-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
zolikaDB
veterán
válasz
Typhoon47 #105206 üzenetére
Igazából régebben engem is foglalkoztatott a téma. Pár használtteszt van már a Prius II-ről ,de kb semmi érdekes. 10 évesen is megy, teszi a dolgát, unalmas, de legalább keveset fogyaszt, és ennyi idősen sincs panasz az akksikra.
De tényleg, a téma kb olyan, mint az autó, nagyjából dögunalomIgaz nekem tetszik a forma, és bejön a Hybrid téma.
Van neki Indexen fóruma, ott talán kicsit bővebben tudnak segíteni."Orszaguton, palyan nem egy erogep, foleg a P2 az 1.5 motorjaval, de a villany miatt azert nyomatekos
varosban es orszaguton teljesen jo es irto halk
achilles inja nincs, erdemes azert minel inkabb leinformalhatot venni es ha lehet nem amerikait
nagyon megbizhato szerkezet amugy, egyszerubb mint gondolnad
se kuplung, se valto, semmi.""Nekem P3-van, ami erősebb, mint a P2. El nem merem képzelni, milyen lehet a P2 - bár néhány éve vezettem, de akkor nem turbó dízelből ültem át, hanem szívó benzinből. Akkor nem tűnt annyira agyhalottnak. Most viszont a P3 maga a döglött ló. Nálam a gázpedál csak a hangot és fordulatszámot változtatja. Viszont a fórumot, ha visszaolvasod, akkor ez csak egyedi eset, nálam ilyen, mert a többieknek az enyémhez képest rakátéjuk van. Enyémben valszeg igazi picike japán póni lovak vannak, amit lepadlózva 220V-al lehet megcsapni (PWR mód). De igazából akkor is csak nyerítenek, nem húz érezhetően jobban.
Mindenképp próbáljad ki milyen egy ilyen autót vezetni.
Előnyei: megbízható (nagyon remélem legalábbis), olcsó fenntarthatóság (szerviz, egyéb költségek - ezt is nagyon remélem)...
P2-nél nem tudom mire kell figyelni...azt majd biztos a többiek megmondják."-> válasz a fentire ->
"Diesel után szokni kell, hogy visít az autó. A helyén kell kezelni. Azt sose fogja tudni mint egy diesel, hogy az M3-ason a gödöllői partnál pest felé csak onnan veszed észre a partot, hogy egy kicsit hangosabb a motor és a pillanatfogyasztás 6 l-ről felmegy 12-re. (egy jó dieselről beszélek).
Már kétszer mentem P3-al mátrában, power módban vigyort csalt az arcomra... És előnye, hogy utána nem kell 2-3 percig járatni alapjáraton, hogy visszahüljön a turbó :-)
A P3-nál én azt vettem észre, hogy a benzinmotor mellett csak akkor használja a villanymocit gyorsításra ha nagyon padlózod. Mivel erős a motor, ha jár, akkor inkább azt használja ameddig lehet. Ennek eredménye a visítás (asszem talán 4500-4800 között forog maxon a motor).
Viszont így nem fogy el a kraft belőle hosszabb parton sem. (A sokat emlegetett asszem érdi emelkedőt még nem próbáltam vele, de az M3-ason oda-vissza már megjártam Gyöngyös-BP-et és nem volt gondom sosem).
Sokan azt felejtik el, hogy ez egy "automata" váltós autó. Azokkal kell összehasonlítani. Azért ha megpadlózol egy automatát, pláne ha benzines gangolnak azok is vissza rendesen..."Eladó 2db új Galaxy S23 tok: Nillkin + Ringke, érd: PÜ!
Új hozzászólás Aktív témák
- ASUS Vivobook Snapdragonnal: talán egy új korszak kezdete!
- BestBuy topik
- Hardcore café
- Filmvilág
- Kávé kezdőknek - amatőr koffeinisták anonim klubja
- Xiaomi Mi 8 - így csinálunk csúcsmodellt Mi
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Rendkívül ütőképesnek tűnik az újragondolt Apple tv
- Milyen légkondit a lakásba?
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- További aktív témák...
- LeoVince LV10 carbon sportkipufogó
- iRobot Roomba j7 + feltöltőszett robotporszívó eladó
- DAH Solar 405W full black napelemek verhetetlen áron
- Steelcase acélvázas íróasztal/számítógépasztal 120x80x70cm kábelrendezővel 40kg
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!