Új hozzászólás Aktív témák
-
aphra2
aktív tag
Snoop-y,Mr X, Integra, lajafix, igazatok van, a "sokszor" szót, az túlzás volt használni, csak arra utaltam hogy van ilyen eset is.
Emlitettem, hogy nem védem , és én is használom az övet, már csak azért is, mert karosszéria javitással foglalkozom, és látom, hogy kivülállok által erősnek és masszívnak gondolt autók is úgy roppanak össze, mint a sörösdoboz a kézben.Más: ma mondták a rádióban, hogy jó ez a hó esés, mert a mazsolák otthon maradtak, a vérprofik pedig már az árokban vannak
[ Szerkesztve ]
Probléma??Hát az meg micsoda?!!
-
aphra2
aktív tag
válasz Khelben #15827 üzenetére
Konkrét adatot tudsz a sebbesség értékről, vagy ez tipus függő?
Csak azért, mert nálam már kis tempónál is van ABS, tehát tükörégen ,hogy ha csak lépésben gurul az autó, akkor is.Dumb: marha jó a videó,.. de olya tükörjégen tényleg nem egyszerű menni, látszik hogy sok autó a saját súlyától is csúszik, lehet, hogy a nyári gumi is befigyelt néhánynál.
Probléma??Hát az meg micsoda?!!
-
aphra2
aktív tag
válasz dabadab #15845 üzenetére
Nagy szakértő én se vagyok, főleg nem szakmai szöveg megfogalmazásban.
De a blokkoló kerékkel való fékezésnél nincs esély irányitásra, mert az autó arra megy, amerre a tömegközépponja(?) vagy mi, épp mutat, mig ABS-el van esélyed korrigálni.deicide:, ez igaz, én is tapasztaltam, de az inkább a téligumi oldalirányú tapadásának a hiánya, mint hogy van ABS, vagy nincs...sztem.
[ Szerkesztve ]
Probléma??Hát az meg micsoda?!!
-
aphra2
aktív tag
Csak úgy, hirtelen ezt találtam, igaz hogy nem autó ,és nem tükörjég, de jó példa a blokkoló kerék, vs forduló (gördülö) kerék ABS-el,... a fékút viszonylatában.
A jelenség autóknál is ugyan ez, bár sok múlik a vezetőkön is.
[link]
Integra: hogy hóban mikor rövidebb a fékút (ABS vagy a nélkül) arról kokrét infóm nincs, nem zárom ki ,hogy adott esetben ABS nélkül hamarabb meg lehet állni.Probléma??Hát az meg micsoda?!!
-
aphra2
aktív tag
válasz Khelben #16269 üzenetére
Nekem a jobb hátsó ajtón már 3 rányitás van, 3 nevető gödröcske ,(autóm fekete szinü, amin a legkissebb fénytörés is meglátszik)
Mostanában már az enyémnél drágább és újabb autók mellé állok, ha tehetem, gondolván, hogy hátha jobban félti a "szarját" mint az enyémet.Probléma??Hát az meg micsoda?!!
-
aphra2
aktív tag
" Akár hányszor meglátok egy motorost, hogy hirtelen rám esik hátulról, már húzódok is le és kivétel nélkül mind megköszöni"
Pont ezt akartam beírni én is, szinte mindíg lehúzodok, és mindíg megköszönik,...
Az más kérdés ,hogy sokszor tényleg a semmiből jönnek elő, (a nagy sebesség miatt)
és mikor előznék, előtte tükörbe semmi, a következő pillabnatban mikor meg mennék kifele, már ott van mellettem, és csak a nagy hang miatt veszem észre.Probléma??Hát az meg micsoda?!!
-
aphra2
aktív tag
válasz jerry311 #16676 üzenetére
A legtöbb ember nem hülye, és nem is olcsójános, csak nincs elég jövedelme, ("Magyarország én így szeretlek" ).
Ezért tudják rájuk sózni az olcsó szart, ill kényszerülnek megvenni, de ez az élet más területeire is igaz (pl: élelmiszerek).Probléma??Hát az meg micsoda?!!
-
aphra2
aktív tag
válasz jerry311 #16679 üzenetére
"Akinek autója van, annak elég jövedelme is van, a fenntartási költségekbe ezt is bele tudná venni,"
Hát erre azért nem fogadnák nagyobb összegben...
Autójavitással foglalkozom, a legtöbb embernek még 50-100k-ja sincs ha valami baj van a kocsival.
Rengeteg ember hétközben buszozik, és csak hétvégén ül a kocsiba, mikor megy a tecsóba, honnan volna pénze ADAC tesztgyőztes gumira, ...hát sehonnan.
Gondolj csak arra hogy mennyi autót el lehetett hozni 0 vagy 10%-al, 10 évre , akkor se volt pénzük, most sincs,...(mátrix- "amit látsz az nem a valóság" )
Bár valószínü ,hogy a negatívabb látásmódom abból fakad, hogy nap-nap után ez nálam hatványozottan megjelenik."Ugyanez a véleményem a headset vagy kihangosító nélküli telefonálásról. Autóra van pénz, meg telefonra (sőt olyan fontos a telefonálás, hogy még vezetés közben is kell), de az autó árának kevesebb mint 1%-ba* kerülő headsetre nincs pénz"
Van benne valami, bár nekem sincs headset, vagy kihangositó, de ha hívnak azért felszoktam venni .Szerk: érdekelne a közel 10k-s ADAC tesztgyőztes gumi tipusa, és mérete, csak úgy kiváncsiságból, mert a 10k-t elég karcsúnak érzem, főleg ha olyan jó gumi.
[ Szerkesztve ]
Probléma??Hát az meg micsoda?!!
-
aphra2
aktív tag
válasz Szplöttyy #16684 üzenetére
Nem áll szándékomban senkit ócsárolni. fikázni,
amit leírtam, az csak egy szakma szemszögéből nézett, nem reprezentatív társadalmi helyzetjelentés,... ennyi.lajafix: Részben igazad van,... a "rásózzák" azt nem feltétlen szó szerint kell érteni,
(nincs vásárlási kényszer)
hanem, hogy olyan társadalmi, gazdasági helyzetbe hozzák az egyént, amikor már csak azt tudja megvenni.
Egyébként ha pl: mindenki keresne minimum nettó 1000 euro-nak megfelelő magyar fabatkát, akkor is csak az olcsó dolgokat keresnék az emberek?, nyilván nem.
(a hülyéket kivéve )
Ilyen értelemben látok összefüggést jövedelem, ill annak csekély mennyisége, és olcsójánosság között.jerry311:így már érthető, hogy a gumi 13-as, én viszont alapból, úgy általában 14-es gumira gondoltam, azért volt furcsa az ár.
Probléma??Hát az meg micsoda?!!
-
aphra2
aktív tag
válasz fekeandras #16721 üzenetére
Bakker, ha nem volna felvétel, és csak valaki mesélné, alig hinném el, hogy ilyen van
Probléma??Hát az meg micsoda?!!
-
aphra2
aktív tag
válasz Winner_hun #16765 üzenetére
Nekem nyári van fent, de az elmúlt két napi nagy melegben, nálam is csikorog a gumi
kanyarban, hiába megyek gyökkettővel.
Sztem ebbe belejátszik az alul ill túlkormányozottság is.deicide: ellenpélda, néhány éve, 7k alatt lejártam a vadi új téligumit félig, de csak elől, hátul semmit nem kopott, persze mindezt városban, nyáron.
Más: Barátomnak pályán, nyáron simán széthullott a téligumi, (előszőr defekt, majd mire megállt már cafatokban volt a felnin,.... gondolom túlmelegedett)
Probléma??Hát az meg micsoda?!!
-
aphra2
aktív tag
válasz fekeandras #16998 üzenetére
Ha kuka, akkor miért húzák-vonják az egérkamiont ??
Probléma??Hát az meg micsoda?!!
-
aphra2
aktív tag
Akkor közkívánatra :elötte utána
ez meg egy peugeot 406, hogy milyen volt arról nincs kép csak a készülésről:hibátlan hátulja hibátlan eleje a végeredmény sejthető, de olyan lassú ez a képfeltöltés ,hogy mára ennyi.
Mindkét autó esetében töviről-hegyire lehet nézegetni az elejét, hátulját, hisz teljesen serülésmentes minden .Szerk: több képem is van de nincs türelmem töltögetni
[ Szerkesztve ]
Probléma??Hát az meg micsoda?!!
-
aphra2
aktív tag
válasz Winner_hun #17013 üzenetére
még sosem csináltam , nem tudom hogy kell, láma vagyok, meg sokszor látom hogy baj van a méretezéssel is.
Probléma??Hát az meg micsoda?!!
-
aphra2
aktív tag
válasz Winner_hun #17016 üzenetére
OK majd megyek a próba topicba gyakorolni , már sokszor volt eszembe, de még nem jutott rá idő
Probléma??Hát az meg micsoda?!!
-
aphra2
aktív tag
válasz Szplöttyy #17018 üzenetére
Ha jó a hegesztés akkor nem, tapasztalat ,hogy huzatáskor (sokszor) hamarabb szakad a lemez mint az utólagos CO hegesztés, csak hát a hegesztés minősége nem mindenkinél sikerül jóra. ( ezért nem szabadna félbevágott autókat csinálni)
Meg törekedni kell, hogy lehetőleg ott legyen illesztve, ahol gyárilag is van, és akkor egy részegység merevsége-szilárdsága nem kevesebb.Probléma??Hát az meg micsoda?!!
-
-
aphra2
aktív tag
válasz Winner_hun #17132 üzenetére
Csak megfelelő időzités kérdése az egész ,...na jó, némi szerencse is kell hozzá
Probléma??Hát az meg micsoda?!!
-
aphra2
aktív tag
válasz aphra2 #17133 üzenetére
Mondom én hogy időzités, van akinek nem sikerül,ezerszer linkelt video
Itt meg egy :lóerőgyár előzése
Probléma??Hát az meg micsoda?!!
-
aphra2
aktív tag
válasz Khelben #17195 üzenetére
"mellesleg ha valaki túl közel jön, én lassítani szoktam. Ha egy idő után 30cal megyünk, akkor annyival, de általában 50 körül le szokott esni nekik"
Szerencséd hogy nincsenek tolólapok a kocsikon,....
mellesleg én pont azért szoktam közel menni valakihez hogy ne 40-50-el pöcsöljön, hanem legalább a már számomra is elviselhető legalább 60-al menjen .
Komolyan mondom 4.ben 50-nél szinte rángat a kocsi olyan kevés a fordulat.Probléma??Hát az meg micsoda?!!
-
aphra2
aktív tag
válasz Khelben #17197 üzenetére
"aztán ha megijed és nyom egy féket, akkor fizeted a megemelkedett kötelezőt, megéri"
Nem érné meg,.... de miért ijedne meg,... nekem jobb fékem van (4 tárcsa)"válts vissza vagy vegyél egy rendes autót"
és azért menjek 3.-ba végig, mert valaki kib@szottul nem siet sehova,..
és a környezet védelem hm?
Olyankor szoktam mondani ,hogy akkor induljon félórával később, és akkor majd ő is sietni fog ,nem pedig sétakocsikázniProbléma??Hát az meg micsoda?!!
-
aphra2
aktív tag
válasz parandroid #17199 üzenetére
A fizikát sosem szerettem,.... de értem a célzást.
Alapból azért nem jellemző hogy tolok vkit, ha van rá mód, akkor megelőzöm ahogy lehet,... ő meg sétakocsikázzon
Csak ilyen esetekben mindig eszembe jut az a vicc, hogy mi a különbség a kocsisor, és a kigyó között ?
A kocsisornál elől van a f@rok.
Sajnálom, de idegesit ha 40-50-el kell valaki mögött menni, bár tudom hogy 50 volna a szabályos,..... de az nem életszerüProbléma??Hát az meg micsoda?!!
-
aphra2
aktív tag
A 4 tárcsa féket ne vegyétek már annyira komolyan,... félig poénból írtam .
peterkeT: a Hungária pont jó példa, mert aki 50-el tökölészik, azok általában hagynak maguk előtt 4-5 kocsi helyet is (biztonsági játékosok) és a többi sávból folyamatosan mennek be eléjük, ergo baltázza el a mögötte levök idejét, és fölösleges előzésre készteti őket.
(Az ilyen 50-el menők hétvégén hatványozottabban fordulnak elő, mint hétközben)AMD Power: 65-70 alatt nem is merek 5.-be kapcsolni..
Probléma??Hát az meg micsoda?!!
-
aphra2
aktív tag
válasz fekeandras #17220 üzenetére
Korábban már kérdezni akartam, hogy az ABS-es kocsi, hogyan hagy féknyomot?
(lehet hogy annak is van nyoma, nem tudom,... azért kérdem)Probléma??Hát az meg micsoda?!!
-
aphra2
aktív tag
válasz fekeandras #17290 üzenetére
De ha nem vmi műszaki hiba , akkor hogy lehet ott megcsúszni ?
Probléma??Hát az meg micsoda?!!
-
aphra2
aktív tag
válasz fekeandras #17292 üzenetére
Tudom ,hogy kell megcsúszni, szoktam gyakorolni is , csak azt nem értettem hogy egyenes úton hogy kell előadni, forgalomban.
Probléma??Hát az meg micsoda?!!
-
aphra2
aktív tag
válasz fekeandras #17305 üzenetére
Én szimplán f@szkalapnak hívnám
dragonfx: azt hittem én is, hogy hatásodra felpezsdül a topic[ Szerkesztve ]
Probléma??Hát az meg micsoda?!!
-
aphra2
aktív tag
válasz fekeandras #17837 üzenetére
Hasoló gondolataim vannak abban az esetben, mikor az előttünk levő főúton, a beláthatatlan kanyar előtt, a buszmegállóban álló buszt a záróvonal ellenére rendszeresen előzgetik, na ilyenkor szoktam gondolni , hogy miért nem jön egy kamion szembe.
Hangsúlyozom: beláthatatlan kanyar, záróvonal, és a csuklós busz, amitől végképp nem látni semmit , és mégis kimennek előzni.
A szomorú az, hogy kisgyerekes anyukát is láttam így előzni, mondjuk neki nem kívántam a kamiont.Probléma??Hát az meg micsoda?!!
-
aphra2
aktív tag
válasz parandroid #17897 üzenetére
Pedig Pest is tele van olyan helyekkel , ahol az utcasarokig parkolnak, kedvenceim ilyen helyeken a dobozos kisteherautók, vagy a Kőbányai temető előtti kereszteződés ahol buszok és virágárusok takarnak el minden kilátást, persze lámpa nincs.
A legális megoldás alkalmazása pedig nem életszerü ,mikor mögötted is áll 5-10 autó. Csak az marad ,hogy 5-10 centinként tolod ki a kocsi orrát, ill már a homlokoddal a szélvédőn vagy és mikor már a sáv feléig kimentél , akkor látod,hogy jön-e valaki vagy nem.
Természetesen jönnek csapatostul, mindenki kerülget, de senki nem engedne ki .Probléma??Hát az meg micsoda?!!
-
aphra2
aktív tag
válasz fekeandras #17901 üzenetére
A cikkben szereplő cserbenhagyót remélem, hogy elkapják , és nagyon megbüntetik
Probléma??Hát az meg micsoda?!!
-
aphra2
aktív tag
válasz zsolt1129 #18047 üzenetére
Én ilyenkor genya vagyok, még gyorsitok is , nehogy elém jöjjön be, szívjon a paraszt ha akkora tahó, hogy tömött sornál kimegy előzni, és arra számit , hogy valaki majd beengedi.
Volt már mikor mutogattam is a köcsögnek , elém nem, esetleg csak mögém...Calogero: szoktam Debrecenbe menni, a nyugalom szigete Pesthez képest, még csúcs időben is, csak a pirosnál lévő közbe zöld lámpával nem tudtam hirtelen mit kezdeni, Pesten ilyen nincs.
[ Szerkesztve ]
Probléma??Hát az meg micsoda?!!
-
aphra2
aktív tag
válasz Simon István #18057 üzenetére
Nem, 1 sáv oda , 1 vissza, (nem 2 sáv) tömött kocsisor, előzni ép ésszel nem megy ki senki mert nincs annyi hely hogy bárhova beférjen, de van aki kimegy mert majd valaki úgyis beengedi, na ilyenkor vagyok genya ,mert én nem engedem be,.. a pofátlanságot nem dijjazom.
Probléma??Hát az meg micsoda?!!
-
aphra2
aktív tag
Meglepődve olvasom ,hogy a fél PH, a fogyasztási bajnokság dobogó esélyese .
Én meg nem nagyon foglalkozok vele, hogy 8 vagy 9 liter, úgy vezetek ahogy a kedvem tartja, általában 2500-3000-nél váltok, előzésnél 4-5000, ha finoman vezetnék akkor mondjuk spórólnék 1 litert?
1000 km-nél volna 3000ft, de havonta 7-800 km az átlag, na puff neki 2400ft, azért nem fogok tökölni mindenhol, mellesleg már fentebb írtam ,hogy az autó nem is szereti az alacsony fordulatot.
Külön tiszteletem azoknak ,akik az autópályán a kamion mögött képesek 80-90km/h sebességgel menni, nekem ehez nem volna türelmem, ez büntetés lenne .Probléma??Hát az meg micsoda?!!