Új hozzászólás Aktív témák
-
Beri
addikt
válasz philoxenia #31100 üzenetére
Szóval nem elég az, hogy ismered a típust, még azzal is tisztában vagy mit gondol.
Az ilyen elmondja, akinek csak lehet, én meg meghallgatom. A közértben a levesporok között megy ám a sírás az élet nagy gondjai miatt.Sztereotípiákról le kellene kicsit mondanod.
Pedig elég jól le lehet velük fedni a népesség túlnyomó többségét.Nem feltétlen az X6M a gyorshajtó, sőt.
Nem, de a híradóban igen.érdekes módon szabályosan mögöttem harminc - negyven kilométeren át egy ilyesmi német rendszámú Chevrolet Corvett jött, a követési távolságot is tartva.....Gondolom vagy a benzinen spórolt, vagy nem ment a szerencsétlennek a kocsija jobban.
Csak élvezte az utazást, ahogy mindenki másnak is kéne az utakon. Vagy csak rohadtul kényelmetlen a corvette és amúgy se lát ki belőle[ Szerkesztve ]
eladó Aromamizer RDTA V1
-
philoxenia
MODERÁTOR
Sztereotípiákkal a fórumozók többsége is jól lefedhető....
Mégis jön a felháborodás, ha az alapján moderálunk....
Sőt, továbbmegyek, van olyan fórumozó, aki azért írogat a modkerbe, mert társai ad abszurdum nem szerkesztik a hozzászólásaikat. Felháborító ez, gondolja. Sztereotípiák alapján, olyan magatartást vár el másoktól, amit Ő az élet más területein lesz*r, olyan szolgáltatást vár el, amiért nem fizet... Nagyon sokszor kapjuk azt moderátorként, hogy "az a dolgod", holott nem, ez nem munka, ez önként vállalt kötelesség. Ha az utakon megengedett a nagyobb, erősebb, jobb kocsival a szabályszegés, akkor az élet bármely területén, nem? Magasabb erősebb vagyok nálad, hátrébb a sorban, késem van, pisztolyom van, nekem van igazam... (Moderátor vagyok, szintén... ) Léteznek ilyen társadalmak, lehet őket csodálni, ki lehet őket próbálni...Később általában nem értek egyet azzal, amit korábban leírtam. Ehhez néha évek kellenek, néha percek csak...
-
Beri
addikt
válasz philoxenia #31102 üzenetére
Felháborító ez, gondolja
Csak csúnyán mutat, ha egy topicban valaki 34835647 hozzászólást ömleszt egymás alá. Nektek segítek, ha szólok, nem? Várom a virtuális buksisimit. Esetleg szőke nagymellű laza erkölcsű lányokatFelháborító ez, gondolja. Sztereotípiák alapján, olyan magatartást vár el másoktól, amit Ő az élet más területein lesz*r
Nem szerkesztem a hozzászólásaimat IRL?olyan szolgáltatást vár el, amiért nem fizet
Dehogynem. Nyitogatom az oldalt a bannerekkelHa az utakon megengedett a nagyobb, erősebb, jobb kocsival a szabályszegés, akkor az élet bármely területén, nem?
Mondtam én egyszer is, hogy bárkinek joga van szabályt szegni?[ Szerkesztve ]
eladó Aromamizer RDTA V1
-
philoxenia
MODERÁTOR
Nekem pont ugyanúgy mutat, ha törlöm is, mert csak a színe változik.
Naponta hány bannerre kattintasz átlag?
Vigyázz számolja a motor....
Igen, mondtad. Például [link].
Később általában nem értek egyet azzal, amit korábban leírtam. Ehhez néha évek kellenek, néha percek csak...
-
Beri
addikt
válasz philoxenia #31104 üzenetére
Nekem pont ugyanúgy mutat, ha törlöm is, mert csak a színe változik.
De az olvasó az első, nem?
Amúgy titeket tényleg nem érdekel az ilyesmi? Ne is szóljak, ha ilyen van? Kérdeztem már többször is, de mindig csak kitérő választ kaptam.Naponta hány bannerre kattintasz átlag?
Hány kattintástól leszek MVF (most valuable fórumozó)?Igen, mondtad. Például [link].
Bemásolnád azt a részt? Itt csak azt ecsetelem, mennyire rossz duma az "úgysem nyersz két percnél többet, hiába nyomod a gázt". A történetben én voltam a 160 felett menő ember, ő meg a 130 alatt haladó.[ Szerkesztve ]
eladó Aromamizer RDTA V1
-
philoxenia
MODERÁTOR
Nyilván van olyan, hogy valaki szignifikánsan nem szerkeszt, akkor rászólunk, de itt is a mérték a lényeg, mint az idézett hozzászólásodban. Mindenki megy 160-al, egyszer-egyszer, ha lehetősége van rá, de aki nem megy 160 alatt, erre pedig büszke is, az vindikál magának jogot arra, hogy szabályt szegjen. Kvázi azt mondja, hogy neki erre joga van. Mondtam, amit leírsz, mindig mögöttes tartalommal együtt érvényes, ha pedig 90-ből százan ezt olvassák ki belőle, akkor az lesz az érvényes jelentés...
ja és a bannerrel csak a fórumozást fizeted, a moderáció nincs benne....
Később általában nem értek egyet azzal, amit korábban leírtam. Ehhez néha évek kellenek, néha percek csak...
-
Beri
addikt
válasz philoxenia #31106 üzenetére
Nyilván van olyan, hogy valaki szignifikánsan nem szerkeszt, akkor rászólunk, de itt is a mérték a lényeg,
Define 'szignifikáns'Mindenki megy 160-al, egyszer-egyszer, ha lehetősége van rá, de aki nem megy 160 alatt, erre pedig büszke is, az vindikál magának jogot arra, hogy szabályt szegjen. Kvázi azt mondja, hogy neki erre joga van.
És a mindenki meddig megy 160-at? Belekarcol az órával, aztán hagyja a fenébe? Esetleg megtartja egy kicsit? Netán tovább is gyorsít?
Ha úgy élném meg ezt a dolgot, ahogy leírod, akkor jogtalannak tartanám a büntetést is, ha egyszer lelőnek 180nál. Erről is volt szó korábban, még talán azt is leírtam, hányszor és mennyire büntettek meg. Ez afféle gyorsanmenési adó. Pártunk és kormányunk is így kezeli.ja és a bannerrel csak a fórumozást fizeted, a moderáció nincs benne
És ha néha beszúrok képeket macskákról? [link]
Az már szolgáltatás! Nem jár cserébe egy kis moderátori jogkör-abuse bemondásra? Esetleg szabadon választott topicban a szabályzat szó szerinti betartatása?eladó Aromamizer RDTA V1
-
philoxenia
MODERÁTOR
[link]
Járni nekem akkor mi "jár"?Egyszer egyszer 160-al menve, statisztikailag jelentősen kisebb a büntetés esélye, minthanap mint nap annyival mész....
[ Szerkesztve ]
Később általában nem értek egyet azzal, amit korábban leírtam. Ehhez néha évek kellenek, néha percek csak...
-
Beri
addikt
válasz philoxenia #31108 üzenetére
A mennyiséget difájnoljad, ne a kifejezést! Az út szélén legalább kiírják, hogy 130... (Látod, még próbálkozom pluszban, hogy ontopic legyek! MVF!!!)
Járni nekem akkor mi "jár"?
Moderátor van írva a neved alá. Nem ér meg annyit?[ Szerkesztve ]
eladó Aromamizer RDTA V1
-
philoxenia
MODERÁTOR
Azt ne hidd, hogy annyira király....
Arra gondoltam, hogy valaki egymás után szerkesztési időn belül általában így ír, a saját hozzászólásai követik egymást. A linkelt példa esetleges volt, csak az volt a legutolsó....Később általában nem értek egyet azzal, amit korábban leírtam. Ehhez néha évek kellenek, néha percek csak...
-
Beri
addikt
válasz philoxenia #31110 üzenetére
"With great power comes great responsibility." De csak láttál benne valamit, ha elfogadtad a lehetőséget.
Nem is olyan rég írtam a kitérő válaszokról. Nos, ez is az volt
eladó Aromamizer RDTA V1
-
philoxenia
MODERÁTOR
A szabadságod, a fórumozásbeli szabadságod jó részének feladásával jár, több szabályt kell betartanod, kegyetlen( ) döntéseket kell hoznod....
De ez már nagyon off itt....Később általában nem értek egyet azzal, amit korábban leírtam. Ehhez néha évek kellenek, néha percek csak...
-
Möhe
addikt
Most hallom a rádióban:
M7 Siófoknál Nagykanizsa felé halad de a Pest felöli oldalon a belső sávban
Kiváncsi leszek mi lesz a vége. -
nagyúr
"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
kw3v865
senior tag
-
félisten
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz Avicularia #31127 üzenetére
mért ne kaphatna sokkot, mindenki kapott már az életben de a legtöbbet fel sem ismerik.
Gondolom egész életében (40+ vezetett év) balesetmentesen közlekedett és most teljesen tehetetlen volt, oda a balesetmenetes előélet/prémium
"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
#64791808
törölt tag
válasz werszomjas #31129 üzenetére
Hát ezaz, a sírás, hogy jaaaaaj semmit nem tudok csinálni. Azért nem tud, mert képzetlen és nincs felkészülve az ilyen helyzetre. Egy hivatásos sofőr!
Amit tehetett volna:
1., Nekivezeti a szegélynek az autót
2., Leteszi a kotrólapátot
3., Nekivezeti egy villanyoszlopnak vagy kerítésnek az autót
4., Keresztbe fordítja az autót és növeli a súrlódást
5., Hátramenetbe kapcsol és növeli a súrlódást
6., Lelép a fékről és próbál tapadást kialakítani, majd újra fékez
7., Nem indul el egy olyan lejtőn, ahol nyilván nem tud megállni.Ehelyett ő két lábbal taposta a féket és álló kerekekkel csinált gyorsan 2-3 milla kárt.
[ Szerkesztve ]
-
m3tr0
senior tag
válasz #64791808 #31126 üzenetére
Mert kiütni egy villanyoszlopot az nagyon fain ötlet...hátha még agyon basz valakit az áram a leszakadó vezeték miatt.
Mellesleg nem tudom te melyik videót nézed...de itt nagyon nem volt sem hely se tapadás se nagyobb útpadka se semmi...de mind1, mert te aztán tuti megálltál volna vele.[ Szerkesztve ]
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/mazda/mx-5/mazda_mx-5_coupe_1.8i_16v_revolution-20518846#sid=b13b1a91-1e0f-480c-b898-8b9bfb218ee3
-
werszomjas
őstag
válasz #64791808 #31130 üzenetére
1., Úgy látom te még nem csúsztál meg négykerékkel, a lényege pont az irányíthatatlanság.
2., Néhány másodperc volt az egész, kíváncsi lennék ki kezdi azzal, hogy leteszi a hólapátot
3., Lásd 1. pont, ha irányíthatatlanul csúszik az autó, hiába tekered a kormányt koppig bármelyik irányba, az kb egyenesen csúszik tovább, főleg egy ilyen több tonnás dög
4., Arra sokkal több hely és idő kell.
5., Na igen, de ezt megint azonnal kell csinálni, és az se ér sokat, tükör jégen, nameg most akkor melyikkel kezdenéd, a hátramenetbe kapcsolással, vagy a hólapát lerakással? Nem volt szegénynek sok ideje gondolkozni.
6., Igen, ez a legjobb megoldás sztem, ilyenkor legnagyobb hiba tövig nyomni a féket.
7., Ezt előre honnan lehet tudniEgész drága autók álltak ott, mindenféle szuper három betűs technikával és egyik sem tudott megállni, pedig biztos dolgozott minden biztonsági kütyü, mindenki tekerte mindent mindenhova, mégis összecsúsztak, sztem ez a hókotrósnak kb védhetetlen volt.
Ha nincs az autó alatt tapadás, még a rally versenyzők és f1-es pilóták is eldobják a kocsit, fizika....
[ Szerkesztve ]
üdv
-
MaciG
addikt
Itt talán annyit lehetett volna csinálni, hogy leteszi a hólapátot, a többi egyéb ötlet szerintem hasztalan lett volna.
Bár az számomra nem világos, hogy ha mér ott álltak páran, akkor ahelyett, hogy nézték az autójukat és mondogatták egymásnak ,hogy nem lehet mit csinálni (meg gondolom közben szítták a közútkezelőt, hogy mért nem lehet időben sózni,stb.) valaki kimehetett volna az utca elejére kitenni egy elakadás jelző háromszöget és figyelni hogy senki ne jöjjön be az utcába, mert szívás lesz...
BANZAII
-
#64791808
törölt tag
válasz werszomjas #31132 üzenetére
Óóóó, vagyis fizika!
Na most figyelj: pont azért irányíthatatlan az autó, mert áll a féken a kolléga. Ha leszáll róla, azonnal irányítható lesz. Ezek szerint megcsúszáskor te is csak annyira vagy képes, hogy taposod a féket és imádkozol.
Szóval akkor:
1., lásd fenn
2., Néhány másodperc volt az egész, kíváncsi lennék ki kezdi azzal, hogy leteszi a hólapátot
Az, akit erre kiképeztek. Amikor a munkagépkezelőit csináltam, akkor amikor a téli munkáról volt szó, ezt az elsők között mondták el.
3., lásd fenn
4., Nem igaz.
5., Megintcsak igen, de akit erre kiképeztek, az rögvest csinálja. Önmagában nem sokat ér, de a többivel kombinálva már igen.
6., Egyet értünk.
7., Megintcsak kiképzés és rutin. Meg mondjuk kiszáll és megnézi.
Nyolcadik pontként utalnék az elsőre: havas volt az út. Hogyhogy nem ELEVE lerakott lapáttal indult lefelé? A hárombetűs technikák itt szart sem érnek, és személyautóval esélytelen a dolog, való igaz, csak itt nem erről volt szó. Beszéljünk arról, amiről beszélünk.
Abszolút igazad van abban, hogy ez fizika. Van egy gravitációs erőd, amelynek van egy haladás irányú komponense, viszont nincs súrlódási erőd, ami ennek ellentart. Hát akkor keresel, nem?
Szóval összességében azt látom, hogy ebben a kurva országban továbbra is annak kell bocsánatot kérni, aki nem balfasz. Amikor valami ilyen történik, és valaki megszólal, hogy "gyerekek, azért ez nem így van", akkor isten őrizz, hogy gondolkodni kezdenek, hanem egyből jön a gúnyolódás, és itt konkrétan m3tr0 kollégára gondolok.
m3tr0: igen, én valószínűleg megálltam volna vele, voltam már rosszabb helyzetben is, méghozzá egy 12 tonnás villástargoncával, ami ráadásul hátul kormányoz, tömör mintázat nélküli gumikon. Aztán azzal is megálltam. De ha nem is álltam volna meg, biztos nem nézem végig az egész lezúgást és csattanást úgy, hogy állok a féken és semmit nem csinálok. Legalább megpróbáltam volna, ami, ha nem is sikerül, akkor is jobb, mint ülni, mint egy rakás szerencsétlenség.
Végezetül: nem a sofőr hibája a dolog, hanem a rendszeré, amelyik ezt az embert kiképzés nélkül odatette. Vagy ha kiképezték, akkor nem vették észre, hogy ez az ember a kiképzés ellenére alkalmatlan egy ilyen helyzet kezelésére.
Az egészben viszont a legszomorúbb rész most jön: a huzavona, hogy az összetört kocsik kárát ki fizeti meg, mert jön majd egy szaGértő, aki megállapítja, hogy senki nem hibázott, aztán sóhivatal.
-
MaciG
addikt
Most ha az utca elején valaki megállítja az arra haladókat és mondja nekik, hogy nem kéne bemenni, mert nem fog tudni megállni, mert ők sem tudtak, akkor akinek egy csöppnyi esze van az nem megy be az utcába, vagy ha nem hiszi el, akkor legalább gyalog előremegy és megnézi. Vagy pl. lehet értesíteni is a rendőrséget és ha kiér akkor ők hivatalosan is lezárhatják az utat, de mint mondtam épp eszű ember nem hajt be, ha erre külön figyelmeztetik.
Bér ha jobban meggondolom, lehet akkor is lett volna egy ilyen suzukis rambo.
[ Szerkesztve ]
BANZAII
-
Avicularia
veterán
Tényleg ebben a szituban ki fizet kinek? Először lezúzták egymást az autósok, aztán jött a hókotró aki mindenkit lezúzott
-
mezis
nagyúr
válasz Avicularia #31138 üzenetére
Az út kezelője mindent megtette, küldte azonnal a hókotrót !
A károsultak összességében úgy járnának, ha elismernék a károkozást (bár ez esetben csak annyiban hibásak, hogy miért pont akkor mentek pont arra), mert csupán a biztosítási díjemelkedést buknák. Az első még azt sem, a hókotrónak meg nem igen lehetett túl nagy baja. (Elég puhák voltak, amik lassan elnyelték mozgási energiáját. )
Valószínű, hogy néhányan csökönyösen fognak ragaszkodni ahhoz, hogy ők aztán semmiben nem hibáztak, bezzeg a többiek...)
mezis
-
mezis
nagyúr
Igen. Tavaly már kevésbé, de korábban ment a nagy duma mindenhol, itt a tél, tessék téli gumit venni. Télen, havas, jeges időben ha már vezetni kell, akkor amilyen óvatosan csak lehet, amilyen lassan csak lehet. Mert haladni még tükörjégen is lehet -bizonyíték a video - de lassítani meg irányt változtatni van amikor szinte lehetetlen. Akár csodagumival, akár négyévszakossal....
mezis
-
brd
nagyúr
Vissza nem olvasok, de gondolom (remélem) nem úgy értette senki, hogy csodát tesz, hanem csak úgy, hogy sokat segít annak, aki egyébként tud vezetni. A téli is megcsúszik itt-ott (főleg üres bevásárlóközpont-parkolókban .) Vagy volt ilyen? A vitát (gondolom, volt az is) nem akarom újraindítani, így, ha lehet finoman válaszolj.
The only real valuable thing is intuition.
-
Sotho
őstag
Na akkó megmondom a véleméyemet a haúkotrús esetrű!
Ez egy elég meredek utca a videón nem látszik az mindíg csalóka, 9 másodpercen át csúszott az a dög ezalatt s sofőr semmit sem csinált csak a féket taposta legalább dudált volna. Balra szerintem be tudott volna kanyarodni van ott egy utca és akkor csak a beton kerítésoszlop bánja. De miután azt elhagyta nem volt választása mert mindkét oldalon gyalogosok voltak. Nem tudom mennyire lehet leengedni a lapátot szerintem túl nagy ellenállást nem fejtett volna ki. Ez akár egy oktatóvideó is lehetne, ha nem korrigálunk mindjárt az elején cseszhetjük -
ESP
senior tag
2012.10.23. - 2013.03.03-ig egyéni arcképem Ali G VOLT
Új hozzászólás Aktív témák
- Ryzen 9 5950X
- AirPods Max - Silver (Hibátlan és tökéletes állapot, tulajdonképpen új, pár napot volt használva)
- LEGJOBB ÁR! GAMER PC - RTX 3070 - Ryzen 5500 - 16GB DDR4 - 500GB Nvme SSD
- ÚJ Playstation 5 CFW képes (feltörhető), lemezes
- ÚJ Dell Vostro 3520 - 15.6" IPS 120Hz / i5-1235U / 8-16Gb DDR4 / 512Gb / HUN backlit / 3 ÉV GAR.
- Sega mega drive 8 játék sonic streets of rage street fighter golden axe aladdin captain america stb
- Samsung QE43Q60A UHD 4K QLED SMART TV 108cm
- Dicota Slim Case Edge 12-13.3" Notebook táska - fekete
- iphone 7 product red 256GB független 100% akku
- Nintendo Switch Játékok + Tartozékok - Piaci ár alatt !
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen