Új hozzászólás Aktív témák
-
Atomgeszi
veterán
A kedvencem amikor látja, hogy jövök 50-el, de ő azért az utolsó 10 méteremen belül kijön elém hót lazán nyugodtan 10-el araszolva, nagyon finoman gyorsítva, nehogy a pillanatnyi fogyasztásmérő akár 8 liter fölé is menjen, tükröt nem bámulva, tudomást sem szerezve a külvilágról.
-
Atomgeszi
veterán
válasz Pickit3 #47214 üzenetére
Ezt sem értem.
Meg azt, hogy nincs olyan gázállás az én autómon, amivel fel tudom venni a ritmust a zöldnél való elindulásnál. Arról nem is beszélve, ha nem szarnák el az időt, 4 autón kívül még 8 is átférne. De itt kb, ha van előttem 3-4 autó, borítékolhatom, hogy sárgán megyek át.
-
Atomgeszi
veterán
válasz kw3v865 #47229 üzenetére
Nálunk is így megy az összes bárdis kb.
Volt olyan is, aki kanyargós hegyvidéki úton 110-nél úgy jött a seggembe, mint akinek fosnia kell és azért siet. Rohadt idegesítő volt, úgy,hogy vissza is lassítottam, hogy had menjen. Hát 110-nél is kb úgy távolodott tőlem mintha legalább 150-el menne. Elhiszem, hogy sietnek, hogy a csomagok ki legyenek szórva és mehessenek haza, de a fenti videó is bizonyíték arra, hogy egy emberélet sem ér meg ennyit, ahogy ezek mennek..
-
Atomgeszi
veterán
Ha már zebra és gyalogos: [link]
-
Atomgeszi
veterán
Hát ja. És még mondja is, hogy " Egy gyakorlott vezető látja, hogy kint van az irányjelző, nagyon kevesen csinálják, hogy megállnak " Gondolom azt akarta folytatni, hogy azok kimennek, csak a riporter belé fojtotta a szót.
Meg, hogy 73-ban. Hát,ha már több, mint 40 éve vezet, akkor igazán megtanulhatta volna, hogy az index gyakorlatilag nem jelent semmit. Mert anélkül is kanyarodnak emberek, meg nélküle se.
-
Atomgeszi
veterán
[link] Vótmá?
-
Atomgeszi
veterán
Ez a kamionos kapott 2 évet + 5 év eltiltás vezetéstől, 3 ember haláláért.
[link] Ő pedig életfogytiglant 1 ember elgázolásáért
(Mondjuk ezt még mindig vitatom, hogy szándékos emberölésért.. szándékosan ment gyorsan, de nem szándékosan ölt meg valakit)
Ennyi erővel a kamionos is kaphatott volna 3x életfogytiglant szándékos emberölésért, mert direkt beléjük ment.
(Mindkettő egy rettentő szomorú eset, nem vitatom ,hogy egyik másik élet esetleg fontosabb lett volna, de csak érdekesek a mértékek) -
Atomgeszi
veterán
válasz Siriusb #51667 üzenetére
Gondolom így oldották meg, hogy mindenféle jöttmentek bemenjenek.
Kb mint amikor önhatalmúlag kirakják a behajtani tilos táblát(a kerek piros középen postaládakémlelőtéglalap), alá pedig, hogy kivéve lakók.
Ahol én lakok, se ártana egy ilyen, mert sokan mások is ide parkolnak és a lakóknak meg semmi hely.
-
Atomgeszi
veterán
Kövezzetek meg, de én eleve túlzásnak tartom a 30 ezret, idézve, hogy elvileg már 51-nél is meg kéne büntetni, hisz túlléptük a sebességet.
Nem gépek vagyunk, akiknek (tempomat híján) a lába 100% pontosan engedi a gázpedált mindenféle út és látási(ez vonatkozik arra, hogyha szemből süt a nap, és annak is örülsz, hogy napszemüvegben az utat éppen látod, nemhogy a sebességmérőórát a műszerfalon és pont jön egy hosszú egyenes szakasz, vagy épp elég egy kis lejtés, és máris be lehet kúszni egy kicsit gyorsabb sebességre a megengedettnél) viszonyoknak megfelelően, illetve a lejtő végeken a motorfékes úsztatás, lakott terület tábla kezdeténél, ahol még km-erekre nincs ház se kisgyerek, aki kifutna a labdája után és Te hopp véletlenül egy traktor előzéséből jössz vissza, el vagy foglalva azzal, hogy ismeretlen terepen vagy és nem pont szög 50-el érkezel meg a lakott terület határába..Nálunk pl. fél éve kezdtek a környéken mindenhol mérni.
Na, azóta még rosszabb a közlekedési időm. Nem, hogy óra 90-et(=nálam GPS 81), de még óra 70-el sem képesek közlekedni, mert mindenhol kint állnak a trafival és fosnak az emberek. Persze mindenhol 1 sáv, még előzni sem tudsz, tele az egész kanyarokkal.
De persze nem a pénzbeszedésről szól. Aki errefelé közlekedik, nagyjából mindenhol tudja, hogy hol tud majd megelőzni akár egy traktort, buszt, nagypapát, aki feltart 300 méter autósort. És lám, pont ott mérnek.. Ja meg a szőlőhegy felé vezető út, ami kb 4-5 km 50-es korlátozás. Kb 100 métereként 1-1 céghez is(mert amúgy ipari út is) van kereszteződés. És teleszórták az egész útvonalat ÚTÉPÍTÉS táblával és alatta 30-as tábla. Aztán az útépítés sehol nem zajlott, még gépek se voltak, csak jó pár nap után. Na de ők azért beálltak minden zegzugos helyre biztos, ami biztos betartják-e a sebességkorlátozást az emberek.Aztán jönnek a statisztikákkal, hogy több a halálos közúti baleset.. Aha. És mennyi ered ebből gyorshajtásból? Mert a népet hülyíteni nagyon tudják.
Félreértés ne essék, 13 éve vezetek, egyszer sem büntettek meg, és nem is szoktam gyorshajtani, de szerintem az igazán valóban gyorsan hajtókat kéne büntetni, és nem holmi statisztikákra hivatkozva mérni többet és többet, aminek köze sincs a valósághoz. És nem 30 ezret egyből, mert figyelmetlen voltál és megszaladt a gázpedál a lejtőn és jaj az üres úton TE már közveszélyes módjára átlépte 5-6-7-8-9 km/h-val a megengedett sebességet, és ők épp kint álltak a kézivel és jaj te most hatalmas hibát követtél el és ezért most lakolsz 30 ezerrel.Múltkor néztem a totalcaros videót, a menetközben rögzíteni tudó készülékről, és ott mondta, hogy 1% a hibatűrési határ, 100km/h-nál 101... na, ha valakinek mákja van, pont szemből süt a nap, ilyen olyan külső tényezők miatt nem lézeres szeme van, ami pontosan minden tized másodpercben a km órát nézi, akkor az be is szopta a 30 ezres csekket.
Boccs, ha hosszú lett. Egyetérteni lehet, meg nem is.
-
Atomgeszi
veterán
Nyilván a 65 már kimeríti számomra is, de az 55 simán adódhat figyelmetlenségből, szemből sütött nap miatt, vagy épp, mert motorfékezel már, de még nem csökkent be a sebességed kötelezőre.
De sok helyen van,hogy 130 után beraknak 100-as táblát, és beállítják a mozgójárműben 101-re, te meg mész 104-gyel, mert épp még motorféken vagy, vagy figyelsz a többi közlekedőre is.. na, erre gondoltam, hogy nem gépek vagyunk.Persze ismerős mondta, hogy angliában jóval kisebb a tűréshatár... szóval ahhoz képest még jobbak vagyunk.
De, hogy mindenre ráhúzzák, hogy gyorshajtásból eredő baleset, mert 90 helyett 94-gyel mentél.
[link] A balesetek legfőbb oka továbbra is a gyorshajtás, ami az incidensek 31 százalékáért felelős.Kiváncsi lennék számszerűsítve, hogy ebből mennyi volt a valóban gyorshajtás(városban 65 fölött - közúton 110 fölött). Ha meg összesítve nézzük, 69%-ban meg más áll a háttérben, nem a gyorshajtás. Szóval alig harmada köthető gyorshajtáshoz.
-
Atomgeszi
veterán
válasz rushty #51685 üzenetére
Kedvencem, hogy az utóbbi években annyi járművel lett telítve rengeteg útszakasz, ahol 1 sáv van, és minden második nap belefutok olyanba, hogy óra szerint 70-el megy kint, teljesen belátható útszakaszon.. ami nálam valós 61... Most, hogy itt a környéken mindenhol mérnek, még a 80-as órát se érik el.. előtte azért mentek 100-al, ami óra 91.
Természetesen nem olyanra gondolok, hogy cefet szar idő van és örülsz annak is, ha 60-al hazaérsz...
Pont itt van a két város között egy 5km-es szakasz, ahonnan még C helyről B város felé, bekötőút, 60-as korlát, utána oldja a kereszteződés, és 5 km A városig, és tartja a stabil 70-et, ami egy körforgalomba torkollik, de persze már 1 km-el előtte lecsökkenti a sebességét 50-re biztos, ami biztos, és még a totál sík terepen lévő (nagy, nem ilyen városi virágládával közepén körforgalom) teljesen még esőben sötétben(mert van az 5 út mindegyikénél 2 villanyoszlop - na meg az autón a fényszóró) is jól belátható körforgalomnál azért meg is áll... Persze évek óta ígérik a 2x2 sávos utat, hogy megoldja a problémát, de eddig még csak kréta nyomok sincsenek, hogy valami is lenne. -
Atomgeszi
veterán
válasz mephi666 #51704 üzenetére
Semmi gond nem lenne sehol, ha mindenhol lehetne kialakítani kijelölt kerékpárutat, ami fizikailag el van választva attól az úttól, ahol gépjárművek közlekednek, nem pedig egy rohadt felfestés, ahova minden hülye leparkol vagy ott halad, lehetne kialakítani mindenhol 2x2 sávos utat(mint pl. Balaton öszöd vagy szárszónál ami van, érdekes ott lehet haladni, aki balfasz az megy a külsőbe, aki meg óra 100-al akar menni az tud haladni, traktor nem tart fel senkit, busz sem), lehetne több parkolóházat építeni, és javítani az utak minőségét, nem úgy, hogy a 100 milliós útnak a felét ellopják, és 20 millióból építik meg, ami fél év múlva besüllyedt csatornafedelekkel van tele(nálunk az összes út ilyen lett.. persze a sztráda 92 műszaki igazgatójának sikerült felépíteni a 2 szintes csodapalotáját).
Ja és ami a legfontosabb, hogy a kerékpárosoknak is kötelező kresz oktatás és vizsga, illetve általános iskolákban kötelező részvétel, mert az, hogy a nagymama megtanítja közlekedni az unokákat, hogy árkon bokron....... az nem közlekedés.Persze tegnap előtt is kijött elém egy biciklis,mert ő úgy gondolta, hogy tegnap se jött senki arról az útról...
Ja és azokat is büntetném, akik nem képesek a balra NAGY ívben és jobbra kis ívben kanyarodásra.
Itt a zsákutcában, ahol lakom, mindenki úgy kanyarodik be,hogy levágja azt az rohadt bal kanyart és akkor csak int, hogy bocs. Ja bocs, tegnap se jöttek mi...
-
Atomgeszi
veterán
Annak idején, amikor vezetni tanultam, rám szólt az oktató, hogy ez nem colin Mcrae, hogy városban 60-al megyek, mit fogok csinálni vizsgán, tűnjek bénábbnak...
Tegnap előtt Pécsen egy 1 zöldön nem tudott átmenni az előttem levő tanuló, ÚGY, hogy 3 autó volt előtte, a második zöldet pedig épp, hogy átértem mögötte, hogy elsőként indulhatott. Nem értem, hogy miért nem tanítják nekik, hogy ne féljenek a vezetéstől, persze nem volt ráírva, hogy hány óránál tartott, de mivel mohácsi autó volt, azt tudom ,hogy először Mohácson mennek, hogy szokják a forgalmat, szóval olyan 10 óránál már biztos lehetett.
Arról nem is beszélve, hogy én mikor 10 éve vizsgáztam, már akkor se adták le a kötelező 30 órát, csak aláíratta velem, talán 6 órát összesen, ha mentem, következő héten vizsga.
Persze, így nem gond utólag, mert legalább nem húztuk egymás idejét, de akkor is... Volt olyan csaj, aki már az 5. vizsgájára készült és még mindig nem tudott elindulni és már vagy 50 óránál tartott(hogy valós-e azt nem tudom).
Ott halálfélelmem volt hátul, amikor ő vezetett. És már akkor divat volt, hogy sms-eztek meg telefonálták végig az utat az oktatók...
-
Atomgeszi
veterán
válasz philoxenia #51747 üzenetére
Kb 5x voltam bent Pécsen, ami úgy nézett ki, hogy 3-an voltunk váltásban, mindig 2 ember ült hátul, aztán ment mindenki 1 -1 szakaszt és már el is ment a nap. És mivel gimi után csináltam délután, nyilván este 10ig nem vezetett senki..
Na jó, ha így nézem akkor 45 perc közúton be Pécsre, meg 45 perc a városban. Hazafelé meg vezetett más.
Szóval akkor legyen összesen 6x90 perc. Ebből a fele csak városban.Látták rajtam, hogy nem nagyon kell istápolni, előtte 3 évet robogóztam, szerintem csak robogóval sikerült úgy 30-40 ezer km menni.
Persze pontosan nem tudtam számolni, mert az első Yamaha Jog robogóm az 9999-nél átfordult.
A második robogóm már azért 99999-ig mért.14-17 között nálunk komoly robogós/motoros banda volt itt. Volt ,hogy 1 nap alatt elmotoroztunk a városban 100 km (térdem azóta is hálálja kattogással még a téli motorozást)
Amúgy nagyon élném ezt az autóversenyzős témát. De az drága hobbi.
[ Szerkesztve ]
-
Atomgeszi
veterán
válasz philoxenia #51749 üzenetére
Nem. Csak a forgalomban volt tapasztalatom.
Vizsgán paráztam is, mert még parkolást sem vettünk meg semmi, és ez a vizsga reggelén jutott eszébe az oktatónak,hogy ja hát veled nem is parkoltunk? De igazából vizsgán sem kellett, kb fél óra után mondta a vb, hogy akkor menjünk vissza az Ati-ba, na gondoltam magamban, itt kalap viszlát, még fél óra is alig telt el, de gondolom akkor nem szabadna vezetnem sem, ha megbuktam volna. Aztán végül is semmit se húzott be a vizsgalapra. Kreszem is 75/75 volt. Fura is volt még 5-10-15 percet várni a többiekre, hogy jöjjenek ki a kresz vizsgáról, még a kismotoros kérdéseseket is megelőztem. -
Atomgeszi
veterán
válasz philoxenia #51755 üzenetére
Azon gondolkodtam, hogy elvileg nálunk elég szigorú ez a vezetés téma, mégsem megy itt sok mindenkinek ez.
Én akkor azt vontam le konklúzióként, hogy nekem az a 3 év motorozás rettentő sokat segített, hogy volt rutinom, mármint ami a közlekedést illeti, helyzetek felismerése(motorosként menj úgy, mintha mindenki meg akarna ölni alapon).
Sokan meg bicikliről ülnek át kocsiba, aztán próbálnak biciklisként gondolkodni.. Plusz ugye a táblák, forgalmi helyzetek felismerése is más. Persze nyilván kerékpárosként rád is vonatkozik a KRESZ, de ahogy hallom most sem divat általános iskolában se középsuliban a KRESZ oktatás. Én ezt kötelezővé tenném..
-
Atomgeszi
veterán
[link] Átlagos orosz hétköznap, volt már?
-
Atomgeszi
veterán
válasz philoxenia #51803 üzenetére
Roncsderbi.
-
Atomgeszi
veterán
" mintha kötelező lenne annyian hagyták a ***ba az irányjelzést (és nyilván az utolsó pillanatig 65-tel kell nyomni és csak kanyarodás előtt 1.2m-rel satuzni és fordulni)."
Nálunk pont fordítva van. Már a kereszteződés előtt 400 méterrel lelassít 30-ra, befordulni szigorúan gyökkettővel.
Addig persze irányjelző semmi, középső visszapillantóban a szemünk soha nem találkozik, sem az oldalsóval. Abszolút fogalma sincs az őt körülvevő forgalomról. Persze mindezt úgy teszi, hogy maci sajtja van, Te haladsz 50-el a megengedett úton, ő meg úgy kibaszódik eléd és stabilan tartja a 25-30-as tempót, mert ő már lekanyarodik 400 méter múlva.Másik kedvencem, hogy T alakú két főútvonal találkozása, Te jössz a T szárának alulról felfelé, jobbra kanyarodnál, stop vonal stop táblád van, ő balról jön, se jelzés se lassítás, csak úgy bekanyarodik melléd jobbra, de még véletlenül se indexelne, hogy menj te barom, semmi. Ő egyedül közlekedik az egész városban.
Sok barom idióta.[ Szerkesztve ]
-
Atomgeszi
veterán
Ez is jó: [link]
-
Atomgeszi
veterán
Külváros 70 es korlát, azért vannak házak jó 1 km en keresztül jobbról balról. Érkezem a város felé, nézem egy cickány egy szakadt autóval épp megfordul az úton, lelassítok szépen, beérek mögé, erre megy vagy 2 vel... Várok, hogy valami történjen, déli napos bőrű barátunk csak tartja a hihetetlen megrendítő hajtépő sebességet, egyszer csak kirakja a kezét, gondoltam mutatja, hogy van bocsiul, hogy bocs, de nem. Ő agyi kivetüléseinek legerősebb manifesztációit egy középső ujj bemutatásával realizálta.
Kiraktam balra index, majd szép nyugodtan elhaladtam mellette...
Az esetről videó nincs sajnos, mert ebbe még nem raktam kamerát, de érdemes lett volna felvenni.
Ilyen az élet vidéken, ha SUV-val vagy.. -
Atomgeszi
veterán
válasz MasterDeeJay #52743 üzenetére
- Harmadik, lassan halad 70-80 közuton ami még önmagába nem lenne baj de előzni sem lehet akkora a szembeforgalom, tetézi a bajt hogy kanyarokban random lassítgat 60-ig is.
Ez a halálom nekem is...
Felénk sem nagyon lehet ezeket kikerülni, ráadásul erdős kanyargós záróvonalas végig.. Múltkor egy 3-as kombi golf mögé szorultam be.. egyenesbe 70 , kanyarokba 50-60.. vagy 4-5 km-en keresztül zötykölődtünk mögötte, amikor végre meg tudtam előzni. Megnéztem,szemüveges mamika, mellett papika. Gondolom papa ivott egy fröccsöt az ebéd mellé, utána meg jussunk haza valahogy az úton a mama majd hazavezet.
Pedig itthon tényleg olyan kanyarok vannak, hogy ahol nincs kitáblázva semmi veszélyes kanyar, ott még egy szar csotrogánnyal is bemennék 110-el, ezek meg kb 50-el, és egy hülye tartja fel a sort.
Utálok ezek a Szekszárd - Tamási útvonalon menni.
Visszafelé még jó, mert akkor sok a kapaszkodó sáv, de a Balaton irányában tényleg rohadt nehéz előzni. -
Atomgeszi
veterán
-
Atomgeszi
veterán
Nyilván ezt el kell fogadni, kiszállítani úgysem lehet és elvenni tőle a jogosítványát. De szerintem ahogy bárkinek joga van beírni egy fórumba,hogy szar apple, addig nyugodtan beírhatjuk mi is, hogy minek kell 60-al menni, amikor semmi nem indokolná azt? Vagy aki fél a vezetéstől, minek vezet?
És amíg napi szinten 10-ből 9 ember normálisan vezet, 1 pedig ilyen, jogosan fordul meg szerintem a mérce, hogy mindenki más tud vezetni, ő meg nem. Lehet, hogy ez afféle önigazolás, hogy saját magunk megnyugtatása, hogy mindenhol belebotlani ilyenbe, és jó olvasni másnak is a sorait, hogy mást is bosszant ez. Nyilván az országúton 130 -cal közlekedőket nem tudom sajnálni, de aki egy normál vezetési ritmust akarna tartani, és nem tudja, mert folyton be kell fékezni, folyton kapcsolni a tempomatot, mert félnek előtte, az igazán bosszantó tud lenni. Napiszinten főleg.A másik kedvenc, tempomat 95 belőve ( az kb 90 valós), jön a tunerjóska, megelőz egyenesbe 110-el megy. Jönnek a lazán (110-el) bevehető kanyarok és akkor lassítgat 70-re meg 65-re... te meg kapcsolgatod megint a tempomatot lejjebb, fékezgetsz, fogod a fejed, hogy akkor minek előzöl meg te idióta? A másik meg aki városon belül 70 városon kívül 70... Hát köszi, bocs, én a tábla határában lassítok is 55-re.. nem hiányzik egy 30 ezres bünti, úgyis ott szoktak mérni sokszor.
Ilyet velem is csináltak már, de az magyar rendszámos volt, és az M0-on volt
-
Atomgeszi
veterán
válasz philoxenia #52794 üzenetére
Ez sajnos úgyis egy parttalan vita.
"A kötelező legkisebb sebességet tábla jelzi, ahol nincs kihelyezve ilyen tábla, ott a megengedett legnagyobb sebesség az érvényes, amit a KRESZ határoz meg. A határokon belül úgy kell meghatározni a jármű sebességét, hogy a járművel a forgalmi, a látási és időjárási viszonyoknak, valamint az útviszonyoknak (az út vonalvezetésének, az útburkolat minőségének és állapotának) megfelelően kell közlekedni, és figyelemmel kell lenni a jármű sajátosságaira, az utasokra és a rakományra. A KRESZ az indokolatlanul lassú haladást tiltja. Az indokolatlanul lassú haladás megítélése szubjektív, minden körülményt figyelembe véve lehet megítélni"Ezen belül úgysem lesz egyetértés sohasem.
A járdás példádra is van nap mint nap élő példa, hogy mennyire nem érdekli ott sem az embereket az őket körülvevő világ.
Bevásárlóközpontban ugyanez. Mintha ők lennének egyedül az egész áruházban. Csak úgy mennek széltében az egész teret elfoglalva gyökkettővel.. csak úgy befordulnak előtted, körülnézni semmi. A kocsival megáll rendre az út közepén, hogy majd nyugodtan kerüljön ki más.
Ezek az emberek szerintem pont ugyanígy a külvilággal nem törődve vezetnek autót is.Mint amikor mész nyugodtan 50-el a városban, alárendelt útról csak azért is bejön eléd, hogy neked le kelljen fékezni 25-re, aztán felgyorsít 30-ra, mert ő 300 méter múlva le akar parkolni. Persze a szemünk egyszer sem találkozott a tükörben...
-
Atomgeszi
veterán
válasz philoxenia #52797 üzenetére
Nem én írtam, hanem a rendőrség. Állítólag.
[link]De most ezt elolvasva, a körforgalomnál megállók, de ismerős nekem is.
-
Atomgeszi
veterán
válasz philoxenia #52797 üzenetére
"Amúgy bírom ezt, hogy "a KRESZ tiltja az indokolatlanul lassú haladást" azoknak érv, akik szerint ahol ötven a megengedett, ott a 64 még teljesen jó, mert nem büntetnek."
Én mikor vizsgáztam, hátul a vb direkt kérte, hogy legyek szíves felvenni (városban) a forgalom ritmusát, ami akkor 65km/h körül lehetett, és egy tábla sem volt kint, hogy 60 vagy 70.. szimplán városi 50 -es terület volt, csak épp főút.
Volt egy építkezés is, 30-as korlátozással, senki nem ment annyival, akkor hátra is fordultam, hogy akkor mehet amennyivel megy a tömeg?
- Mehet persze, jött a válasz.Sehol nem tötymörögtem akkor sem. 1 hibavonalat sem kaptam. 30 perc utána visszamentünk(azt hittem megbuktatott, csak visszavezethettem), köszöni szépen, jól ment minden.
-
Atomgeszi
veterán
Múltkor vezettem más autóját, és megszólt, hogy miért váltogatok vissza kereszteződés előtt, meg, ha olyan a kanyar?
Mondom, hogy minden helyzetben legyen kellő motornyomatekom és ne kelljen annyit fékeznem, mert a motorfék is segít.Aztán megkaptam, hogy ilyet ő csak autóversenyzőknél látott, így a faluban senki nem vezet. Hát mondom nálunk a városban mindenki így vezet.
Tönkreteszem így a szinkron gyűrűket...Mi a véleményetek? Ki hogy lassít belathato kereszteződés előtt?
-
Atomgeszi
veterán
Kereszteződés előtt azt értem, hogy bekanyarodok, nem egy szimpla kereszteződésen áthaladok egyenletes sebességgel Sorry, ha félreérthető volt.
Ha mondjuk megyek az országúton 90-el, és jön egy kereszteződés, ahol le akarok kanyarodni, akkor nem odagurulok 5.-ben és tökig nyomom a féket, majd fulladásközeli állapotban 2-esbe bekanyarodok.
Hanem szépen visszaváltogatok kihasználva a motorféket és, hogy mindig van kellő nyomaték, ha valami történne és szükségem lenne hirtelen gázreakcióra.
Most ez nem vezetési szokáshoz kapcsolódó kérdés lett volna, hanem, hogy valóban ártalmas-e az autónak, ha lassításnál is ki vannak használva a sebességfokozatok visszafelé, mintsem 5.-ből 2-be teszem kanyar előtt rögtön?!
[ Szerkesztve ]
-
-
Atomgeszi
veterán
válasz szabonagyur #52968 üzenetére
"Tegnap is M3-n előzöm a kisbuszt aki menet közben megindul be a belsőbe rám majd a kis duda után ahogy elhaladok mellette látom TV-t néz kb."
Ez szerintem teljesen jogos.
De a fenti videó, ahol valaki önkéntes rendőrt játszik(nem tudván azt, hogy a másikból mit hoz ki, főleg BMW-s nepáli is lehet, azok amúgy is szeretek megmutatni, hogy ki a hangosabb kutya), mert bekanyarodott valaki előtte záróvonalon, úgy,hogy semmi veszély nem volt, semmi értelme szerintem sem.
Majd a rendőr megbünteti, ha úgy van.
-
Atomgeszi
veterán
-
Atomgeszi
veterán
válasz Reggie0 #53221 üzenetére
Hol van párhuzamosan az aszfaltozott országút mellett közvetlen földút is?
Sehol kb.Az egy dolog, hogy bekötőúton mész be a földre, ahol dolgozol.
Én biztos nem áldoznám be a saját földem egy részét, hogy ott eleve kialakítsak utat magamnak, hogy ott közlekedjek.
Minek? Azért, mert van egy ember, aki részegen megölt valakit?
És hány olyan autós van aki részegen öl meg másokat?Lehet külföldön működik, hogy mezőgazdasági utak, de itthon ilyen nem lesz. És nem is kell, mert a KRESZ rendelkezik nagyon szépen arról, hogy hol mehet traktor és hol nem.
-
Atomgeszi
veterán
válasz philoxenia #53222 üzenetére
És akkor kell majd tréler ahhoz is, amikor 2 db 12 tonnás pótkocsit is visz magával.
" A traktorosok nagy része betartja. Aki meg nem, azt kell megbüntetni, szintén e szabályok alapján. "
Nem nagyobb az arány a be nem tartások részéről, mint a többi KRESZ résztvevői között.
-
Atomgeszi
veterán
Szerintem ez lényegtelen, hogy anno mi történt. Az a saját földje. Azt csinál rajta amit akar(Ja, kivéve, ha az EON tele akarja baszni 3 méterenként villanyoszloppal, akkor aztán nem lehet szólni semmit, aztán, ha gond van, és letarol pár m2 terményt, meg kitapos belőle, akkor meg kifizet egy minimális díjat meg szétteszi a kezét, hogy hát szolgáltatás javítás - Akkor tegye szét a kezét is a földes, hogy ja hát betakarítunk, hogy legyen az államnak pénze, legyen kinek fizetni az iparűzési adót, legyen kinek fizetni az ilyen olyan adót, a biztosítást, azért használjuk a földet..).
Ennyi erővel akkor a családi házaknál is mindenkinek elveszünk az udvarából, hogy menjen arra úthálózat. Úgyis sok az autó már. Mindenkinek van saját autója már, akkor legyen mindenhol 2x2 sávos út, de adják a városban lakók hozzá a házuk udvarát, csapjuk le a házuk elejét, ha nem fér el máshogy az út.. Vagy mindenkinek bemegy majd a villanyoszlop az udvarába, nem pedig az út szélén fog menni.Arányaiban nem hiszem, hogy több traktor lenne, mint kamion, vagy lassan haladó. Vannak nyilván az egész országban olyan helyek, ahol kimagaslóan nagy a traktorosok jelenléte, de ez is csak az év bizonyos részeiben van.
-
Atomgeszi
veterán
válasz Reggie0 #53229 üzenetére
Amilyen aszályos évek vannak, nem sok sár keletkezik. Eleve esőben sárban megy ki, mert akkor nem lehet mit dolgozni.
Szemben az építkezéssel, ahova akkor is bemegy akár a város közepén is egy nap 10x a betonos és kihord több kmen keresztül sarat.
A lovaskocsisok meg teleszarják az utat, azt se takarítja el senki..Régen egy határátkelő mellett laktam, ahol még vágóhíd is volt, napiszinten több száz kamion ment hol a határátkelőre, hol a vágóhídra. Engem is bosszantott. De akkor ők is tapossanak maguknak kereskedelmi útvonalat valahol? Fizetik az eútdíjat aztán kész.
Mindenki fizeti a maga részét, arról nem tehet senki, hogy nincs látszata a befizetett útdíjnak, hogy korszerűsítsék az útvonalakat, vagy tehermentesítsenek.[ Szerkesztve ]
-
Atomgeszi
veterán
válasz aprokaroka87 #53232 üzenetére
Hát nem. Meg ott vannak az erdős területek is. Valahol villanyoszlopok tömkelege.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest