-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
molnarpeter
nagyúr
válasz feloman #219153 üzenetére
Ford 1.6 régebbi generáció esetén 101 lóerős ajánlott, újabb (gondolom keret alapján az a cél) 125 lóerő és azalatt bármelyik vehető. A turbós (EcoBoost) motorokat nem nézném.
Toyota esetén volt olaj zabálás kockázatos időszak, azt nézd meg, melyik évjárattól jó.[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz bandus #219150 üzenetére
Nem gondoltam rá. Igazából nem ismerem én sem jobban ezeket, mint bárki más, aki rászán egy órát és utánanéz. Bár a MiTóval van 11 hónapnyi üzemeltetési tapasztalat, és ezt-azt át lehet vetíteni a Giuliettákra is, hiszen egy érából valók, de mondjuk a régebbi Alfák nekem tök homály mind, nem foglalkoztam velük mélyrehatóan soha.
-
tboldi
nagyúr
válasz Tothgera30 #219151 üzenetére
A Volvo C30 is nagy kedvenc, meg a Mini R55 Clubman, Lancia Delta, Musa, Thesis, Abarth Grande Punto/Punto Evo, 500/595/695...
[ Szerkesztve ]
-
zgospel
őstag
válasz Vismajor01 #219155 üzenetére
A V40 nem stimmel, egyterűt vagy kombit keres a kérdező 3 millióig. A V40 se nem kombi, se nem nagyon jön ki 3-ból, afölött indul a kínálat legalja.
Nem a V60-ra gondoltál? Bár 3 millióból még az is szűkös.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
ad4m1337
aktív tag
Sziasztok!
Kb 2-2.5M -ert keresek megbizhato varosi autot havi kb. 200-300km hasznalatra, esetenkent nagyobb kirandulasokra.
Eddig csak Honda Jazzbe gondolkodtam, de baromi dragan adjak...
El kezdtem.nezelodni Kia-Hyundai vonalon, Kia Rio, Kia Ceed, Hyundai i20-i30.
Van pro kontra talasztalat, hasonlo minoseget, megbizhatosagot kapok ha nem a Honda Jazznel maradok, vannak ezek a 2010 koruli KiA-Hyumdaiok is olyan megbizhatok?
-
molnarpeter
nagyúr
válasz ad4m1337 #219160 üzenetére
MPI motorral vehető a Kia/Hyundai Koreai autós topikba nézz be, konkrét blokknál mire kell figyelni. Vezérműlánc rövidebb élettartama szokott tétel lenni ezeknél, de nálad ez a kevés km miatt nem tétel, másrészt jobban jársz egy lánc cserével ami így is pl 10 évig kiszolgál, mint egy szíjas motorral aminél meg pl 5 évente szettet cserélnél (hiába nincs km, de az évek leketyegtek)...
[ Szerkesztve ]
-
vzsryl
nagyúr
válasz molnarpeter #219159 üzenetére
V50 a fókakombi.
ad4m1337: Megane 3 1.6@110Le, 6-os manuális váltóval. Ez is van olyan megbízható, mint hunyadiék’.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
Tothgera30
Ármester
válasz molnarpeter #219159 üzenetére
Ha jól tudom, akkor S40 - Focus mk2 sedan, V50 - Focus mk2 kombi, V40 - Focus mk3 hatchback.
A válasz szerintem V50 lenne, 1.6 101 lovassal. A kínálat végéről (2009->) simán ki lehet fogni szépeket, akár Momentum/Summum felszereltséggel.
#219157 tboldi: Ezek között bőven van ami engem is megindít."A pokol nem hely, hanem állapot"
-
vzsryl
nagyúr
válasz Tothgera30 #219163 üzenetére
Ezek elvileg nem is rohadnak úgy, mint a fóka 2.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
pècsimunkás
addikt
Sziasztok!
A linkben szereplő autót vèlemènyeznètek nekem?
Milyen hatótávja lehet?Esetleg van ötlet, hogy 3 millió forintig, legalább 100 km hatótávval valami e autóra?
Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
Rodzser Mór
senior tag
válasz pècsimunkás #219165 üzenetére
Nem ennél a típusnál (és még néhány típusban) van, hogy nincs benne akku hőmérséklet szabályozó berendezés, ami védené az akksit?
[ Szerkesztve ]
-
pècsimunkás
addikt
válasz Rodzser Mór #219166 üzenetére
Fogalmam sincs .
Azèrt is kèrtem vèlemènyt, vagy egyéb ötletet
Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
veterán
válasz pècsimunkás #219167 üzenetére
Kollégámnak hasonló korú, állapotú van, anno újszerűként vásárolta. 30 km-ről jár dolgozni, télen ha fűteni kell, akkor napi 2 töltést kér, azaz nem tud 60 km hatótávot sem. (A mostani hidegebb időben inkább a dízellel jár dolgozni.)
-
őstag
válasz pècsimunkás #219169 üzenetére
az elméleti maximuma 121km volt, amit a gyártó megadott (EPA)
volt irreális NEDC szerinti mérés is, az 200km volt
annyira azért nem elrugaszkodott, hogy 60-at tudjon fűtéssel
nem árt facebook csoportban körbe kérdezni
van már egyébként megoldás új akkura: [link]“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
Csaby25
senior tag
Sziasztok!
Octavia Mk2(nem kombi) facelift-et nézegetem. 2.0 CR-TDI 140LE-re gondoltam, napi használat: 70 km, amiből kb 10 km város.
De úgy látom, hogy például az 1.6 TDI minimum 1500 euróval(kb. 600k Ft) olcsóbb. Mennyire vállalható, vagy esetleg szóba jöhet más is ami olcsóbb a 2.0 TDI-nél?
Köszi!A kis emberek más emberekről beszélnek, a középszerű emberek eseményekről, a nagy emberek pedig ötletekről beszélnek.
-
vzsryl
nagyúr
válasz Csaby25 #219174 üzenetére
Nyugodtan megveheted, pont ideálisan használnád. Az 1.6-os nem véletlenül olcsóbb. Nem sikerült olyan jól, ráadásul a 2.0 úgy megrántja a kasztnit, mint kiskutya a papucsot. Nekem a bő 2 mázsával nehezebb Superbet is szépen mozgatta ugyanez a motor. Az 1.6-ost csak Golf 7-esben próbáltam, de az a 400cm3 hátrány erősen erezhető volt, hiába könnyebb az autó.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
Csaby25
senior tag
válasz vzsryl #219177 üzenetére
Értem, köszi. A Golf Plus milyen az Octavia-hoz képest? Itt van például ez, 6 hónap garanciával:
Vw Golf Plus 2.0 TDI 140 LE 2012A kis emberek más emberekről beszélnek, a középszerű emberek eseményekről, a nagy emberek pedig ötletekről beszélnek.
-
Csaby25
senior tag
válasz grizlisandor #219179 üzenetére
Utastér mekkora a sima Golf6 és az Octavia-hoz képest?
A kis emberek más emberekről beszélnek, a középszerű emberek eseményekről, a nagy emberek pedig ötletekről beszélnek.
-
őstag
válasz rbalint88 #219171 üzenetére
ennél a cégnél €15.000 - de az csak az anyag, beépítést nem vállalnak
itthon kell erre vállalkozó szelleműt találni (de szerintem az is van)
nyilván vannak olcsóbb megoldások is, egyelőre nem vagyok érintett[ Szerkesztve ]
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
b0rZ
aktív tag
válasz bbubby00 #219183 üzenetére
Meloztunk ilyenekkel, nekunk bevalt. 4db volt, amibol harmat 3 evesen ~350e futott kilometer korul adtunk le. A multijet2 egeszen tartos es stabil konstrukcionak bizonyult. Kuplungot mindharom autoban cserelni kellett 90-100e kozott, ott valami konstrukcios hiba volt, mert az uj kuplungok tobb, mint 200ezret birtak.
Generatort is csereltunk joparat, de az nalunk extrem terhelesnek volt kiteve, normal hasznalat mellett biztos jobban birjak.
Neha voltak fantom elektronikai hibak (check engine) tolteskimaradas miatt.
Osszessegeben vallalhato ar/ertek aranyu melos autok voltak.
Fogyasztas vegyes hasznalatban 5.5-6 liter kozott alakult tetocsomagtartoval. -
staldan
újonc
Sziasztok!
3millió körül keresek benzines autót, fő szempontok hogy megbízható legyen, ne legyen túl öreg és ne legyen benne túl sok km. Emellé tempomat, digitklíma, pár kényelmi funkció azt vettem észre hogy már elérhető ezen az áron. Méretben kb mint egy golf az a cél. Ezt a 3 autót találtam, amik első ránézésre tetszenek, tudnátok esetleg írni róluk véleményt vagy tanácsot adni milyen irányba induljak még?
1. [link]
2. [link]
3. [link]
Bármilyen tanácsot, segítséget meghallgatok!
Köszönöm szépen[ Szerkesztve ]
-
Poultier
tag
Hali!
T5 Multivanhez képest megbízhatóbb a W639 Viano? A családi autó témát szeretném lezárni egy jó darabig valamelyik 7 személyes batárral
-
OPiiPO
addikt
válasz staldan #219190 üzenetére
Ahogy előttem is írták J Astrából 1.4T inkább, már 120Le változat is lényegesen nyomatékosabb mint az 1.6 szívó, sajnos nehéz a kasztni. Az ülésfűtést alaposan nézd meg, szériahiba hogy hamar tönkremegy, cseréje jópár éve volt 80eFt ülésenként. Ha bekapcsolod és pár másodperc után kialszanak a visszajelző fényei akkor hibás. 122eKm van benne, lassan kettőstömegű + kuplungcsere érik, ámbár a facse csoportban van aki 200eKm-nél még az eredetivel jár - nekem meg cserélnem kellett 135eKm-nél
[ Szerkesztve ]
"Felesleges szigetelni a nyílászárókat, ha az ereszcsatornán szökik a meleg."
-
szebe
őstag
-
Poultier
tag
válasz molnarpeter #219194 üzenetére
Multivant inkább 2 literes dízellel, bár sokkal több 2.5-öst látni. Vianot 2.2-es, de inkább 3 literessel néznék
-
OPiiPO
addikt
válasz Tothgera30 #219196 üzenetére
Ok.
"Felesleges szigetelni a nyílászárókat, ha az ereszcsatornán szökik a meleg."
-
staldan
újonc
Köszönöm a segítséget mindenkinek! Keresgélek még kicsit aztán remélem sikerül olyat találni ami minden szempontból jó Nem vagyok nagy autóvásárló és tudom hogy ez általában kényes kérdés, de mennyit szabad/lehet alkudni egy használt autónál? Van erre valamilyen ökölszabály vagy az van hogy keresel x hibát és akkor az alapján lehet alkudni?
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest