-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
profi91
tag
válasz hobizoli #24978 üzenetére
A fekete az elég komolyan nézett ki, néztem az emblémát az orrán, de nem tudtam megállapítani mi lehet az....
Kb 5 percet voltam lent, mert a hifis társaságot kerestem, ők meg kint voltak, ahogy az opelesek, bmw-sek is.Az a vicc, hogy elvileg az alfások egy nagy közösség, aztán sehol semmi. Arénába is jártam, ott is vw konszern, pólusnál a hondások, lurdyba bmw, calibra, fiat, hifi, aztán alfa meg soha sehol.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz hobizoli #25326 üzenetére
Ott a pont. 140es átlaghoz nagyon kell menni. Pályán kb 180-190-el tempomattal, hóekével, h ne lassítsanak az előtted haladók. Ha lejösz a pályáról, lehet menni 140-körül Körforgalmakban le lehet lassítani 100-ra Településen belül 100-120. Akkor talán kijön a 140-es átlag. Szoktam tempomattal 140-el menni pályán, de ez is csak nevetséges 80km/h átlagot eredményez. Szóval aki nekem 1.3-as motorral 140-es átlaggal 6 litert eszik, annak kifizetem a benyát, de ha nem lesz meg a 6 liter vagy a 140-es átlag, akkor bizony ugrik a verda.
[ Szerkesztve ]
-
Xero
nagyúr
válasz hobizoli #25326 üzenetére
Egy kampó az autó orrára, az első "pálya büntetős" suv-ra beakasztani menet közben, motort leállítani és örülni. Ennyi a titok. Ő úgy sem fog a tükörbe nézni, a nagy dögnek meg meg sem kottyan plusz 1-1.5 tonna.
Én meg örülök tovább, hogy a 130-150-es tempót az 1.4 8V 8L-ből tudja abszolválni.
(#25328) Mágus2: Azért a 140-es átlag bizonyos körülmények között nem nagy varázslat. Szerintem még nekem is megvan Miskolc-München vonalon. Magyarország végig 145-148, Ausztria 140, Németország 120-160. Az út kb 10%-a van pályán kívül.
Az már más kérdés, hogy nekem így a 6L-es fogyasztás sci-fi lenne.Ja, hogy vegyes. Lemaradtam. Úgy már más a lányka fekvése. Na de akinek telik fluxus kondenzátorra.
[ Szerkesztve ]
-
-
Mágus2
Közösségépítő
-
neduddki
nagyúr
válasz hobizoli #25592 üzenetére
HI!
huuuuu, nagy zavar van itten: full vakum a szivocsoben??? karterben kis vakum???? jujjjj magayrazzam v. utannaolvasol?:- )
udv
neduddki
mod: Mágus2: na latod most jo dolgot irtal:- )
[ Szerkesztve ]
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
-
-
Varoz
őstag
válasz hobizoli #25650 üzenetére
ÚÚú ..ezzel lehetne dúrni lefele a sok hülyét az útról.
hTC Quietly Brilliant // „Nem értek egyet azzal, hogy a szerénység fontos erény. A logikus elme mindent olyannak kell hogy lásson, amilyen. És ha lebecsüli magát, éppúgy eltér az igazságtól, mintha eltúlozta volna.” (OO=[][]=OO)
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz hobizoli #25645 üzenetére
1. megérett a meggy... pár tized elhanyagolható és nem számít vákumnak.
2. ha bedugod a szellőzést, akkor ki is bassza a pálcát.
3. Turbós autóm van, és a turbó elé van kötve a szellőztetés, és az nem úgy szív, mint a nem turbós. Ha vákumot szívna, akkor az olajtöltetet 5 km alatt beszippantaná.A nyomó ágat miért is kötném a karterba? WTF???
-
neduddki
nagyúr
válasz hobizoli #25665 üzenetére
HI!
a gazlengesektol az olajban levo vackok parolgasatol ami az egesterbol kerul be es az egesterbol atszoko egestermekekbol
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
neduddki
nagyúr
válasz hobizoli #25668 üzenetére
HI!
az a szo, hogy minimalis nyomas van az feltunt Nked? tudiom, hogy szemlelnzo felteve, de kuzdjunk meg egy kicsit:- )
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
-v-
addikt
válasz hobizoli #26906 üzenetére
Focus I 2.0-ból is van 500< le-s turbósra átépített
Turbo F1-el nincs baj, csak azért bebuzulni se kéne nekik ennyire, hogy 1.6-os, meg 4 hengeres stb... Most legalább 6 hengeres lesz, de állítólag így is szar a hangja.
Erre a mostani 2.4es V8-ra kéne inkább egy turbó. Sokkal jobb volt az F1 addig, amíg nagyobb motorerő volt, és szarabb aerodinamika. Több volt az előzés.Amúgy annyira nem kell azért leszólni a szívó mocikat se. Nincs azzal gond, csak elég köbcenti kell
Az amcsi V8-aknál nem szoktak nyomaték gondok lenni De én pl. egy ferrariba se tudnék elképzelni egy kisebb köbcentis turbót.. ezek a hotheccsekbe meg a gyorsulásversenyes mókákba valók
Vannak azért előnyei egy szívónak is8th: +1 ... nem is érthetnék jobban egyet.
[ Szerkesztve ]
-
hobizoli
nagyúr
válasz hobizoli #26915 üzenetére
2-3eve volt egy kivulrol utott-kopott napszitta mattsarga PGT, 1.6-s Fiat/Lancia SOHC motor, egy mk2 Delta-bol, de gyari szeria szivo bellel
VEMS ECU, 0.6/1.6bar nyomason, 100% E85-l, 636-s Siemens Deka4 injektorok, Walbro 255l/h szivattyues a motorral annyit csinaltak, hogy a hengerfej le, uj HF tomites, uj HF csavarok, olajtekno turbosera csere a visszafolyocsonk miatt, be, oszt haddszoljon ahogy van
mar 0.6-n is eleg penge volttöbb drón kell ;P
-
m3tr0
senior tag
válasz hobizoli #26915 üzenetére
Szerinted ez a PGT lehet gyári fényű?
Eléggé furcsa,hogy nincsenek rajta díszlécek oldalt, a lökösön meg vannak.
GT3-ason kéne lennie,hacsak nem szedték le..index, belső nagyjából GT3-as.https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/mazda/mx-5/mazda_mx-5_coupe_1.8i_16v_revolution-20518846#sid=b13b1a91-1e0f-480c-b898-8b9bfb218ee3
-
m3tr0
senior tag
válasz hobizoli #26919 üzenetére
400-500 ezer körül nem nagyon van semmi GT, esetleg még ezt néztem..nem is sok rá a regadó bár még ugye javítani kell a kasztnit...de azon kívül legalább egybe van.
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/mazda/mx-5/mazda_mx-5_coupe_1.8i_16v_revolution-20518846#sid=b13b1a91-1e0f-480c-b898-8b9bfb218ee3
-
hdman
őstag
válasz hobizoli #27452 üzenetére
Vicc, hogy a corsa 1km után langyos levegőt fúj, és marha gyorsan melegszik. Először én sem hittem el, egy ilyen kis pöcs kevés veszteséghővel dolgozó dizeltől. A punto ugyanezzel a motorral kb 5x annyi idő alatt fúj ugyanolyan meleget. Hűtésnél ugyanez...
metro&8th: igen, valóban drágább, és összetettebb a corsa, ez nem is volt kérdés
Haverom sokáig használt régi sdi caddy-t, hát amit az a kocsi kapott, azt a mai modern girnyók már nem bírnák ki. Semmi...
SDI = nem is megy, nem is eszik, de kimegy a világból
Azért a 300k turbó kicsit erős, van 100 körül is új, ami igazán drága az a kettőstömegű
szerk: fasza, mire tabletről bepötyögtem, már megdumáltátok Amúgy érdemes racing-bszáron körülnézni, sok uj gyári cucc van, fele áron, garival.
[ Szerkesztve ]
Sopron city :)
-
hdman
őstag
válasz hobizoli #27460 üzenetére
0 fok-ig jó, utána halott, a fizikát nem lehet meghazudtolni, a dizel az dizel M6ban jó fűtés volt, kb 2km és üzemmeleg volt a motor + okádta a meleget.
Hidd el, tisztában vagyok vele, hogy ugyan az a motor, de mégis más. Nagyon sok dologban eltér, és össze sem lehet hasonlitani. Nem a levegőbe beszélek, és nem a haverom tesójának az öreganyjától hallottam, hanem nap mint nap felváltva vezetem őket.
Sőt a suzukikban is ugyanez van 1,25ddis néven, de azt még nem vezettem.
8th: az enyémben 160k van, eddig semmi jel nem mutat arra, hogy valami elszaródik, de hidd el, hogy nem szeretném beszopni. Persze, senki sem a saját pénztárcájának ellensége
[ Szerkesztve ]
Sopron city :)
-
őstag
-
8th
addikt
válasz hobizoli #27511 üzenetére
Ennél minek jobb erősebb gyorsabb autó városi szüttyögésre? Nehogy már ne lehessen ezzel kifordulni, besorolni. Swift meg szép és jó, hogy városon kívül elgurul 5literrel de egy Fabia SDI városban fogyaszt annyit mindenféle trükkök és gázpedálfújkálás nélkül. És persze az sem mellékes, hogy nem egy igénytelen guruló bádogkoporsóban ücsörög az ember. Haversrác swiftjének beszélgetés közben nekidőltem azon meg baszomhangos kongással behorpadt az ajtó, de nem kicsit. Vicc az az autó. Annyit is ér amennyibe került.
szerk: link javítva.
[ Szerkesztve ]