Új hozzászólás Aktív témák
-
Templomegere
senior tag
100e az kevés lenne ha boltban akarnál venni , relatíve normálisat .
Amúgy nem adnám drágán !!!
a motort 2 bak tartja , a váltót 1 , a kardánt 1 , a hátsó hidat 3 .
Belőlem a tapasztalat beszél , ha fizikailag nincsen kiszakadva egyik bakod sem , akkor a kuplung miatt rázkódik az atyaúristen is .
Ha bármit veszel : Lenfölder . Semmi mást .
-
Batman2
őstag
-
Batman2
őstag
válasz Templomegere #250 üzenetére
Még annyira nem volt alkalmam megfigyelni, de úgy rémlik, mintha lenne benne egy-egy, kis koppanás,csörrenés időnként, még hideg járáskor az alapjáratban.
De majd megfogom mégjobban figyelni, sőt, akár fel is vehetm a hangját, a füstöltéssel együtt, digi géppel, hátha észre tudsz még valamit belőle venni, mint avatott szem, amit én nem !
Holnap megyek vele elvileg, meg hétvégén tervezek vele egy Miskolci kiruccanást, az lesz vagy 220km, oda -vissza.Kiváncsi leszek majd a fél út tán, visszafele, hogy fog beindulni a hideg motor, miután már mentem vele vagy egy 100-ast !
Üdv.:
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Batman2
őstag
válasz Templomegere #255 üzenetére
Szevasz Templomegere !
Reggel indultam vele, bár most nem igazán volt alkalmam megfigyelni a hangokat, de most is egyenetlenül indult, gázt kellett nyomni neki párszor, hogy helyreálljon és hidegen meg gyorsításokkor most is kékesfehéret füstöl elég erőssen.
Mentem vele egy 20km-t utána néztem, alapjáraton semmi látható füstölés és a kezemet odatettem hoszabb ideig, nem lett kormos, csak kicsi korom szaga lett, de nem az a masszív korom szag, mint régen, hanem inkább olyan furcsa, az olaj szagát is tartalmazó szagag lett és semmi sem látszott a tenyeremen.Amúgy 70km/h körüli tempónak megfelelő fordulaton, 4-esben igen erőteljesen húz, tehát a nyomatéka megnött az biztos !
de régen is ilyen volt, hogy olyan közepes körüli, feltételezem 2000 körüli fordulatszámtól kezd el jobban húzni, alatta gyenge, hiába nyomom jobban, de ez ilyen, ez nem probléma.Bemelegedve teljesen egyenletes a járása és egyenletesen kicsit rezeg a motor, a bakok láthatóan nem szakadtak, amúgy meg ki tudja.
Szóval ha egyenletesen jár, akkor feltételezem, hogy az adagoló megfelelően adagol, és ha a porlasztó vacak, akkor hidegen érthetően vacakabbul indul, jól látom ?
Végig néztem a nagynyomású csöveket is, és úgy tünt kézzel fogva, hogy az egyes hengernél a legerősebb a lüktetés, a kettes és főképpen a négyesnél gyengébbnek tűnik !
Érzékszervi csalódás, vagy tényleg lehet, hogy nem egyformák a befecskendezők és tényleg érezhetem a nyomás beli különbséget ?Üdv.:
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
fakerék
újonc
Érdekel valakit restaurálás, rész-restaurálás? ->E-mail:fa.kerek@freemail.hu
-
Templomegere
senior tag
Szia!
A reggeli , hideg , egyenletlen járás , az mindenképpen a porlasztó műve . Ha nagyon nem zavar , akkor hagyhatod úgy is , különösebb gondja baja nem lesz tőle , 2 kicsi gázfröcs , és már jár is minden szépen . A gyorsításnál adodó kissé kékes füstölés , azt inkább a nem helyes befecskendezési időpontnak tudnám be, mint másnak . De még mindig lehet ez is porlasztó.... bár kisebb az esélye .
A nagynyomású csöveket nyugodtan tapogathatod ..... a lényeg hogy ne hajtogasd , mivel számít az íve és minden paramétere . Szóval érdemes vigyázni rájuk . Amit érzel az érzéki csalódás inkább , na meg a csövek más kialakitásának köszönhető .
-
Batman2
őstag
válasz Templomegere #259 üzenetére
Szevasz
Köszi a válaszokat !!!
Pontosan így következtetem én is, csak nem mertem szakember előtt szólni !
Az az igazság, hogy mindenképpen zavar a dolog, egyrészt, mert kifizettem egy rakat pénzt, ezért, hogy tökéletes legyen, másrészt mert a munkámban maximalista vagyok a minőségre és a gondosságra és ezt is várom el !
De feltételezem, hogy a Te járgányod, mikor felújítottad, és beállítottad, tökéletesen indult és indul most is, nyilván nem elégedsz meg egy nagyjából jó állapottal !
Legalábbis úgy tünik eddigi levelezéseink alapján, hogy elég percíz lehetsz és nem hiszem, hogy ilyet megengednél magadnak.Szóval érted szerintem, hogy is gondolom a dolgot és be is akarom vasalni a komán, ott előttem állítsa be a befecsklendezőket, szedje ki, darabolja szét, pucolja meg, ha kell és mindegyiknek állítsa be pontosan a nyitó nyomását. Mikor még régebben csinálták ezt, akkor még normálisan megcsinálták, de akkor ott is voltam és végig vártam a folyamatot !
Most is így fogok tenni, végig várom, míg beállítják, pontosan és csak akkor hozom el.
Köszi mégegyszer !
Üdv.:[ Szerkesztve ]
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Templomegere
senior tag
HI!
Ha a porlasztókat állitatod , ezekre figyelj :
1. Porlasztó öszes alkatrészért tiszta GO-ba mossa a mester
2. Minden egyes alkatrész , tehát MINDET , fémtisztára kivül , belül .
3. A rugót ami a nyomást szabályozza , ne vágóval és kalapácsal állítsa , hanem 0.05-0.10 mm-es alátétek ki, és berakásával
3. Lehetőleg vegyél új porlasztó csúcsokat (minimum) és japán DENSO-t , és minden ki be szereléskor új tüzkarika kellene elvileg .
4. 115 bar legyen a porlasztási nyomás , +/- 5bar
5. Ha ott vagy és látod akkor az a porasztó rotyogjon , és gázolajködöt csináljon , ha egy sugárban , esetleg spricelve , csöpögve müködik , akkor azt el ne fogadd.
6. A porlasztót amikor csavarozza össze , ha nincs nyomatékkulcs a kezében , már vedd is el tőle .kb ezek !
-
Batman2
őstag
válasz Templomegere #261 üzenetére
Szevasz
Ok. nagyon szépen köszi a tanácsokat, megpróbálom érvényesíteni a 'mesternél' !
Mindent értek és tényleg így kellene legyen, csak egyet nem értek mégpedig, írod ,hogy a
porasztó rotyogjon , és gázolajködöt csináljon , ha egy sugárban , esetleg spricelve , csöpögve müködik
Azt értem, hogy ha csöpög és nem határozottan, hírtelen szakad vége a sugárnak, akkor nem jó, de azt nem teljesen értem, hogy akkor jó, ha porlaszt és akkor nem, ha egy sugárban nyomja be az üzemanyagot !?
Én úgy tudtam, hogy ez úgy működik, hogy a befecskendező fúvóka egy nagyon határozott, pontos sugárban nyomja be az üzemanyagot, egyenest neki az előkamrában levő gömböcskének, aholis szanaszét csapódik a gázolaj, tehát itt porlad el tulajdonképpen. És, ha pontos a sugár és ép a gömb, akkor egyenletesen porlad, egyforma méretű cseppekre és egyformán minden irányba.
Vagy lehet, hogy Te is ezt írtad, csak én nem értettem?
Legszivesebben nekiállnék saját magam, csak két probléma van, egyik, hogy ezt ugye garanciában kéne megcsinálja a koma, másik, hogx mégha ki is tudom venni a befecskendezőt és szét is tudom szerelni, nincsen olyan nyomásmérővel felszerelt, kézi pumpám, mellyel lehet mérni a befecskendezési nyomást, stb, szóval lehet teszteleni a befecskendezőt ! Sajna.
Gondolom, Neked van ilyen és Te is ezen szoktad tesztelni.
Mégegyszer köszi a tanácsokat !
Szólj légyszi, ha megvannak a tömítések és adod postára, köszi !Üdv.:
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Templomegere
senior tag
Szóval !
Akkor pontosabban .
A porlasztó nagyából egy irányba spriceli ki a GO-t de ez nem GO sugár hanem elporlasztott GO irányítva . Ami bent az előkamrában rögtön nekiütközik az ott lévő kis gömbnek amin irányt változtatva mégjobban össze tud keveredni a levegővel , majd az előkamra legvégén lévő apró furatokon már égve távozik a dugatyú felé , ahol hírtelen lezaljik a teljes elégés . Végülis már az előkamrában megtörténik a gyulladás . Szóval ez nem közvetlen befecskendezéses , hogy rögtön a dugatyúra fecskendezzen .
A porlasztó akkor jó ha rotyogva ( porasztó rotyogjon , és gázolajködöt csináljon természetesen irányított a sugár , de átmérője folyamatosan növekszik , tehát nem egy sugárban robog a cél felé ahol majd aztán ütközik és szétporlad ) dolgozik . Bármi más csinál az nem jó , illetve nem tökéletes !
Tehát nagyából jól gondoltad , csak egy kicsit kell finomítanod rajta
Ha lenne müszered , akkor még venned kéne egy hézagoló lapka készletet is , nem beszélve a porlasztó rugó alá való speciális alátétről , amiből pár félét csináltak , tehát ezekből is fel kellene készülni . Porlasztó házból is van 2-3-4 féle .....
-
Batman2
őstag
válasz Templomegere #263 üzenetére
Szevasz
Ok. köszi, így már teljesen világos, tehát már a befecskendező egy szűk, de porlasztott sugarat ad, legalábbis kellene adjon !
Azt láttam régebben, hogy abban a 'mosogató' szerű lavorban, amibe spriccel a tesztelés alatt levő befecskendező, tiszta gázolaj köd van.
Aztán, hogy nekik ennyi vizsgálat elég is, hogy porlaszt, vagy azt is nézték valahogy, hogy milyen irányban és mennyire, abban már kevésbé vagyok biztos.Mindenesetre felhívom a fazont és meglátjuk, mire jutok vele.
Jah, a hétvégén mentem vele vagy 250km-t. viszonylag jól ment, de azért nem vagyok elragadtatva és továbbra sem indul messze egyenletesen hidegen, sőt le is állna, ha nem nyomnék neki gázt bőven pluszba. Egyenletes 100-as tempóval mentem majdnem végig, az egy jó fordulatszám szerintem a bejáratáshoz.
Egyértelműen jobban gyorsul, mint korábban de azért menet közben sem mondanám, hogy tök egyenletesen megy, kicsit rötyögős hangja van.
Amúgy az a induláskori rázkódási probléma meg mintha elfújták volna !
Vagy a járgányban rázódott valami helyre, vagy én szoktam vissza a kuplung megfelelő kezelésére.Üdv.:
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Incognito
senior tag
Benzin/Gáz üzemeltetéshez ért valaki? Nekem ezzel megy és lenne pár kérdésem...
-
Batman2
őstag
válasz Templomegere #267 üzenetére
Szevasz
Ok, köszi !!
Annyi az ára, amennyit írtál ?
Akkor mostankörül adod postára ?Tegnap voltam a szerelőnél.
Állított az adagoló pozícióján (közelebb fordította a motorhoz), gondolom, ezzel a befecskendezés idejét változtatta.
Azt mondta, növelte kicsit az 'előtöltést', de ha közelebb fordítja a motorhoz az adagolót, akkor nem éppen hogy csökken az előbefecskendezés mértéke ?Utána beindítottuk a járgányt, mondtam, hogy továbbra is kékesen füstöl kicsit, gáz adásra még erősebben lökött ki kékes felhőt, erre azt mondta, hogy akkor ez nem gázoljat éget rosszul, hanem motorolajat éget !!
Kérdeztem, ez szerinte normális, pláne kb. 320 megtett km után ?
Hát, azt mondta, hogy "nem kellene neki", szóval még a koma is azt mondta, hogy ez nem normális jelenség már !
Megnézte az olajszontet, a minimum alatt volt, de mondtam neki hogy erőteljesen ferdén áll az autó, erre mondta, hogy attól éppen többet kellene mutasson. . .
A háta felé ejtett le, szerintem akkor éppenhogy kevesebbet kellene mutasson, mert tán elöl csatlakozik az olajteknőbe a mérőpálca csöve.Mindenesetre töltött bele olajat és mondta, hogy figyeljem szintet, és tegyem meg vele az 1000km-t ahogy megbeszéltük (szóval még vagy 700-at) és ha továbbra is fogy az olaj, akkor utána kell nézni, mi a probléma !
Az töltés állításra pedig azt mondta, hogy így tán jobban kellene indulnia totál hidegen.
Hát ma reggel indultam, végigvártam az ízzítást még utána is vártam kicsit és indítottam.
Valamivel hamarabb rendezte magát a motor, de most is egyenetlenül, nehezen és plusz gáz nélkül a leálláshoz közelítve indult.Mondtam neki, amiket írtál, szerinte a befecskendezőkkel nincs baj.
Közben kérdezetem, míg járt a motor és ott volt, hogy a járás közben az apró csörrenések minek tudhatók be, erre meg azt mondta, hogy az a befecskendező !
Most akkor rendben vannak, vagy sem ??Amúgy néztem a befecskendezőket és a házuk formája alapján legalább kétféle, de lehet, hogy 3 féle is van benne. Aztán, hogy belül hény féle, az már rejtély.
Az szerinted nem okozhat problémát, hogy mégha minden befecskendező jól is van beállítva, de ha eltérő elemekből épülnek fel, akkor soha nem fognak pontosan egyformán porlasztani ?
Vagy a felépítésük nem lényeg, csak a beállításuk ?Amúgy az állítás után, tegnap kicsot mád hanggal ment a motor, talán kicsit egyelnletesebben, kevésbé csörgősen és mélyebben morajló hanggal.
Persze a koma a beállításnál nem mérte semmivel, csak 'érzésre' mozdított egyet az adagolón.
Vagy van valami jelzés, amiből láthatta, hogy mennyit mozdít rajta odébb ?Na, jó sok kérdést tettem fel, remélem lesz időd mindre válaszolni.
Jah, most megnéztem reggel az olajszintet és picivel max fölött van, úgyhogy tegnap biztosan kevesebbet mutatott a ferdén állás miatt, de majd fogyelem mostmár, hogy fog e csökkenni !
Üdv.:
[ Szerkesztve ]
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Templomegere
senior tag
Szia !
Árat majd akkor tudok mondani ha elmentem értük , szerintem nagy eltérés nem lesz .
Az én motorom is sokáig füstölte a kéket , főleg inditás után , de ez az előtőltés értéke miatt volt , legalább is most már nagyon úgy néz ki .... Olajat nem eszi, és nem is ette.
egyébként a füst szagából is ki lehet venni hogy molajat égeti vagy csak a Golajat égeti rosszúl .
Motor olajat eheti , az első km-ek után , ez nem gond , de hamar el is kell hagynia .
Előtőltés variálása sokat segíthet . Az a gond hogy nagyából senki nem tudja mit és hova, mihez állítson . A Mercedes szerinti leírás bonyolúlt és senki nem úgy csinálja , ha meg müszerrel ellenőrzik , akkor nem mindegy milyen műszerrel , mert mindegyiknel más értékre kell állítani .
A sok különféle porlasztóház , nem jó dolog ! Igazából szerintem a motor lelke a befecskendezés! Én annyit szívtam a porlasztókkal , míg meguntam és vettem egy garnitúra Bosch felújított komplett porlasztót 88e ft-ért . Azóta nincs is ilyen gondom , és mivel tulbuzgó voltam , lett hozzá még egy + ugyanilyen garnítúra . Jó pénzért eladom ha kell . Ha nem , akkor meg marad a kinlódás.
A koma , max a fülére hagyatkozott , mint sok sok "jó" szerelő , mondván öreg szar , ezt füllel lehet a legjobban belőni .
-
Dawess
csendes tag
Szevasztok...
Végre sikerült szereznem automata váltót ami 10db ezresembe került ...nem rossz mi? Olyan olaj volt benne hogy bűn volt lecsurgatni...
Tudok még egy két alkatrészt jó pénzért, pl 300D motorblokk, kormánymű stb.
Most azon vagyok hogy mindent beszerezzek, ami kell és komplett motorfelújítás tervezek. Szerintetek tegyek bele turbót? 240D blokkot nem nyírja ki?Persze gyári a T, de mégis megkérdezem biztos ami biztos...MB W123 240D Automatic transmission 84 RULZ!!!!
-
Templomegere
senior tag
turbót a 240D-re ....... nem tudom , ha sportkocsit akarsz és az mercedes w123 képében álmodtad meg akkor vegyél egy 280-as mocit vagy egy 230-ast .
240D-re kell csináltatnod egy leömlőt a turbóhoz , nem lesz egyszerű ... és ez csak egy probléma a sok közül .
[ Szerkesztve ]
-
Batman2
őstag
Szevasz
Ne hüjíts már !
10 000Ftért vettél egy 123-as merci váltót ???
Az nem semmi !
Nincs véletlenül egy kézi váltó 200D-re ilyen árban ?
Ennyiért én is vennék szivesen egy tartalékot !!!
Csak tudnám tárolni valahol egy időre.Komolyan, hol és milyen cuccok vannak még ilyen olcsón, már ha megosztod velünk ??
Üdv.:
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Batman2
őstag
válasz Templomegere #269 üzenetére
Szevasz
Ok, várom az infót, mennyi lesz !
Írd privátban.Az a helyzet hogy azért én nem állok olyan jól anyagilag, ez a motorfelújítás sem volt kevés eddig, 210 000Ft-omba került és még ott a váz, úgyhogy nem igazán tudok 88E Ft-ot kiadni még 4 darab befecskendezőért.
Kapok 90E Ft fizetést, mellékessem nincs, ebből nehéz ugrálni.Mindenesetre letekerem vele az összesen 1000km-t aztán viszem megint vissza a fazonhoz, hogy akkor nézzen bele alaposan, ellenőrizze totál hidegen a kopressziót, ellenőrizze a befecskendezőket, ha kell az adagolót is és ha minden rendben van és még mindíg szarul indul a motor, akkor szedjék szét megint és járjanak a végére, hogy mi a probléma !
Várom az árat!
Üdv.:
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Templomegere
senior tag
feladtam a csomagot , 19930 ft -ról kerekítettem 20000-re így kerestem is rajtad 70 ft-ot
Szóval 20e kell fizetned a postásnak .
-
Batman2
őstag
válasz Templomegere #276 üzenetére
Szevasz
Ok, köszi szépen !
Várom a csomagot.
Üdv.:
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Batman2
őstag
válasz Templomegere #274 üzenetére
Szevasz
Kezdek kételkedni, hogy ugyanarról beszélünk e !
Tehát egy egész váltó blokk, benne az összes fogaskerék, a a külsö nagydarab blokk, stb. az egy tizes ?
Nem csak egy váltókarról van szó ?
Üdv.:
[ Szerkesztve ]
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Dawess
csendes tag
Sza!
Jah nagy mákom volt... de még vettem két első féktárcsát 15000 Ft-ért, kb 150 km lehetett rajta, még a gyári esztergálást lehetett rajta látni.Ugyanebből a kocsiból tudok 4-es sebváltót 15000 Ft-ért.Mondom 150 Km van rajta...ilyet már nem kapsz sehol!Tudok még nagyon sok használt alkatrészt jó áron.Nem egy hawer adja most el alkatrészenként a kocsiját...én már kb megvettem mindent amire szükségem volt...most jön a gyűjtés
Kérdezzetek mi kell, válaszolok van-e...Batman2 hol csináltattad a motorodat???
[ Szerkesztve ]
MB W123 240D Automatic transmission 84 RULZ!!!!
-
Mintcar
tag
Sziasztok!
Egy szervos kormányű engem is érdekelne!!
3 hete felhivtam egy Mercis boltot, az új ára HORROR.w123 200D 1.1millió km+
-
Dawess
csendes tag
válasz Templomegere #281 üzenetére
Hali.
Jah a váltóban is kb 150 km van,azon gondolkoztam, hogy azt veszem meg, de inkább maradok az automata váltónál. Párkányból vagyok ahogy a váltó is, Esztergommal határos kis szlovák város.Ha megéri neked gyere érte.Megbeszélhetjük...
Difi nincs még, de szervós kórmánymű van.Valakit 300D blokk váltó nélkül nem érdekel?
MB W123 240D Automatic transmission 84 RULZ!!!!
-
Batman2
őstag
Szevasz
Mármint a 150 km-t az ezresekben érted, gondolom?
Szóval 150 000km.Hát még 15 ezerért is jól jönne egy vátó, tartalék alkatrészeknek, ha az enyémben valami szétmenne, akkor lenne mire cserélni, márha abban az éppen jó !
Nem akarok Templomegerével összeveszni, ha ő már lecsapott rá és megy is érte, akkor ő viszi, bár én kérdeztem előbb, de igaz, még nem mondtam biztosra.
Üdv.:
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Batman2
őstag
válasz Templomegere #281 üzenetére
Szevasz
Köszi szépen, megjött a csomag !
Akkor viszed azt a 4-es kézi váltót a kollegától ?
(bár igaz, én inkább egy takarékosabb, 5-ös váltót szeretnék a járgányomhoz, 100-110-es tempónál jól jönne)Üdv.:
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Batman2
őstag
Szevasz
Ha netán tudnál egy öt fokozatú, kézi váltót, jó állapotban, valami hasonló árfolyamban, arra nagyon vevő lennék !!!
Szólsz, ha van ilyen a láthatáron ?
Én Debrecenben, a Vámospércsi úton, a 'BOSCH diesel service' szerelőműhelyben csonáltattam, Papp József nevezetű szerelő mesterrel, de magát a fötengely esztergálást és a persely, dugattyú cserét, blokk köszörülést egy másik fazon csinálta, valami Zoli tán.
Ha kell, megvan a távrecsegő száma is.De még mindíg nincsen rendben, mint olvashattad is a korábbi hozzászolásaimban. Ezzel nem akarom minősíteni a komát, de szerintem régebben valahogy jobban dolgozott.
Meg nem is akarlak elriasztani tőle, az adagolókat valszeg ő csinálja a városban, mindíg tele van adagolókkal a műhely, hozzák-viszik folyamatosan a szerelő kollegák.Üdv.:
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Batman2
őstag
válasz Templomegere #280 üzenetére
Köszi szépen, rendes vagy, egyelőre még azért nem ruháznék be rá, meglátom, hogy mire jut a koma a motorral és ha az lesz a vége, hogy nem jók a befecskendezők és cserélni kéne, akkor elgondolkodom rajta és lehet, hogy megveszem !
Nagyon szeretnék már végre egy normális motort !!!
Tegnap meg, a fene egye meg, valamiért kicsit beragadt az első, üzemi fékem és kicsit megpörkölte, éreztem a járgyányon, hogy valami nagyon visszafogja, szerencsére csak egy rövidebb úton jöttem így vele, már benn a városban.
A parkolóba veló beálláskor már nem volt beragadva, szerintem a hátramenet kimozdította és helyreállt.
Az biztos, el kellett volna már vinnem egy alapos alvázmosásra a járgányt, pláne miután félévet állt mozdulatlanul egy parkolóban és csak koszolódott, szerintem a kosztól ragadt be.
Sjanos kicsit fogyott a fékpofa, mert jobban rá kell mostmár lépni a fékre és beljebb is megy a pedál, mint korábban.
Ha javíttatni kell, ezt sem tudom, mennyi lesz, de sajnos a karosszériától fogja elvenni a pénzemet.Üdv.:
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Incognito
senior tag
válasz !Overdose! #266 üzenetére
Az a gondolm vele, hogy reggel ugyan beindul, de kis üzem után a (talán gázpumpa) lefagy, mintha folyékony hidrogénba mártottam volna (tiszta fagyos a külseje). Ilyenkor nem adagolja a gázt (gondolom) és leáll. Mikor indítok, felpörög, de ismét leáll. Ezen csak az segít, ha ezt a szerkezetet leöntöm forró vizzel. Mit lehet ez ellen tenni?
Illentve még pár kérdés (ha tudtok írhattok bontottat és rendeltet vagy utángyártott árat):
milyen árban van hozzá belső kilincs, lengéscsillapító, illetve rugó?Bónuszkérdés: van hozzá egy garnitúra felnim is de nem tudom, hogy jó árban vettem-e (20e):
-
Dawess
csendes tag
válasz Templomegere #292 üzenetére
Hy...
Megkérdezem a palit nem-e adta még el.Garantáltan 150 db km van benne nem 150 000, vagy 150millió, hanem 150 körül.Lehet 160 vagy 140 is nem tudjuk biztosra.Azok a féktárcsák is abból voltak, mondom még a gyári esztergálást tisztán lehetett látni... ajtók is vannak, a jobb hátsó kivételével, mert ott kapta az ütést huszon X éve a kocsi...
A kormánymű az egy másik verdából van sajna...
5-ös vátóért mit meg nem adnék én is.Nagyon kevés 123-as készült 5-ös váltóval, tudomásom szerint.Ha valaki tud egy 5-ös váltót, adok helyette 2 automatát meg egy 4-es manuálisat
Megmutatom nektek a verdámat...
[link]
[IMG]http://img91.imageshack.us/img91/5435/kp005jf5.th.jpg][link][ Szerkesztve ]
MB W123 240D Automatic transmission 84 RULZ!!!!
-
-
!Overdose!
őstag
válasz Incognito #295 üzenetére
Ha olyan felnire gondolsz, mint a képen és jó állapotban vannak, akkor nem volt sok!
Nem vagyok tisztában vele, hogy milyen autód is van? W123 vagy W124?
Csak mert a W124-es felnije nem megy fel a W123-asokra csak közbetéttel!
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
Új hozzászólás Aktív témák
- Shelly Duo RGBW (GU10) WiFi-s, színhőmérséklet és fényerőszabályozható fehér + színes okosizzó
- Workzone 2 fokos erősített acél háztartási létra fellépő
- Irobot Braava 380 felmosó és feltörlőrobot
- LDNIO SEW1080 okos konnektor dugalj Wi-Fi és Bluetooth támogatással fogyasztás mérős 3db
- Gosund SP1 wifi okos konnektor dugalj TUYA SMART 16A 3680w fogyasztás mérős 2db