Új hozzászólás Aktív témák

  • 8th

    addikt

    válasz hobizoli #183055 üzenetére

    Dehogynem az. Vegyünk egy 2000 környéki tetszőleges francia/olasz vs. német/japán akármit. Nem az előbbi kettőn fog itt-ott látványosan csámcsogni a rozsda. Én magyarországi autóról beszéltem nem import kocsikról :N . Az egy külön történet. Amúgy gyűjtőfuvarban ~200k/db áron itthon van egy autó dél-Olaszországból az szerintem kifejezetten olcsó. Megéri ez a felár, hogy ne kelljen azonnal szétborítani az autót és lakatolással kezdeni. Egy törésmentes olasz import kocsi 10+ évesen is patika állapotú, sehol sem rügyezik rajta a rozsda de még a gyengébben felületkezelt fék és futómű alkatrészek és a futómű csavarok sincsenek összerohadva alatta pedig azok azért kapják a nedvességet ott is. Egy osztrák vagy német származású kocsit már csak a távolság miatt is sokkal olcsóbban megkap az ember de mire ugyan olyan állapotúra hozza garantáltan többe lesz mint az olasz import miközben sosem lesz olyan jó. Én nem mondom, hogy németből nem lehet leakasztani normális autót de nem az a jellemző. Múlt évben egy haverom egészen Spanyolországig elment a Focus ST-jéért. Furcsán néztünk rá mind aztán itthon megmutatta az autót. A 2008-as évjáratú autónak kajak fémtiszta volt az alja egy árva rozsdapötty nem volt rajta sehol tíz évesen. Nézz meg egy hasonló korú német osztrák vagy svájci focus alja hogyan néz ki tíz évesen. Ott kesergett, hogy szarért húgyért mélyen a magyar piaci ár alatt vannak kint tízesével 8-10 éves Ibiza és Leon Cuprák és nem fért fel a trélerre több kocsi.

    "Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."

Új hozzászólás Aktív témák