Új hozzászólás Aktív témák

  • Dany007

    veterán

    válasz Declare #86386 üzenetére

    De a városozás megint más téma.
    Városon belül bejárni dolgozni, vásárolni teljesen jó döntés egy kisautó. Nincs vele semmi gond.

    Én viszont már ebben a hónapban túl vagyok a 2.000km-en. Melynek felét városon kívül főleg autópályán tettem bele.
    Ilyen szempontból - gyerekkel együtt - fontos, hogy egy nagy, biztonságos, kényelmes és jól pakolható autónk legyen.

    Az ilyen városi kisautók többnyire nem ilyenek. Van hasonlóan kis céges autónk egy régebbi Punto, meg mentem kollegám régi Swiftjével.. Hát köszönöm szépen. :) 80-nál majdnem halálfélelmem volt. Gyorsulása nulla (nem dízel volt), teljesen más vezetési stílust igényel. Abban a kereszteződésben, ahol a Mondeoval már rég "kiugrottam" volna, ott a Puntoval meg a Swifttel még 5 percet várni kellett, hogy kellően tiszta legyen a terep.

    @8th:

    Viszonyítás kérdése. Persze. Ezért is örülök, hogy rendes méretű és étkű autóval kezdtem.
    Amúgy pár hónapja volt nálam egy dízel Omega. Átalg 5-6l-es fogyasztással és elismerően bólogattam apósomnak mikor visszaadtam, hogy nem semmi. Ettől függetlenül a dízelek szervizköltségére nem vágyom. Elég sok vita ment itt arról, hogy meglegyek győzve dízel tapasztalat nélkül is, hogy az én átlagos évi 12-17k (talán 20k) km-hez nem hozza be az alacsonyabb fogyasztás a magasabb szervizköltségeket. -> és ezt nem én mondtam, hanem az itt fórumozók többsége.

Új hozzászólás Aktív témák