-
GAMEPOD.hu
Itt csak hivatalos forrásból származó információkat olvashatsz. Rajongói teóriák, egyebek ezen összefoglaló tárgyát nem képezik. Az összefoglalóval kapcsolatban bármilyen észrevételt, javaslatot szívesen látunk!
Új hozzászólás Aktív témák
-
CPT.Pirk
Jómunkásember
Szerintem grafikai bug azokkal a pöttyökkel, de aztán lehet, hogy feature...
Ez a növényzet közelről az Aya bolygón.
Ezt a bolygót amúgy eléggé utáltam, mert mindig sötét volt rajta, alig látni valamit.Nincs más - csak egy szál gitár - szidom a rendszert - forradalmár. - Én vagyok egyedül 88 telén. (Auróra)
-
CPT.Pirk
Jómunkásember
válasz [Prolixus] #4904 üzenetére
Ohh, de igen.
Nincs más - csak egy szál gitár - szidom a rendszert - forradalmár. - Én vagyok egyedül 88 telén. (Auróra)
-
válasz CPT.Pirk #4902 üzenetére
Majdnem mindenhol ilyen minden növényzet, a Nexus/Hyperion fedélzetén is. Épp csak akkor nem válik áttetszővé, ha valahol véletlenül pont úgy lóg bele a képbe, hogy kitakar valami érdekeset, és épp nem tudsz mozdítani a kamerán (szerintem ez lenne a cél, hogy ne takarják ki a képernyőt a növények játék, főleg lövöldözés közben).
Nekem tetszett. Nagy kontrasztú, és sötétszürkékkel is jól bánó kijelzőn szerintem lehet rajta látni mindent, amit kell, és még látványos is, illetve adott egy kis változatosságot a sivatag után (ahova most visszamentem, de megint hamar elegem lesz belőle, mert már rengeteget sétáltam ebben a sivatagban Inquisitor-ként is ).
Hasonló téma: Azt hiszem Szabi mutatta már ezt. Úgy tűnik minden VGA-val ilyen (AMD, nVidia, 4, vagy 8Gb).
Ami kezd zavarni, hogy gyakorlatilag az ellenfelek ~90%-át nekem kell megölni. A társaim folyton csak beragadnak valahova, nem is tüzelnek (legfeljebb a saját fedezékükre ), csak várnak vagy esetleg meghalnak. De utóbbi nagyon ritka, mert az ellenfelek is szinte csak rám tüzelnek, a társakra csak akkor, ha nagyon közel állnak meg egy helyben.
Mivel nincs Pause, így nem adok nekik utasításokat (nem vagyok akkora Pro, hogy nyomjam a lövöldét a képesség-gyorsgombokkal együtt, és még közben őket is nyomkorásszam valós időben), pedig a régi ME (és DA) részekben inkább úgy szerettem harcolni, hogy több időt töltöttem a parancsolgatással, mint a lövöldözéssel(/kardozással).
Kár hogy nem kapta meg a DAI-féle autopause-os taktikai nézetet, azt nagyon szerettem (szerintem a legjobb az összes EA-era Bioware játékból, szerettem szellemként körberepkedni a harcmezőn).[ Szerkesztve ]
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
Rossi
addikt
Az Architect-nél hardcore nehézségen megint csak jól jött a checkpointos mentési rendszer.
Mára el is engedem, amúgy is másnapos vagyok...
"Thou shalt not make a machine in the likeness of a human mind."
-
[Prolixus]
addikt
válasz janos666 #4906 üzenetére
Én ezeket nem vettem észre ennyire. Vanguard-ként ugye ide-oda röpködök a pályán. Ilyenkor igenis az XY ellenfél ami rám tüzelt, után keresi a csapattársat magának, mint új célpontot. Van amikor arra sétálok oda, hogy éppen a csapattársat istápolja, úgyhogy hátulról szépen lelövöm. (Mondjuk ilyenkor látszik a gyenge AI, már kapott két lövést tőlem mire esetleg reagál rá...) Szóval nem csak engem lőnek. A korábbi ME játékokban tényleg ez volt, hogy szinte csak rád ment mindenki, most azért nem teljesen ez a helyzet szerintem. A csapattársak is van amikor maguktól belemennek a harcba. Van amikor jönnek utánam ha nagyon "elchargeolok" (tipikusan ez van olyankor, ha a Pull+Charge kombó nem öli meg az ellenfelet. Ilyenkor az jól elrepül a pi*csába, én meg húzok utána, hogy befejezzem a munkát). Viszont meg van amikor meglepődve tapasztalom, hogy eszükben sincs utánam jönni. Szerintem a távolságtól függ igazából, hogy mennyire megyek el. Persze van olyan is, amikor nem értem hogy mit csinálnak, hol vannak és hogy sikerült meghalniuk. Meg néha nagyon bamba az enemy AI is. Még a fegyvereseknél is előfordul, az állatok meg segghülyék tényleg. Szóval lenne hova fejlődni, nehezebb fokozatokon a nehézséget egyértelműen nem a javuló Ai adja, hanem az, hogy nagyon sebződsz minden támadástól. És az ellenfelek még mindig hajlamosak aim-lockra. De összességében javult mint a csapattárs, mind az enemy AI szerintem valamennyit.
I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando
-
vitaro
senior tag
válasz [Prolixus] #4908 üzenetére
Ha nem vanguard vagy infiltrator vagy, az ellenfelek szinte kizárólag téged lőnek. Sokkal szembetűnőbben sztem mint a korábbi részekben. Ment is a respec, tactical cloak-kal már jobb a helyzet.
Steam: vitaro, Battle.net: vitaro#21950, Origin/Uplay/Epic: BehindTheRabbit
-
xPraetoriaNx
senior tag
Csapattársak kapcsán másnak is feltűnt már, hogy kicsit el van "csúszva" a sebzésük? Fegyverrel alig sebeznek, képességekkel meg szerintem néha még túl sokat is? Láttam párszor olyat, hogy álltak mindketten pár méterre egy ellenféltől, lőtték lőtték, és így pixelenként tűnt csak el a HP-ja, szenvedtek is jódarabig, hogy levigyék ilyen 75-70% körüli HPra majd egyszercsak úgy döntöttek, ideje képességet használni, és lényegében oneshotolták... (Én hozzá se értem ahhoz az ellenséghez, mert direkt ezt akartam letesztelni) Néztem hogy wtf.
There is no war. Only the harvest.
-
[Prolixus]
addikt
Lehet. A tiszta adept meg tech profilomat ritkábban használom. Viszont hogy feltűnőbb lenne azt nehezemre esik elhinni. A korábbi részekben is szinte csak engem lőttek. Ettől már csak az a szint van lejjebb, amikor kizárólag csak engem lőnek.
(#4911) xPraetoriaNx
Azt még nem volt alkalmam figyelni, hogy a lövéseik milyen gyengék. Nem szoktam én rájuk hagyni azt a bizniszt. A képességeik viszont tényleg elég erősek, legalábbis ilyen aránytalanságra utaló élményem már nekem is volt. Fiend életerejének 2/10-e még simán megvolt. Éppen hátráltam közben meg reload, aztán egyszercsak puff, meghalt. Nyilván én semmit nem csináltam vele. Valamelyik csapattárs végezte ki. Kb akkorát sebzett rajta, mint én egy kombóval...Én is néztem egyet, hogy mi a rákot használsz öreg, adjá belőle nekem is.
[ Szerkesztve ]
I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando
-
válasz [Prolixus] #4908 üzenetére
Technikailag én is Vanguard profilban vagyok (épp ez lépett fel először Lev2 a profilok közt, ahogy pakolásztam a pontokat), de felváltva használom a tölténytáras fél-automata sniper-t, és a visszahűlős sugárnyalábos Remtech-Remix SMG-t (de ezeket olyan szempontból is rugalmasan, hogy néha feszegetem az SMG lőtávolság határait, máskor pedig irányzék nélkül tolom bele valamibe sorozatban a sniper tárat, mint ha shutgun lenne). Aztán, mikor a két fegyver közül egyik sem nyer (vagy kifogyott/túlhevült, ami kéne), akkor jön fallback módként a biotika/melee, ami meglepően hatékony, csak ugye "bele kell mászni a közepébe", és ha ott ragadok, az csúnya tud lenni.
Én egyszer már szándékosan kipróbáltam, hogy nem sebeztem senkit/semmit, csak próbáltam minél tovább túlélni röpködve, és egyetlen ellenfelet sem láttam meghalni, de ami igazán tetszett, hogy csapattársat se tüzelni, esetleg biotikát/melee-t nyomtak néha, de azt is sokszor a 'mellé'. Persze néha tüzelnek, és pl. Pebee pisztolya mindig célba is talál, csak az a baj, hogy a célkövető sem segít, mikor a fedezékét célozza. Ezt azután csináltam, hogy nem akartam elhinni, hogy nem tudom variálni a csapattagok fegyverét, mert már kezdtem gyanakodni, hogy csak én nem találom hogy kell, és azért bénák, mert fejleszteni kéne őket.
"Célzás" módban pedig mocskos zoom-os az SMG is, alig látok ki a fejemből, mint ha ~3x lencse lenne előttem: ha túl közel megyek az ellenfelekhez, akkor elvesztem őket, mikor rám rohannak, mert vagy beterítik a teljes képernyőt egy pillanatra a mellkasukkal, vagy körbejárom az egérrel az egérpadot, mire körbenézek, és addig szétszélednek/legyalulnak (ez az egyik ok, amiért a sugárnyalábos SMG a kedvencem, mert ennek nincs szórás/visszarúgás "büntetése" a célzó módon kívül, így "kiláthatok a fejemből", de a legjobb ha távolról tudom használni a sniper-t, míg elkezdenek bekeríteni, aztán váltok SMG-re, vagy "kézre").
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
válasz [Prolixus] #4914 üzenetére
Arra gondolok, hogy ha "sétáló" módból előveszel bármi fegyvert, máris csökken a FOV, de mikor belépsz "célzó módba", akkor még egyet ráhúz, ami nekem már egérmozi, szögletes csőlátás.
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
tiv83us
veterán
Amikor Eos-on a monolith-eket aktivalom, a masodiknal tele van Remnant-tel es aszondja Ryder, hogy "doesn't seem to be hostile", de persze ugy kifingatnak egy masodperc alatt, mint a szart. Ezeket valahogy meg lehet kerulni, vagy mindenkepp reggelig ezekkel fogok kuzdeni?Megoldottam.
[ Szerkesztve ]
Always Outnumbered, Never Outgunned
-
Ra's al Ghul
senior tag
Hello!
Van itt olyan, aki PS4 -en játszik és lenne kedve multiplayer -ezni?
Theatricality and deception are powerful agents to the uninitiated.
-
Derrewyn
senior tag
Igen, kicsit túltolták a mellékküldetések mennyiségét, a kevesebb, de jobban kidolgozott és ötletesebb megbízás jobb lett volna.
Az e-mail rohadt vicces, néha azt érzem, hogy a csapattársak azért írnak, mert nem akartak felvenni 3-4 mondat további párbeszédet. Ellenben kismillió, totál érdektelen NPC-t ki lehet faggatni arról, hogy miért jött az Andromédába, hány testvére van, volt-e játékmackója.Amúgy sok következetlenség is van, főleg akkor, ha nem sorban csinálod a főbb küldetéseket.
Pl. rég kipucoltam Eos-t, majd ahogy haladtam tovább a főszállal, Suvi és Kallo egyszer szóltak, hogy jó lenne visszanézni Eos-ra, nem vagyok kíváncsi hogyan alakul az első outpost, meg a kett is elég aktív.
Jó dolog az open world, de a narratíva nem mindig tudja követni. -
xPraetoriaNx
senior tag
válasz Derrewyn #4918 üzenetére
Igen az nekem is fura volt. Gondoltam hátha valami mellékküldetés indítása a dolog, visszamentem Eos-ra, oszt annyira nem történt semmi hogy csak a tücsökciripelés hiányzott a háttérből, vakartam is a fejem. (Meg bosszankodtam kicsit, mert a többször kitárgyalt átugorhatatlan animációk miatt ezzel 4-5 percet elfecséreltem a semmire. ) There is no war. Only the harvest.
-
Pickle Rick
senior tag
Sziasztok!
Mi kell pontosan ahhoz, hogy egy ikon a térképen kékre változzon? Jelen esetben Voeld Vault érdekelne:
Körbejártam az egészet: 2 oszlopot, 2 container-t, 2 falfirkát és egy rejtvény-t találtam, de nem változott kékre. Van még itt valami? Esetleg egy későbbi küldetés? [ Szerkesztve ]
• XBL: Uborka Rick • PSN: Uborka_Rick • Steam: Pickle Rick • Battle.net: UborkaRick
-
drachoHUN
senior tag
válasz xPraetoriaNx #4911 üzenetére
Cora az állandó Cryo ammoval azért szépen előkészítgeti nekem combora az áldozatokat. Amúgy annyira nem figyeltem, de a képességeket is használgatják azért.
[ Szerkesztve ]
Forza JUVE!!!
-
[Prolixus]
addikt
válasz Derrewyn #4918 üzenetére
"Ellenben kismillió, totál érdektelen NPC-t ki lehet faggatni arról, hogy miért jött az Andromédába, hány testvére van, volt-e játékmackója."
Na igen. Ez is tipikus. Írtak ezeknek az NPC-knek egy rakás szöveget, lehet vele hencegni, hogy mennyi dialógus van a játékban. Csak sokszor semmi érdemlegeset nem tudsz meg tőlük, érdekesnek nem érdekesek, a főbb karakterekről nem mondanak el semmit (vagy csak redundáns infót, amit már eddig is tudtál), a világhoz nem tesznek hozzá. Csak úgy vannak. Beszélgetés után már arra sem emlékszem miről volt szó velük...
Viszont van egy-két tényleg érdekes eset is, akivel kár lett volna kihagyni azt a pár percet. Pl. most Eladeen-en futottam vele egy turián csajba aki scavenger árukat szállít Kadara-ra. Na vele tök jó volt dumálni, volt stílusa, ismerte Reyes-t, elmondta hogy zajlik a biznisz és hogy mennyire lehúzza a scavenger-eket....vigyorogtam rendesen. De mire kicsipegeted a jókat, közben beleunsz a rosszakba.
(#4915) janos666
Ja értem már, aszittem a scope-os zoom túl sok neked. Hát lehet állítani a FOV-ot, gondolom akkor a sima jobbklikkes zoom is kevesebbnek fog tűnni. Én amúgy ritkán használom, szinte csak sniper-eknél.
[ Szerkesztve ]
I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando
-
válasz #85552128 #4919 üzenetére
Valamiért azt hittem, hogy ez elsősorban nem zoom, hanem "pontos célzás" mód, ahol a második FOV vesztés inkább "büntetés", mintsem hasznosnak tekintett funkció. Ránézésre csak ilyenkor szorítja rendesen vállhoz a géppisztolyt, és emeli szemmagasságba az irányzékát a karakter. Eddig abban a hitben voltam, hogy ilyenkor kisebb a fegyverek szórása és/vagy kevésbé húz félre a célkereszt is sorozatlövéskor.
Még a játék legelején figyelgettem egy géppisztolyon, ami erősen félrehúzott sorozatlövéskor, hogy ebben a módban mint ha jobban viselkedne, de lehet hogy csak a zoom/FOV változás keltette illúzió vert át (vagy talán tényleg van ilyen, de fejlettebb fegyverekkel+képességekkel egyre elhanyagolhatóbb?).
[ Szerkesztve ]
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
#85552128
törölt tag
válasz janos666 #4925 üzenetére
Valószínűleg mindkettő, azért lehet pontosabb mert így ráfókuszál, snipereknél szerintem rögtön a scopera vált, mert ha rárakom a Hurrikánra akkor az is. Az biztos, hogy van olyan mod/fejlesztés ami így még pontosabbá teheti a fegyvert.
Amúgy azért tűnhet így mert TP módban van, FPS-nél ez általában még közelibb szokott lenni. Az alap combat FOV szerintem rosszabb, főleg a sima módhoz képest. Bár már a fov kapcsoló is "haladás", de nem bánnám ha a combat fov külön állítható lenne, legalább MP módban...Amúgy normalon szerintem még túl sokat is csinálnak a csapattársak... Az achievmentek közül próbáltam a fagyasztós/lebegős + meleet megcsinálni és sokszor mire a melevel mennék ellopják a killt. De van, hogy tüzes/fagyasztós kombót is berobbantok pedig nálam egyik sincs.
Corat is az elején többször újra kellett éleszteni, mert mint a MP noobok becharge-olt a tömegbe.[ Szerkesztve ]
-
SaGa59
őstag
válasz Cray Tyler #4885 üzenetére
Izé... Bocs, de Nyreen Kandrosra már senki sem emlékszik, aki eddig nem látott turián nőt a ME világában, csak multiban?
[ Szerkesztve ]
STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing
-
Romvr
őstag
Nem az ME3 Omega DLC-ben volt? De az rémlik hogy egyszer csak bepottyant elénk és akkor láttunk először turian nőt
De szerintem sokan elsiklottak felette."(...) instead of looking out, they look in. Instead of speaking, they listen. Instead of trying to make sense, they make dreams." ~ Thistle-Chaser
-
-
#85552128
törölt tag
válasz xPraetoriaNx #4932 üzenetére
Akkor még nem esett le, hogy kire gondolhat mert nem emlékeztem hogy így hívták Utána meg el is felejtettem, most is csak a Kandros miatt figyeltem fel rá és tudtam, hogy ő lenne az.
[ Szerkesztve ]
-
oriic
HÁZIGAZDA
válasz #32256704 #4900 üzenetére
"Az emlekek... nagyon jo volt hallani a kaszasokrol, a pasztorbacsirol es ugy az egeszrol. En nagyon remelem, hogy nem marad ennyiben es a kesobbiekben (folytatas, dlc) kapunk meg ezzel kapcsolatban informaciokat" Jó lenne, de nem hiszem. Ezek is inkább easter egg-ek, némi plusz infókkal. Kb ennyi talán elég is, bár mondjuk egy olyan DLC-nek örülnék, ahol egy side mission-ben mondjuk egy lezuhant és elpusztult Reapert kell körbejárnunk és kideríteni hogy mi történt. (mittudomén elkóborolt és rossz galaxis felé vette az irányt a ciklus kezdetekor: )
[ Szerkesztve ]
Live-Die-Respawn
-
maajsz
senior tag
válasz #85552128 #4928 üzenetére
Az Omega DLC minden csak nem felejthető. Aria karakterére mindig is kíváncsi voltam és ott elég jól be lett mutatva, ugyanakkor Nyreen is. Másrészt az egyik legjobb mission aminek a hangvétele teljesen más, ha paragonba tolod meg ha renegadeba. Be is voltam rágva az 3. részben, hogy miazhogy után nem lehet visszamenni.
-
#85552128
törölt tag
Leginkább olyan mintha egy combat DLC-nek készült volna, és bár a harc nagyon jól sikerült a sztorihoz/karakterekhez közel sem adott annyit mint mondjuk egy From Ashes, Leviathan vagy Citadel. Ariat is elég kiszámítható vagy inkább várható irányba tolták el, mindig is sejtettem, hogy nem olyan kőszívű mint amilyennek teszi magát Egynek elment, az biztos ha valaki megkérdezné melyik DLC-t érdemes megvenni csak a három másik után tudnám ajánlani.
[ Szerkesztve ]
-
[Prolixus]
addikt
Eladeen-en a pálya széleinél másnak is úgy kifehéredik a kép, hogy alig lehet látni valami? A változatosság kedvéért most nem kék fallal jelölik a pálya végét, hanem ezzel:
Rohadt idegesítő, mert már X méterrel a pálya konkrét széle előtt jelentkezik. Nem lehet látni semmit, és nemtom ez valami bug-e, de még sokáig akkor is így marad, amikor már jelentősen visszakocsikáztam a pálya szélétől. Nem értem most miért nem lehetett a sima falat használni...hogy van ez, egyik bolygón így van megcsinálva, a másikon meg úgy?
I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando
-
drachoHUN
senior tag
Azért az szép...Peebee apja elcor. Forza JUVE!!!
-
Romvr
őstag
válasz [Prolixus] #4937 üzenetére
Uh ez érdekes. Nekem menüből visszalépve csinálta ezt egy időben. Kilép és vissza, aztán már nem volt.
Pálya szélén csak "sicc vissza" felirat és az erőtér fogadott bárhová vetődtem eddig. Vagy olyan hegy/akadály amit nem tudtam megmászni.
Szerintem valami driver hiba, de inkább bug. Próbálj elmenni más bolygóra és vissza. Hátha megszűnik. Vagy kilépni a játékból és vissza.
[ Szerkesztve ]
"(...) instead of looking out, they look in. Instead of speaking, they listen. Instead of trying to make sense, they make dreams." ~ Thistle-Chaser
-
tiv83us
veterán
Tegnap megvolt az elso Remnant vaultom. Meg Xboxon is leszakadt a pofam, olyan gyonyoru volt. Amig a palyak ilyenek, felolem lehet KOTOR minusegu es a fej.
Csak a Nomad egy hatalmas szopas. De eddig tetszik. Zenek is bejonnek, a Tempesten kifejezetten hangulatos.
PeeBee karaktere jol megirt. SysRyder voice actorje is jo. Jo ez.A Strike Missionos loot boxokhoz hogyan lehet hozzaferni?
[ Szerkesztve ]
Always Outnumbered, Never Outgunned
-
Exelsior
senior tag
válasz Ra's al Ghul #4917 üzenetére
Igen vegyél fel: Exelsior1986 végre valaki.
Samsung galaxy fold 4 12/256 gb ,- Samsung Odyssey G6 S32BG650,ROG STRIX B550-A GAMING Lian Li Galahad AIO 240mm ARGB White,Ryzen 3600, Corsair RM850\Corsair Vengeance RGB PRO 2X16GB,GeForce-RTX-3080-GAMING-TRIO-PLUS-12G-LHR/Lian Li LANCOOL 216 RGB White,keychron k8,ROG Pugio II/Logitech G935
-
Ra's al Ghul
senior tag
Van itt rajtam kívül más olyan valaki is, aki ha átállítja a keybind -ot akkor azok ha kilépek és vissza lépek a játékba akkor be buggolnak? Pl.: V betűről leszedem a fegyver elrakását és átrakom pl.: Z -re az szép és jó működik is viszont ha kilépek és vissza akkor a V -vel és a Z -vel is elrakja a fegyvert. A probléma csak ott van, hogy a V -t másra használnám.
Erre van valami megoldás?
Segítséget előre is kösz.
Theatricality and deception are powerful agents to the uninitiated.
-
drachoHUN
senior tag
válasz Ra's al Ghul #4947 üzenetére
Én egy dolgot állítottam csak:
A képességek ugye alapból az 1,2,3 billentyűkre vannak kiosztva. De például a backlashnél az rohadtul nem volt kézre. Úgyhogy másodlagosra beállítottam a Ctrl-t az 1-es képességnél.
Nem állította vissza még egyszer sem, nem bugolt be, de a Ctrl-t még mindig tudom arra is használni amire eredetileg való.[ Szerkesztve ]
Forza JUVE!!!
-
válasz #85552128 #4928 üzenetére
hopsz, már válaszolt #4932
(#4948) -
-n is szép az a szelet, amit csak cutscene-ben látunk.Aya ~30 óra után majdnem teljesen ráuntam a játékra. Először jó volt 100%-ra húzni két helyet
, de mikor ledobtak a hóviharba, és a nyakamba öntöttek 111 mellékküldetést úgy, hogy az orromig se látok, fél perc alatt megfagyok, és én vagyok az egyetlen ember a bolygón, akkor Erik Cartmen stílusban szépen visszabattyogtam a Tempest-re, hogy "na csá p¤csök, én leléptem", de szerencsére nyílt egy másik szál.(Eos és Havar, utóbbi gyors) [ Szerkesztve ]
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
Új hozzászólás Aktív témák
- Xbox tulajok OFF topicja
- Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Vezetékes FEJhallgatók
- Facebook és Messenger
- Politika
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Motorola Edge 30 Neo - wake up, Jr...
- Formula-1
- Spórolós topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen