Új hozzászólás Aktív témák
-
Mintcar
tag
Sziasztok!
Ezen az oldalon mindenki csekkolhatja a 123-át, alvázszám alapján : http://www.mbclub.ru/mb/vin/?lng=eng
w123 200D 1.1millió km+
-
Mintcar
tag
válasz Templomegere #452 üzenetére
Biztos? mert ez WDB12312310108986 1977-es és ki irja az adatait!
w123 200D 1.1millió km+
-
Puttyos
csendes tag
Ez tényleg nagyon jó! Az enyém akkor tényleg olyan, ahogyan sejtettem: mindenem még ugyanaz, mit ahogyan gyárilag kijött!!! Szín, felszereltség, motor stb.!!!!!!
Mondjuk az évjárat egyedül, ami nem stimmel, mert a forgalmim szerint 81-es, az oldal szerint pedig 80-asnak kellene lennie! -
zoltanz
nagyúr
Egyik kedvenc autóm a Mercedes-Benz 450 SL (USA verz.) a paraméterei is tekintéjesek
4500 ccm és 160 KW/219 LE benzines nyolc hengeres V-motor, kabrió és tiszta bőr belső régen 1972 még értettek az autó készítéshez. Gyönyörű motor hanggal és végsebessége 200 km/h fölött. Gyorsulás 0-100 km/h: 8.7mp ígéretes az ára meg nem döbbenetes. (én azér gázosítanám meg fogyasztáés miatt is)
[ Szerkesztve ]
Manapság egy előnye van ha nem vagy szegény, színvonalasabb ellenségeid lehetnek
-
!Overdose!
őstag
Szépek az biztos, de sztem vétek lenne gázosítani!
Mod: Nem mondom, hogy nem esznek sokat, de azért annyira nem vészes! Bár ez pénztárca függő! A 6.9-es városban 16-nál nem evett többet, kint 12! Lehet, hogy nagy a motor, de cserébe nem kell pörgetni!
[ Szerkesztve ]
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
E300TD
tag
Ha a dízel dadogva indul, hidegen, és utána egyenletesen jár, akkor először az izzítást kell megvizsgálni, persze ezer más probléma is lehet .
Ne bánd, hogy a 200D nem kormol gyorsításkor, inkább örülj neki.
A dízelek alapvetően levegőfelesleggel "működnek", a koromfelhő inkább a turbó-kra jellemző, mikor kis fordulaton a turbó nem képes elég levegőt szállítani az égéshez.
A 190D-m egyeltalán nem kormolt, még 700e km után sem.Amikor a szeretet hatalma legyőzi a hatalom szeretetét, akkor a világ megismerheti a BÉKÉT. (Jimi Hendrix) A vallás akkor keletkezett, amikor az első csaló találkozott az első ostobával. "Voltaire"
-
zoltanz
nagyúr
válasz !Overdose! #457 üzenetére
Egyrészt környeztbarát másrészt 50 százalékkal csökkenti a költségeket az autógáz. Ezért 3-4 év alatt megtérűl a aszerelés ára.
A csökkentett kéntartalmú benzinhez képest
11–13%-kal kevesebb széndioxid
15–80%-kal kevesebb nitrogénoxid
20–40%-kal kevesebb szénhidrogén
30–35%-kal kevesebb szénmonoxid[ Szerkesztve ]
Manapság egy előnye van ha nem vagy szegény, színvonalasabb ellenségeid lehetnek
-
!Overdose!
őstag
Persze, hogy megtérül! Nem erről van szó! Egyszerűen egy szép veterán Mercit vétek gázosítani! Egyébként meg ha benzinre nincs pénzed, akkor mit csinálsz, ha mondjuk valami nagyobb alkatrészt kell cserélni??? Szerintem egy 450SL-hez több kell...
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
zoltanz
nagyúr
válasz !Overdose! #460 üzenetére
Figyi bocs, ha most kizökentelek a hitedből, de a XXI században vagyunk jelenleg ezek a csapásirányok vannak főleg a hibrid hajtás a közkedvelt szerintem nemsokára az ukkuk fejlődésével megjelenek a full elektromos megoldások. Hogy kinek mi a színpatikus más kérdés, de még lehet, hogy mi is megérjük, hogy tudomány megtalálja a nagy távolságok közötti áthidalás problémájára a választ és itt most nem 100 km -ről van szó hanem kicsit többről.
Manapság egy előnye van ha nem vagy szegény, színvonalasabb ellenségeid lehetnek
-
!Overdose!
őstag
De a hibrid megoldás és társai az új autókra vonatkoznak!
Te pedig egy 30 éves autót akarsz szétberhelni!
Erre írtam én azt, hogy inkább akkor vegyél ilyen autót, ha majd lesz pénzed benzinnel üzemeltetni, mint ahogy azt a gyárban kitalálták!
De azért remélem nincs harag, csak a nézeteink nem egyeznek a veterán Mercikkel kapcsoltaban!
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
!Overdose!
őstag
Találtam pár fényképet, ami számotokra is érdekes lehet!
Ha lesz időm hétvégén beszkennelem!
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
ákos123
csendes tag
válasz Templomegere #450 üzenetére
Ó Köszike!
Ez elég komolynak tűnik!
azért kérdeztem mert ha elvinném valakihez mucsaröcsögére meg is szeretném várni mert mondjuk messze lakik a szerelő és nem akarok kétszer odautazni akkor megtehetem-e.
Nagyon súlyos, hogy mennyire vágod a témát.
Ha szoktál vállalni ilyesmiket én hozzád vinném.
Persze nem mostanában gondoltam csak úgy eszembe jutott, meg olvastam a fórumon, hogy vkinek ajánlkoztál vmi javítás elvégzésére v. felújításra pontosan nem tudom.
Remélem nem baj, hogy megkérdeztem..W123 200 D 1981 LEPADLÓZOM, OSZT MÉG VISSZAKÉRDEZ!
-
ákos123
csendes tag
BATMAN2!!
Nme tudok a héten menni elnéztem a jövő héten leszek Debrecenben és vonattal kell, hogy menjek mert az okos zenésztársak kitalálták, hogy milyen jó lesz nekünk ha Nyíregyházán adunk egy koncertet így majd engem szombaton felvesznek D-ben és megyünk a nyírségbe: ezért nem mehetek kocsival ergo csak egy kisebb üveggel tudok vinni a mézből mert a nagy üvegeim amik közül szerettem volna neked azok olyan 6 kiló körül vannak nem egyszerű a szállítása kézben egyébb pakkal.
Mit csináljak?
Legközelebb dec 7-8 v.6-7 leszek halasszuk akkora?
Vagy vigyek most egy kilót a többit meg akkor?
A vasat is szerettem volna megmutatni. Egy két hasznos infót biztos mondtál volna.
ez a helyzet
SziaW123 200 D 1981 LEPADLÓZOM, OSZT MÉG VISSZAKÉRDEZ!
-
zoltanz
nagyúr
"De azért remélem nincs harag, csak a nézeteink nem egyeznek a veterán Mercikkel kapcsoltaban! "
Mercedes a király!
Manapság egy előnye van ha nem vagy szegény, színvonalasabb ellenségeid lehetnek
-
ákos123
csendes tag
válasz Templomegere #468 üzenetére
AVE!
Tényleg? DE rendes vagy, hogy csak így elvállalod egy vadidegennek! KÖSZI!
A másik hír kissé aggasztó: Ezt hogy matekozzam ki, hogy milyen az a klíma amit veszek milyen típus? Ha van 2-3 féle akkor mondjuk randomra van 30 százalékom, hogy jót veszek. De amúgy?
De mi van akkor ha Laci bácsi összekókányolt még anno egy klímás mercit vmi ócska trabant klímával bekente sárral és felpolírozta, hogy szép legyen, most meg hirdeti eladásra, bontásra, hogy lehet kiszúrni, hogy melyik az eredeti?
MI a megoldóképlet ha van ilyen?
Nagyon szépen köszönöm a segítséget
ÜDV!W123 200 D 1981 LEPADLÓZOM, OSZT MÉG VISSZAKÉRDEZ!
-
Templomegere
senior tag
Mercedesbe csak Mercedes klímát szereltek, persze létezett diavia klímás is na az az amit utólag hegesztettek a gépbe !
Flépitésében létezik 2-3 féle W123-as klíma , amik végülis a kompreszor , és vezérlés terén térnek el egymástól .
Az igazi régi klímák mint pl az enyém , azok York kompreszorosak , álló kompisnak is hívják őket . Ezt könnyű kiszúrni mivel egy nagy 2-hengeres kompreszor csücsül a motor mellett a szelepdekni magasságában , deeee létezik olyan is hogy ugyanez a nagy kompi a blokk oldalánál pihzik . Aztán vannak a korszerübb kompreszoros változatok vagy változat . az már kis henger alakú kompreszor , ami a blokk oldalán pihen .
York klímánál hatalmas tartó bak nagy duplasoros ékszijtárcsa , szelepdekni elött nagy ékszíjfeszítő . stb . Ami gyári az gyári ...az ezer méterről is felismerhető , mert átgondolt , nem kokány .
-
Mintcar
tag
Sziasztok!
Templomegere, egy olyan kérdésem lenne, hogy becsületes motor(200d) felújítás(restaurálás) minőségi alkatrészekből kb. milyen anyag árban van. És egy ilyen szintű újjáépítés kb. mennyi időt venne igénybe, ha te állnál neki?
w123 200D 1.1millió km+
-
Templomegere
senior tag
Szia !
Egy teljes , tehát blokk, forgatyúsház, hfej, adagoló , vezérlés , porlasztók , izzitás . Teljes felújítása kivül belül.
porlasztók felújítva , nem új csak a csúcs 4 db kb 30e
főtengely köszörül, csapágysor kb 30-40e
blokk fúrás - kb 10-20e
ha nem fúrás hanem hüvelycsere akkor kb 20-40e
4 db minőségi (mahle) dugó kb 80-100e
adagoló beállítás (ha minden jó benne) kb 5-10e
adagoló belövés , +kisebb problémák kb 10-20e
hfej felújítás ( meglévő szelepek szabályzása, szimering csere , szelep fészek szabályzása , nyomásproba , ha kell szelep vezető csere ) kb 20-40e
vezérlés (himbák, veztengely , vezlánc , lánckerekek , adagoló meghajtó tengely +persely csere ha kell ) kb 20-100e
izzitás ha kell kb 5-30e
tömitéskészlet 20-40e
olajpumpa felújítás ha kell 10-30e260e-500e között is lehet
Szóval nem kicsi pénz , ehez jön még a munkadíj , a festékek , ha kell a polirozás ára .
Minden a bontásnál derül ki , az is lehet hogy nagyon nem kell belemerülni a cserékbe , és 4 db dugó + fúrás + tömitéskészlet + beállítások , és akkor mindjárt más . (120-150e) , szóval pontos számokat bontás , mosás , mérés után tudok, tudnék adni .
Ami biztos , ezér a pénzért egy olyan motort kapsz , amilyenre vágysz. Azt is tudni kell hogy én nem sufnimunkát , nem gyors felujítást ,és nem igérethalmazt nyújtok.
Az hogy meddig tart , szintén a bontás után derül ki , na meg a mesterember programjától . Ha az öregnek nincsen sok munkája akkor rá nem nagyon kell várni .(Ő fúr , köszörül , illeszt , hfejet rendberak. )
Nekem anno csak a 4 porlasztó került 80e-90e ft-ba az adagoló felujító készlet volt 120e , szóval bele lehet merülni ............
[ Szerkesztve ]
-
Babszivacs
csendes tag
Üdv !
Nagy bajban vagyok. Megjavítottam a bal1 ülés rugóit. három db el volt törve. bedrótoztam. erre recsegések folyamatosan és megint kezdhetném előlről. DE! Tudna valaki esetleg egy kék színű jó állapotban lévő vezetőülést eladót? Vagy esetleg egy emberibb megoldást eme problémára.
köszönöm
[ Szerkesztve ]
-
Templomegere
senior tag
válasz Babszivacs #473 üzenetére
Ha jól tudom úgy szokták ezeket felújítnai hogy a rugókat kiszorják belőle , és ehez való szivacsot raknak be helyette , de olyan mint volt kényelemre soha nem lesz sajna !
Vagy másik megoldás , bontóba keresel egy nem szétült anyósülést , és abból kiszeded a rugókat !!! -
Mintcar
tag
válasz Templomegere #472 üzenetére
Szia!
Köszi a kimeritő válaszod! Tehát akkor nagyjából igy épül fel egy tisztességes felújítás.
Az meg világos hogy akkor fognak kiderülni a disznóságok, amikor meg lesz bontva a motor.w123 200D 1.1millió km+
-
Mintcar
tag
Sziasztok!
Nem kamuzott a szerelőm. Tényleg ismer valakit akinek elfekvöben vannak az eredeti w123 alkatrészek! Ma délután vettem át töle két eredeti új féltengejt, és eredeti új hátsó lengőkarokat kompletten, szilentekel meg valami bovdenek is lógnak belőlük. Az egészért 150000Ft-t fizettem. Szerintem nem volt rossz vétel. Esetleg ha kell valakinek valami, szívesen rákérdezek!
[ Szerkesztve ]
w123 200D 1.1millió km+
-
Batman2
őstag
Szevasz
Te, a 14-16 az szerintem szerda-péntek !
Még nem tudom, mert elkapott valami nyavaja, de jó erőssen, és nem akar elengedni, úgyhogy most nem dolgozom, kényszer szabadságon vagyok, így a nethez is csak ritkán férek hozzá !
Szóval péntek felé már lehethogy leszek olyan állapotban, hogy tudok menni, de még nem tudom, egyelőre most kezdem a második antibiotikum kúrát, mer' az első nem használt.
Üdv.:
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Batman2
őstag
Szevasz
Nem is az a bajom, hogy miért nem kormol, hanem az, hogy az inkább normális lenne kismértékben, hanem helyette kékesfehéret, szóval olajosat füstől, ami a nem megfelelő égetésre, vagy egyéb motorhibára utal, netán gyűrű hiba és motorolaj kerül az égéstérbe !
Szóval ez zavar, de még ez sem annyira zavarna, ha tökéletesen indulna, de hát nem teszi így a kettő együtt, számomra inkább utal valami motor hibára, mint ízzító hibára !
Pláne vadi új belsővel !Üdv.:
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Batman2
őstag
. . .Akkor inkább halasszuk későbbre,mert a járgányodra mindenképpen kiváncsi lennék, nagyon szeretném látni, esetleg ki is próbálni, persze, csak ha megengeded !
Cserében Te is megszemlélhted az enyémet meg ki is próbálhtaod, ha szeretnéd !
És, persze a mézet is szeretem (minden mennyiségben )Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Batman2
őstag
Szevasz
Nem olcsó mulatság, látsd az én példámat, nekem is a végén cserlni kellett szinte mindent, nem volt elég fúrni, igaz az enyém már leaállt, akkor vittem el, ha a tiéd még megy, akkor lehet, hogy jobba helyzet !
Szóval nagy kérdés, és az is, hogy vajon volt e már felújítva, amit nyilván nem tudsz, mert ha igen, akkor szinte biztos, hogy minden csere a motorban, ha nem volt még felújítva, akkor még valszeg el bír egy újabb gyűrűsor elkopást !
Legalábbis az én példámból kiindulva, mivel nekem már csak valami bóvli, vacak, legroszabb minőségű utángyártott dugattyúk voltak benne, szóval legalább két garnitúra gyűrű kopott egy henger hüvelyben.
Ráadásul a vacak bóvli sz@rul kopott és ezzel teljesen tönkre téve a henger falát is.Nekem 210 lett eddig a költség, de még nem tökéletes, szóval még lehet, hogy porlasztókkal, vagy adagolóval is bajlódni kell és persze utángyártott alkatrészekből lett felújítva főleg, mivel annyi pénzem nincs, hogy a legjobb minőséget vegyem meg, amit Templomegere kollega is javasolt !.
Amúgy előszőr nekem is 100-150-et mondott a szerelő.
Meghát, azon is múlik, ki hogyan rakja össze, templomegere kollega biztosan jobban csinálja meg, mint nekem, ahol én csináltattam !
Üdv.:
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Batman2
őstag
Üdv mindenkinek !
Rénztem már én is arra az Orosz MB oldalra és beírtam az alvázszámomat, elé írva a betüket és ki is adta az adatokat.
A motor e szerint ugyanaz, mint ami most is a forgalmimban szerepel, ez jó és eredetileg is fehér volt.
Vannak még egyéb al jellemzők is, de azt nem tudom mihez viszonyítani, mert olyan nem szerepel a forgalmiban.
Amúgy az extrák között megvan a szervó kormány és a mechanikus tolótető is, meg valami egyéb is.
78-asnak írja, a forgalmimban 79-esként szerepel, ez is kb stimmel, mivel lehet, hogy 78-ban gyártották, de csak 79-ben lett forgalomba helyezve.
Mindenesetre nem rossz az oldal . . .
Üdv.:
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
ákos123
csendes tag
válasz Templomegere #470 üzenetére
Köszönöm a segítséget, megpróbálok klímát vadászni, ha valaki tud kérem segítsen.
HI.W123 200 D 1981 LEPADLÓZOM, OSZT MÉG VISSZAKÉRDEZ!
-
ákos123
csendes tag
-
Mintcar
tag
Szia!
Az biztos hogy a motor a legkritikuabb része az egésznek. Egész egyszerüen ez az, amihez talán nem elég egy általános auto berhelő.Márkán belül is egy erős típus ismeret kell szerintem. A szerelőm az csak merciket javít, DE biztos hogy nem engedem még egyszer a motorhoz nyulni, amúgy szerkezetileg hibátlanul összerakta(fék, futómű, hütőrendszer,kipuffogó). Amit a porlasztócsucsokkal szenvedtünk 4 alkalommal vittem vissza mert egyfolytában szivárgott a gázolaj, és most is szivárog az 1.-ből + amig hideg csörög az egyik fém cső ami az adagolóból megy a p.csucsra. Mikor megvettem nem csinálta. A motor állapotát nem birom felmérni, semmi viszonyitási alapom nincs. A mig hideg szürkén füstől aztán mire beérek melozni, alapjáraton szabadszemmel nem látni füstöt. Eddig elsőre indult mindig . Az öreg akitől vettem azt mondta a motort meg csináltatta 4éve tisztességesen, akkor nulláztatta az órát, most 108000km van benne. Sajnos nem tudta meg mondani mit csináltak vele. A fogyasztása olyan max 7l. Vízet nem eszi, az olajat majd most fogom meg figyelni, olaj csere után. Az olajteknőnél van egy kis szivárgás, de nem érzem veszéjesnek, bár az is azután lett oda hogy a szerelő olajat cserélt. Ja, és most lesz a 6. hónapja nálam a merci.
A szilenteket meg kérdezem.w123 200D 1.1millió km+
-
Templomegere
senior tag
úr isten 150e ft ????? ezekért???? hát soha az életben az fix .
Lengőkaroknak 20-30 év után sincs olyan bajuk amit nem lehet pár ezer forintért megcsinálni , a féltengelyeket pedig gyönyörűen felújítják . asszem kőkemény 8-12e ft/ db áron .Szóval lehet hogy eredeti , lehet hogy zsír új, de ezek nem olyan alkatrészek amiket nem lehetne megoldani tökéletesen sokkal olcsobban . Egyszerűen szerintem ezt nem kellett volna
legalább kérdeztél volna mielött megveszed
-
Mintcar
tag
válasz Templomegere #487 üzenetére
Szia!
Hát, én a bolti árhoz képest néztem. Úgy az egészért közel egy millát fizettem volna!!
Egyépként a jobb hátsó lengőkar igen csak elvan rohadva, azt talán nem is letne felújítani.
Egyépként beszéltem féltengelyesekkel 17000ft-ért csinálták volna darabját, de oda kellett volna vinni a ftengelyeket. Akkor a szerelő leszedi, elviszem, megcsinálják, szerelőhöz vissza. Az egészre fél év gari. Hát tortúra az egész, és 1év múlva ha megint kopog? És a szerelőm se ingyen cserélgeti. Igy legalább biztos lehetek abban hogy nem lesz gond egy jó darabig ezekkel. Az új féltengelyeket 45000FT/db lengőkarok 30000FT/db. vettem.
Üzletben 380000FT/db a ftengely, az eredeti. A lengőkart nem is kérdeztem, de biztos jóval több mint 30000Ft. Úgynézki lesz új kormánymű is 100000 körül, de az is üzletben 750000Ft!! Tudom, bontoban hozzám vágják 10-15 ezerig, de az is vajon milyen?
Én igazából szeretném biztosan jónak tudni azt amit cserélek, de biztos csak akkor lehetek benne, ha új , és lehetöleg gyári.
De legközelebb előbb kérdezekw123 200D 1.1millió km+
-
Babszivacs
csendes tag
Köszönöm az "üléses" választ. Megpróbálom.
-
Batman2
őstag
. . . No, látod !
Nekem is egyszer a szerelő cserélte le az olajat, be volt szorulva a csavar, kiszedte, de olyan barbár módszerekkel, hogy megrepedt mellette az olajteknő, és azóta minden olajcsere után be kell ragasztani a csavar mellett a repedt részt.Mikor reklamáltam, hogy csöpög és hegesztesse meg, még neki állt feljebb és kikérte magának, hogy ő csinálta volna a repedést !
Egy panelházi garázsban működött, akna nélkül, nem is mentem a környékéra sem többet !!Üdv.:
[ Szerkesztve ]
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Templomegere
senior tag
Merci w123 féltengely zsír új , gyári beszállítótól : BR 52029 ft / db
Lengőkart soha nem kell cserélni , ha rozsdásnak is látszik , az amax felületi rozsda , azt tigris páncálos anyagából faragták , vastag vas az egész .
Nekem 12ft/db volt az ára a felujitottnak , nem mindegy hol csináltatod , nekem is fél év garit adtak rá , de immáron második éve hibátlanúl üzemel .
-
Dawess
csendes tag
válasz Templomegere #472 üzenetére
Szeva.
Engem majd fog érdekelni tavasszal nálad egy motorfelújítás.Külön elvinném a motort, én addig a kasznit rendbe rakom, utána pedig a kasznit levinném és összepakolnánk a jót a széppel... Mit szólsz hozzá, elválálnád?Távlati tervek de ha minden összejön akkor működhetne...
MB W123 240D Automatic transmission 84 RULZ!!!!
-
ákos123
csendes tag
EZT FIGYELJÉTEK!
Tegnap küzel 150 km-t autókáztam a vassal kisebb pihenőkkel minden gond nélkül. Aztán egy indítás utáni elindulásnál legyengült a motor, nem akart kigyorsulni 1-ben, ha lepadlóztam, akkor nagyon hosszú reakcióidő után gyorsulgatott is meg nem is. Nagy nehezen felpakoltam 2-be ott már valamivel jobban ment, de ejtette a fordulatott padlógáz mellett is. Így mint ez a kis piros fej, csak persze sokkal lassabban. Aztán jobban lett: kigyorsult szépen és föl tudtam tenni 3-ba ott, egy kicsit megint bénázott majd ment.
Elmentünk a kútra, kevés volt benne de nem világított még a sárga és egy kicsit még az R fölött volt a mutató. Tankoltunk nem lett jobb, sőt otthon parkolás közben leállt. Alig akart beindulni nyomkodni kellett neki a gázt rendesen. Beindult két henger, gáz, három négy henger, vissza két henger jár vagy három biztos nem négy.
Felmentem mérgelődtem. El kellett még mennem néhány helyre, rövid utakra, ha útközben leáll otthagyom nem gáz. három helyen voltam háromszor kellett beindítani. mindháromszor beindult és kétszer csinálta ugyanezt a harmadjára nem. Ma már többször mentem vele és semmit nem produkált. Ment rendesen.
Mi Ez? Üzemanyagszűrő eltömődés v. adagoló?W123 200 D 1981 LEPADLÓZOM, OSZT MÉG VISSZAKÉRDEZ!
-
Puttyos
csendes tag
válasz !Overdose! #494 üzenetére
Mit csinálsz az üzemanyagszűrővel??????
Vízzel mosod át????????
De utána remélem nem rakod vissza, csak megnézed, hogy mi volt benne és kidobod a fenébe, majd beteszel egy újat! -
Templomegere
senior tag
van vagy 1500 ft egy minőségi GO szürő , szóval erröl ennyit .
!Overdose! vízes mutatványal mit is érünk el ??
-
!Overdose!
őstag
válasz Templomegere #496 üzenetére
Azt, hogy a bő víz kimossa belőle az undorító szutykot és ha nem voltál biztos benne, hogy az a ludas, akkor így rögtön kiderül.
Másrészről amikor még TD 2-es Golfom volt középsuliban akkor volt egy eset amikor a puszta közepén leállt és ez volt a legegyszerűbb megoldás. Természetesen aztán vettem bele újat.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
ákos123
csendes tag
válasz !Overdose! #494 üzenetére
Kösz, már vettem ki is cseréltem. Azóta úgy tűnik jó.
Levegőszűrő drága 2200 Ft-ért szerintetek ?
Amúgy az üa. szűrő beleseje tiszta fekete volt és sűrű mutty jött belőle.
Most megy a gép mint gép.
Viszont hidegindításnál alapjáraton nem mindig jár mind a 4 henger néha 3 jár. Ha melegszik eltűnik a probléma. Voltam szerelőnél kicsi idő volt csak azz izzítókat ellenőrizte azok jók voltak.W123 200 D 1981 LEPADLÓZOM, OSZT MÉG VISSZAKÉRDEZ!
Új hozzászólás Aktív témák
- Xiaomi Mi Smart Speaker okoshangszoró dts hanggal - használt, újszerű - 1 db.
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- 3D nyomtatott versenypályák
- KIA Ceed 1.4 T-GDI Platinum DCT. 2019.