Új hozzászólás Aktív témák
-
Rick4
félisten
válasz neduddki #22698 üzenetére
Ennek ellenére ami megfelel a leírásnak, és 96 után helyezték először forgalomba az EU területén, simán megkapja most is a piros matricát, holott ugye a leírás szerint nem azt kellene, de a tulaj kérelmére (vagy van ahol megcsinálják jóindulatból ) átvezetik a környezetvédelmi kategóriát 4-esre... Elég sok ilyen autó van Swift, Amerikai kocsik, meg még ki tudja. Élő példa is van számtalan..
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
neduddki
nagyúr
válasz neduddki #22713 üzenetére
HI!
a legnagyobb gondom az, hogy nem esetleges a vizsgabisztos kedvetol fuggo kiosztando kornyezetvedelni besorolas, hanem kotelezoen alkalmazando, na ezt emen talltam ki, haenm ez az nkh allasfogllasa az ugyben, mert a rendelet ezt irja elo
szoval aki vizsgara megy, elotte kerje ki a gyartotol a kornyezetvedelmi besorolas igazolasat es legyen nala a megyei nkh kirendeltseg telszama:- )
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
MPowerPH
félisten
válasz neduddki #25313 üzenetére
Ezzel mit akartál mutatni? Olvastam ezeket az adatokat.
Ha az arányokra gondolsz... Ha valaki szabálytalan előzésbe kezd, és úgy karambolozik, akkor azt is a gyorshajtáshoz írják. Pedig semmi köze nincs ahhoz. Gyorshajtásból eredően történhet árokba sodródás, esetleg fának csapódás. Extrém esetben megcsúszás, így átsodródás a szembejövő sávba, ekkor frontális karambol is megeshet. Nem elég részletes ez a statisztikai elemzés, minden közúton történt balesetet a gyorshajtás számlájára akarnak írni.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
mezis
nagyúr
válasz neduddki #27167 üzenetére
Az egy dolog, hogy egy "egyszerű" útkereszteződésben megfordulhatsz, ha tábla nem tiltja a balra kanyarodást. Ellenben, amikor egy sávra (vagy akár az összesre) egy tábla vagy jelzőlámpa kötelező haladási iránynak a bal kanyart írja elő, azt csak akkor hajtottad végre, amikor bementél az utcába (erre kijelölt sávba). Ott meg úgyis záróvonal fogad, vagyis legalább 15m-t még menned kell ahhoz, hogy megfordulhass.
A balkanyar mellett külön szokás jelölni a visszafordulás lehetőségét.mezis
-
Drizzt
nagyúr
válasz neduddki #27167 üzenetére
9. paragrafus 4-nél ez van:
"b) a felfelé, illetőleg az oldalra mutató nyíl alakú zöld fény a jelzett irányban (irányokban) szabad utat jelez: a jelzett irányban (irányokban) tovább szabad haladni, bekanyarodás esetén a szabad jelzésen áthaladó gyalogosoknak elsőbbséget kell adni;"Ebből akár azt is lehet leszűrni, hogy balra mutató nyílnál csak balra szabad kanyarodni. Viszont ez meg azért nem tűnik valószínűnek, mert visszafordulás alakú jelzőlámpát még nem láttam, de balra+visszakanyarodást jelzőt se. Szóval valószínűbbnek tartom, hogy szabad, de még mindig nem vagyok 100%-ig meggyőzve.
Viszont: 3. oldal: utasítást adó jelzőtáblák. Valamiért én a zöld lámpás nyilakat is így érzem értelmezendőnek.
Kéne keresni egy kreszoktatót, mint autentikus személyt.
I am having fun staying poor.
-
kw3v865
senior tag
válasz neduddki #27342 üzenetére
Én valahogy nem tudom sajnálni, csak a szerencsén múlott, hogy nem ölt meg senkit (így is totálkárosra tört több autót is, nekik vajon fizeti a - ha volt neki - biztosító?). Állítólag az is lehet, hogy ivott is (a képeken látszanak üres Unicumos üvegek az autóban). Jobb is, hogy ez a barom kivonta magát a forgalomból, nem kár érte.
-
kételkedem
addikt
válasz neduddki #29544 üzenetére
Nem tudom, van-e hivatalos statisztika arról, hogy milyen arányban érintettek a balesetekben a román járművek, de a hírekből úgy tűnik, hogy elég sok baj van velük....
Ha igazad van, megengedheted magadnak, hogy megőrizd a nyugalmadat! °°XLIII°° "Isten, áldd meg a magyart" Kölcsey 1823
-
FF23
senior tag
válasz neduddki #29832 üzenetére
Egy 80 ezres nyugis kisvárosból ír, ráadásul büszke rá ez a pöcs, hogy vészfékezett miatta itthon egy troli.
A 2009-s adatok szerint kb. azonos a 100e főre jutó, balesetben elhunytak aránya (9,9-9,2)...Miközben város: 30-50; autópálya: 90-110, aztán:ezt nagyjából mindenki be is tartja -szóval mégsem mindenki?
Sok helyen mérnek -minek annyi mérőt telepíteni ott, ahol eleve mindenki betart minden szabályt?
A táblákon azt írják, hogy "maximum" -nálunk nem kell kiírni, mert ezt jelenti!
Beszélnek róla, hogy a kerékpárok esetleg rendszámot kapnak és a nyergeikben ülőknek valamiféle vizsgát kell tenniük, és biztosítást is kell majd kötni. Ha például egy biciklis balesetet okoz, és utólag nem beazonosítható... -a fentit tudom ismételni: minek találnának ki olyanra szankciókat, ami nincs? Csak nem elszaporodtak a bringás cserbenhagyások Tökéletesországban?
Postázós üzenetekre nem válaszolok. Sajnálom...RT-AX58U v1
-
bobsys
addikt
válasz neduddki #29832 üzenetére
Itt is hasonlo, es Budapesten en is leleptem a zebrara lazan, mert elszokik az ember attol, hogy nem engedik at.
Itt:
zebra ahol nincs lampa altalaban egy bazinagy fekvorendor, tehat lassitanod kell igy is ugyis. Ahol van lampa ott tobbsegeben nem engedik a zebrara a mellekutcabol a kanyarodo forgalmat, ahol igen ott 5-10 masodpercel hamarabb kapjak a gyalogosok a zoldet.
Mellekutcak 30-40-50, foutak 60-70 neha 80. Autpoalya 90-110. Kamionok max 100.
20km/h+ gyorshajtasnal tobb buntetopont es nagyobb penzbirsag. Unnepi hetvegeken (husvet, karacsony, hosszu hetvegek) duplazva minden. Ugyfelnel 130+ ment a faszi autopalyan husvetkor. 6 buntetopont. 12 utan elveszik a jogsidat legalabb fel evre. Utanna P-s jogsit kapsz 1 evre ami azt jelenti, hogy nulla alkohol, nulla gyorshajtas.
Nem tudom pontosan melyik allamban, de pont tegnap volt, hogy ha 70-es tablanal 115-nel gyosabban hajtasz akkor elvehetik az autodat egy idore.
No worries van, keves az idegbeteg.Enterprise Admin? Kirk kapitany leszel? - Ne törődjél semmivel, egyél zsömlét kiflivel
-
FF23
senior tag
válasz neduddki #29859 üzenetére
Én nem hiszek egyből az ilyen rizsagépnek, aki egy faluból kanadai modellt vizionál.
Valahogy csak meghanak 100 ezere vetítve annyian, mint nálunk.Szerencsére mások is írnak, nemcsak ez a Nagy mesekönyv:
[link]
[link] ...stbPostázós üzenetekre nem válaszolok. Sajnálom...RT-AX58U v1
-
FF23
senior tag
válasz neduddki #29861 üzenetére
Olvass már vissza b.meg, hogy te indítottál úgy, hogy ez a "kanadai modell" ! Erre írtam, hogy ez csak egy 80 ezres unalmas kisváros, annak is a disney-s leírása.
Még azt sem írtam, hogy nálunk minden rendben, nekem így jó, és te már balkánozol, oroszozol, ítélkezel...Mi van, leállt az index meg a blikk szervere és ide nyáladzol?
[ Szerkesztve ]
Postázós üzenetekre nem válaszolok. Sajnálom...RT-AX58U v1
-
neduddki
nagyúr
válasz neduddki #29724 üzenetére
HI!
Konyorgom a fejre allitott piros szegelyui 3szog, az az Andrassy ut szervizutjan is valyon mi a feszkes FRANCOT JELENT??? :- (((
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
zsid
senior tag
válasz neduddki #30048 üzenetére
De biztos neked is feltűnt , hogy a videóban autópálya vagy, nem a nyolcvanas főutak valamelyike ( bár épp az előtt csattogtam végig a 82-esen, egy két helyre beköltöznék ).
Autópályán, meg kicsit sz@r, hogy nappal nem előzhetünk és nem csak a gázolajtolvaj szakmabeliek tartanak fel, hanem mondjuk utolérsz valami személyautót, aki nem akar 80-at menni autópályán. Sétakocsikázásra ott vannak az egy- és két számjegyű főutak.
<tRucKdriFteR>
-
mephi666
nagyúr
válasz neduddki #30051 üzenetére
támogatom lényegében ittasan, belőve, 200al letarolt egy szabályosan közlekedő autót, amiben 4 ember meghalt? ezt már nem tudom, mivel lehetne tetőzni... szépen indítani 4-szeres tényleges életfogytiglanról a 4ember halála miatt, aztán rátenni a többi tételt és azonnal rács mögé tenni... jó magaviselettel mondjuk felét el lehetne engedni idővel... lenne ideje gondolkozni (csak hát sajnos ennek itt max töredékét kaphatja)
most a héten a piroson áthajtás a divat errefelé... és általában úgy, hogy a zebra már rég zöldet kap, keresztbe meg húznak át rajta az egyenesen haladók... (nem is jobbra kanyarodós-telizöldes helyzet: 2x2sáv, keresztben meg zebra) ...pár hete kicsit bambultam reggel, állok, látom hogy balra mellettem lassít a kocsi sárgára... jobbról kb 50-100méterre jön egy taxis, zöldre indulok, zebra felénél áthúz előttem a taxi... "kicsit" meglepődtem... bánom, hogy nem írtam fel a rendszámát és kerestem meg a "bázisán" pár szó erejéig... úgy felment a vérnyomásom tőle, hogy több óra kellett a teljes lenyugváshoz... addig nem tesznek ki szerintem oda valami kamerát az ilyen gyökerek miatt, amíg el nem csapnak 1-2 iskolást az ilyen barmok (zebrától kb 100méterre gimnázium van, másik irányban általános iskola+középiskola... sok a gyerek errefelé)
[ Szerkesztve ]
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
-
DeFranco
nagyúr
válasz neduddki #32867 üzenetére
hm... első körben egyetértek, de második körben nem vagyok benne biztos, hogy a hat év kifejezetten aránytalan lenne.
ennyi idő alatt ha "tud" akkor úgy is megtörik, és valószínűleg nem ül volán mögé többet, vagy ha igen, akkor sem így, ha meg ennyi idő nem elég, akkor nem lenne elég 13 év sem.
lehet hogy én vagyok most túl lágy szívű, nem tudom, de itt nem arról van szó, hogy előre megfontoltan különös kegyetlenséggel megölt valakit, hanem egyszerűen korlátolt felelőtlen hülye barom állat volt, és hibázott. éppen ezért azt, hogy ott rohadjon meg élete végéig a rács mögött, nem tartom arányosnak.
viszont a járművezetéstől egy életre eltiltanám, nem két évre
[ Szerkesztve ]
-
biga
senior tag
válasz neduddki #33789 üzenetére
De használható már Mo-on a tompított kiváltására? Mert utolsó infom még az, hogy a magyar KRESZ szerint a tompított a kötelező, és bizony a rendőr erre hivatkozva megbüntethet, ha olyanja van, mert a drl bizony nem egyenlő a tompítottal.
Megjegyzem, pedig inkább erősíteni kellene a mihamarabbi elterjedését.
''Fiatalok! Tiétek a jövő! Régebben úgy volt, hogy a miénk lesz. (Sándor György)'
-
philoxenia
MODERÁTOR
válasz neduddki #33796 üzenetére
De Neked gondolom nem kell mondanom, hogy azért nem a kétféle fényforrás névleges fogyasztásbeli különbségét kapod meg a használatukból következően üzemanyagban....
Mert ez így szinte komplett hülyeség...Nem mindegy milyen kocsi milyen generátor stb. A gépkocsi tehetetlenségével játszani tényleg megéri, erre még mostanában térnek rá a hibridekkel, a start-stop rendszerekkel stb. Ellenben a generátor nem kapcsolódik le a szíjról a mai kocsikban, ha nincs épp semmi fogyasztás, akkor sem, tehát az indukciós tehetetlenséget vastagon bele kéne venni, meg millió más dolgot. Nem mondom, hogy nincs különbség, de két sofőr között sokkal több van ugyanabban az autóban a vezetési szokások eltérése miatt....
Mondjuk én az imént az eredeti posztodra reagáltam és ott konkrétan városi nappali és magyarországi fogyasztásra kellett gondolnom az előzményeket figyelembe véve....
[ Szerkesztve ]
Később általában nem értek egyet azzal, amit korábban leírtam. Ehhez néha évek kellenek, néha percek csak...
Új hozzászólás Aktív témák
- Dell Latitude E6330, 13,3" HD Kijelző, I5-3320M, 4GB DDR3, 320GB HDD, WIN 10, Számla, Garancia
- Dell Latitude E6420, 14" HD+ Kijelző, I5-2540M, 4GB DDR3, 250GB HDD, Nvidia VGA, WIN 10, Számla, Gar
- be quiet! PURE POWER 11 tápegység I 600W I Félmoduláris I 80 PLUS Gold
- HP EliteBook 850 G7 Intel Core i7-10610U, 32GB RAM, 512GB NVMe SSD
- iPhone 14 Pro Max 256GB, garanciális, független, 100% akku (karcmentes, ütésmentes) eladó