Új hozzászólás Aktív témák
-
MPowerPH
félisten
Az más kérdés, hogy miért állt meg a zöldnél. Vannak ilyen béna tehetetlen emberek.
De így utólag most jól jött a dolog. Fékbetét cserénél nem feltétlen nézik át az egész fékrendszert töviről hegyire.Lauda: Na, de kell a kínai autó a népnek. Öcsém ilyen oldalvédelmet utoljára egy 90-es német középkatos autóban láttam. Guruló koporsó...
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Öcsém, hogy összeszedte azt a terepjárót. Nem kis feladat volt. Grat neki.
Egyébként meg igen, záróvonalon nem előzünk, de a tükröt is nézni kell. Itt ha van szembejövő, óriási baleset lett volna. Tanulság egyszerű. Én néha többet nézem a visszapillantót, mint az utat, pont az ilyenek miatt.
Ma az M7-esen mentem a külsőben szép nyugisan, mikor hirtelen megjelent mellettem egy szép fekete Audi Q7. Akkor esett le, hogy bazzz, ez leállósáv nem a 3. sáv. Mindezt az Érdi lehajtó előtt. Begurultam nagyon, gyógyszerem is elmászott. Kicsit helyre tettem, tudja merre hány méter. Az a kéttonnás sz@rdarab olyan mint egy lomha elefánt. Nem is értem hova sietett vele...
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Nem szokásom ide írni, a stílusom nem illik ide be, de ezt muszáj megosztanom. Hétvégén piszok sokat vezettem, sok hülyével találkoztam. A 2 legnagyobb.
Az első, 6-os út, Földvárra lehajtó. 3 sáv. 2 sima, egy kanyarodó sáv balra a 2 sáv között. Előtte gyalogátkelő van, 70-es táblával. Mögém mint egy marha, úgy érkezett meg egy xenon -os pilóta. Nem izgattam magam, pedig a kezemet nem tettem volna a két autó közé. Már akkor tudtam, hogy egy b@rom lehet, mert a hátsó 4.2 -es felirat általában b@rombiztos. Na szóval, elhagytuk a zebrát, utána 100m és jön a kanyarodó sáv. Volt szembe forgalom pont akkor, nem tudott tilosban menni, pedig nagyon készült rá. Aztán én elkezdtem besorolni a kanyarodó sávba, index -el. Akkor látom, hogy a majom már a hátsó sárvédőmnél van, még a zárón elkezdhetett előzni, természetesen index nuku. Én hirtelen nem tudtam mit csináljak, mivel jöttek szembe is, kicsit visszarántottam jobbra. Ő kivágott a szembejövő sávba, mikor látta, hogy besorolok, de ott már annyira közel volt a szembejövő, hogy nem fért volna el. Fékeztem, és imádkoztam nehogy lezúzza a céges autót. A következő manővere az volt, hogy átrántotta a jobb sávba az autót, tehát 2 sávon keresztül. Itt jönne az, hogy hülye, ezeket hagyni kell. Én persze begurultam, utána mentem. Egy pár éves Civic Type S volt. Rányomtam a refit. Erre ő elkezdett cikázni az úton, és fékezett egy nagyot. Persze visszaelőztem, ő is rányomta a refit. Én ahogy kell ilyenkor, hátsó ködlámpa. Szerencsére nem jött senki az úton... Tudtam, hogy nem bírja ki, egyből megpróbált visszaelőzni. Megvártam míg elkezd előzni a szarjával, akkor kicsit megnyomtam. Had ne mondjam, hogy szegényke nagyon lebőgött azzal a bolhával. Ekkor mondta haver, hogy itt úgyis lámpát kapunk, hátha egyenesen megy, mi meg egyébként is lekanyarodunk, mindkettőnknek piros, meg lehet beszélni a történteket. Megálltam a teli pirosnál a kanyarodó sávban, majd azonnal kiszálltam. A srác talán érezte hogy baj van, mert padló gázon áthajtott a piroson. Mondjuk ez volt a szerencséje meg az enyém is...máskülönben olyat tettem volna, amit ma már lehet bánnék. A fejét a seggébe vertem volna, az fix. Kritika nem kell, hogy az ilyeneket hagyni kell. Kétszer is majdnem összetörte az autómat, és a szembejövőt is veszélyeztette, ráadásul előtte is árokba tolt volna, ha teheti.A második ma este történ, Budai alsó rakpart, Parlamenttel szemben, Margit híd felé mentem. Zebránál egy csapat gyalogos áll, én 70-ről fékezek. Majd gyalogosok is lelépnek, másik szembejövő is fékezett. Ebben a pillanatban egy Astrás gyökér kikerülve engem, szlalomban átvág a zebrán. Az egyik srácnak vissza kellett lépnie, különben elgombázza, a szembejövőt pedig éppen csak nem kapta el. Rendszám felírva, 2 gyalogos száma elkérve. Szembejövő autó sajnos elment. Az egyik gyalogos rendőr, holnap megteszi a szükséges intézkedéseket.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz dovitt #23199 üzenetére
Type S...a fene tudja, nem szoktam nézegetni a rizsrakétákat. Asszem 200 ló, 2000ccm -es moci. Jah, az az R. Akkor meg tényleg nem értem, mit játszotta a janit.
Nekem addig semmi problémám ezekkel, amíg nem velem szórakoznak. Elég volt egyszer, mikor egy barom összetörte az autómat. Még egy ilyen eset nem fog előfordulni. Én tőlem ott csinálja a hülyeségeit, ahol akarja, de nem előttem és mögöttem. Pedig aznap még normálisan is mentem, mert 11l alatt maradt kicsivel a fogyasztásom, ami már nagy szó. Mindig olyankor fogom ki a b@rmokat.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz lujó55 #23209 üzenetére
Én voltam a 4.2-essel...egy sima A6. És a Civic jött mögöttem. Azért furcsáltam, mert a 4.2 az bolondbiztos, pályán még soha nem villogtak le, olyan helyzetben sem, amikor a saját autómban már dudáltak is volna, idéző jelben persze. Ez az egy dolog, amiért szeretek azzal menni, Nyugis, senki nem mászik a seggembe.
dragonfx: Nem a 28i -vel voltam... A szar A6-ossal.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz lujó55 #23209 üzenetére
Sorry, félreértettem amit írtál. Magán, és mivel hetente van egy 2000km+-os út, így a kft vett egy nagyobb autót erre a célra. Még mindig olcsóbb autóval menni, mint a repülővel. Én csak néha használom, inkább hétközben ha nincs a másik autó. Ez is kivételes alkalom volt, mert szerelőtől hoztam el.
mod: most kaptam egy telefont, megtörtént a feljelentés az Opelos ellen. Holnap reggel kell bemennem, gondolom jegyzőkönyv miatt. Egy állat kipipálva.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz Khelben #23224 üzenetére
Már melyiket? Azt hogy majdnem összetörte az autóm hátulját? Én csak a sebességet léptem túl, az nem nagy bűn, mindennapos, különben mindenhonnan elkésnék. Audiban van detektor és blokkoló is, így már nem kell foglalkoznom a trafikkal. Ne izgulj, ha ott megáll, akkor nekik is elmeséltem volna. Egyébként nem valószínű, mert az Opelos két gyalogost veszélyeztetett, és a szembejövőt is. A jogsijától elköszönhet, van egy olyan érzésem.
Amit én csináltam, nem látta senki, nem veszélyeztettem senkit. Ha megáll, akkor a srác testi épségében esett volna kár, az már más tészta.Dragon, 350 ló. Ma este le kellett ugranom Pécsre... M6 elejétől számítva 1 óra alatt lent voltam. Imádom az autópályát, ez az út régen 3 óra volt.
És a táblás eseted óta nem bölcselkednék. Pont Te mondod ezt nekem, aki a városban csinálja ugyan ezt. Ez a különbség kettőnk között. Én lakott településen betartom a limitet, Te mész mint a dúvad nemtörődve semmivel. Ráadásul csak alkalmi, úgymond vasárnapi vezető vagy... Szvsz, a Te szádból ez a kritika viccesen jött le. Főúton, és főleg autópályán meg úgy megyek, ahogy a körülmények engedik. De ezt már sokszor leírtam, hidegen hagy a sok okoskodás.
És nem spicliskedtem, ott volt a biztosúr civilben, kérdezte láttam e a rendszámot. Én meg bediktáltam.Ui.: Érdekes dolog, hogy az A6 -ban is elvileg 250-nél van a limiter, de 265-ig elengedte a mutatót. Viszont oda a tempomatot már nem lehetett belőni, csak 250-ig működött. Lehet azért mert utólagosan lett beszerelve?
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #23227 üzenetére
Hidd el, hogy Budapest- Varsó útvonalon, azon beül is Szlovákiában annyi ökör van, hogy Dunán gátat lehetne építeni belőlük.
Eddig még nem volt olyan problémám amit mondtál, pedig ma is 200km-et lehúztam, majdnem végig autópályán, és sietős volt a dolgom. Azért van a fék, hogy rálépj. 200-ról 130-ra elég lazán le lehet lassulni. Oda kell figyelni... Mondtam, ez a bölcselkedés a Te szádból nem hangzik jó. Előtte meg kellene tanulni vezetni, nem gondolod? Hungaroringen van vezetéstechnikai oktatás, arra el kellene menni, utána pedig levezetni Európában pár tízezer km-et. Aztán majd visszatérünk erre. Ha valaki engem veszélyeztet, mert nem tudja a saját, és az autója korlátait, akkor már rég átlépte a józanész határát. Ne már egy ilyen 1.6-os szarral ugráljon, és janizzon. Ne izgulj, ez után az eset után már megválogatja, kit próbál letolni az útról.Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz lujó55 #23245 üzenetére
A balfék rendőrök... Úgy kell nekik. A normális rendőr ilyenkor leakad, és nem vesz üldözőbe egy motorost. Azt hittem a magyar rendőröknél nincs bénább...de itt az ellenpélda.
Megoldás, amíg a motoros közel van, lelőni.dragonfx: Te tudsz vezetni? LOL, megkérdezem majd a táblát is amit kiütöttél, pedig ott volt előtted az út közepén. Szvsz, ritka béna lehetsz.
Gyorshajtásért nem jár se jogsi elvétel, sem börtön, legalább nézz utána, mielőtt hülyeségeket írsz. Csak pénzbírság. Ellenben ittas vezetésért akár mindhárom, amit te igen gyakran űzöl. És mondhatsz amit akarsz, meg gondolhatsz is, engem nem érdekel. Én sznob...hehe. Ebbe nem megyek bele, mert úgyse értenéd meg, nem várhatom el, hogy egy kicsit bonyolultabb dolgot is értelmezni tudj ott belül. Főlj csak a saját levedben, és végre tanuljál már meg írni, mert az igen csak 8 osztályos követelmény. Bár ki tudja, lehet nem lett meg...[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz tomcsi23 #23256 üzenetére
Elég lenne csak kinyitni a szemet, azért van a fénysorompó. Nagy hülyeségnek tartom, hogy a vasúti átkelőben feloldották a sebességkorlátot. Így már csak azért se fékeznek, hogy legyen idejük kitekinteni mindkét oldalra, ha már a fénysorompót nem látják meg.
Ráadásul itt az oldalának hajtott... Nem is értem mit csinálhatott, de az biztos nem a vezetésre figyelt. Többet nem engedném vezetni, pláne nem gyerekkel.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz philoxenia #23265 üzenetére
Ki beszél itt arról, kinek milyen joga van? LOL, nem értetted. De mind1 is. Ha a másik kreszt szeg, és veszélyeztet, akkor már rég nincsenek szabályok. Persze, 23 évesen még máshogy látom ezeket, majd biztos lesz egy pont amikor már nem érdekel az egész. Egyenlőre még így látom ezeket a dolgokat, Te meg megint másképpen. A kreszel semmi bajom, csak egy része hülyeség. Tesóm most vizsgázott, próbáltam segíteni neki. Nem igazán ment, mert az életben kicsit máshogy van. Nem véletlen a kresz könyvekben még mindig dacia meg lada van az ábrákon...
Írtam is, hogy kivételes leírom ezt az esetet. Én egy szabályt szegtem, a sebességet. Ő mindjárt 5-öt. Akkor lehet mérlegelni.
Tudod mihez kellene kötni a jogosítványt? Jobb és hosszabb gyakorlati oktatáshoz, nem városban tötymörgéshez. Közlekedni próbálnak megtanítani a vezetés órákon, nem vezetni. Ezen kellene változtatni, mert az emberek nagy része nem tud autót vezetni. Azért van annyi baleset.És azért ,mert a korrupció itt is virágzik. Két évfolyamtársam most tette le a vizsgát, 20-ast nyomtak a vizsgabiztos zsebébe. Megmondtam nekik a véleményemet erről, remélem nem ülnek volán elé egyhamar.
Ki nem hajt gyorsan? Mindenki átlépi a sebességhatárokat, nem létezik olyan ember, aki nem tette/teszi meg nap mint nap.Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #23274 üzenetére
Ezt most bebuktad. Csak szívatott a szerelő, 1 nap alatt kész lett az autó. Délben mentem megnézni, hogy mekkora a sérülés, akkorra már készen volt az autó. Ha engem megbüntetett, akkor Téged hányszor? Látható nyomok még mindig ott vannak az autódon.
Stresszeltem miatta rendesen, lóvá tettek."azért van ennyi baleset mert tele van ilyne önbiráskodo emberekkel meg akik 200zal futkároznak mert ők azt hiszik ők a janik."
Nem, azért mert az olyanok mint Te, nulla vezetési tapasztalattal és tudással kimennek az utakra és -ahogy Te megfogalmaztad- dinamikusan mennek. Ami annyit tesz, hogy 50-nél 90, ami sokkal rosszabb mint a 130-nál a 200. Buszsáv, cikázás, lámpánál janizás, zebra és bicikli út figyelmen kívül hagyása, stb... Nah, ez vagy Te, ahogy már párszor leírtad. Akkor nekem ne dumáljál, menj és tanulj autót vezetni, mert legközelebb nem a motorháztetőt és a lámpákat zúzod le, hanem valami komolyabb bajt csinálsz. Nem Téged sajnálnálak, hanem azt aki ott ül melletted, és akibe belerohansz.
sasa311: Már kétszer biztosan lezúzta az autóját, pedig az csak fix akadály volt. Azt mondja nem látta. Akkor közveszélyes, ne üljön autóba. Akár kerékpáros vagy gyalogos is lehetett volna ott. Egyébként szerintem túl gyorsan ment, és nem tudott megállni vagy megcsúszott. Azt szegény nem tudja mi az a kikerülés, így szemet behuny, és sikít amíg meg nem áll. Egyébként ki tudja még mennyi autót meghúzott pl. parkolás közben. Úgy emléxem azzal is gondjai voltak.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz jozefgucci1 #23283 üzenetére
BMW talin találkoztunk, aztán most nyáron is hívtam, akkor nem dugta oda a képét, pedig hívtam is. Előtte megbeszéltük, hogy megy a 6 hengerrel, ami miatt állítólagosan fennhordom az orrom. Egyébként nő pártiak vagyunk, én is tanusíthatom. Egyébként nincs köztünk nagyon feszkó, csak néha mikor hülyeségeket ír, nem bírom ki, hogy ne válaszoljak, ne kontrázzak rá, ami hiba.
Nézem ki ez a biohazard itt, aki dragon helyett válaszol...
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
A kft. könyvelőjének a fia tegnap elhunyt autóbalesetben. 34 éves volt...
Kőszállító autóval ütközött egy személygépkocsi a 11-es főúton
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #23305 üzenetére
Én így tudom, mintha az Audiban is így lenne. Mert ha nem vagy bekötve, akkor a légzsák súlyos sérüléseket okozhat, súlyosabbakat mint esetleg a karambol. Ha kirepülsz az autóból, még megvan az esély rá, hogy életben maradsz, persze a maradandó sérülés nem kizárt. Olvastam nem rég olyat is, hogy a sofőr kirepült az autóból, borda és kar töréssel megúszta a dolgot.
A Ford viszont kifejlesztette egy igen érdekes megoldást, bár ugye ehhez is be kell kötni magad, így a hátul ülőknek is jut valami.
Ez pedig az első fejlégzsákok 3. generációja, ez is Ford fejlesztés. Meglátszik, hogy a kapcsolat a Volvo -val.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #23314 üzenetére
A légzsák arra való, hogy segítsen megkímélni a testi épségedet. Örülni kell, hogy van. Alap biztonságot ad, főleg az oldal és fejlégzsák mentheti az életedet.
Az esetek 75%-ban? LOL, az öv azért van, hogy mikor beszállsz az autóba, bekösd magad. Én megszokásból azt csinálom, az esetek 100%-ában, és tolatásnál sem zavar. Az öv az a biztonságtechnikai eszköz, ami nélkül lehet akármilyen gyűrődőzónád, tuti meghalsz. Azt be kell csatolni és kész. Nekem pl. állandóan csipákol, ha ki van kötve. És én rászólok az utasokra is, hogy tessék csatolni, méghozzá elég gyakran.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Rallyban olyan a biztonsági öv, hogy megmozdulni nem tudsz az ülésben, szal az se lenne neki jó. Ha gyorsan akar menni, és rodeózni szeretne, az már régen rossz, ha dölöngél az ülésben... A pedálokat nem tudná nyomni rendesen, de még a kormányzás is bajos lenne. Nem csak biztonsági okai vannak az öv használatának autósporton belül.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz Calogero #23383 üzenetére
Ott mindig gond van a besorolással.
dragonfx: Ez nem önbíráskodás. Ez annál már sokkal durvább.
Margit hídnál kanyarodtam le a budai rakpartra, én voltam az első autó a sorban. Erre egy szőke cicus nagy merdzsó terepjáróval a másik sávból keresztben beáll elém. De úgy, hogy mozdulni nem tudtam volna előre, ott mindig pont az ilyenek miatt kimegyek a kanyarodó sáv végére. Nem bírta kivárni a sorát a szerencsétlen, megértem. Én is vagy 10 percet álltam, mire odajutottam. Kiszálltam, és megkérdeztem, hogy hogy képzelte ezt el, persze csak nyugisan. Ő csak nézett, közben telefonált. Visszaültem, és addig nyomtam a dudát, ameddig nem váltott a lámpa, nehogy már halljon valamit a telefonban. Közben tolattam, és csak azért is lementem előtte. És ez sem önbíráskodás, csak nem bírom az ilyen gyökereket.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Mi nem téli ország vagyunk, fölösleges bevezetni. Főleg úgy, hogy az idióta magyar felrakja a Tescós téligumit az autóra, aminél még az én nyárim is jobban tapad.
Más, ami félig meddig ide tartozik, és a magyar mentalitást mutatja.
Ma gumit cserélni mentem a 6-os úton, jött velem szemben egy kutya az út közepén. Labrador, tiszta sárosan, alig vonszolta magát. Jól látható volt, ha az ember nem hülye, akkor nem tudja elütni. Egyből tudtam, hogy kirakták, de sietnem kellett. Városban kerestem egy rendőrautót(Paks tele van, nem nehéz találni), szóltam neki, hogy a vasúti múzeumnál a főút közepén sétál egy kutya. El is ment megnézni. Majd megyek hazafelé, azt látom, hogy villog a rendőrautó, és az út közepén sétál szegény szerencsétlen kutya visszafelé, a feje jobb oldala csurom vér. Tesómmal voltam, volt nálunk pokróc is, így megálltunk. Rendőr próbálta leterelni az útról a múzeum parkolójába, de egyedül volt. Oda mentünk, és együtt lekergettük, ő közben már szólt a helyi menhelynek. Nem mertünk közel menni, mert a kutya sokkos állapotban volt, és így életveszély lett volna. Az autósok végig kerülgettek minket. Kérdem én. Miért kellett elütni azt a szerencsétlent? Hogy nem lehetett egyenes szakaszon észrevenni, és lassítani? Ennyi bunkó paraszt van itt az országunkban. És egyiknek sem jutott eszébe az, hogy félreálljon, és segítsen leterelni onnan. Lassítani is csak azért lassítottak, mert látták a villogó rendőrautót.
És milyen parasztság kell ahhoz, hogy elütöd a kutyát, és csak úgy simán tovább hajtasz, mikor láthatólag megsérült?! Sikerült leterelni, szerintem nem súlyos a sérülése. Megjött a menhelyes is, befogni már nem kellett segíteni, volt ilyen nyakszorítója. Viszik az állatorvoshoz, utána dől el a sorsa. A fiatal rendőr előtt pedig le a kalappal.A nagypofájú nagy magyarok az árpádsávos nagy Magyarország matricájukkal pedig laposkúszásban sunnyugjanak el. Kb. 8 ilyen autó ment el mellettünk, és egyik se próbált segíteni. Ez ma az ország, ilyen emberek vannak. Menő lett az állatkínzás, és az állatok semmibe vétele, pedig egy ilyen kutya 100x többet ér akármelyik parasztnál.
Csak ezt szerettem volna megosztani veletek, nem félek kimondani, hogy elsírtam magam én is, és a tesóm is, mert rossz volt így látni egy élőlényt.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Na, az ilyenekről beszéltem, ez a megnyilvánulásod mindent elárult... Egyedül kergethettem volna, akkor még tesóm sem volt velem, és én nem állíthatom meg a forgalmat. Viszont a paksi rendőröket ismerem, és jól tudom, hogy szombaton mindig a Tesco-nál állnak, egyből oda mentem. Ez gyorsabb volt, mintha telefonáltam volna, és úgy küldték volna oda őket.
Visszafelé pedig az volt az első, hogy megálltam, és segítettem, mert a rendőr is egyedül próbálta, esélytelenül.Menhelyest felhívtam, hogy mi lett a kutyával. Sajnos el kellett altatni... De legalább melegben, békésen szenderült örök nyugalomra.
Rick4: Jaj, a sünöket ne is mond. Amatőr szinten egyébként foglalkozok is ezzel. A környékünkön nyáron a sünöket chippelem két barátommal, így tudom meg, hogy alakul az állomány, és az éves szaporulat. És sajnos elég sokszor kell egy kilapított példányt is ellenőrizni, hogy ez chippelt volt e. Pedig nem nehéz dolog kikerülni őket, csak akarni kell. Itt nálunk sok ember még direkt a gázra lép, hogy átmenjen rajta. Minden tiszteletem azoké az embereké, akik erre is odafigyelnek. Egyébként tényleg nem nagy plusz erőfeszítés ez, és megéri.
MaciG: Sajnos ez náluk természetes reakció. Védekező állásba vonulnak, mikor fenyegetve érzik magukat, és ide tartozik az autó fényszórója is. Mikor az ember közeledik, akkor is ez van. Nem is oldódnak, amíg meg nem fogod a hasát közvetlen a két mellső lába alatt.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Most érkeztem Varsóból, paksi kitérővel. Jöttem, mentem, kicsit több mint 32h-s út volt.
Hát, mit mondjak, ég és föld. Kint is óriási hó van, ráadásul ott tilos sózni, főleg Donovalinál, csak valamiféle salakot szórnak ki. De így is jól lehetett jönni, és az autósok többsége nyomta is, szerencsére kamion nem volt, akkor van csak probléma. Na de itt Mo.-n... Le kellett még ugranom Paksra, hát valami katasztrófa. Az emberek 50-nel!!! vánszorognak az autópályán, pár kivétellel, akik azért tartják a 80-90-et. Dunaújvárosnál, Bp.-felé utolértem két autót. Az egyik bénaság vissza akart sorolni a külső sávba egy csiga előzés után. De nem sorolt, hanem rántotta a kormányt. Azt hitte, az a jó, ha a középső hósávon hirtelen esik át. Megcsúszott, korrigálni próbált, de az előzött nem tudott lefékezni, és nekilökte a belső korlátnak.
Miért indulnak útnak olyanok, akik nem tudnak autót vezetni?! Az emberek sorokban mennek 50-el, 2m-es követési távolsággal. Nagyon veszélyes, ebből is volt nem is egy koccanás, mert a legelső meglátva egy hóbuckát hirtelen fékezett, annyira tele lett a gatyesz. Ez alatt a 2200km alatt itt volt a legrosszabb a helyzet, de ez mellett itt volt a legkisebb hó.
Aki most indul, kerülje ezeket a bénákat, aki nem tud vezetni, ne üljön autóba, amíg hó van az utakon.
Én léptem aludni...[HUN]Zolee: Hagyjad... Értelmi szint zero. Szíven ütötte a matricás mondatom.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz Avicularia #23831 üzenetére
Pedig azt gondolná az ember, hogy a svédek hóban otthonosan mozognak, hisz ott is hozzászokhattak az ilyen körülményekhez. Talán tényleg a sok mazsola. Persze aki először vezet ilyen körülmények között, az érthető is az óvatoskodás. De mind nem lehet az. Szlovákok és a lengyelek előtt le a kalappal. Szerencsére mára elolvadt a nagy része, talán kevesebb karambol lesz.
dragonfx: Most azt képzeld el, hogy az M6-on az egyik sort egy új X5-ös( ) vezette, óriási papucsokkal, kemény 50-el. Ennél nehezebb szánalmasabbat találni.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz Avicularia #23849 üzenetére
Ezt nem értem. Ha volt biztosítása, miért kell fizetnie? Tegyük fel, én is fizetem a kis biztosításomat, de elkapálok egy Veyron -t a közértes előtt, amiben 100 milliós kár keletkezik. Akkor abban kell önrészt vállalnom a magas összeg miatt?
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Látszik abszolút nem értesz ehhez... Próbáld már egyszer ki, hogy havas,jeges úton nyári gumival hátul mire mész. Semmire... Hiába az első a hajtott és kormányzott kerék, ha Neked hátul nincs tapadásod, akkor elég egy kicsit erősebb mozdulat, és már keresztben az autó, ami közúton nem túl kellemes. És azt Te azzal a gumival az életben nem fogod meg.
Látszik, hogy semmit nem tudsz erről. Elég csak a pályaversenyre gondolni, ahol mindig a kopott hátsó gumik miatt sírnak. A hátsó gumik feladata az autót bent tartani a kanyarban, így elég nagy oldalirányú erővel kell megküzdenie.
Téli utakra átvezetve, ha a nyári gumid van hátul, kulcsold imára a kezed, mikor kell kanyarodnod, mert ott az nem fog kapaszkodni. Kérdés, túlélnéd e. Az már más kérdés, hogy elől a nyári gumi miatt lehet el sem indulsz, mert tapadás nulla. De talán jobb is, az ilyenek ne menjenek ki az utakra. Erre is van megoldás. Előre felteszed a hóláncot, és csókolom.Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Ki mondta Neked, hogy én gázfröccs nélkül rakom vissza? A nélkül asszem nem is lehet, vagy legalábbis nem sok értelme van a hirtelen motorfék miatt. Nem sokat nyernék vele, megállna a gyorsulás egy pillanatra. A kuplungnak ilyenkor édes mind1, kapja az ívet, ha erős a motor.
Tudod, a 24 év nem sokat jelent. Van aki 24 év alatt se vezet le 100k km-et, és van aki 500k km után is béna, és jobb a közútnak nélküle.A kuplungot meg összekevered valakivel. Az enyémbe 226k km van, és még nem volt kuplungcserém, pedig van 310NM-em, ami akár még nyírhatná is a szerkezetet a stílusomban.
A pálya és rally versenyzésből pedig sokat lehet tanulni. A tipikus rallyt még nem próbáltam, de szerintem a pályaverseny közelebb áll a közúthoz, már csak az aszfalt miatt is, igaz slick gumikkal kicsit más, de ugyan úgy vannak határok. Ha megindul az autó, akkor a többség nem tudja mit kell csinálni, max becsukott szemmel imádkoznak. Ebben segíthet a pályaverseny, nem a határon autózásban. Azt gép előtt is meg lehet tanulni szimulátorban.
De abban egyet értünk legalább, hogy b@rom az, aki nem 4db túli gumival járkál.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz jerry311 #23948 üzenetére
Általában nők, vagy az idősek.
tomcsi23: Persze, nem szabad gyorsabban menni a megengedettnél.
Ehhh... Szabad, csak fő az éberség. Felénk most nagy bevételek lehetnek, ugyanis a rendőrség civil fehér Octavia RS-ből mér, menet közben. Múlt héten majdnem megelőztem, haver szólt, hogy inkább ne. És rafkósak, mert 90 helyett 80-al furikáznak, tehát nehéz előzni.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Pontosítunk. Kanyarban első kerekes kocsinál, ha már kidobta a seggét, akkor gázt kell adni, hogy kihúzza. Egyébként hátsókerekesnél is él ez a gázadás, helyzettől függ. Ha az autó túlkormányzott, akkor nyomni kell neki, hátsókerekesnél keményen ellenkormányozni. Ha alulkormányzott, akkor pedig a helyzet adja, előre nem lehet megmondani.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Tegyük rendben.
2008 -as év, 2 autót hajtottam, úgy mint most. Az egyik az enyém, ami hétvégi, másik a céges, egy Mondeo ST220 volt az. Igen, abban volt kuplungtárcsa cserélve, kinyomócsapággyal együtt. Akkor még úgy volt, hogy megkapom az ST-t, mert szerettem. A végén az ment, helyébe jött másik. Erre megkaptad a választ. Ált. a céges autókkal sokkal többet megyek, mint a sajáttal.
Igen, visszaváltok 80-nál is, nem tudom mi van ebben fura. Meredek kapaszkodó előtt is lazán beteszem 2.-ba, még a 4.2-esnek is, pedig az 4.-ben is elugrik, mert miért ne?!
Az utolsóra. Igen, nem csinálom minden visszaváltás után, mert baromság lenne városban, vagy közúton mindig fékezés és váltás közben jobb lábbal még a gázt is pöckölni. Nem tom melyik elvetemült képes ilyenre. Nálunk Astra kupán kötelezővé tették, előtte tanították is, de az a stabilitás miatt volt fontos, kanyar előtt jó ha nem ránt akkorát az autó, így rááll az ívre. De nem minden esetben kell ehhez nyúlni, csak drasztikus féktávoknál. Sima 4-ből 3-ba váltásnál ennek nincs jelentősége.
Közúton ez kicsit máshogy működik, maradjunk annyiban. Ha 4.-ből vagy 5.-ből kapcsolok vissza 2.-ba, és lassulok, akkor kell a gázfröccs, és használom is. De csak azért, mert így nem ránt az autó akkorát.dragonfx: Az E39 -re nálam 120k lenne a teljes kuplungcsere....
540i -nél ennél sokkal több.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #24009 üzenetére
Nem tom, azt olvastam munkadíjjal ennyi a teljes kuplungcsere. Egyébként az ST-n is a kinyomócsapágy adta meg magát, de ha már szét lett kapva, cserélve lett minden. A 16i seggét is ki lehet rakni, ne mond már, 100+ lovas. Kicsit nagyobb sebesség, azt csókolom.
Az előző orosz karambolosra vidi után nézelődtem kicsit, és találtam egy brutális videót, csak erős idegzetűek nézzék meg. Oroszoknál se divat az öv, ahogy látom.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz Winner_hun #24036 üzenetére
Bennem ez maradt meg.
"A rendőrség tervei közt szerepel az is, hogy - amennyiben az EU tagállamok elfogadják, hogy a jövőben kiadják egymásnak a szabálysértő autósok adatait - Magyarország valamennyi gyorsforgalmi útján 20 kilométerenként automata sebességmérőket helyeznek el. Jelenleg az M1-es autópályán telepített trafipaxok 80 százalékban külföldi autók gyorshajtását rögzítik, de a bírságokat nem lehet behajtani."
Pont az M1-esen nem járok, de biztos rossz lehet minden kamera előtt belassulni, majd visszagyorsulni.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz Integra #24115 üzenetére
Király, pont néztem. Nem semmi gép lehet.
M6-oson meg természetesen egy BMW repesztett. 244-re miért jár 300k -s bünti? Nem 100%-os sebességtúllépés után lehet annyit kiszabni?
mod: Jah látom, már nem a %-os rendszer van. Ezek szerint autópálya 149-nél még lassítani sem kell, mert nincs bünti?
Lauda: Ez lol, nem néznek semmit. Megszokásból mennek.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz Calogero #24256 üzenetére
Én értetlenül állok ez előtt. Az újabb autókba a lökhárítókba van ez beépítve, legalábbis én úgy tudom, hogy nálunk az Audinál elől hátul így van. Akkor ez esetben, ha a rendőr bácsi tarfija nem tud bemérni, utánam jönnek, és szétszedik az autót?
Ehhez hogy formálhatnak jogot, és hogy jönnek egyáltalán ahhoz, hogy beleturkáljanak az autóba?
Rohadt egy banda ez, mindig mondom.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz Khelben #24266 üzenetére
Miért is? Azért találták ki, hogy a sok gyökér ne tudjon bemérni olyan helyen, ahol nem veszélyeztetsz senkit sem, mégis korlátoznak. Pl. autópálya, avagy kint felejtett 30-as tábla, amiből egy rakat van az országban. Nem szedik le, mert tökéletes mérőpontot tud biztosítani, máshogy nem lehetne a pénzt beszedni. Ha nem mérnének ilyen helyeken, nem lennék kiakadva. De leginkább ide állnak be, mert csak a pénz kell. Ők ugyan úgy szabálytalanok, amikor elbújnak. A trafi lényege nem a büntetés, hanem az, hogy lassításra késztessék az autósokat. Nálunk a lényeg azon van, hogy minél többet keressenek. Ismerősöm rendőr Dunaföldváron, és megmondta, hogy mindig úgy állnak be, hogy ne lehessen őket meglátni, közben az szabálytalan, és jót nevetett. Ha valaki lefényképezné, simán lehetne perelni.
Don't Tread On Me
-
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Honda topik
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Büszke apukák és anyukák topikja
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Sikeres volt a teszt, elpusztítja internetes műholdjait az Amazon
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs