Új hozzászólás Aktív témák
-
AMD Power
titán
válasz razzorr #35283 üzenetére
Sajnos azért mert a legtöbb ember buta és primitív. Én van olyan nap ,hogy napi 100-120 emberrel beszélek személyesen a munkám miatt. Ezeknek a 20% külföldi. És sajnos igen. Az emberek nagy rész buta, primitív és irracionális. Ezért is vannak a suttyók az utakon is.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
nagyúr
válasz razzorr #35283 üzenetére
Azért ne lendüljünk át a túloldalra, nem az lesz a jó vezető akinek -200-as a vérnyomása, és nyáron, száraz úton 20-al araszol városban, városon kívül meg karcolja az 55-öt, én meg megelőzőm megrakott teherautóval és látom hogy azt mondja, hogy mit kell türelmetlenkedni.
"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
Zolás
addikt
válasz razzorr #35332 üzenetére
Mennyi ilyen gyökérrel futok össze. És mindig az előzni tilosban emberkedik.
Csere érdekel komoly cucokra?Mik azok a Cucok??"A cucoknak két alfaja van.Van a komolytalan mindenhol megtalálható.A másik a komoly(cucokusz komolyikusz)na ez van neki ez sokkal ritkább"By:5teve
-
őstag
válasz razzorr #35331 üzenetére
Itthon egyszer vészvillogóztak előttem, akkor ”csak” lassítani kellett M0-n 80-ról 30-ra. Meglepődtem az elakadásjelzőn, de automatikusan fékezni kezdtem.
Jó lenne ha többen használnák itthon is, mert általában lassú járművet: műszaki hibás vagy vontatottat jelent. Ha baleset miatt lassítok, akkor is ki szoktam rakni, hogy vigyázzon a mögöttem jövő, pl. ne kezdjen el előzni.
-
dragonfx
veterán
-
félisten
válasz razzorr #35332 üzenetére
Ilyennel gyakran talalkozni a nemet palyakon. A kamionban ott a hatarolo, viszont pont annyival megy lassabban, hogy megelozni nehez, viszont nem haladsz rendesen. Nyomorek, agyilag nulla a nemetek nagy resze, a dominancia viszont 1000-el dolgozik bennuk, a videon is pont ezt latjuk. Haladni nem akar, a kamionost nem engedi haladni, csak szorakozik, mert ki ha en nem. Kepzeld mikor orakig csinalja ezt veled valaki, nagy nehezen, fel ora utan sikerul megeloznod, egyszer csak vissza eloz, kezdodik elorol....
-
amargo
addikt
válasz razzorr #35331 üzenetére
Bevezetve nincs, de évek óta használják már az autópályán kb mindenki.
Ui, idén már 2x is láttam hajnalban világítás nélkül közlekedő bringást éjjel. Az egyik vitte a pálmát, mert a 3 sávos úton a középső és a szélső között ment..
[ Szerkesztve ]
“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
-
IreN!CuS
őstag
válasz razzorr #35395 üzenetére
Jajajajjajaaj mennyivel jobb amikor a kalapos fábiás , a 20 éves szuzukis meg a nő mereven előrehajolva kapaszkodva a kormányba megy a belsőben 40-45el MINDENNAP...MINDENREGGEL...aztán igen csodálkoznak sokan ,hogy a 7. ilyen után beleállsz a seggébe...meg activity megy...de hát a sok tolakodó köcsög ( de jól esett kiadni ) ,de az hogy álmodozzon a külsőben 40-45el már nem raj...
[ Szerkesztve ]
Smoke weed Everyday :D / Aki beperelte magát és nyert / ".....A fiú barát akkor is barát marad ha berakja ...""Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!"
-
philoxenia
MODERÁTOR
válasz razzorr #35886 üzenetére
Ez a baj, hogy ez nem életkorfüggő. Vannak teljesen jól vezető idősek is és vannak rosszul vezető fiatalok is. Persze mindenkinek eljön az az idő, amikor már nem képes normálisan autót vezetni és nem biztos, hogy föl tudja mérni mikor jön ez el, de semmiképp nem mondanám azt, hogy ez pont hetven, vagy nyolcvan. Lehet hatvan, lehet kilencven. De az egészségi állapot ezt mindenképpen befolyásolja. Teszem azt lázas vagy és beteg, de vezetsz, mert valamiért úgy érzed muszáj, ez harminc évesen sem jó. Míg meggondoltan vezetve mondjuk otthonról az orvoshoz nyolcvanévesen sem kihívás, ha egyébként jól vagy....
Ezért nincs életkorkorlát a jogosítványhoz felülről. alulról van ugyan, de ez sem tökéletes éppen. Mondjuk fölemelték a buszvezetői engedély életkorát min. 24 évre De ez a gyakorlatban úgy néz ki, hogy a fiamnál fél évvel idősebbek már 21 éves kortól vezethetnek buszt, míg ő majd csak 24 évesen. Ellenben ha addig csirkenevelőben tápfelelős, akkor is lehet majd engedélye. Sokkal jobb volt a régi szabályozás, ahol tehergépkocsi vezetési gyakorlathoz kötötték ezt. Föntről sem a korral kellene ezt szabályozni, hanem minimum követelményeket nézni. Pl. a KRESZ vizsga bármeddig érvényes, holott már az én tizenöt éves jogosítványom is elavult sok szempontból, ha nem vezetnék naponta sok érdekes dologgal szembesülnék hirtelen az utcára hajtva. Akinek meg negyven-ötven éves a jogsija..... Simán kellene szimulátoros gyakorlás és vizsgáztatás minden korosztályban X évente szvsz.Később általában nem értek egyet azzal, amit korábban leírtam. Ehhez néha évek kellenek, néha percek csak...
-
Elemental
addikt
válasz razzorr #36039 üzenetére
"Járdán tilos kerékpározni, és a zebra a járda "meghosszabbítása"."
"A Magyar Kerékpárosklub nem támogatja sem a járda, sem a zebra kerékpáros közlekedés célú használatát. "
Én sokkal többet autózok, mint bicajozok, de ha biciklire szállok, akkor eszembe jut, hogy 100kg vs 1500kg. Én nem önérzeteskedek biciklin, hanem a magam érdekében sokkal jobban figyelek. -
mephi666
nagyúr
válasz razzorr #36039 üzenetére
erről a "kerékpárral a zebrán" témáról jókat beszélgettünk anno oktatómmal forgalmi órákon cigiszünetekben... arra jutottunk, hogy lámpa nélküli zebrán, vagy olyan helyen, ahol egyszerre van a zebrának és az oda kanyarodónak telizöld, ott le KELLjen szállni, mert úgy biztonságos (roppant bosszantó, ha a holttérben érkezik a biciklis 20-30as tempóval, majd hajt is át és simán elvághatja figyelmetlenebb autós ...persze a biciklis jönne ki belőle rosszul, de akkor se lenne jó bárkit elcsapni) ...viszont van sok hely, ahol a piros lámpa minden irányból megállítja az autósokat a zebra zöldje alatt: itt simán mehetne a biciklis leszállás nélkül úgy, hogy nem veszélyezteti a gyalogosokat... csak hát ez bonyolítana a szabályokon: túl sok lenne sok ember értelmi képességeihez, ezért egyszerűbb mindenhol tiltani a biciklizést hozzáteszem: itt én is renitenskedni szoktam biciklivel a zebrán (mindkét irányban jól belátható az út... inkább olyan fordul elő gyakran, hogy piroson áthajtó autós miatt nem indul meg a nép a zebrán... csomóan fullpiroson hajtanak át, amikor már zöld van a zebrán... hetente kb 10szer járok itt és minden héten 2-3 ilyen előfordul... pedig nem egy gyalogosbarát ez a zebra: mire biciklivel átérek a zöldön, már villog a lámpa és 2 zöld közt van vagy 2 perc)
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
Avicularia
veterán
válasz razzorr #36046 üzenetére
Nekem pld. meg azzal van tele a tököm nap mint nap Malmöben, hogy a biciklisek meg a gyalogosok azt hiszik, hogy mindenhol elsőbbségük van, bárhol is kolbászolnak, mert a svéd autósok rászoktatták őket, hogy mindenhol elengedik őket.
Egy példa, ahol minden nap járok. Itt még a mackósajt is kint van a bicikliseknek, mégis marhára fel szokott némelyikük háborodni mikor nem állok meg nekik.
[link] -
Gépötty
senior tag
válasz razzorr #36146 üzenetére
Szerintem a "keményen dolgozó kisember" akkora nyomás alatt van, és annyira kevés a sikerélménye, hogy ilyenekkel próbál kompenzálni. Nem feltétlen tudatos, és nem érdemes versenyezni velük, ilyenekkel vannak tele az orosz videók. Sajnos ez (most nem biztos, hogy konkrétan a te eseted is, de simán lehet) egy tünete az általános elégedetlenség, bizonyítási kényszer, kihasználtság-érzés miatti frusztrációnak, és az ezzel generált agressziónak.
Néha, ösztönösen nekem is lenne kedvem bírónak lenni és büntetni, de szerencsére mostanra elég jól tudom kezelni magamban a dolgot, és különösebb gond nélkül le tudom nyelni ha valaki ilyen. Inkább anyázok, meg kiordítom magamból, és ezzel át is lépek a dolgon. Még ezekről leszokok, és tiszta úriember leszek, b@sszamegAzt hitted felnőttél, közben csak a játékaid lettek drágábbak
-
Moleman
addikt
válasz razzorr #36146 üzenetére
Lehet, hogy csak egy kis izgalmat keres a helyváltoztatásban. A család (vagy mások) veszélyeztetését én is elítélem, de lehet, hogy csak azért nyomja neki, mert különben halálra unná magát az egyterűjében. Nekem is csak egy családi autóm van, mégis jólesik néha 80-nál visszarakni kettesbe és 7000-ig kiforgatni, vagy tapadáshatáron kanyarogni a Pilisben, egyedül. Így 5.2-5.6 helyett 5.8-6.6-ot eszik, de nem sajnálom tőle. Pedig se család, se kapuzárás, csak valahol ki kell élnem a hiányérzetem, hogy 200SX vagy MX-5 helyett Almerát vettem első autónak.
-
mephi666
nagyúr
válasz razzorr #36156 üzenetére
...meg az még patkány dolog, ha kanyargós főúton nagynehezen találsz egy szakaszt, ahol sikerül megelőzni biztonságosan a tempomat70nel haladó kamiont, ami utána lakott területen belül visszaelőz, mint a sz@r, kiérve meg kezdődhet újra a móka 70nel
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
philoxenia
MODERÁTOR
-
philoxenia
MODERÁTOR
válasz razzorr #36165 üzenetére
Szerintem több román kamionnal találkozom mint Te , (Van amikor tízesével jönnek) sőt rengeteg román személyautóval is, de a legrosszabbak a mikrobuszosok. De nem megoldás az ellenkezés, a direkt szívatás. Egyszer rám is előzött valami román luxuskocsi, (aki elől nem húzódtam le, sőt direkt lassítottam) bevágott elém, satuzva megállt, megálltam mögötte, kiszállt, odajött, benézett a kocsiba, visszaszállt és elment. Gondolom rájött, hogy nem, otthon van. Bár érdekes, Romániában nem csinálják...
Később általában nem értek egyet azzal, amit korábban leírtam. Ehhez néha évek kellenek, néha percek csak...
-
mephi666
nagyúr
válasz razzorr #36306 üzenetére
hogy a mai nap se teljen unalmasan, jövök le itt a belsőben, mert ebből lehet jól átsorolni a következő lámpánál balra, külsőben kicsit előttem x3-as külföldi rendszámmal... éreztem, hogy baj lehet és lassítottam, amaz meg ahogy áll itt a kamara, nyílegyenesen váltott sávot mindenféle index nélkül úgy, hogy centiken múlott, hogy nem értünk össze ha nem fékezek, tuti a kocc...aztán persze ez a sáv sem tetszett neki és index nélkül folytatta az útját balra a kanyarodó sávba
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
Möhe
addikt
válasz razzorr #36437 üzenetére
Nekem a zömével kalapban, orrukat/mellkasukat karcoló kormánykerék (amit úgy szorít 2 kézzel mintha el akarná venni valaki) lámpánál bealszik,mélázik egy körforgalomban,városon kívül belűl 60-al,vagy belűl alig 40-el poroszkáló van előttem,sajnos.
A reakcióidő és a reflexeik ha ugyan még van, legyen a saját gondjuk, ne keverjék bele a többi közlekedőt, a városnézős ráérős autókázásukba, ahol nappal refivel,este helyzetjelzővel közlekednek.lehet fújolni, sokat megyek városban, és vidékre is, tapasztalom ezeket
nem engedném őket csak úgy vezetni 60 felett, jól megszűrni az orvosin, nem csak benyögni a számsort a rendelő faláról.....[ Szerkesztve ]
-
félisten
válasz razzorr #36437 üzenetére
En ezt igy nem tamogatom. Sokan 70 evesen biztonsagosabban vezetnek, mint mas 20 evesen. Tobb ilyen is van az ismeroseim kozott. En inkabb valami olyasmit tamogatnek, mint pl a PAV IV. De azt mindenkinek! Ha 5.-re sem mesz at a B kategorias forgalmi vizsgan, akkor elkuldenek PAV -ra. Ha ott a IV-es kategoriat legalabb teljesited, akkor vizsgazhatsz tovabb az eleted vegeig, ha sosem sikerul akkor is. Viszont ha nem teljesited legalabb ezt a szintet, akkor ott be is fejezodott, sosem lesz B-s jogsid. Legalabbis magyarorszagon. Na erre a tesztre elkuldenek minden jogsira vagyot es lehetne mondjuk olyat eloirni, hogy 65-70 evesen megismetelni es utana mondjuk 5 evenkent. Ha az embernek megvan a megfelelo reflexe, figyelme es jol lat, miert ne vezethetne autot?
[ Szerkesztve ]
-
félisten
válasz razzorr #36441 üzenetére
En is legalabb akkora rendet es biztonsagot szeretnek az utakon, mint te. Ebben teljes mertekben egyet ertunk. En csupan annyival gondolom maskeppen, hogy szerintem a biztonsagos vezetes nem csak a kortol fugg, hanem a kepessegektol is. Erre is utaltam az elozo hozzaszolasomban. Csak azert irom ezt, mert akkor felhozhatnank pl az autoszereloket is, hogy hany evesen hagyjuk meg szerencsetlent szerelni, mert mi van ha 65 evesen mar nem fog az agya es elfelejti meghuzni a fekcsovet rendesen. Most csak felhoztam egy peldat, de rengeteg hasonlot lehetne irni. Vagy ott vannak a villanyszerelok. Valamit rosszul kot be es szevasz. De bekotheti a 30 eves is rosszul, sajnos erre is tudok peldat. A korral nem feltetlen jon meg az alkalmatlansag. Fel kell merni a kepessegeket es aszerint megadni vagy bevonni az engedelyeket.
-
philoxenia
MODERÁTOR
válasz razzorr #36437 üzenetére
Összesen csak annyi a gond ezzel, hogy lassan 70 év lesz a nyugdíjkorhatár... Most odaadom Neked a jogsimat, ha elmehetek nyugdíjba 50 évesen... Azért kicsit fura lenne, hogy 18 éves korom óta melózom, fizetem az adót, ennyi erővel 70 évesen akár főbe is lehetne lőni a korosztályomat nem? Húzzál marha oszt dögölj meg, ha nem bírod?
Később általában nem értek egyet azzal, amit korábban leírtam. Ehhez néha évek kellenek, néha percek csak...
-
philoxenia
MODERÁTOR
válasz razzorr #36446 üzenetére
Konkrét statisztikára lennék kíváncsi, hogy az összes sofőr hány százaléka idős és abból mennyi okoz balesetet... szerintem meglepődnél... Például a gyorshajtók saját tapasztalat szerinti aránya erősen a fiatalok felé hajlik, de egyébként állnék elébe a fiatal sofőrökkel való összehasonlításnak szabályos közlekedésnél nézve. A kalapos kérdés meg érdekes, mert nekem még talán életemben nem volt a fejemen kalap... Sőt nem is szorítom a kormányt, ellenben nem is vezetek a kormány alját két ujjal fogva, mint némely fiatal...
Később általában nem értek egyet azzal, amit korábban leírtam. Ehhez néha évek kellenek, néha percek csak...
-
philoxenia
MODERÁTOR
válasz razzorr #36448 üzenetére
Veled igy nem tudok vitatkozni, allitasz valamit majd az allitasod bizonyitottnak tekintve hivatkozol ra. De ettol a levezetes nem lesz bizonyitott... A fold lapos mindenki latja ugye? Semmi nem bizonyitja azt az allitast peldaul, hogy normal kozlekedes kozben tul nagy lenne egy hetven eves ember reakcioideje. Ez nem Forma 1.
Ja, hogy jon a fiatal a bejemvevel szazzal lakott teruleten, mer ugye neki a reakcioideje.... Ezt kellene elkerulnie az oregnek gyorsan hirtelen a vedett uton, mert kijon ele ugye, mer kanyarba azert nem lat jobbban mert fiatal...
Termeszetesen vannak tetova idos emberek az uton, de vannak tetova fiatalok is, vannak nok is, akik gyakran egyeni logika alapjan kozlekednek. Kellene egy igazi licensz a soforoknek, amit csak komoly vizsga utan kapnanak meg , mondjuk ez alapjan kozlekedhetnenek kulonbozo korulmenyek kozott, gyengebb licensszel alacsonyabb helyeken. Ja ujra feltalaltuk a Forma 1-et....
A balesetek tulnyomo resze azert kovetkezik be, mert a sofor tobbet vallal, mint amit veghez tud vinni. Ez a fiatalokra nagyobb aranyban igaz, mint az idosebbekre. Ezt is ki lehetne szurni vizsgalatokkal, de ez sem eletkorfuggo. A 21 ev peldaul honnan jon? Ismerek felelotlen meggondolatlan harminceveseket csak itt a Forumon is, mig neha meglep a komolyan felelossegteljesen viselkedo nick mogott talalhato 14-16 eves gyerek. Sot elofordul itt is a gyerekesen tombolo oregur is. Az eletkor alapjan szures nem igazan jo. Most peldaul folemeltek a buszjogositvany eletkorhatarat 24 evre, de addig aki megszerezte, az 21 es fel evesen komolyabb volt? Ellenben nem kotik gyakorlathoz, mint regen, az sokkal jobb korlatozas volt. A fiam lassan ket eve vezet teherautot, leginkabb nemzetkozben, vezetoi engedelyt ellenben meg masfel evig nem kaphat, mig ha egy huszonnegy eves ember levizsgazik, azzal a par kilometer gyakorlattal rogton buszba ulhet, mig akinek tobb szazezer kilometer lesz addig a lababan az majd csak ha pont betolti. A hetven eves se vezessen ugye, mert nincs reakcioideje /szerinted/ , holott olyan tapasztalata is lehet, amit huszonot-harminc evesen meg a legtobb embernek eselye sincs megszerezni. peldaul az a harminc eves, akinek mondjuk ot eve van papirja es vezet is rendszeresen, vezetett-e es mennyit fel meteres hoban, tukorjegen stb. Nem is beszelek arrol, aki nem vezet rendszeresen. Barmikor inkabb biznam az eletem egy naponta vezeto hetvenesre, mint egy vasarnapi soforre aki husz--harminc...Később általában nem értek egyet azzal, amit korábban leírtam. Ehhez néha évek kellenek, néha percek csak...
-
Sotho
őstag
válasz razzorr #36461 üzenetére
Ha elfogadod, hogy nálad okosabbak találták ki a sebességhatárokat, mindjárt nem is lesz olyan nehéz betartani.
Ja az M0-n majdnem nekem jött egy M5-ös 117-el mentem a gps-szerint. Szerintem kb. észre sem vette, hogy ott vagyok, egy furgont kerültem ki....gyerek hátul... nem értem.
[ Szerkesztve ]
-
philoxenia
MODERÁTOR
-
mephi666
nagyúr
válasz razzorr #36557 üzenetére
reggel rajtam majdnem egy robogó akadt fent... haladok nagykörúton külső sávban, látom előttem 2-3 kocsi már lassít, mert valakinek ott támadt kedve leállni és elfoglalni a sávot... lassítok én is, egyszer nagy kerékcsikorgás, azonnal nézem a tükröt, robogós majdnem eltaknyált, úgy csúszkált alatta a gép és centikre állt meg a kocsitól ilyen is csak húzni tudja neki meg utolsó előtti pillanatban kapkodni, ha már majdnem veszélybe sodorta magát
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
#64791808
törölt tag
válasz razzorr #36559 üzenetére
Nem vakok. Azt hiszed, a másik hülye, vagy nem lát? De igen. Csak leszarja! A magyar közlekedők nagyobb hányada csak az erőből ért. Most volt a totalcaron, fickó vezetés közben sms-t ír, közben húzza át az autót a mellette lévő sávba. Mikor szólnak neki, hogy mit csinál, mit válaszol...? "Álljál félre, megöllek" Ennyi.
Megy a bicikliúton. Megteheti? Meg. Melyikőtök megy oda, szedi ki a kocsiból, és rúgja szét a veséjét? Egyikőtök sem. Rendőr látta? Ha látta is, tojik rá. Ennyi. Kezdjétek magatokat szoktatni a gondolathoz, hogy az orosz videók pár éven belül magyar valósággá válnak.
Új hozzászólás Aktív témák
- Háztartási gépek
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- iPhone topik
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Suzuki topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Nagyrobogósok baráti topikja
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- NBA és kosárlabda topic
- További aktív témák...