Új hozzászólás Aktív témák
-
MPowerPH
félisten
Tegyük rendben.
2008 -as év, 2 autót hajtottam, úgy mint most. Az egyik az enyém, ami hétvégi, másik a céges, egy Mondeo ST220 volt az. Igen, abban volt kuplungtárcsa cserélve, kinyomócsapággyal együtt. Akkor még úgy volt, hogy megkapom az ST-t, mert szerettem. A végén az ment, helyébe jött másik. Erre megkaptad a választ. Ált. a céges autókkal sokkal többet megyek, mint a sajáttal.
Igen, visszaváltok 80-nál is, nem tudom mi van ebben fura. Meredek kapaszkodó előtt is lazán beteszem 2.-ba, még a 4.2-esnek is, pedig az 4.-ben is elugrik, mert miért ne?!
Az utolsóra. Igen, nem csinálom minden visszaváltás után, mert baromság lenne városban, vagy közúton mindig fékezés és váltás közben jobb lábbal még a gázt is pöckölni. Nem tom melyik elvetemült képes ilyenre. Nálunk Astra kupán kötelezővé tették, előtte tanították is, de az a stabilitás miatt volt fontos, kanyar előtt jó ha nem ránt akkorát az autó, így rááll az ívre. De nem minden esetben kell ehhez nyúlni, csak drasztikus féktávoknál. Sima 4-ből 3-ba váltásnál ennek nincs jelentősége.
Közúton ez kicsit máshogy működik, maradjunk annyiban. Ha 4.-ből vagy 5.-ből kapcsolok vissza 2.-ba, és lassulok, akkor kell a gázfröccs, és használom is. De csak azért, mert így nem ránt az autó akkorát.dragonfx: Az E39 -re nálam 120k lenne a teljes kuplungcsere....
540i -nél ennél sokkal több.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
Új hozzászólás Aktív témák
- Tőzsde és gazdaság
- Azonnali informatikai kérdések órája
- sziku69: Szólánc.
- iPhone topik
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
- Hobby elektronika
- Fujifilm X
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- További aktív témák...