Új hozzászólás Aktív témák
-
aphra2
aktív tag
Csak úgy, hirtelen ezt találtam, igaz hogy nem autó ,és nem tükörjég, de jó példa a blokkoló kerék, vs forduló (gördülö) kerék ABS-el,... a fékút viszonylatában.
A jelenség autóknál is ugyan ez, bár sok múlik a vezetőkön is.
[link]
Integra: hogy hóban mikor rövidebb a fékút (ABS vagy a nélkül) arról kokrét infóm nincs, nem zárom ki ,hogy adott esetben ABS nélkül hamarabb meg lehet állni.Probléma??Hát az meg micsoda?!!
-
dabadab
titán
válasz aphra2 #15847 üzenetére
Ez igy van nagy altalanossagban, viszont ha tenyleg csuszos az ut, akkor a tapadasi kor olyan kicsi, hogy abban nem fer el egy fekezo meg egy kanyarodo erovektor is. Tukodjegen az ember vagy kanyarodik, vagy fekez, de ha a kettot egyutt akarja csinalni (vagy akar csak az egyiket tulzasba viszi), akkor annak tehetetlen sodrodas lesz az eredmenye, amivel az ABS se nagyon tud mit kezdeni.
DRM is theft
-
Integra
titán
válasz proof88 #15850 üzenetére
nehéz, nagyon
szerintem majdnem akkora lutri ez a milyen féktárcsa és betét csere, mint a milyen motorolajat öntsek az autóba történet..
a fékhatás szempontjából a fékrendszer csere az ideális, ahol komplett tárcsa, fékhenger, betét csere van fék fémcsővel, persze ez már komoly 6jegyű összegért cserébe..
na ez az amit a legkevesebbek engedhetnek meg maguknak, ezért marad a gyári fizikai specifikációjú tárcsával és betéttel való játszadozás. nagyon nehéz, mert minden tárcsához más és más betét jó, autója válogatja és simán rontani is lehet az egész eredményen és ilyenkor visszasírja az ember gyárit is esetleg.....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
AMD Power
titán
Ez az igazi. Itt aztán tényleg nem kell őv.
100km/h
Ez nem egy Volvo az is biztos.[ Szerkesztve ]
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
Winner_hun
félisten
► "Kicsit olyan webcaritas" ◄ ヅ
-
Snoop-y
veterán
-
Snoop-y
veterán
-
Integra
titán
így van.
2, max 3 satuféket bírnak, aztán onnantól már nyúlik az egész.
költségcsökkentés van.
egyedül a sportverziók kapják meg ma a jobb rendszereket, illetve a méregdrága csúcsmodellek, de azok valóban a csúcsot is kapják....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
én is motorfékes vagyok, bár nem a fékeim miatt, mert azok elég jók.
szerintem nem kell nagyon foglalkozni a motorfékből fakadó "kopással" mert nem igazán van, illetve szerintem nem számottevő egy blokk élettartamára vetítve, nem érezhető.
persze kérdés, hogy milyen anyagból van, mert ezek között is ugye hatalmas különbségek vannak, de legalább ennyit számít a rendszeres olajcsere, minőségi olajjal, plusz olajszűrő, légszűrő. ezek nem betartásával szerintem több kárt okozhat a zember bármilyen motornak mint a motorfékkel....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Snoop-y
veterán
válasz Integra #15870 üzenetére
Én is meg amúgy is jó ha fékezés után fordulaton vagy
Viccen kívül én minden autómmal motorfékkel közlekedtem. Nagyobb a fékhatás egyértelműen illetve ha ésszel használja az ember akkor megcsúszni is nehezebb így.
( kivéve mikor a hátsókerekes verdát leforgatod háromban gáz elvesz egy pillanatra esetleg hangyányi fék aztán vissza kettő padló )New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
Ebit
addikt
-
dragonfx
veterán
lehet és jó is motorfékkel menni de városban semmi értelme nincs olyan sebbesség ahol tényleg érvényesülne.
ha letapadt hóra jégre mész az abs lofaxt se ér..még gumi is csak másodlagos tényező...az hogy te hogy tudsz vezetni érezni az adott szitut az dönt."Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
johniee
senior tag
Én azt utálom nagyon, hogy megyek át a négy sávos úton, ami jelzőlámpa nélküli, a két-két sáv között biztonságban vagyok, aztán ha elindulok középről, a belső sávban lévő autósok között vannak olyanok, akik ha már látják h épp elindultam, gyorsan átmennek a szélső sávba...nehogy már lassítsanak Én ilyet azért nem csinálok mikor autóban ülök, inkább lassítok, mint azt figyeljem hirtelen, hogy szabad-e a másik sáv. Remélem, hogy csak kevés autós csinálja így
"Nekem a paszta szenvedély" by Tesco-Zsömle =)
-
Winner_hun
félisten
...Egy tökéletes világban mindig 10-es vastagságú lenne a motorolaj, a hőmérséklettől függetlenül. Amikor reggel beülünk az autóba akkor is 10-es lenne a viszkozitás és közlekedés közben is ugyanilyen sűrűségű maradna a motorolaj. Nem kellene bemelegítenünk a motort, csak beülnénk és nyomhatnánk a gázt reggelente. Minimálisra, gyakorlatilag nullára csökkennének a kopások...
[Forrás]
[2. rész]► "Kicsit olyan webcaritas" ◄ ヅ
-
uborka3
tag
válasz Winner_hun #15883 üzenetére
Az, hogy hidegen nem tolod neki, nem csak a motorolaj miatt van.
Elég gyagyás aki ezt a cikket irta. -
_seth_
veterán
Előzmények:
Árokba csúszott, majd ott a tetejére borult egy autó a 35-ös úton
Ismét tetejére borult egy autós a 35-ös útonHajnal 1-kor én is mentem haza autóval (Opel Vectra B 2.0i 16V + Goodyear UltraGrip 7+ pár hónapos gumik, ASR, ABS), addig teljesen úgy nézett ki, hogy az út rendben van, hó nem volt rajta és jég sem majd a várostáblától 200 méterre volt egy aranyos kis hókupac ami elfoglalta a sávomat félig, ekkor már lassítottam és még nem is csúszott de amint odaértem és mozdítottam a kormányon vége volt én ugyan nem borultam az autóval de egy darabig próbáltam egyenesben tartani közben sikerült kikerülni az út melletti távolság jelzőt is vagy mi is az pontosan (kb 1 méter magas fehér műanyag oszlop fényvisszaverővel...) majd sikeresen elértem azt a részt ahol ismét fel volt fagyva ott már csak azt néztem, hogy a kár kevés legyen a seggével zúgtam bele az árokba és egy fától 30 centire álltam meg mellette... kiléptem az autóból kb 30-40 centis hó, az autó feneke már felfelé néz az árok túloldalán a termőföld felé az autó pedig egy bokrot letarolt egy másik pedig pont alattam volt. Tanulva az utóbbi napok időjárásából volt nálam egy kis szétszedhető hólapát így el is kezdtem kiásni magam + azt az utat amerre menni akartam ha elindul (mondanom sem kell, hogy ez kb semmit sem ér vagy max ha ások egy napon át ) na de megállt egy magyar kamionos megkérdezte jól vagyok-e majd ment tovább utána egy román kamionos jött az megállt szintén jól vagyok-e majd mondta, hogy kihúz, kb 30 perc alatt már kint is voltam az árokból (autó azaz az árok alja és az út között kb 2 méter szintkülönbség volt). Kár: a még decemberben egy részeg sofőr által lezúzott lökösöm csak a tetejénél volt rögzítve és ott le is jött.... szerencsésen megúsztam főleg a linkeltekhez képest... néztem is, hogy valami nagyobb járműnek ott volt a nyoma az árokban de nem jöttem rá mi történhetett de tuti azt is kihúzták mint engem.
Tanulság: téligumi, jó autó... jégen mind1... ha megcsúszik akkor annak annyi... lehet korrigálni valameddig de hiába tekerem a kormányt ha csak csúszik egyedül a hóbaban tudtam korrigálni az árokban már addig a jégen csak késleltettem azt, hogy az árokba csússzak.
Jah... persze a kamionos mentésem az egész utat elfoglalta... jött egy opel astra f caravan tulaj aki majdnem belezúgott először a kamion utánfutójába majd amikor elhúzta a kormányt az árokba.... villogott a kamion végig és nem olyan kis apró, hogy ne lehetne észrevenni de az astrás jöhetett vagy 130-cal.... utána azért odajött megkérdezni, hogy segíthet-e de pont az volt az utolsó felvonás amikor kikerültem az árokból.
Probléma forrása az lehet, hogy előző szakaszon tiszta, csúszás és hómentes az út még akkor lehet elhagyni az utolsó közvilágításos lámpát majd a sötétben egyszer csak feltűnik az az aranyos hókupac... onnan ha belemegy akkor az út jobb oldalára csúszik ki kb ha nem akkor a bal... a linkeltekhez hasonlóan én is balra csúsztam ki de ahogy a problémát is a hó okozta úgy az is segített sokat mert 30-40 centi hóba belecsúszni az már jobb mint egy kavicságy...
Röviden ennyi Figyelni kell és inkább elkerülni az ilyesmit az a megcsúszok majd korrigálok nem működik....
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
_seth_
veterán
válasz Szplöttyy #15886 üzenetére
Volt vagyis még van is csak totálkárosra törte egy kedves buszsofőr...
Na igen a másik kettő nem úszta meg ilyen szerencsésen...
Ui.: azért amikor 1,5 tonna megindul az elég komoly... kadettet nem volt ilyen nehéz irányítani ha csúszott de ennek elindul a feneke és olyan mintha kőből lenne...
[ Szerkesztve ]
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
_seth_
veterán
60km/h, 90-en volt a tempomat amikor megláttam a hókupacot de lehet már 60 sem volt...
Lehet ez volt a baj a másik két autósnak, hogy ők nem is lassítottak bár nem értem mert ahol ők megcsúsztak amennyiben józsa felől böszörménybe mentek ott még jég sem volt csak hó..
Azóta visszaraktam az elejét, lemostam, letöröltem, elpakoltam benne ismét pöpec a verda
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
lorcsi
veterán
válasz _seth_ #15885 üzenetére
én nem bírom megérteni minek enynire nyomni, ha iylen szar az útviszony
ma mentem egyet a városban 4 koccanásost láttam. Tipikusan nagy forgalmú kijárt útra akartak kihajtani egy kisebb forgalmú tök jegesről és a kanyarnál egymásba csúsztak
teljesen hülyék, f.szért nem lehet lassítani és éppen csak gurulni, ha oylan az út -
dragonfx
veterán
válasz _seth_ #15890 üzenetére
gracca ha ennyivel megusztad... a hóba én majdnem elakadtam a hegyen 4en toltak ki
gondoltam 10-15 centi hó mi az a böminek...hát sok...jégen havon én is csuszkáltam de ha észreveszed mi a stájsz és akkor elveszed nincs problem.
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
lorcsi
veterán
-
MmDorian
őstag
Üdv !
Úgy érzem le kell írnom.
18. kerületben, kis utcákban megyek pár haverral biliárdozni...de nem ez a lényeg.Kb. 4 óra, jön szembe egy farok, utcáról utcára padlózta a kocsit, és nyikorogva állt meg a keresztutcákban, közben jobbra-balra "dülöngélt".
Fölmentünk a járdára, mert a fazon nem tűnt józannak...
Remélem érthető volt[ Szerkesztve ]
-
Integra
titán
ki lehet menni a hungaroringig autópálya matrcia nélkül?
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
Új hozzászólás Aktív témák
- HP d4 magos intel pc
- XFX AMD Radeon HD 6870 DD 1GB DDR5 Dual DP HDMI PCI-E videokártya
- HP EliteBook 830 G7 i7-10510U 16GB RAM 512GB SSD világító MAGYAR billentyűzet
- ASUS GeForce GTX 660 DirectCU II OC 2GB GDDR5 192bit lVideokártya
- IPHONE SZERVÍZ BAZÁR! SZERVÍZ ESZKÖZÖK, SZERSZÁMOK! FÓLIAVÁGÓGÉPEK REMEK ÁRON!
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen