Új hozzászólás Aktív témák

  • hdman

    őstag

    válasz Balupapa #20051 üzenetére

    :DDD

    Tegnap olvastam egy Lupo 3L tesztet:

    A közlekedést nem csak a nehézkes kormányzás teszi állandó stresszforrássá a 3L volánja mögött. Ha ki szeretnénk használni az autó takarékosságát, az ECO üzemmódot érdemes használnunk, ilyenkor azonban csak vánszorogni képes a Lupo. Az automata váltó igyekszik abban a tartományban - 1500-as percenkénti fordulatszám alatt - használni az apró dízelmotort, ahol a turbófeltöltő még alig működik. Nagyon hamar magas fokozatba kapcsol, és minimális gyorsulást enged, elkerülve, hogy feleslegesen pazaroljuk a drága gázolajat. Ez viszont egy másik problémához vezet: felbosszantja a többi autóst.

    ...de keresztet vethettem a gyári 3,6 literes fogyasztásra: a Lupo így 4,1 liter üzemanyagot nyelt le az együtt töltött alig 80 kilométeren, ami 5,2 liter/100 km-es átlagot jelent.

    Szóval azt a 3 litert nagyon akarni kell, és k nagy kompromisszumok kellenek. Egy turbót pedig stabilan 1500-as fordulat alatt tartani... NC

    Szerk: ja, és szervo sincs...

    MunezXBX: igy képről nagyon szép a kocsid. Te azt az utat választottad, hogy vettél egy olcsobbat, tehát egy olyat amivel foglalkozni kell, és költeni rá, de legalább tudod, hogy az ki van cserélve megfelelő minőségű alkatrészre, és ráadásul frissen. Árban kb igy vagy egy talán normálisabb állapotu kocsinál, de ott sok a kérdőjel, igy meg tuti az állapot. Igy is lehet gondolkozni...

    [ Szerkesztve ]

    Sopron city :)

Új hozzászólás Aktív témák