Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
#70869248
törölt tag
válasz dragonfx #1649 üzenetére
Hát itt lehet hogy magamra maradok, de én az Accord-t sem tartom presztízs osztályos verdának.
Nagyon jó autó, és kedvelem...de sztem sima felsőkategóriás kocsi.
A presztízs kocsi az lehet persze besorolás miatt is az, de pl. nekem a Phaeton a W12 miatt az legfőképpen, tom van V6 de nálam legfőképpen a W12 adaja különlegességét.
Ha csak sima V6-l árusítanák, akkor lehet hogy besorolásában prestige, de én nem tartanám annak, a minőségi összerakottság dacára. -
dragonfx
veterán
válasz #70869248 #1651 üzenetére
Nem akartam jó pár embert megsérteni+1 vhosszú lavinaszerű vitét elindítani itt ezzel, de az igazi véleményme hogy japán presztízsautó alig akad. ...a legend az..utána pedig erősne gondolkodnom kell...a phaeton pesztízs akárki akármit mond.
Akkor egy begratós kérdés???egy gallardo presztízsautó?
dokar:
lehet nem tudom, nem egyértelmű.mire fel lenne az?
T1:
a gti igen, de mi nema gtiről beszélünk, kedves barátód, az 1.3ast említette mellette.
Az 1.3as suzi bevásárlóautó
[Szerkesztve]"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
dragonfx
veterán
Az 1.3 8V enm versenyképes ellenem, az 1.3 16V valszeg a súly miatt(max. 1050kg) lenyomna, hogy melyik fokozatban és km/h tartományban lenen szemre előnye, ez passz.Ki kéne próbálni ...amugy 92lovas nem 86
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
t1
addikt
Swift 1:
1.0 54LE
1.3 8V 68LE
1.3 16V 86 LE
1.6 16V 95LE (Sedan)
Swift 2:
1.3 16V 92LE
1.5 102LE
1.6 16V Sport 125 LE -
t1
addikt
igazi barom, és ilyeneknek van autójuk : [link]
-
#70869248
törölt tag
válasz dragonfx #1654 üzenetére
Gallardo nem presztízskocsi, csak sportkocsi (pláne narancsban )
Azok az alapfelszerelések amik egy presztízsautóban alap kell hogy legyen, az a fajta biztonság meg mindenféle dolgok amik feleslegesen súlynövelők egy sportkocsinak.
Persze vannak öszvérek, sportos bálnák, bálnás sportok...de alapesetben egy sportkocsi nem lehet presztízsautó.
persze über nagy elismerést szerzel ha beszállsz egy soros 18hengeres régi Bugatti-ba, vagy akár egy 300-s Mergába, de azok azért alapvetően nem presztízs céllal készültek, csak azzá lettek.
De van ahol összébbmosott a határ, pl. én nem a Gallardo-t hoztam volna fel, hanem mondjuk a Bugatti Veyron-t, ami szvsz a legközelebb áll ahoz hogy egy sportkocsi és egy presztízsverda keveréke legyen. -
EQMontoya
veterán
nyilván... igy szokott lenni. Mondjuk azok az autók meg olyanok, h bele kell rakni pár1000 km-t, h visszanyerjék eredeti menetdinamikájukat, mert a nők stilusától nagyon lomhán közlekednek eleinte... az mx5-ünk ilyen volt. Apuci gazdag vott, megvette anyucinak, az eladta 2 évesen...
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz dragonfx #1672 üzenetére
A gallardo egy olyan autó, amivel már akkor is menő vagy, ha lassan mész...
blunt: jah... vesztettél.
#1675: valszeg vmelyik elkérte apucitól... mondjuk itt miskolcon is vagy egy 20-21 körüli kiscsaj, aki saját TT-vel jár, nem mondom a nevét... 1ik leggazdagabb család miskolcon, papa Astonnal tolja.
[Szerkesztve]Same rules apply!
-
blunt
aktív tag
átmentünk kinek nagyobb a f*rka a több LE-től topicba?
-
#70869248
törölt tag
válasz dragonfx #1672 üzenetére
A guruló fürdőkáddal is egyedi vagy (bár van ahol versenyeznek is vele).
Az egzotikum..bár én inkább ízléstelennek nevezném a Gallardo-t...nem kell érte botozni, a Lambo'-nak a Countach-l és a Diablo-val ez teljesen bejött, ők inkább provokatívnak nevezik, ..mindegy. Szal a különleges, és ritka, vagy gyönyörű, vagy csak piszok drága autók nem lesznek ezért presztízsosztályos verdák.
az egy kategória, uúgy vannak alapjai mint pl. egy alsóközép-közép-felsőközép-felsőkategóriás autónak, uúgy olvasható mint hogy mi a különbség egy coupe és egy sima 3ajtós között.
A piac mossa a határokat, de egy Gallardo, bár mindenképpen figyelemfelkeltő, nem presztízs autó. -
-
dragonfx
veterán
válasz (Kolombusz) #1676 üzenetére
igen, és írtam is utána egy hsz.t amibe benen van a véleményem, az igazi.
b-type>>ez igaz a diablo a legszebb lambo ...de azért a gallardo+a murci se rossz., monduk ugy new dsign. Ferrari is változtatott, lásd f40-f50 elég sok azonos jegy...erre jn az enzo, alias f60....."Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
dabadab
titán
válasz #70869248 #1666 üzenetére
''Azok az alapfelszerelések amik egy presztízsautóban alap kell hogy legyen''
Hopp, itt fogalmi zavarrol van szo.
Amirol te beszelsz, az a luxusauto. A presztizs, az egesz mas.
Ahhoz, hogy egy autonak presztizse legyen, nem kell semmilyen muszaki v esztetikai kovetelmenynek megfelelnie, egyetlen dolgot kell tudnia: latszodjon draganak, vagy inkabb mutassa a tulajdonosat gazdagnak, ill. - es legesleginkabb - sugarozza azt, hogy a tulajdonosa magas tarsadalmi pozicioban van: ezert van az, hogy az S Klasse presztizse magasabb lehet, mint (a hasonloan draga) Porsche, mivel ez utobbiban penzes apuci elkenyeztetett kisfia ul, a Merciben meg maga apuci.
Az auto presztizse tehat nem magaban az autoban van, hanem a kulso szemlelo ertekiteleteben, tapasztalataiban, eloiteleteiben, igy aztan egy adott auto presztizse erosen fugg attol is, hogy kit kerdezel meg.
Presztizsauto-e a teruleti kepviselo ceges Astraja? Siman lehet az az egyik embernel (''Olyan fontos ember a cegnel ez a Tibi, hogy meg autot is adnak neki.''), egy masiknal meg nem (''Szerencsetlen csoro, egesz nap egy 1.4-es Astraban rohangal, biztos meg a klimara is sajnalta a ceg a penzt.'').
A Phaeton ezert is nem alkalmas presztizsautonak, mivel tulajdonosa statuszat nem eleg hangosan kiabalja a vilagba: a legtobb embernek csak egy WV, valoszinuleg osszekeverik a Passattal, ami ket kategoriaval lejjebb van. (Persze, az Audiknal sincs markans kulonbseg az A4 meg az A8 kozott, de az Audinak, mint markanak, egeszen mas a megitelese, mint a Volkswagene, igy ott az A4 az A8 dicsfenyeben sutkerezik, mint a WV-nel a Phaetont a Passat (meg a Golf meg a Polo) arnyekolja be.)
Ja, es a Bugatti az eredetileg is presztizsauto volt, a Royale minden luxusautok oregapjaDRM is theft
-
#70869248
törölt tag
válasz dabadab #1680 üzenetére
sztem is fogalmi zavarról lehet szó
Egy cég presztízs autója a cég presztízsét képviseli, a besorolása nem vevőfüggő.
Általában 'zászlóshajó' szokott lenni.
Opel Astra képviselheti egy vásárló cég megbecsülését egy alkalmazottja felé, de nem ettől fog a cégkínáltaban besorolást kapni.
szerk: off
A luxusautó fogalma is kicsit zavaros, manapság olyasmit képvisel a luxus, amit leginkább külső cégek valósítanak meg.
Helykínálatban, minőségi anyagokban, kényelmi felszereltségben egy felsőkategóriás autó megad mindent ami kellhet.
Term. vannak akiknek a luxus nem a struccplazúrnál kezdődik, hanem azt bírják ha okasz márvány a padló és medence is van apró tűzijátékokkal.
[Szerkesztve] -
dragonfx
veterán
Na akkor it pár dolgot helyre kellt enni.
Egy astra bármilyen új is, faxa optikás sosem lesz presztíztsautó, mivel rengeteg van belőle, ugymond bárkinek lehet, és ebben nem csak az ár befolyásoló, hisz lásd presztízsautót szerezhetsz millió alatt is ha veszel egy enyémhez hasonló bimmert, míg hiába veszel 4é egy astrát az sosem lesz pesztízs kategória. A márka múltja, kötvéleményben való megítélése, hírneve az ami presztízst ad egy autónak.
A porsche 911 ugyanolyen pesztízs mint az S klassz merci csak kiki másképpen szemléli, hiába lehet már 20é porschét kapni míg van 40é is S klassz merci nálam a porsche mindig előrébb lesza ranglétrán mint bármilyen mercedes. Lehet akár szó boxster vs sl55 amgről nekem a boxster ''ér '' mégha értékebn nem si így van.Mert a pajzsemblémásokból sokkal kevesebb van sokkal egyedibb feltünőbb vagy vele, tom speciel ez az amg mercire is igaz, de őrá valahogy kicsit más szabály vonatkozik, nem olyna ''értelemben'' vett presztízs mint egy porsche. A phaeton presztízsautó, mert a márka csúcsa hamár azt kimondom 5.0 presztízsé tszi hisz keveseknek van ilyenje, meg maga za autó mérete, aki meg összetéveszti a passattal az egy luzer, max. a kocsikhoz való nemrtéséről teszi tanúbizonyságot.Egymás mellé téve a két autót sírnaka különbségek.A accord tényleg nem presztízsautó, mert sok van belőle, vaami olyasmia besorolása mint a passatnak, mégha tudjuk is hogy ne említsük egy lapon őket mert a japán verda szebb, jobb is.Tán ha lenne accord long verzió 4.0 mocival vagy 5.0ával az presztízzsé tenné. Az a8 presztízsautó, az a4 nem, az a6 határ, kb olyan mint egy accord besorolása.
Ezekre nincs értelmes magyarázat kiki mást mást lát presztízsnek.pl aston martin rolly royce is prsztízs visznt nekem az ''ő'' prsztízsségük enm szimpatikus, nem tetszik nem szívesen viselném az általuk keletklezett társadalmi besorolást, így ebben esetben sokkal szívesebb ülnék helyettük egy igen egy porschéban, lamboba, ferrariban, bmwben.....
[Szerkesztve]"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
#70869248
törölt tag
válasz dragonfx #1682 üzenetére
Nem tom, nekem úgy tünik hogy ez a presztízs dolog nagyon a felhasz felől közelít.
Egy Bímernek van presztízse, ahogy egy Porsche-nak is sok ember szemében.
..egy Mergának meg pláne.
De ez nem sorolhat hisz mindenhol más és más az emberek hozzáállása.
Van ahol az én autómat is tökre megnézik, van ahol pedig fel sem tünik, és főleg nem prestige class a gyártó modellkínálatában.
A modellkínálat a gyártó osztályozása alá esik, van amit belépőszintnek, gondolnak, van amit a legszélesebb vásárlórétegnek, van amit annak aki kényelmet akar akár drágábban is, és van a prémium kategóriája.
Mindenhol mást és mást céloz és kíván megvalósítani.
A sportosságát is hangsúlyozhatja, egy modellnek...gyárthat belőle RS-t, M5-t, WRX-t..stb.
Van márka ami eleve presztízsautót gyárt, és van ami sportkocsikat.
Van márka aminek a modellkínálata nem bír el egy presztízs kocsit, Toyo' crown régebben mekkora húzás volt ..
..vagy egy több gyártót egyesítő óriás leosztja magának a lapokat, nem kell az europai skacoknak a Ford-tól igazi presztízskocsi, nem kiváncsiak rá, nem vennék meg, ezért kapnak máshonnan.
..vagy ahogy a Merga rájött hogy jó hogy az emberek azt gondolják rólam ez igen, ha veszek egy ilyen autót akkor presztízst is veszek hozzá...de nem célozhatok meg vele szélesebb réteget, mert akkor a fő vonzereje sérül a márkának,..nem is könnyen emésztették meg, pedig muszáj volt, mert míg vki gyártja a drága autókat nagy magas körítéssel tisztességes haszon mellett, addig a másik gyár bődületes hasznot termel az alsókategóriás autói eladásából.
Szal sztem ..legalábbis én így gondolom, a presztízs autót, a gyártó sorolja be,...próbálja felmérni hogy kb. mi kell a piacnak, de nem a vevő sorolja be.
Nekem is van értékrendem pl. autó és autó presztízsértékéről, de az már most kiderült hogy többekkel nem egyezik, és viszont.
Mindenki mást gondol...magasabb életszínvonalon meg pláne, alacsonyabbon meg pláne-pláne.
Ez mind saját vélemény természetesen, másé uennyit ér, és ez sajna off is a topikban -
dragonfx
veterán
válasz #70869248 #1683 üzenetére
Ebben van igazság, de ez az élet rendje szerintem, vicces is lenne a suzuki kidobna hazánkban egy 8-10millás autót alias V8 vagy V10 motorral.ki venné meg???...senki, mégha meggyőzőbb is lenne amint a konkurensek.Ugyanez igaz visszafelé is, gazdaságossái okokra hivatkozva lenne 1.2es merdzső pl netán 1.8as porsche, vagy 2.5ös dízel lambo.O ......
[Szerkesztve]"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
#00809728
törölt tag
Hy!
Szerintem ezek a mondokák simán mehettek volna a ''milyen autót vegyek '' topikba.
De egyébként még mindig ugyanaz a ''szar füstőlős traktor '' és társai.
Sajnos ez marad. -
dokar
addikt
válasz dragonfx #1682 üzenetére
Egy astra bármilyen új is, faxa optikás sosem lesz presztíztsautó, mivel rengeteg van belőle, ugymond bárkinek lehet, és ebben nem csak az ár befolyásoló, hisz lásd presztízsautót szerezhetsz millió alatt is ha veszel egy enyémhez hasonló bimmert, míg hiába veszel 4é egy astrát az sosem lesz pesztízs kategória.
szegény astrám
mellesleg nálam nem a presztizs a lényeg, mellesleg idétlen egy szó, hanem az egyediség.
felőlem egy csilli-villi A8-as audi is elbújhat akár egy kispola mögött is, ha az utóbbi nagyon ütősen meg van csinálva. de úgy tűnik nem csak kinézetben aláz: [link]extra - SEXRay
-
biga
őstag
válasz dragonfx #1684 üzenetére
Szerintem a Suzuki pont annyira lenne röhejes, mint amennyire a VW a Phaetonnal. Az is így kezdte. Csak a Suzuki egyszerűen nem is akar nagyobb kategóriás autót gyártani (a Baleno a legnagyobb kocsija) nem csak itt nem, japánban sem.
''Fiatalok! Tiétek a jövő! Régebben úgy volt, hogy a miénk lesz. (Sándor György)'
-
dragonfx
veterán
áhh nem si tom lehet ez nem is presztízs csak annak hiszik sokan, lehet egyszerűen csak egyediség, az meg lehet akár ezzela dragpolskival is, ennek ellenére én inkább a piros paripát választanám mégha 5x kikapna akkor is, mert utcán melyikre néznek oda jobban???
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
#70869248
törölt tag
Az a gubanc hogy az a Polski nem Polski...mivel az nem feltöltött diesel-l gurult ki a gyárból (meg stb)
De persze ez mellett (alapon nagyot gyorsul) a Ferrari kanyarodni is tud (nem is kicsit).
Érdekes dolog ez a 'kispolski', de valójában mindenki tudja hogy ez nem polski,..innen meg akár a Ferkába is bele lehetne tenni egy olyan motort ahol nem számít az élettartam, vagy hogy akár márkahű legyen. -
dragonfx
veterán
válasz #70869248 #1689 üzenetére
Vagy az enyémbe egy ferrari motrot, vagy lambot...amelyiket a tulaj összetörte de a moci megmaradt ...mekkorát gyorsulna???...hátúl 316...végülis lenne egy egyszerűbb, a 760i mociját beletenni, és akkro csak fel kéne cserélni a kettőt 361i
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
bolondember
MODERÁTOR
Nektek nem tűnt fel, h mostanában Budapesten csak olyan autót adnak el takszinak, amire nem szereltek indexet? (vagy ha igen, akkor azt kikötötték?!)..
végre békávézok, és jobban látom a forgalmat - huhh...Olyan nők ideálja vagyok, akiknek mindegy...
-
dokar
addikt
válasz bolondember #1693 üzenetére
én szerencsére minimalizáltam a budapeste történő utazgatásaim számát
extra - SEXRay
-
dokar
addikt
válasz bolondember #1699 üzenetére
nem is téged sajnállak, hanem szegény vekidet
itt veszprémben párszor hallottam már a következőt, amikor vmilyen autós tolakodott:
''Mi van ba** meg, azt hiszed pesten vagy!?''extra - SEXRay
Új hozzászólás Aktív témák
- Imperium Ryzen 5 Phoenix 8000 PC Ryzen 5-8600G, A620TUF, 16GB DDR5 RAM, 1TB SSD
- Garanciális be quiet! Silent Loop 2 360mm (BW012) ( Light Wings ventikkel )
- IPad Mini 4 - 128 GB - Cellular + Wifi (+ TOK + FÓLIA)
- ÚJ Lenovo Legion 5 16IRX9 - 16" WQXGA 2k 165Hz - i5-13450HX - 16GB - 512GB - RTX 4060 - 3év garancia
- 1 TB Samsung M.2 2280, NVMe, PCIe, Gen4X4, SSD /számlával / 12 hónap jótállással
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest