Új hozzászólás Aktív témák
-
blunt
aktív tag
nagyon könnyű itt bárkit is fikázni, de ha ebben az országban mindenki ilyen keménylegény, és csak T1 meg dragon a f*sz, akkor miért tudott a csávó elmenekülni miután 2 centiről pofánlőtt valakit a villamoson pár hónappal ezelőtt? Miért nem segített senki annak a focistának a mammutnál lévő szórakozóhelyen, amikor halálra verték?
mindenki csak ott állt és nézte.
gratulálok.
bort iszik.... ?
[Szerkesztve] -
blunt
aktív tag
átmentünk kinek nagyobb a f*rka a több LE-től topicba?
-
blunt
aktív tag
nagyon zsér vagy. inkább ne beszéljünk arról, hogy olyan hülye kérdéseket teszel fel, mint (idézem)
"csak érdekességképpen ha egy autó ami most jelent meg pl a fiat linea, most átlagos felszereltséggel 3,0-3,5 millió szalonból, jó legyen 3,4 millió, akkor 1 év mulva pontosan mennyi lesz kb? ( persze szalonból )"
szerintem inkább maradj csendben. autód sincs, de szídod más kocsiját. meg azt számolgatod, hogy 1 év múlva mi mennyi hogyan mikor kitől miért mennyire mivel, inkább üljél hokedlira. az nem lesz olcsóbb.
autóra sincs pénzed, jobb lesz ha csendben maradsz. vagy tiszteld más tulajdonát, vagy ne csodálkozz, ha mindenki neked fog esni.
[ Szerkesztve ]
-
blunt
aktív tag
Kedves elmebajos barátom,
azon felül, hogy nálad valami nagyon nincs rendben elárulnám, hogy én 18 évesen már a saját cégemet csináltam (mellesleg megjegyzem, hogy számos díjat besepert rádióról beszélünk), soha nem szerettem az alkoholt, ergó nem b**ztam be egyszer sem.
továbbá nem 30, hanem 29.Nem a fél életemet töltöttem vándorlással, hanem kettős állampolgár vagyok, és megengedhetem magamnak azt a luxust, hogy utazok a két ország között, mivel annyi energiát és időt fektettem a munkáimba, hogy most annak babérjait aratom le.
Nem akarlak elkeseríteni, de én 18 évesen (11 éve volt) egy 96os S500 "bálna" mercivel közlekedtem. Tehát mielőtt lenézel meg úgy beszélsz velem, mint aki a fenekedből rántottál ki, kicsit gondolkozz.Remélem hitelt azért kapsz
ui: igen, szerintem egész jól tudok magyarul. tán vmi nem tetszik?
ui2: most látom, hogy ki lett tiltva. így akkor már mindegy ez a hozzászólásom.
[ Szerkesztve ]
-
blunt
aktív tag
válasz dragonfx #11750 üzenetére
csinibaba ide v. oda, ezt azért nyili-nyalival otthon nem ússza meg
az pedig azért egy elég nagy téveszme, hogy akinek ilyen kocsija van, annak nem kottyan meg.
először is: ez a kocsi egy régebbi típus nem egy vanquish. tehát árban ez kb. ott van, mint egy pár 2-3 éves S500 merci.
Ez nem egy Enzo...
Tehát attól még, hogy vki vett egy autót 18-19 millióért nem azt jelenti, hogy ha keletkezik benne egy 4-5 milliós kár (tehát kb a vételár negyede v. ötöde) az "meg se kottyan"
Ha meg sem kottyanna, akkor a kicsi cica valszeg egy http://www.hasznaltauto.hu/2209539_aston_martin_vanqish_2005 -ben gizdult volna.
másodsorban nem általánosítani akarok, de ha a csaj is magyar volt, itt használják az autót (mellesleg pontosan tudom, h hol lakik az illető mert környékbeli és egész évben itt van) akkor nem huncutkodott volna a német rendszámmal, hanem kifizette volna a regadót normálisan.
egyszóval most nem lennék a kisjány helyében
-
blunt
aktív tag
válasz parandroid #11756 üzenetére
feltételezem én is, hogy kifizeti, bár nem tudom, hogy miképp működik a german biztosító meg a magyar között ez. Meg, hogy egyáltalán elismeri-e a felelősséget a kisebbik autó. illetve a bmw kárát meg az astonosnak kéne fizetnie. (gondolom) szóval nem lesz eccerű a törpénet.
-
blunt
aktív tag
ebben az országban mindenki azt hiszi, hogy ő a jani az úton. önjelölt Alonsók, meg pitiánér kis fa**kalapok. páros lábbal kell szarni ezekre. frusztráltak és többnyire kisebbségi komplexussal küzködnek ezek az emberek.
so what?
-
blunt
aktív tag
válasz dragonfx #11877 üzenetére
nem akarlak elkeseríteni, de egy sima széria (nyitott kipuffos) 06 kék sti tartja a mai napig a körrekordot a ringen. megelőzve a hőn áhított ferrarit vagy bmvaut.
erről ennyitde ha megnézel egy japán jutub videót vagy bármilyen más track videót, subaruk mindig lehagyják a ferrarikat. kevés a két kerék meghajtás pályára. a subaru és evo meg erre lett építve. bocsi
[ Szerkesztve ]
-
-
blunt
aktív tag
válasz dragonfx #11881 üzenetére
ezt te csak hiszed apafej az stinek sokkal de nagyobb a presztízse az utcán és bárhol máshol és sokkal több csaj és pasi megfordul utána, mint amikor a bömössel megyek ki.
presztízs? miről beszélünk? a subarunak elég nagy a presztízse azok között, akik kicsit is értenek az autóhoz, vajon miért nem látok lambot rallyban? mert csak marha drágán marha nagy motorból képesek azt kinyögni, amit a turbós autók kicsi köbcentiből is.
a 10 millás autóra reagálva: azért erősen 14-15 ahol a top sti megáll, de ja. 4-5 millió mit számít az átlag magyarnak, nemigaz?
m3ról meg csak annyit, hogy tavaly szeptemberben még a lépést sem tudta tartani velem egy hó fehér e36(?) (nem a legújabb hanem az elötte lévő m3) amikor odalépem 180nál a padlóra. csak a hátamat tudta nézni, azt is jó messziről.
a ferrari nem nyomta? videón rendesen látszik (és hallatszódik) hogy miképp ugrik meg a ferrari amikor ráfordul a videókamerával a srác. erről ennyit.
részemről a téma itt lezárva, olyan ember nem vitapartner, aki max egy 1.6os autót vezetett még csak életében.
és még az utolsó szó jogán. nem véletlenül az összes japán és fifth geares youtube videón ott van a subaru impreza STI és a mitsubishi evo azok az autók között ahol a "super sports car" titulusok szerepelnek.
ha ezek annyira szar autók, akkor vajon a szakértők miért veszik be ezeket mindig a versenyzésbe? ja, várj. te mindjárt megmagyarázod, hogy az összes ember akinek versenyes múltja van és világszerte ismert műsort vezet, az balfék és nem ért hozzá.de te a 316i (lol) bmwddel tudod, hogy mi a menő
[ Szerkesztve ]
-
blunt
aktív tag
hozzászólásaimat böngészd végig, kb tavaly szeptemberben linkeltem képeket a bömbiről, az sti ugye azóta le lett cserélve az újra, tehát a régi sti kép amiket itt találsz majd már nem aktuálisak.
csók
szerk: ezen a gépen hirtelenjében ezt találtam.
és ugyanez fehér felnivel
[ Szerkesztve ]
-
blunt
aktív tag
válasz dragonfx #11891 üzenetére
bocsánat, nem fikáztam. ezt már egy éve is mondtam és most is tartom :
az M5 kiválló autópálya autó, nem versenypályára és nem gyorsulásra való.
kivállóan tudsz vele előzni bármilyen szituban, kényelmes és szép.hidd el, hogy nyomta, mert ott villogott rám már messziről, aztán én meg úgy voltam vele, hogy any*dnak villogj és ráléptem a gázra, nem tudott elmenni a kocsi, csak leszakadni.
hozzáteszem: első és utolsó alkalom volt, hogy sti-vel pályára mentem, mint régen is mondtam: városra és trackre STi, autópályára M5.
ez annyiban fordult mára, hogy az új STi-vel megjártam bécs-bp és őszintén meg kell, hogy mondjam: végre nem úgy szálltam ki egy autóból, mint a régi sti-ből, hogy "jaj de jó végre kiszállni", hanem jóleső érzéssel.én úgy gondolom, hogy arra, amire nekem vannak tartva az autóim, azokra tökéletesen megfelelnek. engem soha nem érdekelt se a lambo se a ferrari. szép-szép.. és?
használati érték? én hegyen lakom, nekem kell az AWD és a hasmagasság.
ettől függetlenül ha látok egy ferrarit én is meg tudom állapítani, hogy szép és, hogy marha jó.
ettől függetlenül nálam nem tartozik a "kell" kategóriába.remélem így már mindenkinek világos az álláspontom
Új hozzászólás Aktív témák
- 3D bérnyomtatás és egyedi megrendelések teljesítése PLA, PETG anyagokból 70+ színárnyalattal!
- Nikon D5300 + objektív, makulátlan vadonatúj állapotban
- Új LENOVO THINKBOOK 13s G3 "Kis Gamer" Ultrabook 13,3" -40% Ryzen 5 5600U 8/512 WUXGA IPS RADEON 2GB
- -100e Ft Dell Latitude 5440:i5 1345U,16GB,512GB,Iris Xe,vil.MAGYAR bill,Win11, 3 év Dell NBD gari
- Rózsaszín Párduc , i5 12400F , RTX 2060 , 16GB 3200MHz , 512GB NVME , 500GB HDD
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs