Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
Dany007
veterán
Áh ez már tényleg valami volt legalább.
Nem ám 100-120-szal végigszáguldani a városban meg hasonló amit az itthoni boyracerek csinálni...
Ez már tényleg olyan volt, mint egy TDU-s cruise szokott lenni anno haverokkal. Persze ez "élethűbb" volt.
Már egy ideje gondolkozom rajta, hogy keresgéljek ilyen videókat... most asszem határozottan megjött hozzá a kedvem!Egyébként k...va jó lehet ez az autó. 200-nál úgy váltott 4 sávot hogy alig venni észre... ugyanolyan stabil maradt az autó stb...
Persze, azért volt 1-2 necces helyzet mikor majdnem ráhajtott a motorosra De a közlekedő autókat nem igazán centizte ki, hagyott bőven távolságot nem kockáztatta őket. Meg igazából arra nem is volt szükség.
Tény, hogy elég ha valaki előtte sávot vált épp mert még nem látja hogy jön... aztán kész a csatt. De hát erre fel kell készülni. Mondjuk TDU-ban mindig index sávváltás előtt bot. Na de az életben nem feltétlenül. -
biga
őstag
Pedig az! Ha rendesen betartaná mindenki, akkor értelemszerűen nem szorulnál a külső sávba. Itt legfeljebb a dinamikusabban illetve gyorsabban kapcsoló autós mögötted jövő lehet, aki kielőz, mire te kisorolnál, de ő meg hadd menjen, ez a lényege a pályának.
A jobbról előzés életveszélyes helyzetet teremthet, ezért semmiképpen nem megoldása egy másik szabálytalanságnak! Mi pl e helyett (3 vagy több sávnál) úgy csináljuk, mint a videón - váltunk két sávot. Ez sem valami jó, de sokkal jobb, mint jobbról előzni. Ha máshogy nem megy, beállunk mögé és folyamatosan indexelünk balra. Kb ennyi lehetőségünk van. Meg bízni abban, hogy magához tér, vagy egy rendőr hamarabb kiszedi (errefelé már láttam erre is példát)
''Fiatalok! Tiétek a jövő! Régebben úgy volt, hogy a miénk lesz. (Sándor György)'
-
Dany007
veterán
Egyetértek. Én is ezt tapasztalom és ezért se megyek ki a külsőbe.
Jó, persze volt már olyan, hogy km-en át tök üres volt a külső, akkor persze hogy lemegyek.
De általában a külső sáv az a kamionoké, kisbuszoké, buszoké, régi Suzukiké és hasonló lassú járműveké.Lekanyarodásnál ugye kiszoktam menni én is a külsőbe és saját tapasztalatom szerint ott olyan 90-100km/h az átlagtempó.
A középsőben azért valamennyivel több, de a 140-et ott se lehet tartani (óra szerint), mert km-enként érsz be valakit és akkor mehetsz a belsőbe előzni, aztán vissza középre... Pont úgy, ahogy [rvilike] írja. Csak nekem k...ra nincs kedvem szlalomozni a belső meg a középső sáv között.
Ezért általában azt szoktam csinálni, hogy amíg kényelmesen tudok menni, addig megyek a középsőben 130-140 körül... Aztán ha beérek valakit, akkor általában az szokott lenni, hogy bemegyek a belsőbe, fel 160-ra és go. Aztán mindig mikor visszamennék a középsőbe már látom a távolból, hogy ott egy lassabb jármű, megint előzni kell majd, minek menjek vissza középre... Mögöttem meg általában nem jön senki (M7 Balatontól Pestig, hétköznap reggel). Néha persze van 1-1 BMW vagy Merci, esetleg valami X5-X6 ami szépen "letol" 160-nál is, de nem gond, mert többet figyelem a visszapillantót ilyenkor mint előre... Szóval nem szoktam akadályozni senkit!
A múltkor pl szakadó esőbe jöttünk vissza Pestről az M7-en és akkora tömörülés volt, hogy még a belsőben is alig lehetett menni... Mondjuk egy 120-130-as tempót tudtunk tartani, mert kb vonatozás volt... de a középsőben már esély nem lett volna normálisan haladni.
Szerintem mindenki fosott mert alig lehetett látni valamit az esőtől, de azért annál gyorsabban lehetett menni, mint amennyivel a középső sáv ment akkor. Szóval nagy követési távolsággal mentünk a belsőben kb 4-5-en és csak akkor lassítottunk / értük be egymást mikor valaki tetvészkedett előttünk. No de ilyen esetben, mikor az előttem levő se tud gyorsabban menni, tőlem jobbra meg méglassabban mennek és sorban is állnak, akkor nyilván nem húzódok le. De ez azért ritka eset. -
-
DeFranco
nagyúr
Meglepően rövid
Nem mértük, nem akarok hülyeséget mondani. Kevesebb mint 20 méter, ha erre vagy kíváncsi, tehát a fékút több mint duplája volt a nyárival. De hogy 5 m volt vagy 10 vagy 15 erre hadd ne mondjak semmit.
A télivel még a locsolt műgyantán is éreztél egész komoly fékhatást (ez lepett meg hogy egészen tapadósan fékezett ahhoz képest, hogy mi volt alattunk) a nyárival meg ment az autó amíg vitte a lendület.
@Dany007: Milyenautótban írtam. Jóvót. Én nem vezettem csak kísértem, de szerencsére beülhettem a jobb1-be.
Padló ABS nélkül a két azonosban, de volt ABS-es nyáris is, az is siralmas volt.
[ Szerkesztve ]
-
mephi666
nagyúr
...nekem kimondottan jó ötletet adott: már csak keresni kellene egy ilyen helyet a városban és kényelmesen le tudnám ott cserélni minden évben az olajat
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
mezis
nagyúr
Én csak esőben autópályán szoktam picit játszani a gázzal. De csak addig, amíg nem kezd előzésbe vagy elhaladni mellettem. Akkor már hagyom lassulni az autót. Erre meg a miatt a rossz tapasztalatom miatt vetemedem, mert igen sokan ha kell, ha nem, azonnal vágnak be elém. Ez még száraz időben nem zavar, mert úgyis hamarosan meg lesz a követési távolság (már ha tartja a sebességet), de esőben a felvágott mocsokból igyekszem minél kevesebbet kapni.
mezis
-
mephi666
nagyúr
asszonynak mondtam, hogy lesz@rom ha kiugrik elénk bármilyen jószág: ott dögöljön meg... kb 1 éve is szeged környékén fickó macskát akart kikerülni, felmászott a fára az autóval és ottmaradt... ja meg a macska is megdöglött, mert azért csak elcsapta nincs bajom az állatokkal, de azért szerintem sokkal többet ér 1, vagy több ember élete
[ Szerkesztve ]
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
DigitXT
nagyúr
Ez a baj, hogy ilyenkor az ember pánikol, és nehezen hoz jó döntést.
Pl. hogy a macskát el kell b*szni. Ez van. (Imádom a macskákat, de
ha az a lehetőség, hogy 1) árokba borulok / meghalok az utasommal
együtt, vagy letarolom a szembejövőt, esetleg a járdán várakozókat...
2) fékezek, és ha mázlija van a macseknak átér? Én a 2-t választom.)Persze, ezt a fórumon leírni nagyon könnyű, pánikhelyzetben meg?
Kutyával jártam így. Én motoron, kutya kb. süketen srégen át az úton:
egy pillanat alatt úgy mértem fel, hogy PONT elém fog érni, s megállni
nem nagyon tudok, ő meg ki tudja, mit fog csinálni. Balról jött. Én erre
jobbra tartva, kövér gáz. És előtte el. Az a vicc, hogy a kövér gázt már
érzékelte, s az utolsó pillanatban visszahőkölt. Mázlim volt, hogy nem
vertem telibe, mert motorral ez konkrétan életveszélyes, autóval "csak"
az anyagi kár jelentős... (De azért elvárnám, hogy egy bringásnak picit
több esze legyen, mint egy félsüket félhülye kutyának/macskának.)És ott messze nem ilyen egyszerű a döntés. De lehet, hogy ha Pista
bá' kerekezik a kutya helyett, ugyanez a megoldás működött volna.
Mármint nem elb*szani: megpróbálni kikerülni, ha megállni nem lehet,
de nem rögtön "önfeláldozni" (ergo fának menni) az ő hülyesége miatt.https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
mephi666
nagyúr
kellene abba a kis szar vasdarabba 4 sor szög, ami elintézi az abroncsot, ha ilyennel próbálkozik a delikvens, mint a videón
ma reggel 6:45 körül még sötétben itt állok pirosnál, ahol a fiesta, indexelek jobbra... egyszer csak hopp feltűnik balról egy kivilágítatlan biciklis, kikerül és húz át egyenesen... mindezt ránézésre jó 20-25ös tempóval... keresztirányú forgalomnak volt zöld a lámpa, lement már a hullám nagyja, de ha valaki szabályosan átmegy a többit követve 40-50es tempóval, az jól elcsaphatta volna kétoldalról házak, nem is lehet előre látni, egyik irányból sem, hogy érkezik-e épp valami kamikázeharcos
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
nagyúr
én pont az ellenkezőjét tapasztalom, mindenki betartja a szabályokat, senki nem vagánykodik, óvatosan és körültekintően vezetnek az emberek, én szeretek vezetni, mert az látom, hogy egyre jobb a közlekedés.
Inkább ezek a megengedte alatt 40-nel vezetők zavarnak, van hogy nekem is lassan kell mennem, mert olyan árut viszek, ilyenkor félreállok és elengedem a mögöttem lévőket vagy jelzem nekik mikor előzhetnek meg és ezt meg is köszönik.
De azokat akik direkt lassan mennek és ezt akarják ráerőltetni a többiekre is, azt nem szeretem.
Különben semmi konkrétumot nem írt.
"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
-
razzorr
őstag
Gondolom ahhoz az autóhoz is adtak gyárilag tükröt,amibe nem tilos belenézni,hogy vajon a hátsó macskajancsinak mi baja lehet hogy így rám állt. Ja,hogy oldalról jönnek a tolakodós idióták,akik nem tudják kivárni a sorukat és még nekik áll feljebb,hogy valaki nem engedi be őket abban a másodpercben?! Élni és élni hagyni. De nem arról szól a fáma,hogy jön gyúróspityu a 10millás bömbivel meg a pofátlan,magát Ferrarinak képzelő piros suzzzukis, mögöttük a 100éves fabiás kalapos papókával karöltve és diktálják a szabályokat,hogy hozzájuk alkalmazkodjon egy egész kocsisor.
-
nagyúr
vannak rajta nagy huplik. de azok szakaszhatárok. azok valóban gyalázatosra vannak megcsinálva. azokon tényleg elképzelhetőnek tartom, hogy elrepült a lambó. 300nál már nem adja ki a figyelmeztető táblán a betűket kényelmes olvasáshoz.
[ Szerkesztve ]
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
félisten
Nem arrol volt szo, hogy tokeletesek az autopalyaink, csak hogy ez nem ad alapot arra, hogy pereskedj, ha elszalsz 200-nal, mivel nem is mehetnel annyival. Egyebkent pedig nem versenypalyak, hanem kozutak, boven megfelel a megengedett tempo. Masreszt teljesen felesleges 160-200-al hajtani, mert elhanyagolhato az idokulonbseg a 100-130 kozottihez kepest.
-
Bati0501
őstag
-
mephi666
nagyúr
-
biker
nagyúr
nem tudom, moleman hol van, de pl szfvár, alcoa. egész területén 20km/h, 8-10 fix kamera és ugyanennyi járőrautó folyamatpsan mászkál és sebességet mér. ha túlléped, fegyelmi, második esetnél örökre kitiltás a területről. tilosban vagy targonca úton parkolás dettó
nem zebrán mész át, úttesten mászkálsz, fegyelmi.Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
mephi666
nagyúr
aki csinálta a felvételt, az szerintem a videó vége felé el is halad a bmw mellett jobbról
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
Új hozzászólás Aktív témák
- Acer Extensa 5635G, T6570, 4GB DDR3, 120GB 2.5" SSD, 15.6", Wi-Fi, Webcam, Win10
- GYÁRI ÚJ / Corsair HS70 Pro Wireless fejhallgató (cream)
- Audient Sono hangkáryta
- Eladó config:980Ti x3,i5 6400 Skylake, 1+1Tb HDD /250Ssd, 2x8Gig G.skill...
- HP EliteBook 2570p, i5-3320M, 8GB DDR3 RAM, 120GB 2.5" SSD, 12.5", Wi-Fi & BT, Webcam, Win10
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen