Új hozzászólás Aktív témák
-
félisten
Ez is kemény, hogy elhúzta: Hirtelen felindulásból elkövetett vontatás
-
nyikszi
őstag
válasz Reggie0 #54053 üzenetére
Már miért kellene? Ha rossz helyen parkolok és meghúzzák az autómat, netán összetörik, akkor is én vagyok a hunyó? Ne mán... Hívnia kellett volna zsarukat és kész. Majd azok eldöntik mi a helyzet. Megérdemli.
''Ha az agyunk olyan egyszerű lenne, hogy megérthetnénk, olyan egyszerűek lennénk, hogy nem értenénk.''
-
Reggie0
félisten
válasz nyikszi #54054 üzenetére
Ha elszallitas kozben tortenik, akkor hunyo vagy. Ha nem szeretned, hogy gond legyen az autoval maganteroletrol torteno elszallitasnal
1) ne parkolj szabalytalanul maganteruleten
2) tegyel ki az ablakba tajekoztatast, hogy a jarmuvednek mik az elfogadott elszallitasi modjai
Nyilvan mint szabalytalanul parkolo eleve nem tett meg mindent, hogy az elszallitot ellassa a megfelelo informaciokkal a biztonsagos kivitelezes erdekeben, tehat a kar bekovetkezteben reszben(vagy teljesen) hibas. Amugy jobb helyeken benne is van a hazirendben, hogy az elszallitas kozben keletkezo karokert nem vallalnak feleloseget.[ Szerkesztve ]
-
tyielow
aktív tag
[link] Truck going the wrong way on the highway crashes at 70mph
Nem és nem és nem és nem nem nem értem meg. Nem. 85 éves szenilis. Vezet.[ Szerkesztve ]
YouTube: toty1ka
-
nyikszi
őstag
Tudom, nem szeretnek dolgozni. Én is megjártam, egy áruház parkolójában álltam és valami platóssal az elejét megcsípték az autómnak, 50000 Ft-om bánta. Tettem feljelentést, de 1,5 hónap múlva kiküldték, hogy nem találtak semmit. Az áruház meg menjen a p...ba, mert ígértek ott mindent, de semmit nem tettek. Nem baj, nem kell nekem oda se járnom többet.
''Ha az agyunk olyan egyszerű lenne, hogy megérthetnénk, olyan egyszerűek lennénk, hogy nem értenénk.''
-
válasz tyielow #54057 üzenetére
És milyen nyugodt volt a videós vezető, még parancsolta a Garminnak is, hogy mentse el a videót
Leblokkolt az ütközős vezető? Se balra, se jobbra nem korrigált, előtte méterekkel sem vette észre a szembe jövő autót? Aki mögötte volt látható, hogy észrevette, és időben reagált.
[ Szerkesztve ]
<< Nem szabad félni a kudarctól, játszd végig a játékot ! >>
-
brd
nagyúr
válasz FireFox1996 #54060 üzenetére
Valószínű, vezet már egy ideje/látott már egyet s mást, tudja, hogy az ösztönszerű reakció ezeken a helyzeteken nem sokat segít, sőt, összességében inkább ront (kapkodás, túlzott, hirtelen mozdulatok stb.). Az ütközős sofőr reakciója pedig tipikus egy váratlan helyzetekre nem kondicionált vezetőtől. Az olyan típusú autókat (feleslegesen drága és viszonylag új) ritkán vezetik tapasztalt sofőrök. Én igyekszem is távol maradni tőlük a forgalomban.
The only real valuable thing is intuition.
-
félisten
1,8 millió forintba is kerülhet a gyorshajtás Ausztriában
a januártól érvényes szabályok szerint már a 30 km/h-s sebességtúllépés is bűncselekménynek minősül, ami után automatikusan bevonják a sofőr jogosítványát 2-4 hétre.
Ennyi. Itthon is minimum ezt kellene bevezetni szerintem. -
Zolás
addikt
Felvetődik bennem egy kérdés, miután osztrákban éjjel lassabban kell hajtani, mert zajjal jár a nagy száguldozás, akiket ilyenkor levillant a trafi, azoktól utólag hogy kérik be a jogsit?
Csere érdekel komoly cucokra?Mik azok a Cucok??"A cucoknak két alfaja van.Van a komolytalan mindenhol megtalálható.A másik a komoly(cucokusz komolyikusz)na ez van neki ez sokkal ritkább"By:5teve
-
mezis
nagyúr
Az informatika mai állapotában ez csupán elszántság kérdése.
Ha marad az országban és autó pályára téved, az első kamera után már akár várhatják is a következő leágazásnál. Ha meg mellékutakon menekül, a határnál kiszűrhető a rendszáma alapján .... Szóval ne száguldozz!mezis
-
-
Reggie0
félisten
válasz FireFox1996 #54068 üzenetére
Autopalyan sincs min. sebesseg szabaly, legalabbis itthon.
[ Szerkesztve ]
-
szebe
őstag
válasz Reggie0 #54071 üzenetére
37. § Közlekedés autópályán és autóúton
(1) Autópályán és autóúton, valamint az azokra való ráhajtásra szolgáló úton (az előjelző táblától kezdődően) csak olyan gépjárművel, illetőleg gépjárműből és pótkocsiból álló járműszerelvénnyel szabad közlekedni, amely sík úton legalább 60 km/óra sebességgel képes haladni; ezeken az utakon más jármű közlekedése tilos.Ez szerintem kimeríti a min. sebesség fogalmát.
Vagy nem egyre gondolunk."ha ledobsz a Mecsekbe egyszer késsel, meg egy banki terheléssel, én megiszom a h*gyomat, megeszem a lárvát, de akkor is fizetem a villanyszámlát"
-
Reggie0
félisten
Szerintem meg nem meriti ki. Ugyanis csak azt irja elo, hogy az jarmunek képesnek kell lennie arra, hogy sik uton 60-nal menjen. De azt nem irja, hogy legalabb 60-nal kell mennie. Ez gyakorlatilag egyfajta teljesitmeny elvarast tamaszt, semmi mast, azt nem mondja meg hogyan kell kozlekedni.
[ Szerkesztve ]
-
mezis
nagyúr
válasz Reggie0 #54073 üzenetére
+1
De aki nem igyekszik legalább a maximum felével haladni, az igen sokat kockáztat.
A műszaki sávot NEM LEÁLLÓ SÁV!) is a lehető leghamarabb el kell hagyni.
Egyszer kellett levontatnom az autó pályáról egy lerobbant autót, végig a műszaki sávban haladtam, azóta a fórum jóvoltából tudom, hogy a szélső sávban kellett volna de ha még egyszer ilyet kellene tennem, megint csak a műszaki sávot használnám. 30 - 40km/ó-nál csak meg tudnék állni, ha lenne valami akadály a műszaki sávban....mezis
-
félisten
Majdnem 300-zal száguldott a BMW-s, a következő emléke az, hogy tolószékben ül - videó
Illegális gyorsulási versenyen szenvedett óriási balesetet egy autós.
A BMW vezetője majdnem 300-as tempóval hajtott, amikor elveszítette az uralmát az autója felett, és átrepült az autópálya másik oldalára. A balesetről az autó utasterében is készült felvétel, a sofőr a hírek szerint tolószékbe került.Így járt. Legalább befejezte egy életre mások veszélyeztetését (remélhetőleg). Kerekesszékes is vezethet autót, azért a remélhetőleg.
[ Szerkesztve ]
-
mezis
nagyúr
válasz MasterMark #54078 üzenetére
+1
Igen. Amikor elveszítünk valamit, az akkor szokott előfordulni, amikor nem figyelünk rá.
Ebben az esetben nem figyelt eléggé az autójára, tapadásra, útra, akadályokra,....mezis
-
félisten
válasz MasterMark #54078 üzenetére
Ez nem elvesztette az uralmát, hanem ő dobta el.
Az én értelmezésemben ez ugyanazt jelenti. Elveszteni az uralmat, az irányítást valami felett. Mivel nem direkt vezette bele az elválasztóba az autóját, ezért helytállónak mondanám a kifejezést.
-
félisten
válasz MasterMark #54081 üzenetére
Ebben egyetértünk.
-
Chris Kiki
senior tag
válasz MasterMark #54081 üzenetére
300-nál a 130-ra méretezett autópályán a legkisebb úthiba is eldobja az autót megfoghatatlanul, nem kell ehhez faszságot csinálni.
Amiga 1200 - Blizzard 1230 MKIV 68030@50/68882@50 - 2MB Chip/128MB Fast - 4GB CF - Classic WB 3.1 - WHDLoad >>> and the Amiga lives forever
-
félisten
válasz Chris Kiki #54083 üzenetére
Ahogy nézem beljebb akart húzódni a másik autó miatt, csak túl kicsire vette az "ívet". Majdnem elkaszálta a másik motorost is, nagy szerencséje volt.
-
Krogoth
senior tag
válasz Chris Kiki #54083 üzenetére
Önmagában az a tény, hogy a 130-ra tervezett autópályán 300-al ment eleve faszság
-
Chris Kiki
senior tag
300-nál bármilyen apró kormánymozdulat végzetes lehet. Ezek az autók lehet, hogy tudnak menni 300-zal, de nem arra vannak tervezve. Ilyen erőhatások mellett ekkora tömeget kezelni (gondolom a sofőr sem hivatásos versenyző volt) nem képes a futómű.
#54085 Krogoth
Nyilván.Amiga 1200 - Blizzard 1230 MKIV 68030@50/68882@50 - 2MB Chip/128MB Fast - 4GB CF - Classic WB 3.1 - WHDLoad >>> and the Amiga lives forever
-
Reggie0
félisten
Konkretan a kicsuszo delikvens a kozepen haladot lassu jarmuvet balrol kerulte, mivel a belsoben jott egy auto meg gyorsabban, majd vissza akart huzodni kozepre, mikozben elvesztette az uralmat. A kepek alapjan mar a balra huzodasnal megcsuszott, mert mar amikor a kozepen levo lassu melle ert jelentosen alacsonyabb volt a sebessege, mint a tobbi autonak. Nem kezdett el idoben kihuzodni. Rangatni meg nem lehet a kormanyt ilyen sebessegnel, foleg ha fostos RWD-je volt.
#54087 Chris Kiki: Azt nem tudjuk, hogy 300-al mentek-e, csak egy mondas. De eleg valoszinutlennek tunik, mert a masik ket jarmu gyorsabb volt. A leirasok alapjan 280-at tud az auto, ha kiutik a limitert es nincs tuning.
[ Szerkesztve ]
-
félisten
Nem semmit lassult a bmw: [https://youtu.be/4xBQg2MCYMM?t=44]
-
Reggie0
félisten
-
Csókolom
tag
válasz Reggie0 #54093 üzenetére
-eleg sokminden egyebkent veszelytelen dolgok valnak ugy közveszelyesse, ha egyes honfitarsaink 200 km/h felett közlekednek.
-ha a sebessegkülönbseg 50 km/h alatt maradna egy egeszsegesen altalanos 130km/h-s sebessegkorlatozasnal, hirtelen biztonsagosabb is lehetne.
Sajnos Nemetorszag az egyetlen orszag az EU-ban, ahol az autopalya a videoban szerplö idiotaknak meg mindig felsö sebessegkorlat nelküli szabad gyorsulasi teszpalyakent hasznalhato. A video is onnan van, hidd el, sok ilyen van ott es nagyon idegesitöek -
Reggie0
félisten
válasz Csókolom #54095 üzenetére
- A statisztikak azt mondjak, hogy nincsen igazad.
- Nem lenne biztonsagosabb, akkor lenne az, ha az emberek korultekintoen vezetnenek. De mivel nem vezetnek korultekintoen, ezert az 50km/h kulonbseg alatt is okoznak boven balesetet. Az osszes problema ide vezetheto vissza, nem a sebesseghez.Mert a nemeteknek van eszuk a kozlekedeshez es nemi vezetesi kulturajuk. Teljesen jol mukodik ott a korlatozas hianya, amit a kozlekedok jelentos resze ki is hasznal. Ez legfeljebb neked idegesito, mert figyelned kell es nem lehet andalogni a palyan, ha elozni is akarsz.
[ Szerkesztve ]
-
Csókolom
tag
válasz Reggie0 #54096 üzenetére
a probelma a következö: es ez a hianyzo sebessegkorlatozasbol ered:
-auto a közepsö savban közlekedik 130-al a szelsö savban kamionok 90-el. Közeledünk a közepsö savban 140-el hozza. Hatranezes utan kb. mar a közepsö savban 200 km/h fele kellene gyorsulni ahhoz, hogy a jelen helyzetben biztonsagosan (=50km/h sebessegkülönbseg alatt) elözhessünk jobbrol a belsö savban. Es ez nonszensz -
Reggie0
félisten
válasz Csókolom #54097 üzenetére
Egyaltalan nem az. A nemet vezetesi kulturaban benne van az is, hogy a belso savban haladok altalaban elozekenyek es akar lassitassal beengedik azt, aki elozni szeretne. Csak ennek megvan a sajat tanca, nem az, hogy 2 savot ugrik a delikvens. Emelett az is elvart, hogy akit beengednek az gyorsitson tisztessegesen, ne csak a sebesseget tartva menjen be.
Nem mellesleg az elozes egy jog, nem kotelesseg. Ha nem tudod kivitelezni, akkor addig kell varni, amig lehetoseg lesz ra. Kepzelj oda a nem megfelelo korulmenyek eseten egy zarovonalat, majd azt a (amugy jogos)pampogast, amit a zarovonalon elozoknek szokas levagni
[ Szerkesztve ]
-
Csókolom
tag
válasz Reggie0 #54098 üzenetére
en mar evek ota berakom közepsö savba a 130-at es leszarom, csak akkor van gebasz, ha a nemet közlekedesi kulturabol adodoan 115-120-al mennek tartosan közepen
De mindegy, mindenki olyan gyorsan veszet, ahogy akar -es nem ertek vele egyet. Nem ertek azzal egyet, hogyha a közepsö es a belsö savban egy haromsavos palyan a korlatozas hianya miatt 100km/h feletti sebessegkülönbsegek vannak. Mert ez nem biztonsagos.
Talan be fogjak vezetni a 130km/h- s hatart ök is, es jobb lesz. Nyugodtabb, atlathatobb.[ Szerkesztve ]
-
mezis
nagyúr
Üdv.!
Ma reggel láttam egy embert a parkolóban.
Melegítette az autóját.
Ez alatt LETAKARÍTOTTA A HAVAT AZ AUTÓJA TETEJÉRŐL is....mezis
Új hozzászólás Aktív témák
- EDIFIER R1700BTS hangfal pár makulátlan, új állapotban, 2 év hivatalos garanciával, alkalmi áron
- LG OLED55B23LA 2 Év GYÁRI GARANCIA
- Apple iPhone XR 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Gamer PC , i7 12700KF , RTX 3080 Ti , 64GB DDR5 , 960GB NVME , 1TB HDD
- Intel PC , i5 8500 , 1660 6GB , 32GB DDR4 , 512GB NVME , 500GB HDD
- D-Link DIR-842 kétsávos, Gigabites router - Foxpost az árban!
- H96 MAX RK3318 TV okosító - 2/16 GB - Új!
- MacBook Pro 13" 2016, i5 2.0GHz, 8GB Ram, 256GB SSD - rossz saját képernyővel, occón!
- Logitech G502 X vezetékes gaming egér, fehér, akár 25600 DPI
- Garett GRC Maxx okosóra, fekete, Android és iOs kompatibilis
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest