-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
dkface
aktív tag
theuprising , zoo8800 ,Integrale köszönöm szépen mindenkinek a javaslatokat.
Elhiszem, hogy jó lehet a Peugeotban a dízel, de nekem nagyon nem jön be az erőforrás karakterisztikája. (A linkelt 308, egyébként nagyon tetszik és biztosan jó vételt köt aki ezt választaná!) Mindenféleképpen a benzines vonalon mozognék amennyiben lehet.
Jól értem akkor, hogy amennyiben sikerülne esetleg egy nem rohadó Mazda3-at kifogni akkor azzal alapvetően jól járok?
Egyébként egy 1.6-os szívóban ültem és kicsit gyengécskének tünt, a 2 literes változat az nagyon sokat kajál? Úgy mellesleg is sokkal jobban felszerelteknek tünnek a GTA változatok.
Auris mellett szól, hogy a facelift 1.6 benzin az már fixen 6 sebességes, ami nagy plusz pont a pályán. (Bár ahogy látom a Mazda3-ból is kilehet fogni jó kis hat sebességeseket) Kár hogy azok már kicsit drágábbak.
[ Szerkesztve ]
-
8th
addikt
válasz hülyegyerek #166751 üzenetére
Tökmindegy. Bármelyik európai gyártó dízeléhez nagyságrendekkel olcsóbb az alkatrész mint egy honda dízelhez.
-
theuprising
tag
Urak, én sem vagyok oda a japánokért, tököm tele van a beltérrel, olyan igénytelen tud lenni. A zörgő műanyagoktól meg a f... telivan.
Első autómként minden álmom egy jó Passat volt, de miután megismertem mi is rejlik a "német mérnöki csoda" motortereiben (1.9 golyóálló TDI már öreg volt, PD TDI-t meg nem akartam városba, 1.8 szívó gyenge volt, 1.8T meg inkább ellenségnek ajándékba), így inkább vettem japánt (Avensis 2.0 lélekölő szívóbenzin), mert ahogy a kolléga kérdezte ár/érték arányban, az jobb volt.
Azután megfertőzött a fenntarthatósága (igen, az is elromlik, sőt meg is tud dögleni, csak olcsóbb fenntartani, mint egy németet, és normális használat mellett nem valószínű, hogy olyan szervizigényes), RX400h-m lett (pedig ML mercit akartam), amit még csak 20ezer km óta használok (190ezerrel vettem), de 1Ft-ot nem költöttem rá kopókon túl, és nem telik el nap úgy, hogy ne bámulnék át egy fasza kis Q7-be, vagy ML350-be (mondjuk ők is jól átbámulnak hozzám).Ha a kolléga egy olcsón fenntartható közlekedő bódét akar, még mindig fenntartom hogy jobban jár egy Corollával, mintha egy Golf V & 308-at venne. Bár az is igaz, hogy a Golf V jól felszerelve igényesebb autó, a Corolla meg elveszi az ember lelkét, annyira leszarja a vezetési élményt (költői túlzással), de még mindig ár/érték kombóban jobbnak tartom.
-
MunezXBK
nagyúr
válasz theuprising #166756 üzenetére
Pedig az 1.8T jófajta.
-
Kickass
őstag
válasz hülyegyerek #166751 üzenetére
Öhömm, talán a kettőstömegűn kívül egyik se dízelspecifikus.
-
theuprising
tag
válasz MunezXBK #166758 üzenetére
Igen, vezettem a 150pacisat és tetszett is, aztán megláttam mibe fáj ha elfárad a turbó, meg ami körülötte van.
Avensis 2.0 szívó ugyanazt tudja, és kb ugyanolyat gyorsulnak (9.1s 2.0l Avensisnek és 9.2s 1.8T Passatnak auto-data szerint), és mérsékeltebb a fenntartása.
Bár fapadosabb belülről, de legalább olcsóbb is maga a kocsi[ Szerkesztve ]
-
Integrale
veterán
válasz theuprising #166760 üzenetére
A gyorsulas oke, szep es jo. Es a rugalmassaga a ket autonak?
Besorolasi kepesseg?[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Qru
MODERÁTOR
válasz theuprising #166760 üzenetére
Nem olyan vészes konstrukció az. 272k km-t ment az 1.8T-nk (B5.5), egy turbó köszönt el ez idő alatt ami teljesen oké.
#nincsbennetarcsi
-
theuprising
tag
válasz Integrale #166761 üzenetére
Van, akinek nem ez az első, mert ennyi erővel egy W220-as S merci meg mindenben többet tud, de abban gondolom itt mindenki egyetért, hogy a szoporoller gyémántfokozatú támogatója az a kocsi, pedig értékben alig ér többet (ha egyáltalán ér), mint egy B5.5 Passat
Ár/érték volt a kérdés, Avensisben a kopó anyagok látványosan olcsóbbak, mint egy Passatban (lambdaszonda, fékbetétek, féktárcsák, olajok stb...). Néha ránézek pl UNIX-on, sokszor 2szeres szorzó van a Passat javára. 1 példa: fékbetétek Avensisre és Passatra, pl 2001/2002-es legyen mindkettő. Nem lövöm le a poént, akit érdekel keressen utána.
Besorolásnál amúgy pont az Avensist találtam fickósabbnak, de igaz, ahhoz meg kell ismerni a VVTi-t, és 5ezerig kergetve kell rúgni neki ahol átvált a VVTi, de ott tényleg menni is fog (VTEC Civic & Accord is ilyen, alacsonyan szidják is mert lomha, de ha felrúgod 5ezerig megindul mint a szemét).
Rugalmasságra, már ha az úttartásra célzol, ott tényleg jobbnak tartom a Passatot. -
#94529552
törölt tag
válasz hülyegyerek #166755 üzenetére
Használat és állapotfüggő is a dolog, emiatt bármelyik benzinessel is beleszaladhatsz egy rollerbe. A szlogent meg inkább poénból mondják, nincs olyan, hogy csak erre vagy arra vonatkozik.
-
stickermajom
addikt
válasz theuprising #166763 üzenetére
Imádnám, ha városban minden besoroláshoz 5000-ig kéne pörgetni.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz stickermajom #166765 üzenetére
Szerencsére nálam már 4400-nál vált a vezérlés.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz stickermajom #166767 üzenetére
De a váltó jól van kiosztva, 6000-nél van teljesítmény csúcs ha ott elváltasz pont 4500-ra esik vissza a fordulat a következő fokozatban, tehát végig VVT váltás felett tudod tartani. Így elég 8,2 sec a 0-100-ra.
#nincsbennetarcsi
-
MunezXBK
nagyúr
válasz stickermajom #166767 üzenetére
-
válasz theuprising #166756 üzenetére
Nem átnézni, hanem átülni kell
A tehénre fél év alatt több mint 1300€-t költöttem. És nem az alkatrész a drága, hanem az élő munka. Jah és kopókról beszélek.
Viszont hozzá kell tennem, hogy a németek marketingje nagyban tehet arról amilyenek az náczivágenek egy kor / futás felett. Bár az is lehet csak én vagyok tájékozatlan de távol-keleti márkától még nem hallottam h "élettartam" az autó bármely alkatrészével kapcsolatban sem. Már pedig a keményen drogozó egységsugarú júzereknek erre porcosodik és így is járnak el: azaz telibefoschák az alapvető mechanikai és fizikai szabályokat - soha semmit nem cserélnének a gépsárkányon ha nem feltűnően akadályozná őket a használatban.https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
pècsimunkás
addikt
válasz #94529552 #166772 üzenetére
Szerintem nincs azzal a közép konzollal semmi baj . Amúgy ez egy kb alap felszereltségű Auris . Meg kell nézni egy alap ötös vagy hatos Golfot , H Astrat , Focus 2-őt , stb , stb . Egyik sem szebb . Szerintem .
Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
DanielLong
senior tag
válasz Mágus2 #166715 üzenetére
Esetleg van tapasztalatod konkrétan a B7 Passattal? A népítéleten meglepően jó az értékelése (8.2) viszont ez csekély 19 szavazatból áll össze. Sokan dicsérik, de van olyan is, ahol a hátsó ajtó már 60-70ezer kilométer alatt rozsdásodott, aztán garanciában kétszer is cserélték...
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz DanielLong #166776 üzenetére
Jó autók, néhány ismert gyengeséggel. Egyik ilyen a variant hátsó ablakmosó csöve, sokban szivárog a hátsó ajtóba, vagy a jobb hátsó sárvédőbe, ahol elrohasztja a kábelkorbácsot, áztat 2-3 vezérlőt. Érdemes vételkol ellenőrizni, ha csak lassan pisikél, gebasz van.
-
#94529552
törölt tag
-
szotyika77
aktív tag
Sziasztok!
Autóvásárlás előtt állok, és a kinézett példányt kintről hozta be az eladó, és az ár tartalmazza a magyar forgalomba helyezést (kpm-es vizsga, rendszám, és regadót). A kérdésem az lenne, hogy az átiráson kivül miket kell még fizetnem, illetve mi ennek az egésznek a menete?
Előre is köszönöm a segítséget!
-
válasz szotyika77 #166781 üzenetére
Szia!
A TIR-ben minden össze van gyűjtve, kalkulátorral
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz szotyika77 #166783 üzenetére
8 éve tag vagy és nem tudod mi a TopikInformációsRendszer?
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
Yiggdrasil
aktív tag
válasz BigBlackDog #166614 üzenetére
Az a bajom csak vele, hogy belekókányolták a gázt, én meg az ilyen "sufnitunning" megoldásokat meg kerülöm ahol tudom. Szerintem elengedem, 600ezer 200e+ km-es 17 éves kocsi nem annyira hangzik jól.
@8th: Köszi, megnézem azt a Fabia típust!
Közben olvasgatok, kicsit emelem a keretet (7-800e mindennel együtt most), de bizonytalan vagyok, hogy ebben az 5-700e kategóriában milyet szabad venni, mennyi km-el, stb.
Amilyen opciókat látok, vagy veszek egy nagyon olcsó (<300e) 106os Peugeot-ot, 1,5D motorral, és hajtom amíg megy, reménykedve hogy kibír 4-5 évet, vagy feltornázom 6-800e forintig a korlátot, és vagy veszek egy Fabia / Almera / Micra / Corolla / 307 / Astra G / Corsa C-t, hátha azok már megbízható típusok, vagy pedig az 500e környékén valami kevesebbet futott (vagy annak hazudott) valamit, amivel rizikózom a kilómétert, hogy törve volt-e, stb.
Nem könnyű, pláne hogy egyáltalán nem értek hozzá. -
-
Stylewars_kp
senior tag
válasz DanielLong #166776 üzenetére
Nagyon kényelmes autó. A szövet kárpit ülés közepe különleges légáteresztő. Hosszú távon is kényelmes az ülése. Jó a kormányzása, kényelmes a kormány fogása. Kezelőszervek jó pozícióba vannak. Anyaghasználat is megfelelő. Tolatóradar vagy kamera érdemes bele, nagy a kuffer. Váltója nagyon jól gangolható. Itt-ott télen recseg, de jók az illesztések. Nagyon jól pakolható, hatalmas a csomagtere. 4 embernek nagyon tágas. Felfüggesztése jól csillapítja az úthibákat. Fogyasztása méretéhez képest nagyon jó.
Kormány bőrözése 150 ezernél kifényesedhett. Indító kulcs körül elszíneződhet a műanyag, nem is takarítható le. Ha sokat van használva rossz úton a stab pálcák 20-30 ezer kilóméterenként cserések lehetnek. Vezetőülés bal oldala hamar kibolyhosodhat. Fényszóró már 3-4 évesen bemattulhat, ezzel csökkentve a fényszóró hatékonyságát. Termosztát vacakolhat benne és előfordulhat, hogy forralja a vizet. Távirányítójából kieshet a vészkulcs, így könnyedén elveszhet. Hátsó fék a rossz út miatt cicereghet. Start-stop miatt drága bele az akku. Maga az autó fenntartása sem olcsó. Szerintem drágák hozzá az alkatrészek, de ez szubjektív vélemény. Pénztárca függő.
Srácok meg majd kiegészítik vagy megcáfolják ha hülyeséget írtam. -
8th
addikt
válasz Yiggdrasil #166790 üzenetére
Jó kis rohangálós kocsi a Peugeot 106 de borzasztóan gyenge a karosszériája ahogy a testvérmodell Citroen Saxonak is. Ha olcsó autóban gondolkozol nézz helyette/helyettük vagy egy Volkswagen Lupo SDI-t vagy egy Peugeot 206 1.9D-t. Árban lassan ugyanott vannak mint egy Peugeot 106-os de mindkettőnek négy csillagos euroncap töréstesztje van és eleve sokkal modernebb komfortosabb autók mint egy Saxo/106. Alkatrész nagyjából hasonló áron van mindhez és a fogyasztásuk sem sokkal nagyobb. Mindenképpen valami biztonságosabb kisautót néznék mert elég forgalmas útvonalon fogod használni.
Még a szintén négy csillagos Fiat Punto II és Renault Clio is jó lehet. Azokból is volt szög egyszerű 1.9 szívódízel.mod: Bárhogy is döntesz egy dologból ne engedj. Mindenképpen vigyétek be vétel előtt egy márkaszervízbe teljes átvizsgálásra, ha csak háromszázért veszel autót akkor is. Egy ilyen alapos állapotfelmérés 10-15 ezer forintból megvan, ha átvernek a kocsival könnyen lehet, hogy 10x annyi pénz sem lesz elég az eltitkolt hibák javíttatására.
[ Szerkesztve ]
-
őstag
-
Integrale
veterán
-
Richard!
addikt
Morgen!
Golf V milyen benzines motorral ajánlott? TSI vagy FSI? Melyik a kevésbé szarabb?
Ma kezdődik életed hátralevő része!
Új hozzászólás Aktív témák
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Milyen NAS-t vegyek?
- Milyen monitort vegyek?
- HP ProLiant MicroServer Gen8
- Helldivers 2 (PC, PS5)
- Milyen TV-t vegyek?
- Gördeszka topic
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- További aktív témák...
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
- Noble Chair EPIC
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000