-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
profi91
tag
Üdv!
Volna nekem egy kérdésem.
Autót szeretnék vásárolni, és két példány maradt fent.
Megnéztem elég sokat, ez a kettő nagyon megfogott.Két teljesen más kategóriájú autó. Kívülről, esztétikailag mindkettő tökéletes állapotban van, belülről szintén. Motorikusan mindkettő visszakövethető, számlákkal igazolt az előéletük(saab 223k, bmw 232k km). A Saab eléggé fullosan felszerelt, 150 lovas turbós benzines, a BMW ehhez képest elég szegényes, 1.8-as szívó, 115 lóval. Első kerék vs. hátsó kerék hajtás.
20 éves volnék, igazából nem hülyegyerek stílusban vezetném, BMW is csak a külseje miatt fogott meg, nem azért, hogy driftelgessek vele, meg gyorsulásra járjak vele. Haverokkal elmenni nyaralni, bejárni pestre suliba, ide-oda elmenni, stb, erre kellene az autó. Sokat lenne rövidtávokon használva ( <10km).Melyiket tanácsoljátok inkább?
Melyik megbízhatóbb? A BMW olyan 9 körül fogyasztana városban, a Saab 10, 10.5, az még belefér. Viszont ha valamelyik jóval szervízigényesebb, vagy sokkal drágább az alkatrész, azt kerülném. -
profi91
tag
válasz !Overdose! #12294 üzenetére
A tulaj elmondása szerint(aki egyébként autós újságíró, szerkesztő), utóbbi pár ezer km-en minden ki volt cserélve, 30.000-el ezelőtt turbó is volt cserélve. Láncos, nem szíjas, arra se igazán kell költeni. Ezeken kívül mi lehet még? Nem automata, azt tudom, hogy a kijelző az szokott szarakodni, az 2 hónapos benne.
-
profi91
tag
-
profi91
tag
válasz bitpork #15267 üzenetére
Volt barátnőm apjának ilyen van/volt, újonnan vette a cég nevére, kb 9-10 éves lehet, rengeteget használja(építkezésekre jár vele, szóval terepen is bőven nyomja), 3x halt meg rajta a komplett légrugó meg annak az elektronikája, a váltójával 1x volt nagyobb baj, meg is állt, nem indult a kocsi, tréler, kb 500-at hagyott a szerelőnél, turbó megdöglött, futómű alkatrészek sűrűn fáradtak és kellett cserélni, de amúgy imádta a kocsit. Iszonyat kényelmes volt, ment is rendesen, fogyasztása kb 9-10 liter volt, de általában nyomta neki.
Más:
600-ból milyen autót vegyek?
Múltkor ugye BMW és Saab között vaciláltam, megvettem a Saab-ot, fateromnak annyira megtetszett, hogy azóta is ő használja, az övét meg eladta.Fiatal vagyok, szeretem ha megy, fogyasztás ha lehet, 10l/100km alatt maradjon, nézzen ki jól. Javítás nem olyan hűde nagy téma(lehetőleg azért ne 7-es BMW-t mondjatok, milliós szervízszámlákkal), nem baj, ha nem a legmegbízhatóbb autó hírében áll.
Örülnék a hátsókerék hajtásnak, de jó végül is a fronthajtás is, 10kg/1lóerő alatt kéne legyen a súly/erő arány, de úgy 130+ lónak örülnék, és ami fontos, legyen benne klíma, szervo, és manuális váltó. Automata nem kell.
-
profi91
tag
válasz neduddki #15272 üzenetére
1M, az sok....
Pedig igen, valami ilyesmi jó lenne.
Olvasgattam, amiket itt hobizoli írt, és dicsőítette a Punto GT-t, valami olyasmi kellene nekem, egy PGT kasztniba egy 170-180 lóval, rendes fékekkel.Balupapa: V6-ot nem szeretnék, nehéz motor, nagy kasztni, és az Omega még csúnya is.
-
profi91
tag
válasz bitpork #15280 üzenetére
Pontosan nem tudom melyik része, azt tudom, hogy az elektronika, meg a légrugó 3x halt meg rajta, mióta az övé a kocsi, első alkalommal garancia lejárta után kb 3-4 hónappal, és egy tarisznya lóvét elvitt neki a javítása, de ettől függetlenül szereti, és nyúzza a kocsit.
hobizoli: Én olyan megoldásban is benne volnék, hogy megveszem valami lomot 100 pezóért, és 500-at ráköltök(700am van, átírással együtt a projektre), nem zárkózok el én a javítástól/buherálástól.
150lovas, 2 literes szívó, 1300kilós autót terelgettem fél évig, illetve most egy 2 literes, turbós, 150 lovas, viszont 1500 kilós benzinest kergettem, 1100kg-hoz mondjuk nekem a 170 ló már kellemesen elég volna. Nem gyorsan szeretek menni(persze azt sem vetem meg), hanem gyorsan szeretem elérni a kitűzött sebességet, nomeg szeretek meglepetéseket okozni....
Valamelyik nap én lepődtem jól meg, egy maruti levillogott éjjel 1kor a főúton, 110-nél. Lehúztam szélre, vissza 3as, lássam mit akar, padlót nyomtam, és kb pislogni nem tudtam, mert a maruti úgy eltakarodott mellettem, hogy köpni-nyelni nem volt erőm.
Kis piros maruti, böhöm kipufogóval meg hozzá tartozó hanggal, megültetve, nagy fekete alufelnikkel. -
profi91
tag
Srácok, olyankor mi van, ha megállított a rendőr, és elkezdett kötekedni a lámpám miatt, nagy nehezen eljöttem....
Saab 9-5, gyárilag is ugyanebből van xenonos, magasságállítós, lámpatörlős(a két lapátot levitte a gépimosó....), utólagos xenon van benne, de nem vakít, be van állítva szépen.
Így néz ki, ott a lapátoknak a helye, motor töröl is, mikor az ablakot is mosom, csak lapát nincs rajta, rendőr meg el akarta venni a forgalmit....
Nem noname fos van benne, hanem egy elég jó kis szerkezet, vagy 60k volt.... -
-
profi91
tag
El, muszáj, mert úgy alakult, hogy sokat kell használnom az autót, városban(BP), oda pedig dízel kell(jó, gáz.....).
Haverom 1-es Octaviaval 1.9PDTDI-vel 6 literrel mászkál bp-n belül, én ha finomkodok, 10l, ha nem, márpedig nem szoktam, akkor 12. Pont 2x annyi. Az meg havonta akár 100.000-el is több.... -
profi91
tag
Vélemény?
-
profi91
tag
-
profi91
tag
válasz hobizoli #24978 üzenetére
A fekete az elég komolyan nézett ki, néztem az emblémát az orrán, de nem tudtam megállapítani mi lehet az....
Kb 5 percet voltam lent, mert a hifis társaságot kerestem, ők meg kint voltak, ahogy az opelesek, bmw-sek is.Az a vicc, hogy elvileg az alfások egy nagy közösség, aztán sehol semmi. Arénába is jártam, ott is vw konszern, pólusnál a hondások, lurdyba bmw, calibra, fiat, hifi, aztán alfa meg soha sehol.
-
profi91
tag
válasz Napfénysüti #25758 üzenetére
Ismerősöm vett egy 3-as golfot, és tetszett neki ez a harlekin színezés. Az övé kicsit törött volt, szóval fényezni kellett volna pár elemet rajta. Fogta, és fényező ismerőséhez elvitte, hogy márpedig ilyenre kéri, tető, ajtó, idomok, stb ilyen meg ilyen színű legyen. Fényező hülyének nézte, de megcsinálta. Fél évig volt rajta a szín, mert az összes létező rendőr megállította. De volt, hogy napi 3-4 is, de 1 minimum. Megunta, lett sima fekete, onnan tovább semmi baja nem volt vele.
-
profi91
tag
Srácok!
A tanácsotokra volna szükségünk.
Nővéremnek van egy 2006-os 1.6-os Ford Focus-a, újonnan vette, elég jól felszerelt darab.
Van benne 170.000km, és előjött jópár probléma rajta.
Ezt most rendbe tette, és szeretné lecserélni.2 kérdés is adódott:
1.) Az autó mennyit érhet? Kék metál, alufelni, jó felszereltség, 170.000km, 2006-os, kisebb sérülése volt, de cascora a Ford gyári új alkatrésszel/karosszéria elemmel pótolta, javította a törést.2.) 6-700.000ft ráfizetéssel mit lehetne venni ehelyett?
Pár feltétel adott:
-klíma
-2006-nál újabb
-max. 100.000km
-kényelmes legyen, sokat jár hosszabb utakon vele
-valahogy nézzen is ki, mégiscsak nővéremnek kell, nem fog egy dacia lodgy szépségű autóba beülni
-manuális váltó
-benzin, bár a dízeltől se zárkózik el
-normális motor legyen benne, ami élvezhetően tudja mozgatni a kocsit(focus 1.6-os megfelelő volt, nem baj, ha ennél jobb)
-nem kell nagy autó, szóval egy astra/focus/golf méret jó.Amit nem szeretne semmiképpen sem: H Astra, Focus, Suzuki, Chevy Lacetti, meg egyéb akkori koreai borzadalmak(pl Aveo, Kia Rio....).
Mit tudtok tanácsolni/ajánlani?
-
profi91
tag
Sima 1.6
Nem Ghia, de majdnem. Fűtött első szélvédő, multikormány, tempomat, bluetooth kihangosító, alufelni, metálfény, esp, meg még jópár apróság, ami fejből most nem ugrik be.
Szervízkönyv van, 3 éves koráig Fordhoz volt hordva, azóta kint Olaszországban egy ismerős márkafüggetlen szakszervizébe, de ott is ha jól tudom, írtak a könyvbe. Első tulajos, végig mind a 170.000-et ő tette bele.
Azért akarja elcserélni, mert elég sok baj előjött rajta, Fordnál azt mondták, ami ennek az autónak a típushibája, minden előjött neki, és még azon felül is egy pár. Pl már 2 hónapja azzal szórakozik, hogy beáznak a gyertyák valahol, és leáll az autó út közbe, vagy nem indul, teljesen random időközönként, helyzetekben, mert a hűtőkörben valami nem jó, de még nem találták meg. Holnap megy a helyi Fordba, hátha mostmár meglesz a gond. Volt már rajta fagydugó cserélve párszor, nem az volt a gond, meg ilyen apróságok. Több, mint 3000 eurót költött rá az elmúlt 2 évben, csak a javításaira. Megunta. -
profi91
tag
Gyertyákhoz bekerül valahonnan a víz. Valószínűleg a hűtőkörből, de hogy honnan, még nem tudni.
Ami hiba eddig előjött, minden meg lett javítva, csak ez már egy kicsit sok lett nővéremnek, ezért akar szabadulni tőle.Ezekkel pl. mi a helyzet?
Ilyeneket nézegetünk, dízelt-benzinest egyaránt.
Mostmár 90%-ban BP-n lesz használva, illetve vonzáskörzetében, 10%-ban hosszú, autópályás utakon, fél európán át. -
profi91
tag
Srácok!
Itt sok embernek vannak jó helyen ismerősei, vagy sokan tudtok valami bővebb infót adni nekem.Esetleg segíteni szerezni egy alkatrészt, nem unix autós áron.
Alfa 147-be, 2001, 1.6TS 120 lovas, egy lambdaszonda kellene nekem. 25.000ft-ot nincs azaz isten, hogy kiadok rá, de a mostani 12 literes fogyasztás kíméletes használat mellett, nem stimmel, az eddigi 7.5-el szembe...Illetve ha valaki tudja, hogy egy univerzális miben rosszabb, mint egy utángyártott, és megosztaná velem, megköszönném szintén.
-
profi91
tag
Srácok!
Valaki tud nekem bővebb infót adni a PÁV vizsgával kapcsolatban?
Olyan kellene nekem, hogy B-s jogsihoz, kisteher vezetéséhez (Unix) jó legyen.
Mi ennek a menete?
Orvoshoz el kell menni, PÁV-os igazolást kérni, utána meg NKH, vagy mi?
Aki tud valamit, kérem segítsen már! -
profi91
tag
válasz profi91 #35165 üzenetére
ejjha, ezt jól összehoztam.
Szemezgetek valami hasonló autóval.
Lényeg: dízel, 5l alatti fogyasztás, nem hátrány, ha kombi, de a 4-5 ajtós a favorit, csak német érdekel, olasz-francia sohatöbbé, max 7-800.000 forint.
Ebbe pl ha jól látom, kesztyűtartóban egy taxi matrica látható(díjtáblázat). Emellé 193.000-et oda hazudnak.
Mit ajánlotok?
Klíma mindenképp kellene.
G astra, Passat amiket nézegettem, esetleg 4-es golf.
Ismerős szerelő a B vectrától óvott nagyon.Az igazi egy 5 ajtós, 1.9 tdi 4motion 4es golf volna, manuállal. 800-ért.
-
profi91
tag
Srácok!
Szerintetek melyik az az árkategória használt autóknál, amelyik a legjobban pörög?
0-500.000ft
500.000-1.000.000ft
1.000.000-2.000.000ft
2.000.000ft+?Nem tudom eldönteni, melyik az az árkategória, amelyiket a leginkább keresik, ahol leggyorsabban el lehet adni az autókat.
-
profi91
tag
válasz !Overdose! #36195 üzenetére
Ezen gondolkodok most igen.
De mik ezek az autók?
Azt néztem, hogy E46 320d-re volna kereslet, vagy E36-ra is, mindenképp dízelt hoznék, valószínűleg kombit inkább.Vagy valami tipp?
-
profi91
tag
válasz !Overdose! #36200 üzenetére
Azért egy-két tippet meghallgatok.
-
profi91
tag
válasz SyntaxeError #36242 üzenetére
Mert rengeteget hoznak be, olcsó kint, itthon meg talán el tudják adni, annak aki nem ért hozzá.
A kérdésem amúgy továbbra is fent áll:
milyen autókat érdemes behozni kintről?
Amit gyorsan el is lehet adni itthon. -
profi91
tag
válasz .:Kristian:. #38329 üzenetére
Ugyanaz, mint a 147 műszakilag, csak B oszloptól hátrafele más a kasztni.
Nekem 147 van...Mit mondjak... Egy borzalom.
Fél éve van nálam, eddig kb 300.000-nél tartok.
Kapásból 3 lambdaszonda van benne, darabja 25 forint az utángyártottból, egyszerre kell cserélni, elszállt a légtömegmérő ezt olcsón szereztem, 70-ért, a katalizátor, amiből az utángyártott 105.000, a vezérlésmódosító szintén bekrepált, a gyujtótrafókat cserélni kellett, gyertya kábeleket szintén.
Légzsák visszajelző folyamatosan ég, cserélni kell a vezérlőjét, azt olyan 80-ért tudok szerezni.
Klímacső elrepedt, a komplett új 47.000ft, de ezáltal elszállt a kompresszor is, az még nincs cserélve, de az se 2 forint lesz.
A futóműben az első, alsó-felső lengőkarokat cserélni kellett, egybe vannak építve a gömbcsuklókkal, vagy mi az istennel, darabja kedvezményesen 22.000 volt, összes szilent elöregedett, cserélni kellett, egy-egy oldalra 4 kell, 4500 darabja, kell a kocsira 16 darab.Csak ennyi a bajom vele, de ettől függetlenül élvezet vezetni, jó benne ülni.
Ha neked ennyit ez megér, csak nyugodtan. -
profi91
tag
-
profi91
tag
válasz .:Kristian:. #38338 üzenetére
180.000-nél kezdődtek a gondok.
Előző tulaja 3 évig egy autószerelő volt, aki időben cserélt rajta mindent, amit kellett.
Esztétikailag semmi baja, hajtva nem volt, mert első tulaj egy vállalkozó hölgy volt, utána vette meg a szerelő, utána én. És tessék. -
profi91
tag
válasz MunezXBK #38341 üzenetére
Érdekes egy történet volt.
Csapágyas lett, aztán költségkímélő megoldásként csak a csapágyak lettek cserélve, meg valami spéci teflonos adalék lett beleöntve.
70km után csapágyas lett ismét. Akkor teljes körű felújítás, gépműhelyben, 200.000-ért, bírt 180km-ert, és megint csörög a motorja.
Ismerős vette meg, úgyhogy nyomon van követve az élete. -
profi91
tag
válasz .:Kristian:. #38343 üzenetére
Lehet jól össze van rakva, a 147 is.
Csak szar. Mármint mikor újvolt, mindenki oda volt tőle, akár csak a GT-ért, csak éppenséggel az idő nem kedvez az olaszoknak.Nem akarlak lebeszélni, mert ha van anyagi forrásod rá, és tetszik, vedd meg, nagy élmény, tényleg lehet szeretni az Alfákat, csak a pénztárcád mindig legyen előkészítve.
Csendbe megjegyzem, anyámnak volt egy 146-osa, ugyanaz az 1.6TS motor, mint ami nekem a 147-ben van, semmi baja nem volt, 60.000-et tett bele. Majd lecserélte egy 156-ra, szintén 1.6TS. 8000km alatt a fél futómű meghalt, illetve lambdaszonda, légtömegmérő, légzsák vezérlő, ezt mind megcsináltattuk, rá 2 hónapra GTK-ra törte egy baromarcú Mercis, a régi ML-el. De ez se ma volt....
Új hozzászólás Aktív témák
- RANGE ROVER EVOQUE 2018 /// GARANTÁLT 60.000 km /// MAKULÁTLAN ÁLLAPOT !!!
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Einhell CC-PO 90 polírozó, 240mm, 90W
- Szürke/fehér íróasztal 120x70x75 cm
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- 205/55 R16 5x112 alufelni michelin nyári gumival
- Ikea falilámpa
- Kibernetik Mobil klíma, 3,5kW légkondi, légkondícionáló
- LAICA Genova HYDROSMART rendszerű csapra szerelhető mikroplasztik-stop vízszűrő + ajándék LAICA fém
- Eladò Philips Series 2000 LatteGo automata kávégèp tejhabosìtòval ùjszerű àllapotban