Új hozzászólás Aktív témák
-
Polllen
nagyúr
válasz Winner_hun #24036 üzenetére
Nagyon helyes... Ha iszom, nem vezetek...
KhelbenSztem sincs semmi dráma abban, hogy pályán csak 140-el mész bár simán vannak olyan szakaszok, ahol alkalmazhatnák a német módit...
Azok viszont már jobban zavarak, akik pl. 6-son jaszkariznak 120-al, miközben látótávolságra fut az m6...
"Odamentem egy párhoz...négyen voltak!"
-
Rav3n02
senior tag
válasz Khelben #24056 üzenetére
Pontosítok: nálunk az emberek nagy része még a vezetésre is alkalmatlan.
A nagy pályás balesetek 80%kb szerintem 130 felett történik, ergo nekik mindegy, hogy mennyi a határ. Aki meg 130-al tud biztonságosan vezetni az 160-al is tud. Ergo 160 simán lehetne a max megengedett, semmivel nem lenne veszélyesebb mint a mostani 130, feltéve ha kamionoknak megtiltanák az előzést és csak bizonyos szakaszokon engedélyeznék....áj tink
-
neduddki
nagyúr
válasz Winner_hun #24036 üzenetére
HI!
ennek akkor lene ertelme aha a hejjsizni kivegzes is bevezetnek:- (
udv
neduddki
mod: volt ojjan hogy 2km-enbelul 2x szondoztattak, az utasok mat visitottak a rohogetol mikor 2 sarokkal kesobb megint akartak:- )))
[ Szerkesztve ]
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
Khelben
nagyúr
válasz Rav3n02 #24057 üzenetére
De miután sebességkorlátozást nem lehet bizonyos emberekre beállítani, ezért úgy kell belőni, hogy a 10 centi vastag szemüveges, 70 éves Pista bácsi a 800 köbcentis marutival is biztonsággal közlekedhessen, mert ugyanannyi joga van hozzá, mint a hatszor akkora bmw-(s)nek.
-
kételkedem
addikt
Közbeszerzési eljárást indítanak mintegy kétszáz darab sebességmérő beszerzésére.
elsősorban a gyorsforgalmi utak mentén, 20-20 kilométerenként akarják telepíteni a traffipaxokat.
De ennél is több helyen mérik majd a száguldozók sebességét, ugyanis az ORFK közlése szerint "a jövőben az automata eszközök használata mellett a mobil sebességmérést is alkalmazni fogjuk, alapvetően a fix kamerák által nem felügyelt útszakaszokon"
Ha igazad van, megengedheted magadnak, hogy megőrizd a nyugalmadat! °°XLIII°° "Isten, áldd meg a magyart" Kölcsey 1823
-
Rick4
félisten
válasz kételkedem #24061 üzenetére
Ennek nagyon örülök.. Már csak az M0-sról kellene letakarítani a folyamatosan lerohadó kamionokat és lehetne közlekedni.
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
degu
senior tag
válasz dragonfx #24044 üzenetére
Szerintem is marhasag a 20km-enkenti trafi!
Be kelleni tiltani az autokat,es mindjart rend lenne!100%-os lenne a baleseti statisztika javulasa.Mit sza*zunk itt a sebessegkorlatozo tablakkal? Miert fabrikalnak q*rva okos emberek ezek bevezetesehez elmeletet?Es hadovalnak a baleseti statisztikakkal.
Mindjart,elbol,aki beul az autojaba,es elinditja - buntessuk meg,hogy elmenjen a kedve a renitenskedestol!
/Meg szerencse,hogy az atkos *rendorallam* mar a multe.../
Vagy allambacsi meg akarja *vedeni* az allampolgarokat?Mitol? Egyesek merhetetlen hulyesegetol,es felelotlensegetol?
Az lehetne erre mondani,hogy ne haljon meg mas felelotlensegetol egy tisztes csaladapa,
akit ket gyerek+feleseg var otthon.A tarsadalomnak vedekeznie kell a tobbsegnek kart okozo
egyenekkel szemben?
Akkor miert toroltek el a halalbuntetest?
Na! Ez az egyetemi szintu parasztvakitas! /Es mellesleg az egyre szigorodo retorziok egy lehetoseget nyujtanak az autostarsadalom ujabb megadoztatasara.
/Csak ezt nem nevezhetik *szabalysertesi adonak*.../
Valakinek van meg ennel is ragyogobb otlete?verprofi pesszimista,aki felett nem repult el nyomtalanul az ido vasfoga
-
jozefgucci1
addikt
Igen a 20Km-kénti trafi felesleges nagy valószínűséggel , de maga a rendszer ötlete kiváló .Nem Magyarország lenne az első ahol ez működne .Az hogy valaki gyorsan hajt azaz nem a megengedett sebességgel ami a szabályok előírnak büntetendő .Akit megbüntetnek az esetek többségében (99% ) megérdemli és ha valaki annyira normálatlan , hogy havonta összeszed több bírságot az csak jó az állami kasszának .Az most más kérdés , hogy az a pénz hová tűnik. Már 10 éve van jogsim és még egy büntetést nem kaptam , pedig napi szinten járok kocsival .Voltam 2 évig üzletkötő és jártam az országot. Mikor hajóztam az európai közeli kikötőkből bérautóval jártunk haza szóval láttam már dolgokat.
Origin :jozefgucci1980 , Cod =játszótéri mászóka színekkel operáló, vérpistikebőszítő játékmenet...
-
Polllen
nagyúr
válasz Khelben #24056 üzenetére
Akkor tisztessegesen meg kell oket tanitani... +betartatni a Kreszt... Sok mindent lehet, csak elhatarozas kerdese... Mas orszagokban sem azert olyan a vezetesi moral, m jobb arcok, hanem mert levertek rajtuk...
Olaszoknal ennyire se erdekel senkit, meg is lehet nezni pl Milano belvarosat
Mellesleg sztem autopalyan, aki nem fogja fel, itt 160, a kovetkezo tablatol meg megint 130, annak nem valo auto, m a tobbi tablat sem erti... Nem vagyok amugy nagy tamogatoja az ugynek, de senki ne jojjon azzal, h itt nem lehetne...
Azt is meg lehetne tanulni, h 130nal a palyan ne vagj be a masik ele - foleg ha senki mas nincs az uton - mert mocskosul idegesito&veszelyes, de kb minden heten van legalabb 1 ilyen tirpak Es nem azok muvelik ezt, akik 160-nal mennek...
"Odamentem egy párhoz...négyen voltak!"
-
félisten
válasz Rav3n02 #24067 üzenetére
Mindenek elott azt kellene felfogni (nem konkretan Neked, altalanossagban), hogy van-e ertelme egyaltalan foglalkozni a temaval, marmint a sebesseghatarok emelesevel. 2 savos autopalyan ugysem tudsz folyamatosan haladni hosszabb ideig a megengedett tempoval, illetve afelett, maximum ejszaka, hetvegen. Arrol nem is beszelve, hogy egyszeruen nevetseges a gyorshajtassal nyerheto ido, nem eri meg sem a + uzemanyag fogyasztast, se mast. Ha megnezunk egy gyor-bp szakaszt, ami 110km kb es lezarjuk az autopalyat, akkor a 130 vs 160 10 perc kulonbseg. Valos korulmenyek kozott ennek a felet se fogjuk nyerni, akkor megerte?
-
IreN!CuS
őstag
válasz bobsys #24071 üzenetére
és ezt nem is nehéz kivitelezni egyik partyn "x" nem iszik második partynál "y" nem iszik és egyből lehet kocsival is menni,ha mi társaságunk megtudja oldani más társaság is megtudná,de az nem raj ugyebár meg milyen cink már,hogy egy kolával állok nem pedig whiskycolával egyből nem jönnek a csajok Aztán csodálkoznak ha netántán elkapják őket és jogsi mínusz
[ Szerkesztve ]
Smoke weed Everyday :D / Aki beperelte magát és nyert / ".....A fiú barát akkor is barát marad ha berakja ...""Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!"
-
degu
senior tag
válasz jozefgucci1 #24065 üzenetére
Ertelek en!
Csak hogy en nem errol irtam!
A szabaly,az szabaly.Csak ott a problema,hogy a szabaly nem a tarsadalom erdekeit szolgalja,es meg raadasul sunyi,cinkes modon alkalmazzak! es a *tuti bukta* felteteleit mestersegesen teremtik meg!/L. indokolatlan,es *ottfelejtett* tablak/ Ennek semmi koze ahhoz,hogy -gyorshajtas!
De kar flamelni ezen,mert ez olyan remenytelen,mint a licenc/jogdij-kerdes vitaja!
Egy resze az embereknek zajosan helyesli,es megalapozottnak tartja,masik fele nem tartja jogosnak,es helyesnek./Es vegul nem a programozo kapja a busas sarcot/
Mert vannak am erdekes torvenyek/szabalyok!
Pl. valamelyik iszlam orszagban van,vagy volt olyan szabaly,hogy aki lopott egy almat,annak levagtak a kezet!
NNa! Ha ezt nalunk alkalmaznak,akkor MO lenne a *felkezuek orszaga*verprofi pesszimista,aki felett nem repult el nyomtalanul az ido vasfoga
-
Khelben
nagyúr
"tuti bukta" akkor lenne, ha letakarnák a táblát és nem lenne esélyed tudni, mennyivel lehet menni az adott szakaszon. Én ilyenről nem tudok. Az a te bajod, ha a neked (az autóban ülve) indokolatlannak tűnő korlátozásokat nem tartod be és megbüntetnek. Az esetek elenyésző százalékában látszik az autóból a sebességkorlátozás oka.
[ Szerkesztve ]
-
Rav3n02
senior tag
Na igen. Nekem csak az a bajom, hogy az új autókban már nem érezni annyira a sebességet így nehezen tartják be a határt. Én egy 15 éves 1.6 Lancert hajtok sportkipufogóm van. Gyakorlatilag a földön ülök és van hangja tehát én érzem a sebességet, nekem bőven elég a 130 veszélytelen szakaszokon max 140. Viszont nagyon idegesítő, hogy még így is gyakran le akarnak tolni és azért kell néha beékelődnöm a jobb oldalra, mert két és fél centire jönnek a seggemben. Nem mellesleg tarkólövést érdemelne az ilyen, a kedvencem a családi autós gyerekkel a hátsó ülésen és centikre van tőlem mert neki fontosabb az az 5 perc előny. Ilyenkor szoktam megvillogtatni a ködzárót
Mint mondtam tényleg a legnagyobb gond a két sáv, de én nem tartanám hülyeségnek ha bizonyos szakaszokon emelnék a határt. Ahány ember annyi vélemény ugye -
félisten
válasz Rav3n02 #24076 üzenetére
A seggbejovok engem is nagyon idegesitenek, de rohadjon meg, azert sem sietek ki elole, ugyertem nem fogom azert jobban nyomni, mert tol hatulrol pl. egy kamionsort elozve.
Szerintem a magyar ketsavos palyakra boven eleg ez a tempo, raadasul ertelme sincs hajtani, nincs hova. Maga az utazas is sokkal nyugodtabban telik, ha raalsz arra a 120-130-ra es csupan a motorfek hasznalataval, esszeru gyorsitasokkal, savvaltasokkal elozod a kamionokat, a tobbi kozlekedot, nem allandoan azon izgul az ember, hogy mikor tolhatja padloig a gazt es mikor vag be ele a kamion 160-nal.
De termeszetesen ahany ember annyi velemeny.
------------------
Apropo, azt olvastatok, hogy jan-1 tol tilos lesz ketsavos autopalyan es autouton elozni a 7500 feletti tgk-al? Legalabbis ez a terv.
[ Szerkesztve ]
-
MaciG
addikt
válasz jozefgucci1 #24043 üzenetére
Véleményem szerint így bekamerázni a lámpákat elég nagy baromság lenne, mert bárkivel előfordulhat ,hogy bevált előtte a lámpa és már nem tud biztonságosan megállni, és akkor fizessen, mint a katonatiszt, pedig amúgy szabályosan közlekedik. Ez max akkor lenne jó, ha itthon is megoldanák azt amit pl. Ausztriába, hogy mielőtt besárgul, elkezd villogni a zöld.
BANZAII
-
IreN!CuS
őstag
"Apropo, azt olvastatok, hogy jan-1 tol tilos lesz ketsavos autopalyan es autouton elozni a 7500 feletti tgk-al? Legalabbis ez a terv."
Itt egy leírás róla.
[ Szerkesztve ]
Smoke weed Everyday :D / Aki beperelte magát és nyert / ".....A fiú barát akkor is barát marad ha berakja ...""Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!"
-
félisten
Elobb elfelejtettem hozzafuzni, hogy szerintem megint csak a hasukra utottek es ugy lett az a 7.5 tonna. Azt kellene megvizsgalni, hogy mi a fo problema es szerintem a nyerges kamionok. Talan eletszerubb lett volna azt mondani, hogy jarmuszerelvennyel elozni tilos. ezzel a nyerges es a potkocsis teherek kilove, utanfutos szgk es busz meg nem olyan sok futkoz. Vagy meg egyszerubb lenne a tehergepkocsibol es potkocsibol allo jarmuszerelvennyel elozni tilos, igy a buszok, szgk elozhetnenek utanfutoval is.
[ Szerkesztve ]
-
félisten
válasz Avicularia #24084 üzenetére
Szerintem a kettonek nem sok koze van egymashoz.
-
degu
senior tag
válasz Khelben #24075 üzenetére
*Rendithetetlen olomkatona*!
Fizettem en mar azert 12.000.-Ft-ot,a Kozterulet Fenntartonak,mert az epitkezesi allvanyzat eltakarta a megallni tilos tablat!
Fellebbeztem,erre az ugyintezo feljelentett a rendorsegen is!
Ezt eppen ugy nem ertettem,ahogyan Te sem erted,hogy mirol beszelek!
De maradjunk annyiban,hogy Te betartod a *kotelezo haladasi irany*-tablat,ha az egy szakadekba mutat,akkor is!
Egeszsegedre!verprofi pesszimista,aki felett nem repult el nyomtalanul az ido vasfoga
-
jozefgucci1
addikt
Ez egy szélsőséges eset amiben kivételesen ők hibáztak és nem te.Sajnos előfordul és nem csak ebben az országban.A szakadékos példa , persze érthető de szintén a véglet.
Ez olyan mint sokan azért nem mennek 60-as táblánál 60-nal az amúgy kiváló útszakaszon , mert " jó autó , jó kaszni jó sofőr" ennyi.Megjegyzem ha nem látok trafit és egyébb problémát az adott útszakaszon akkor átlépem a megengedett sebességet én is.
Csak ha jön a csekk nem verem magam.
Origin :jozefgucci1980 , Cod =játszótéri mászóka színekkel operáló, vérpistikebőszítő játékmenet...
-
Avicularia
veterán
Annyi köze van hozzá,hogy a teherautóknál a 7.5 tonna amolyan vízválasztó,ezért is van pld,hogy nem vonatkozik rájuk a kamionstop,meg néhány helyen gyorsabban mehetnek.
Nem jött át a hozzászólásomból.Szóval nem hasraütésszerüen vették ezt a súlyhatárt.Más.
Agyamra mennek a túl óvatos svédek
Tegnap is összeakadtam egy kb 80 éves faterral.Nyáron egyszer már találkoztam vele.Penge S80-as volvoja van.Akkor kb 30-al ment.Most hogy kicsit mostohábbak a körülmények 20-al ment a városban.Mentem kicsit utána ,mert nem tudtam egyből megelőzni.És tele a város,a pálya ezekkel a tötymörgőkkel[ Szerkesztve ]
-
félisten
válasz Avicularia #24091 üzenetére
Epp azert irtam, hogy a valos problemat kellett volna orvosolni, nem hasracsapni es akkor legyen ez is pl. 7.5 tonna, mert ez igy egy ertelmetlen marhasag szerintem. Persze a nyergesek igy ki lesznek tiltva az elozesbol, csak sok mindenki olyan is, akik meg nem akadalyoztak eddig senkit.
[ Szerkesztve ]
-
Polllen
nagyúr
válasz Khelben #24080 üzenetére
Sajnos ahogy lentebb is írták... Csak általában és már így is elég problémás... Azért 50-ről sem kellemes satuzni a sárgára, hogy talán még megállj a vonal előtt... Így inkább élek a KRESZ nyujtotta lehetőséggel és inkább átmegyek.
"Odamentem egy párhoz...négyen voltak!"
-
Avicularia
veterán
Abban igazad van,hogy egy kamionban legtöbbször sokkal több kraft van mint egy 7.5-esben.Tehát értelmetlen sokszor ez a korlátozás.
Nézzük az én példámat.Mikor még otthon dolgoztam nemzetköziben ,általában Bécs környékére mentem fuvarba.Hegyeshalom átkelő után emelkedik a pálya.Egyszer kétszer jártam úgy,hogy próbáltam megelőzni 7.5 tonnás renault midlummal kamiont.De sokszor volt erős szembe-oldalszél és amikor kiértem a szélsőben haladó kamion takarásából a csodálatos francia technika elkezdett visszalassulni és csak azt vettem észre,hogy a kamion elkezd visszaelőzni.Kb. a második próbálkozás után letettem a határ utáni előzésről.
Na ezért nincs értelme ennek a korlátozásnak,elismerem.Ha egy combosabb kamion kikapcsolja a korlátozást simán dönget 150-160-al,mivel van benne kraft.Amúgy van olyan probléma,hogy te ugye 85-90-el mész,mint kamionos.Egyszercsak találkozol egy fasza ifával ami 70-el dülöngél a pályán és mondjuk 150 km-t kellene menni mögötte,mert ő is arra tart amerre te? Te mennél utána 70-el 150 km-t,mert előzni tilos mindenhol?
-
félisten
válasz Avicularia #24094 üzenetére
Onmagaban az otlet jo szerintem, mert tenyleg durva amit muvelnek a palyakon ezek a nyergesek, nekem a tobbivel nincs gondom. A megvalositas viszont pocsek lett (lesz ha igy marad)
[ Szerkesztve ]
-
Rick4
félisten
válasz Avicularia #24094 üzenetére
Általában nem ahhoz kellene méni az utazósebességet, hogy egy gép, mennyit tud végre, hanem azt kellene nézni, hogy az adott sebességnél hány méter alatt áll meg. Mennyi lehet egy ilyen 40 tonnás dög fékútja 100-ról?
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html