-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
Sátán44
addikt
Sziasztok!
Ha külföldről vásárolok autót (kb. 7000 euro) a nav behívathat e hogy igazoljam, ilyen szar fizetés mellett miből telt rá? Nincs rejtegetni valóm, én mint magánember venném.
Kis bohóccal is lehet nagy cirkuszt csinálni... :-)
-
roberto211
őstag
válasz Sátán44 #118601 üzenetére
Nem hiszem. 2,2m körül van ez az összeg ha jól számolok.. 15-20m fölött szoktak rákérdezni hogy miből van ez a kocsi.. De ilyenkor meg ha hivatalosan nem telne rá csak nincs olyan hülye az ember hogy nevére vagy M.o i bejelentéssel veszi.
Amúgy sztem ufo civic szebb.. Sedane meg lehet jobban összevan rakva vagy passz.. Én ufot vennék de ugye kinek mi..
[ Szerkesztve ]
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
Kornel
veterán
-
blt.62
őstag
Van valakinek tapasztalata erről az új 4 évszakos Michelin gumiról? Megéri megvenni? Most 80 körül meg lehet a négyet. Évi 10 ezret fizetek a téli-nyári kerék őrzésért és cseréért. Évi 5-6 ezer km--nél lehet hogy 6-7 évig is bírná. 60 ezer a közepes minőségű téligumi. Viszont a kimondott téligumi nyáron a 40 fokban nem tudom hogyan viselkedne. Sokat megyek városban. Ezt az új "csodagumit" ajánlották.
MegtorloXp
-
Integrale
veterán
-
rwin5
őstag
Nézegettem a golfokat is ma (ami félig meddig kizárva, mert a családban volt már pár vw és azok közül is mindig golf szinte .. ) bajunk vele különösebben nem volt, de más márkát is kipróbálnánk. Ilyen árkategóriában viszont 50e km-rel ez-ehhez hasonló állapotúak jó választás volna nem? [link a hirdetéshez]
-
rwin5
őstag
válasz rbalint88 #118617 üzenetére
nem akarunk gti-t nem száguldozásra lesz a 2. autó. A "nagy" autó egy chippelt fsi passat a mellé keresünk egy ilyen városban mászkálós autót
a kis golf megy végleg nyugdíjba helyette keresünk hosszú időtávra egy megbízható kocsit
( ezen kívül van még egy fehér kettes golfunk is, illetve nemrégiben lett eladva egy 3-as, ezért kerültem a golf témát, mert ültünk már benne eleget )
[ Szerkesztve ]
-
rwin5
őstag
válasz rbalint88 #118619 üzenetére
Legfőbb szempont nálunk, hogy ne kelljen a szervizbe rohangálni vele. Másfél éve vásároltunk anno egy golfot bár kis pénzért. Ment kb fél évig utána minden héten vontattuk az autószerelőhöz, már ő is csak nézett, hogy hogyan tudott már megint elromolni rajta valami.. Haveromék vettek 2 éve egy megane-t másfél millió körül, kiderült, hogy 2x össze volt már törve + megzabálta az összes olajat kb 200km után, utána 1 évig állt a garázsukban szó szerint, annyi idő alatt zajlott le a bírósági per az autókereskedő ellen (végül megnyerte)
+ A családom nagyon szerencsétlen a használt dolgok vásárlása terén, a passatot is itt vettük szegeden 0km-rel, sosem volt semmi baja. Lényeg az egészben tehát, hogy arra törekszek, hogy inkább több pénzt rááldozva - mert kb 3 millió a keret rá, de 2-3 közt keresünk kocsit, de őszintén szólva örülnék ha 2,5 ért már lenne egy jó autónk, ami bírná is szerviz nélkül kb a következő kötelezőig vagy a forgalmiig.
szerk: autó téren nem vagyok már egyébként egyáltalán képben, ezért is írogatok ide a topicba, autószerelőnk szerelt mindig ha volt valami. Haverokat meg hiába kérdezgetem, hogy milyet volna érdemes mind azt mondja amelyikkel neki van saját pozitív tapasztalata. Ha elhúzódna a keresgélés akkor télire meg már nem cseréljük le megvárjuk a márciust szerintem.
[ Szerkesztve ]
-
válasz Morris #118626 üzenetére
Pedig a #118623-ban mutatott műszerfal szerintem a legszebb, amit pillanatnyilag kommersz kompaktban mutatni tudnak. Ha maradt volna ez az új Mazda 3-ban, mindezt a a Kodo-dizájnnal és a Skyactive motorokkal tetézve, azonnal esett volna ki minden prospektus, és excel-tábla a kezemből, és egyenesen mentem volna a pénztárhoz. De sajna a faceliftes verzióval sikerült rútul elbánniuk. Mindemellett eleve kisebb autót kerestem, így nem lett az 5-ös mellett 3-as Mazdám... Pedig nemcsak a műszerfal a bejövős, hanem az egész autó beltere nekem az egyik legnagyobb élmény kompakt kategóriában, amiben valaha ültem. Eggyel feljebb, a Mazda 6 például ennyire nem fogott meg.
A korábbi változat meg egy tipikus ezredfordulós beltér, sem rosszabb, sem jobb bármilyen kortárs terméknél.
Persze ezek tipikusan személyes preferenciák, és ugye ízlés alapján nem pofozkodunk, szóval ha neked nem tetszik, akkor azzal sincs semmi gond.
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
-v-
addikt
válasz parandroid #118627 üzenetére
#118623-ban mutatott műszerfal szerintem a legszebb, amit pillanatnyilag kommersz kompaktban mutatni tudnak
Pillanatnyilag? Ez a 10 évvel ezelőtti mk1 3-mas belseje -
Morris
veterán
válasz parandroid #118627 üzenetére
Persze, nem is azért mondtam, mert rossz lenne, csak nekem nem.
-
Igen, pillanatnyilag. Illetve mostanáig. Lásd még: "Ha maradt volna ez az új Mazda 3-ban, mindezt a a Kodo-dizájnnal és a Skyactive motorokkal tetézve..."
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
-v-
addikt
válasz parandroid #118630 üzenetére
Mostanáig? Mostanáig az mk2 mazda3 volt, most már az mk3 van. A "ha maradt volna" akkor lenne logikailag értelmes, ha mk2-ben lett volna ez, és most az mk3-ban más. De ez az mk1-é
-
!Overdose!
őstag
-
roberto211
őstag
válasz !Overdose! #118632 üzenetére
Renaultnál már érződik a török összerakás..
Annak ellenére mondom ezt,hogy amúgy kedvelem a renaultokat.
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
A #118623-ban az mk2 van, a #118625-ben az mk1. Nekem az mk2 tetszik, ahhoz képest szerintem dizájnban nem ér fel az mk3-é. Az mk1 mai szemmel már tényleg kevéssé elfogadható, az mk2 viszont számomra nem csak hogy a mai napig megállja a helyét, de etalonnak számít megjelenés szempontjából. És nyilván nemcsak önmagában, hanem az egész autó belterével összhangban. Nyilván még mindig kompakt kategóriáról beszélünk. Külső dizájnban az mk3 mindent ver persze, sőt, gyanítom, hogy technikai szempontból is, de ehhez nem értek, és ide már nem elég a nekem ez tetszik érv.
A mostanáig meg relatív, mk3 azért már 2013 óta van...
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
szőröscica
addikt
válasz parandroid #118634 üzenetére
A 623-ban Mk1 van, a 625-ben pedig 323-as Mazda műszerfal van.
-
mediumgecso
őstag
Sziasztok!
Van egy '98-as kombi Audi A4 B5-öm, 1.9TDI (110LE), 5-ös kézi váltóval.
Elgondolkodtam, hogy jó lenne egy 6-os kézi váltóra cserélni az ötöst (a jobb fogyasztás és fordulatszám tartomány kihasználtság miatt).
Van itt olyan a fórumon, aki csináltatott ilyen átalakítást? Milyen költséggel jár? Mit kell hozzá beszerezni? Szeretnék egy kis jártasságot szerezni a témában.Köszönöm a segítséget.
iPhone 15 Pro Max 256GB Natur Titanium // Garmin Venu 2 // Canyon Grail CF SL + Garmin Edge 840
-
válasz szőröscica #118635 üzenetére
Upsz, jogos, akkor értem már, az én figyelmetlenségem okozta a keveredést, sry.
Én erre a verzióra gondoltam:
Ilyet volt alkalmam próbálni 1,6-os motorral, talán 2010-es példány volt, valami 80k km-rel, hasonlóan erős felszereltséggel, plusz abban navi is volt, szóval középen a sok gomb helyett touchpanel volt. Na, találtam is egy ilyen képet:
Ez egyébként gyakorlatilag teljesen ugyanaz, mint a Mazda 5-öm belseje, csaka kisebb autóhoz passzintva.
Ehhez képest szerintem az m3 a középre állított tablettel, az érintőkijelző helyett tekerőgombbal, valamint azzal a fura műszeregységgel kimondottan csúnya lett:
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Champ1on
tag
Sziasztok!
Múltkor elég rosszul fogalmaztam meg hogy mit is akarok ezért nem jött rá válasz, tehát újra írom.
Keret: 1M ft
-Olcsó fenttarthatóság, szóval ne legyen 20ezer 1 csavar.
-Legyen benne erő, de nem gyorsulásiversenyre kell.
-5 ajtós felé nézelődök.
-Inkább dízel motort szeretnék 2.0-es körül.
-Napi használatra, iskola (30-35km),rokonokhoz vidékre (100-150km havonta 1-2x)
-Megbízhatónak kell lennie, szóval ne legyen 7 napból 6 és felet a szervizben.
-Nyugati autót szeretnék inkább de ez az én hülyeségem.
Kinézett modellek:
VW GOLF IV 1.9TDI (NEM PD!)
Passat ugyan ezzel a motorral. -
-
alienpapa
senior tag
Sziasztok! 4-es golf vásárlása előtt állok, és az érdekelne, hogy kb mennyi lehet a fogyasztása. Láttam itt régebben egy német oldalra mutató linket, ahol szépen össze voltak szedve a fogyasztási adatok rengeteg felhasználó tapasztalatai alapján. Esetleg valaki ki tudna segíteni vele? Köszi!
''Science has failed our mother Earth.'' - S.O.A.D.
-
t1
addikt
válasz alienpapa #118644 üzenetére
Itt tudsz keresni az adott típusra és a vele szerelt motorokra:
Spritmonitor
Új hozzászólás Aktív témák
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- NETATMO időjárás állomás készlet eladó!
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- KIA Ceed 1.4 T-GDI Platinum DCT. 2019.