- No Rest for the Wicked - Megkaptuk a korai kiadás gépigényét
- iRacing.com - a legélethűbb -online- autós szimulátor bajnokság
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Warhammer 40.000
- PlayStation 1 / 2
- PlayStation 5
- Dragon's Dogma 2
- Hearthstone: Heroes of Warcraft - free online CCG
- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
- Helldivers 2 (PC, PS5)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Templomegere
senior tag
azért nem írják sehol , (mármint magyarhonban .....) mert ebből készült a limuzinok közül majdnem a legkevesebb :
W123 összes legyártott példányszáma motor és karosszériaverzió alapján:
LIMUZIN (összesen 2.376.000 db):
200 158.772 db -
200 (M102) 217.315 db -
230 195.920 db
230E 245.588 db
250 114.756 db -
280 33.206 db -
280E 126.004 db -
200D 378.138 db -
220D 56.738 db -
240D 448.986 db
300D 324.718 db -
300DT 75.261 db -
2200 -as a motorja , rém egyszerűen hozták össze
Furata a 200D-jé lökete a 240D-jé
87,0 x 83,6 mm 200D
87,0 x 92,3 mm 220D
91,0 x 92,4 mm 240D
Jó kis motor
200D-re turbót feltenni , nem hinném hogy jó ötlet ! -
Templomegere
senior tag
válasz !Overdose! #100 üzenetére
méghogy nem nagy durranás .....
éppen akkora mint a 200, 240, 300 D
ezek a nem nagy durranás motorok elmennek akár 1 millió km-t ha van gazdija , ha nincs akkor is a 300-400e a minimum amit elfutkos. -
!Overdose!
őstag
válasz Templomegere #103 üzenetére
Köszi, de nekem nem kell bemutatni az autót!
A nem nagy durranást úgy értettem, hogy semmi extra nincs benne a többihez képest!
Egyébként én csakis 300D-t venneék, ha vennék, valahogy azt szerettem meg a legjobban!Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
Templomegere
senior tag
válasz !Overdose! #104 üzenetére
egyébként a vákumos szabályzásu adagolót én simán nevezném nagy durranásnak
300D valahogy távol áll tőlem .... 5henger .....
Tudom hogy jó tudom hogy a legjobban ezzel autózható a W123 Diesel . De nekem soha nem kellene . Az igazi nekem a 4 henger . Ez van .
[Szerkesztve] -
!Overdose!
őstag
válasz Templomegere #105 üzenetére
Nekem a 4 hengeresek nagyon lomhák!
Egy hosszab úton mókás előzni velük, mert szinte csak lendületből lehet és előre meg kell tervezni a manővert!Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
Templomegere
senior tag
válasz !Overdose! #106 üzenetére
lehet nem volt még rendberakott 4 hengeresed .....
Magyarországon kevés jó állapotu W123 dieselt lehet találni , ez tény , ebben szerintem egyet fogunk érteni .
Szóval ha jó egy motor , akkor azzal azért lehet előzni rendesen . Persze nem úgy mint egy benzinesel , de nem kell 2-3 miatyánkat eldormolni egy előzés elött .
Nekem semmi gondom nincs ezzel , tudom mire képes a kocsim , tudom melyik fokozatban melyik fordulaton mire számíthatok . 4 fokozatban 90-től nagyon szépen tudok előzni 120-ig . Persze ennek megvan a maga technikája , főleg a vákumos adagoló miatt -
!Overdose!
őstag
válasz Templomegere #107 üzenetére
Volt egy 85-ös 200D amiben már az újabb, erősebb motor volt, amit később a W124-esekbe is építettek! Na za jó volt, de azon kívül még nem volt szerencsém igényes 4 hengeresekhez!
Majd ha az időm engedi akkor scannelek be képeket, mert sajna digit képem nincs az autókról mivel vagy 6-7 éve nincs Mercink!Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
Sipi16
senior tag
Én ki vagyok egyezve az 5 hengerrel. Mondjuk ez C-osztály vagyis újabb de még szívó. Mindenki azt mondja, hogy a dízel nem szereti a 3000fölötti fordulatot. De a kocsi 4000-től olyat húz mint akit picsánrúgtak. Szerintetek mi lehet?
[Szerkesztve]Aki használt autó vásárlásra adja a fejét, az kigletteli a karéj kenyerét szarral... - Xboxlive: GeriSWE - Vasárnap ne lopj, ne csalj, ne verj meg senkit, mert hat nap mindenre elegendő...
-
Templomegere
senior tag
válasz !Overdose! #108 üzenetére
egy kis csemege
[Szerkesztve] -
Sipi16
senior tag
válasz Templomegere #110 üzenetére
Hmm szép állapot. Saját vagy netről?? Ha saját akkor csak hétvégi kocsi mi?
Aki használt autó vásárlásra adja a fejét, az kigletteli a karéj kenyerét szarral... - Xboxlive: GeriSWE - Vasárnap ne lopj, ne csalj, ne verj meg senkit, mert hat nap mindenre elegendő...
-
Templomegere
senior tag
Új merci motort nem lehet , nem szabad egy régi Mercedes motorhoz hasonlítani .
Ezek már mások . Diesel nem szereti a 3000 fölötti fordulatot ? Jó kérdés , mindegyiknek megvan a gyári leszabályzási pontja , addig a gyár szerint is simán lehet és szabad használni . A régiek is kényelmesen elpörögnek jóval 4000 felett is , gond és probléma nélkül . -
Templomegere
senior tag
-
Templomegere
senior tag
na +1 -
Sipi16
senior tag
válasz Templomegere #112 üzenetére
Apuval kipróbáltuk 5300nál tilt le az elektronika. A motorháztető alatt van valami tábla ami írja, hogy 5300-5700ig már gikszeres. Vagyis van valami speckó német szó ami nem jut az eszembe. Amúgy ez egy 94-es C250D 113pacival ellátva (asszem), de a 470.000Km alatt szerintem már egy pár lovacska erejét vesztette.
Amúgy nagyon jók a képek!
[Szerkesztve]Aki használt autó vásárlásra adja a fejét, az kigletteli a karéj kenyerét szarral... - Xboxlive: GeriSWE - Vasárnap ne lopj, ne csalj, ne verj meg senkit, mert hat nap mindenre elegendő...
-
Batman2
őstag
válasz Templomegere #101 üzenetére
Szevasz
Ismered az illetőt?
Vagy van megbízható infód róla, hogyan dolgozik és mennyire kéri meg az árát?
Karosszériát is javít?
Mert nekem leginkább arra lenne szükséges, egy jó, lelkiismeretes karoszszériás mesterre, aki rendesen rendbe tudja rakni a járgány vázát és a festését is meg tudja oldani !
Motorra van egy szerelőm, akiben megbízom, az rendben van, ha felújításra kerül a sor, de a többire nincs senki.
Mindenképpen köszi !!!
Üdv.:Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Batman2
őstag
Templomegere, Overdose Köszi az infókat !!!
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Batman2
őstag
válasz Templomegere #105 üzenetére
Hi
Igen, érdekes dolog az 5 henger négyütemü motor esetében, de a tény, hogy szépen duruszolnak az öthengeresek, meg lehet hallani, hogy 300D közeledik és nem négyhengeres, finomabb a járása és gondolom a gyorsulása is jobb az öt henger miatt.
A gyújátsi sorrendej az elég érdekes, de logikus, ha jól emlékszem, akkor: 1,3,4,5,2
Mondjuk a teljesítménykülönbségek elég szerények a 200D, 240D és 300D között, de a 300D Turbós változat jelentősen elhúz tőlük, ott joval nagyobb az előzőhöz mérten a különbség !
Ennyit tesz a turbó, gondolom, mivel tán amúgy semmiben sem különbözik maga a motor a sima 300D től.
Szóval 200D-t és 240D- érdemesnek tartottam és tartok venni, de 300D-t már nem igazán, akkor már inkább 300DT-t!
Üdv.:Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Puttyos
csendes tag
válasz Templomegere #114 üzenetére
Csodálatos!!!!!!!!!!!
-
spirit007
senior tag
Ez a diesel vs. 3000rpm feletti dolog érdekes , mivel pl. a 601/2 -es motorok 4600 -on adják le a max. teljesítményt . És szerintem a müncheni taxisok a 8-900 ezer km alatt egy jópárszor hajszolták ebben a tartományban (is) a kocsijukat
A kézikönyv szerint : ''Höchstdrehzahl, unbelastet 5 150 / min''
De én azért 5000-ig már nem hajszolnám
Az enyém pl. 3000-nél 4.-ben 100 körül megy ... (2.0D , 4-es kézi váltó ). Gondolhatjátok , hogy sosem mentem 100-nál gyorsabban -
Sipi16
senior tag
válasz spirit007 #120 üzenetére
A mienk 4800-as fordulaton 5-ösbe 200 az óra szerint de a GPS szerint meg csak 190
[Szerkesztve]Aki használt autó vásárlásra adja a fejét, az kigletteli a karéj kenyerét szarral... - Xboxlive: GeriSWE - Vasárnap ne lopj, ne csalj, ne verj meg senkit, mert hat nap mindenre elegendő...
-
Batman2
őstag
Hi
Lehet az, hogy egy 79-es 200D járgánynak a forgalmijában 72kW szerepel, miközben a szokásos 615-ös motor van benne ?
Gondolom, a már erősebb, W124-esekbe is szerelt 200D motornak a jelzése is más volt és nem 615 !?
Üdv.:Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Templomegere
senior tag
1979-es 200D
motorkodja 615.940
max fordsz: 4900-5100
teljesítmény : 44kw 60 LE 4400.as fordulaton .
W124-nél már teljesen más motorok voltak , más motorkodal .
615.940 2.0
615.941 2.2
616.912 2.4
eléggé turmikxolt a dolog , sajna az idők folyamán össze vissza szerelnek a mesterek minden t.
w123-ban lévő 4 hengeres dieselmotorok 80% turmix .
vannak a vákumos szabályzású adagolósok , ezek az igazi klasszikusok 2-3 féle szivócsővel , 2-3 féle pillangószelepes torokkal , kicsi , nagy izzitógyertyával , kb 3-4 féle porlasztóalátéttel , kb 6-8 féle előkamrával . Szóval aki nincsen képben az egy igazi turmixmotort is össze bír rakni , tudtán kívül . Hfej-ből is 2 féle , szóval lehet csemegézni . -
Batman2
őstag
válasz Templomegere #124 üzenetére
Hi
Az én forgalmimban úgy nézzki a motorszám, hogy 615 940 101 ...
Jó lenne tudnom, hogy miféle, mert ha még járgány lesz belőle, akkor nem mindegy, hogy mekkora teljesítményadót fizetek, ha ez tényleg csak 44kW-os, akkor nem akarok majd dupla akkoráért fizetni, akkor kiverem a balhét, ha nem ez a helyzet, akkor jogos.
A súlya sem jól volt beírva valszeg, legalábiis az egyik Mercedes szervízköny szerint valami 1320kg lenne a súlya, ennek meg 1460kg van írva a forgalmiában !
Üdv.:Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Batman2
őstag
Jah, amúgy ebben a motorban nagy, hurkos, előtétellenállásos ízzítógyertya van, én cseréltem ki, már másodjára, most az aeredeti Beru márkájút vettem hozzá.
Ebből gondolom, hogy ez inkább mégiscsak egy eredeti 44kW-os 123-as motor lehet és nem az újabb, nagyobb teljesítményű, mert ha jól tudom, akkor az újabbaknak van már vékony és párhuzamos kötésű ízzítógyertyájuk.
Ennek a légszűrője annak a hengeres akárminek a tetején van, gey nagy korong formájában, amiből indulnak ki a szívocsonkok a motorhoz és nem úgy nézki, ahogy a Te géped fotóján, hogy a hengeres darabból oldalt jön ki egy cső és az megy egy különálló, hosszúkás, de keskeny légszűrőhöz.
A vákumos adagoló alatt mit értesz?
Ennek megy egy vákumcső az adagolójához, ami a leállításban funkcionál, amikor a gyújtáskapcsolót üres állásba fordítom és az adagoló tetején lecsap egy kis fül, amit kézzel is le lehet nyomni, ugyanúgy leáll tőle a motor.
Ezentúl szerintem semmi mást nem funkcionál a vákum.
Üdv.:
[Szerkesztve]Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Templomegere
senior tag
Ezek szerint öszvér a moci egy kicsit , de nem 100%
A nagy izzitógyertya az a régi motorok egyik jellemzője , szívócső+adagoló kombód viszont már az újabb motorra utal .
A 615.940 az kőkemény 2000cm3 -es mocika . Teljesítmény az pontosan az adagolótól és a vezértengelytől , előkamrától , dugatyútól függ .
Ezekben vannak eltérések . A lényeg hogy ezt külső alapján nem lehet megállapítani. Esetleg az évjáratból következtethetnek . -
spirit007
senior tag
Nem kell vele szarakodni ! Bemész az okmány irodába és megmondod , hogy elírták a forgalmiban lévő adatokat . Nézzék meg katalógusban (motorszám alapján meglesz) .
Gyanítom új forgalmit kell kiállítattni 6K
A többi rajtad áll , megéri -e neked a különbség 28kW * 120Ft
Segítek : nem fogja megérni
Az edigi külfödi (első) forgalomba helyezett autóimon csak nagyjából stimmeltek a dolgok .
Volt pl. 980 Kg-os 1.0-s UNO-m ami egyébként 715 Kg volt ... még a motortérben lévő adattáblán is az állt ... vagy pl 75le Golf 1.6D , ami valójában 56 Le-s -
Batman2
őstag
Hi
Köszi mindkettőtöknek !
Gondolom, azt meg lehet csinálni, ha már pl. amúgy is felújítják a motort és kibelezik teljesen, hogy egy két dolgot kicserélnek benne, az újabb motorok megfelelő alkatrészeire és esetleg akkor nagyobb teljesítményűvé válik, mint eredetileg?
Üdv.:
[Szerkesztve]Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Batman2
őstag
válasz Templomegere #130 üzenetére
Szevasz
Jah jó is lenne, csakhát elég messze vagyunk egymástól !
Oláh Istvánról, akit ajánlottál, tusz valamit mondani?
Üdv.:
[Szerkesztve]Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Batman2
őstag
Üdv mindenkinek !
Nem tud valaki 123-ashoz ajtókra és első, hátsó szélvédőkre jó állapotú gumigédert, lehetőleg olcsón?
Üdv.:Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Batman2
őstag
válasz Templomegere #132 üzenetére
Szia
Te hogy oldottad meg a járgányodnál a tömítéseket?
Vettél hozzá újakat, vagy bontóból, vagy még elég jó állapotú volt és nem cserélted?
Nekem ezzel van a legnagyobb bajom, mivel az állítólagos gyári, boltban nagyon drága, azzal már akkora költség a felújítás, hogy nem éri meg.
Üdv.:
[Szerkesztve]Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Templomegere
senior tag
ablakokra a gumikéder nem olyan vészes , én ha jól emlékszem 10e ft/db vettem az első , hátsó szélvédőhöz . Az ajtókhoz a gumikéder ahogyan írod , nagyon drága . Ezért szokták az emberek a W124-es merciét rátenni , simán rámegy és jó is , és olcsó . Bontóban is kapsz jót .
-
Batman2
őstag
válasz Templomegere #135 üzenetére
Szevasz
Hú, ez nagyon jó tipp !!!
Bíztam benne, hogy Te tudsz benne segíteni, aki már felújított egy gépet . . . !
Utánajárok.
Ezzel most megint lendületet adtál nekem az akcióhoz és egy jó hétvégét, Köszönöm !
Üdv.:
[Szerkesztve]Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Batman2
őstag
válasz Templomegere #135 üzenetére
Szevasz
Az lenne még a további kérdésem, hogy a szélvédőkre Te újakat kaptál 10EFt/darabért, vagy az is bontóból származott, mert nekem valami 40EFt/db-ot mondtak a szélvédő tömítésekre újonnan?
Ha ezeket a vacak tömítéseket be tudom végre szerezni egy 60-70EFt körül, akkor viszem azonnal a járgányt a motorszerelőhöz és belevágok a felújításba.
Tegnap láttam itt Debrecenben egy nagyon szép, gondolom felújított állapotú, fehér 220D 123-as járgányt, le is fotóztam gyorsan (a munka miatt általában van nálam gép), majd feltezsem a fotókat, gyönyörű !!!
Üdv.:Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Batman2
őstag
Hi
Találtam egy oldalt, ahol W123 és W124-es évjárat, köbcenti és teljesítmény adatok vannak: [link]
Üdv.:Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Templomegere
senior tag
Szépnek akár szép is lehet , de elég sok oda nem illő dolog van rajta !
elaső szériás és ahoz képest kocka lámpa elöl , hátul meg kromos díszcsik a lámpa alatt , ami nem baj , csak megjegyzem A felnik meg abszolute tipusidegenek ezen a gépen , még ha 280-as vagy 230-as benzines lenne , de erre a 220D-re ilyet tenni .... meg amúgy is a W123-ra ilyen felnit érző szívü ember nem tesz . Bal eslő sárvédő pereme rohad , na meg a vonóhorog sem éppen bizalomgerjesztő
Overdose : ültetni egy ilyen autót ???? amúgy is kissé meg van ülve szerencsétlen , gyárilag majdnem 2 ujjadnak be kellene férnie a sárvédő és a gumi közé !!!
Rugók között is van 3 féle , sőt az azokon lévő gumipogácsák között is van 3 méret ! Azt hogy melyiket hova , azt a tipus és a felszereltség határozza meg .
A Gyái Taxi pedig csak nálunk nevezhető ritkának , kint nem az . -
Templomegere
senior tag
Zsír újat vettem de nem eredetit 10e ft /db áron . Ha nem 10 akkor is max 12e ft volt darabja !!
Motorfelújításnál kurvára figyelj oda !!!!
Csak Mahle dugót , semmi mást !! Főtengelyt ha nem kell köszörülni akkor ne eröltesd , új csapágyat neki és mehet !!! Nekem már közel 500e km van a gépben de a főtengely még gyári méreten vigyorog !!! Burman gyürüből vagy Febit vagy gyárit , a gyári is max 3000ft szóval ne sajnáld rá a pénzt , ha szart tesznek bele vagy szarul teszik bele a motorba , akkor késöbb nagy szívás a csere , mert ki kell venni hozzá a főtengelyt !!! Olajszivatyút mindenképpen szedd szét és nézd meg a ház falát és a kupak felületét ha ezeken nem látsz mélyebb karcolásokat akkor maradhat , utána sasold meg a fogaskerekeket , azokon se legyen bemaródás . Aztán a tengelyek perselyeit is nézd meg ha lóg akkor persely csere !!! Ezeken a helyeken sok olaj el tud menni .......! Ahol még nagy olajveszteség lehet az az előtőltés szabályzójának a tengelye és a perselye (ez a tengely hajtja meg az adagolót is )
Hengerfej .....megér egy misét , ha ezer éve nem volt bántva akkor érdemes kicserélni a szelepvezető hüvelyeket , szelepek ha jó a száruk és nincsenek nagyon beütödve akkor elég egy szép szabályzás és mehetnek vissza , szelepszárszimering gondolom evidens !
Jah még valami , dugatyúból is van sokféle !!! Van a csillag égésterü , és a sima kis ovális üreges égésterü . a csillagoshoz megy a gömbölyű végü előkamra , a másikhoz pedig a lapos végü előkamra (ami lóg ki a hengerfelyből) De hogy ne legyen egyszerű , mindegyikből van jópáféle . Szóval odafigyelni , mert pillanatok alatt el lehet tévedni az erdőbe !
Na így hirtelen ennyi -
Batman2
őstag
válasz Templomegere #142 üzenetére
Szevasz
Előszőr is köszi a részletes, kimerítő tanácsokat
Sajnos nekem, sem eszközöm, sem helyem, sem megfelelő tudásom és időm nincs hozzá, hogy magam vigyem véghez a motorfelújítást , így kénytelen vagyok egy szerelőre bízni, eddig is már volt nála párszor a járgány, az adagoló, ami általa javított és a befecskendezők, amit szintén ők cseréltek ki, azok kifogástalanok.
Egy idősebb fazonról van szó, talán még tényleg jó szaki és a kollegái sem kóklányolják el a dolgot, bár kis műhely, csak 1 vagy 2 embere van.
Az az új, de nem eredeti szélvédő tömítés, az miféle, milyen járgányhoz való, vagy netán univerzál és méterre adják, hogyan és honnan tudnám azt beszerezni, ebben óriási segítséget tudnál nyújtani nekem !!!
Válaszodat előre is köszönöm !!!
Üdv.:Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Batman2
őstag
válasz Templomegere #141 üzenetére
Szevasz
Az biztos, hogy Te aztán észre veszed a legapróbb részletet, hibát is !
Mármint ez pozitív értelemben értem, és amint olvasom, Te a minél eredetibb állapotra törekszel, ez becsülendő és ráadásul számomra úgy tűnik, hogy igen jól is ismered ennek a típusnak minden részletét !!!
Ez is nagyra becsülöm !
Az tény, hogy a kereke nem az eredetiek, valamelyest modernebb, sportosabb kinézetet kölcsönöznek annak a járgánynak, mindenesetre, akármilyen is, ez a sorozat egy fantasztikusan elegáns járgány, az biztos !!!
Ha netán egyszer Tapolcán, vagy közelében járok, mindenképpen meglátogatnálak, egy ilyen normális illetővel szívesen ismerkednék meg !
Üdv.:Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Templomegere
senior tag
azt hogy milyen dugatyút veszel bele , azt te döntöd el nem a szerelő! Tehát nyugodtan kiadhatod ukászban hogy neked mahle kell . Punktum Hidd el semmi más nem lesz hosszútávon jó bele !!!!!
Olyan műhelyt én még magyarországon nem láttam , találtam ahol a porlasztókat jól megcsinálták volna !!! Ez tapasztalat , nem félreduma , egyszerűen senki nem veszi a fáradságot porlasztónként arra a 2-3 órára amire szükség van egy tökéletes összeszerelésre , beállításra . Szóval ovatosan azzal a kifogástalan titulussal
A szélvédő gumikéder az Mercedes W123-hoz lett rendelve , ha lesz időm rákérdezek hogy melyik cégnél!!! -
Batman2
őstag
válasz Templomegere #145 üzenetére
Szevasz
Ok. Köszi a tanácsokat, mindenképpen oda akarok figyelni, hogyan csinálja meg és kikötöm, hogy csak ilyet rakjon bele !
Az infót pedig nagyon várom, ez még igen jó árban lenne !
Előre is köszi !
Üdv.:Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Batman2
őstag
Hi
No, csak rászántam magam, eldöntöttem.
A mai napon el lett vontatva a járgányom a motorszerelőhöz, pár napon belül ígérte, hogy szétszedi.
Ha szétszedte, megyek, amúgyis meg kell beszélni, hogy miket kell cserélni javítani, stb. és egyúttal fotózok mindent !
Nagyon kíváncsi vagyok, hogy nézki belülről, mi a legkritikusabb hibája, mik mennyire koptak, stb.
Ha megvannak a fotók, teszek fel.
Üdv.:Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Batman2
őstag
válasz Templomegere #145 üzenetére
Szevasz
Szabadságon vagy, nyaralsz?
Ha majd net közelben vagy és van időd, akkor légyszi feltétlenül írd már meg, hogy honnan származnak a szélvédő tömítéseid, hogy, honnan kell rendelni, stb. !!!
Addig is minden jót Neked !
Üdv.:Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Batman2
őstag
-
dokar
addikt
mi ez itt? kétszemélyes klub? pár év múlva én is szeretnék tag lenni.
extra - SEXRay
Új hozzászólás Aktív témák
- No Rest for the Wicked - Megkaptuk a korai kiadás gépigényét
- Oázis Computer - Prohardver nyereményjáték, fődíj egy Samsung gamer monitor
- Akár 368 TB-nyi NVMe SSD-t is pakolhatunk a Western Digital "kofferébe"
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Robogó, kismotor
- Ingatlanos topic!
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Mini-ITX
- Kaspersky Antivirus és Internet Security Fórum
- Havi kétszáz leégett tápcsatlakozó fut át egy Los Angeles-i szervizen
- További aktív témák...