnek amit csináltam anno mikor megvettem a kocsit. 6.7-6.9 között a fogyasztásom. Ez 80% város , sajnos főleg rövid távok 10-12km a munkahelyem és igen néha nyomtam a klímát mert nem bírom a meleget.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
mobilefan
aktív tag
válasz hobizoli #10037 üzenetére
akkor félre olvastam.
de a 86le-ra azt írják,hogy annyit eszik mint a 8v-es,csak sokkal jobban megy.kvázi fizika 780kg és 86le elég jó leosztás
volt egy ford fiestám 2002/11 havi, 1.4 79le, 1040kg, város BP 8 lityó...
meg 1x le álltam egy 86le-as suzival versenyezni....kimosta a számat
nem vennék még 1x ford-ot benzinesbe...
maximum egy ST-t[ Szerkesztve ]
-
-
mobilefan
aktív tag
válasz hobizoli #10039 üzenetére
igen vigyázni kell kellemetlen tud lenni
a pláne,hogy mi 2-en ültünk barátnőmmel,ők meg 4-en a suzukiba,bár akkor lehet hogy gti volt ?
nem akartam elhinni....
szídtam is szegény fiestátVissza térve a témához azt sem értem, hogyha én eljárok a B vectra-val 8 literrel városban,ami 101le és 1200kg,, akkor egy sz*ros renault clio mért nem tud elmenni az 1.4 98le, vagy a 1.6 106le motorral 7-8 lityóból ? miközben a kasztni 940kg
akkor ezek szerint a B vectrában csoda motor van ?[ Szerkesztve ]
-
-
-
-
nagyúr
-
-